Shubert Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 Карам колата малко и съм навъртял за 5 години 20 000 км,...Всяка гумена част трябва да се смени след 5 години. За ремъка е задължително. Даже ако е на 5 години въобще не трябва и да се слага.Тези интервали важат ли за каналния ремък и този на климатика ?Явно и за тях има интервал, който би трябвало е по-малък. Аз лично тях ги сменям на око като вземат да се напукват, а ролките с ангренажа.Тези ремъци и да се скъсат няма да ти докарат глаовоболие някакво, а само висене по пътищата из страната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 Мойте са сменени на 88 000км.,смятам като стане на 170 000км. да ги сменям всичките. Каналния ме притеснява да не се предаде преждевременно,но някакси не ми се занимава да правя нещата поетапно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 (Редактирано) Я колегите с AVF да кажат какво точно се сменя по ангренажа ? Знам,че има комплект ангренажен ремък,който като гледам включва ремък,ролки и крепежни елементи и с номер 038 198 119 А - http://www.worldimpex.com/parts/genuine-pa...kit_246798.htmlОсвен това се сменя и водната помпа,обаче от няколко места чух че имало още неща за смяна и основно за някакъв обтегач.Вие какво точно сте сменили ? Редактирано 8 Ноември 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 (Редактирано) Гледах сега схема в ЕТКА-та и наистина има обтегач(амортисьор) с номет 19 .Ето я и схемата - Редактирано 8 Ноември 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 (Редактирано) Е тва не е ли въпросния обтегач дето е различен между по-старите и по-новите коли???? При всички положения и той се сменя щото предполагам пружината или там каквото има си има живот след което вече не оказва нужния натиск... Редактирано 9 Ноември 2010 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Той би трябвало да е хидравличен тоя обтегач. А дали е за смяна като се свали може да се прецени. Зависи дали е сменян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Защо не е в ремонтния комплект на анкренажния ремък ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Сигурно, защото цената му е колкото целия ангренажен комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Като се има предвид интервала на който се правя смяната все ми се струва, че е по-добре да бъде сменен....а не да направиш обслужването на колата и после да се наложи повторно отваряне....нещо като с водната помпа...тече, не тече....сменя се заедно с ангренажния ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 (Редактирано) Колега, това на схемата не е хидравличен обтегач. Това е пластина на която е захваната ролка дето обтяга. Моя ангренаж го сменях сам и е без този хидравличен обтегач. Според аутодата и твоя е по същата схема, но все пак не е 100 проц сигурно. Моя е AWX. То дори не е хидравличен обтегач а е маслен демпфер и поне според ръководството не се заменя при смяна на ангренаж. Но пак повтарям твоя двигател предполагам, че е без тази джаджа.Това лесно ще провериш като свалиш капачката на ангренажния ремък и то си се вижда ! Смяната е на 60000 мили(96000км). Смяната е на 3-те ремъка, всички ролки допирани от ремъците(който си ги спести после се вайка, че бил купил ремък менте, а то ремъците по-често се прехебват от проблем с някоя ролка) и водна помпа и антифриз ! Вече пистовия ремък на алтернатора има един обтегач с пружина...който често се разбива и не е лошо да го провериш. Според ръководството се заменят задължително и някои болтове...ма това в бг никой не го прави...пък и не знам длаи въобще ги внасят! Редактирано 9 Ноември 2010 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 (Редактирано) Не правя на въпрос ролките,водната помпа и дори болтовете.Винаги съм купувал оригиналния комплект ангренажен ремъм и всичко е било ОК.Днес бях в Юнитрейд и гледахме точно според моята рама имам ли го това чудо или не и ми казаха,че със сигурност го нямам.Дано да е така Ще видим след 5000км.Някой да има оригинална водна помпа свалена при смяната ? Редактирано 9 Ноември 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Аз имам и я пазя и понеже предполагам, че сега и снимка ще ти потрябва я щракнах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 ......Днес бях в Юнитрейд и гледахме точно според моята рама имам ли го това чудо или не и ми казаха,че със сигурност го нямам.Дано да е така .....Е ти ако на тях не вярваш, на кой тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 На Мишо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Днес смених всичко на 167500км.,тоест със старите ремъци изкарах 77 000км.Всичко по ангренажа беше с оригинални части и въпреки това имах лек луфт във всички ролки.Оказа се,че моя мотор е без обтегача,за който питах по-горе.Днес с Мишо се опитахме да хванеме някаква закономерност кои точно варианти на 1.9 131к.с. го имат,но всъшност независимо то годината и това дали е с 5 скорости(AWX) или 6 скорости(AVF) някои са с него,друго без.Иначе и в двата случая ремъка е еднакъв(120 зъба),нямам представа защо от Ауди не са измислили вариант да се правят всички без този безбожно скъп обтегач(около 240лв.)Иначе тук искам да изпозвам да благодаря на Мишо за професионализма и уникалното старание.Такова обслужване и качество на работа не съм получавал никъде до сега,а и не съм си мислел,че някога ще получа защото съм с адски високи критерии в тази насока и не правя никакви компромиси щом става дума за колата.Няма по-гомял кеф от това да си оставиш колата в ръцете на човек,който е маниак колкото теб и в крайна сметка се кефи на крайния резултат все едно колата е негова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Ето това са необходимите неща за цялото обслужване:комплект ангренажен ремък с номер(вкл. : ремък,2 ролки и крепежни елементи) - 038 198 119 А (в моя случай)водна помпа - 038 121 011 JXканален ремък - 038 903 137 Тролка - 038 145 278ремък климатик - 038 260 849 Аролка - 058 260 511антофриз 3 туби X 1.5л. - G 012 A8G M1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 защо сте пуснали вси4кия антифриз през помпата? вади се старата и веднага се мушка новата ,така се губи около 300-600грамаангренажен ремък има подсилен за 120000км и е десет евро по скъп от нормалнияако не знаете водните помпи които се предлагат от ваг са рециклирани от техните си заводи . за AVF ремъка е 82евро и центове ,а водната помпа 78евро и малко(клиентски цени без отстъпки).цените в оторизираните представителства по Европа са по4ти еднакви навсякъде ,само констатирам 4е в БГ понякога се уливат с надценката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Щото антифриза нищо че е червен се сменя от време на време....и също е консуматив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 да ,ама се сменя на 3-4години вси4кия и се промива и системата-поне така пише в manuelа тук се полу4ава опресняване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Ами то колегата прави обслужване до колкото разбрах на 77к километра...предполагам, че поне едно 3 години ги е въртял, та антифриза си е таман за смяна целия....ама нека той да си каже все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Този ремък с тефлоновото покритие ли е ? И не е ли той усиления? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 (Редактирано) Доколкото знам е усилен и в момента за този мотор се продават само такъв.Усилен или не,няма да го карам повече от 80 000км.Фабрично тази кола излиза с антифриз Longlife,който се сменя на 5г. или определен пробег,който май беше 80 000км.На 107000км. съм го сменил,сега пак на 167000км.Вчера изтече напълно чиста и бистра течност,гледахме и от вътре блока и направо лъщи,няма никакви налепи и тн.Това ми показва,че антифриза е добър и че подобни смени са полезни за колата,което е най-важното. Редактирано 18 Декември 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cha4o1983 Публикувано 12 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2011 здр. колата ми е а4 2001 година 1.9 тди 131 кс,незнам какъв е кода на мотора защото нямам номер на двг.Та въпроса ми е,на какъв интервала е смяната на агре. рем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 13 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2011 А бе, колега...пишеш в тема...все едно си я чел, а всъщност не си погледнал и 1 пост. Да не псувам, ма мама му стара все пак! Във всички постове пише...60000 мили или 96000 км за 1,9 ПД 130 коня! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emil5rov Публикувано 10 Август 2013 Доклад Share Публикувано 10 Август 2013 Да попитам и аз, на Ауди Б4, моноинжекция, 90 коня, 2000 кубика, на колко време се сменя ангренажния ... комплект??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване