reborn Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 http://forum.offroad-bulgaria.com/showpost...p;postcount=336Понеже гледам че в др.тема спора за качеството на нафтата и добавките в БГ е голям....Та затова реших да споделя това с васЕксперимента е проведен в хладилна камера нафтата е от една фирма с Големи Червени Букви Матеряла е любезно предоставен от едно приятелче от Офроуд клуба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Може би не си обърнал внимание, но в темата за която говориш вече има препратка към теста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 17 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Може би не си обърнал внимание, но в темата за която говориш вече има препратка към теста.Не съм обърнал внимание,има и нов тест от този weekend с тази новата нафта на Петрол която била без грам парафин и от Екоама още не са качени снимките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Топлина на изгаряне на горивото е количеството топлина, получено при пълното изгаряне на обемна единица гориво. За нафтата долната граница е Hu=42,7 MJ/kg. Температура на самовъзпламеняване е най-ниската температура, при която горивото се самовъзпламенява. За нафтата тази температура е над 300 oC. Това свойство количествено се оценява с т. нар. цетаново число, което представлява процентното количество на най-лесно възпламеняемото вещество цетан в горивната смес в сравнение с количеството на най-трудно възпламеняемото вещество алфаметилнафталин. Цетановите числа за дизеловото гориво са между 45 и 60 и зависят от фракционната дестилация на земното масло. Плътност на дизеловото гориво е теглото в единица обем. Плътността на нафтата е от 820 до 860 kg/m3. От този показател е видно, че нафтата е по-лека от водата. Температура на замръзване - определя се от момента, в който в горивото се образуват твърди кристали. За дизеловото горива тя е от -22 до -25 oC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 17 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2010 Топлина на изгаряне на горивото е количеството топлина, получено при пълното изгаряне на обемна единица гориво. За нафтата долната граница е Hu=42,7 MJ/kg. Температура на самовъзпламеняване е най-ниската температура, при която горивото се самовъзпламенява. За нафтата тази температура е над 300 oC. Това свойство количествено се оценява с т. нар. цетаново число, което представлява процентното количество на най-лесно възпламеняемото вещество цетан в горивната смес в сравнение с количеството на най-трудно възпламеняемото вещество алфаметилнафталин. Цетановите числа за дизеловото гориво са между 45 и 60 и зависят от фракционната дестилация на земното масло. Плътност на дизеловото гориво е теглото в единица обем. Плътността на нафтата е от 820 до 860 kg/m3. От този показател е видно, че нафтата е по-лека от водата. Температура на замръзване - определя се от момента, в който в горивото се образуват твърди кристали. За дизеловото горива тя е от -22 до -25 oCБраво бате, и не ги отвивай чак толкова в нещата, че ще вземат да истинат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 18 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Браво бате, и не ги отвивай чак толкова в нещата, че ще вземат да истинат Е с кое точно ни отви с copy-paste на уикипедия,това сме го чели преди години.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Така, е, част от Уикипедията. На нея вярвам повече от колкото на тестовете на "Алпин Дизел" на ОМВ примерно. Всичко е лъжа и измама. Един път едно, друг път - друго. Старите цистерни пускат вода, а това може да се случи даже и на нова, некадърно монтирана. Е, за какво са ми тетсовете тогава. То на -24 гард. вече имам опит , най често акумулаторите на повечето хора едвам въртят, маслото се е втърдило. Кажи ми кое точно да гледам. Под -15 повечето не палят по една или друга причина, стига да не е гаражна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgid Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Мани го тоя алпин дизел.Преди няколко години се сдобих с добавка която прави от дизел алпин дизел.Тази добавка трябваше да бъде сипана в едно ОМВ, а накрая се озова в ръцете ми. И си представям как балъците са сипвали алпин дизел и са викали: "много варви ,малко гори, двигтела много отихна...."Не се заблуждавайте с глупости.Като искате си сипете добавка, шанса да се прецакате е по-малък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 От добавките признавам тази на Кастрол за дизел. Много добре чисти, на практика съм виждал как проблемна помпа без празен ход заработва. Само нея признавам, виждал съм, изпробвал съм. И имах един мотор, проблемен, сложих т.нар. Пистон Сийлс, така уплътни, дигна компресия и уравновеси празния ход. Дизела на един колега палеше винаги с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Навиците на Лапландците: +10°C Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Лапландците садят цветя. +5°С Лапландците се припичат на слънце. +2°C Италианските коли не палят. 0°C Чистата вода замръзва. -1°C Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира. -4°C Котката иска да се мушне с теб под одеялото. -10°C Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват. -12°C Твърде студено, за да вали сняг. -15°C Американските коли не могат да запалят. -20°C Може да си чуеш дъха. -22°C Френските коли не палят вече. -23°C Политиците започват да съжаляват бездомниците. -24°C Немските коли не могат да запалят. -26°C От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу. -29°C Котката иска да се пъхне в пижамата ти. -30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата. -31°C Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон. -39°C Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата. -40°C Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер. -44°C Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса. -50°C Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната. -70°C Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет. -75°C Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите. -120°C Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат. -268°C Хелият става течен. -270°C Адът замръзва. -273°C Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира. Лапландците си признават, че е малко студено и поискват още една ракия на клечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 18 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2010 Аз също имам от добавката която слагат в алпин дизела....ОМВ я вземат от лукойл...като и самата нафта всъщност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko valchev Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Колеги един тест на бг нафтата от миналата година,ако някъде се дублират темите се извинявам и моля модераторите да я изтрият. http://forum.offroad-bulgaria.com/showpost...p;postcount=219 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 ако някъде се дублират .........Ако беше прочел по горните постове щеше да разбереш, че няма смисъл да пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 В Лукойл Нефтохим Бс се прави всичката нафта , ама колкото по-качествена фракция искаш - толкова повече трябва да се бръкнеш - я ся се сетете търговците какво купуват След това идва фактор транспорт и бензиностанции по моя информация най - качествения дизел е в Лукойл фирмени бензиностанции , те имат най-добрия контрол . Но има и лицензни , при тях е по-калпав Shell - доколкото си спомням още преди 5-6 години мина на горива от Турция , с база на миксиране - Ямбол OMV - внасяше румански петрол \ те не можеха да покрият Евро-нормите за Сяра и от там по-ниска цена \ Сега пак уточнявам това е неофициална информация ... Та да си доидем на думата - Карам Лукойл Супер Дизел , на всяко зареждане добавям "REDEX" за дизел \ тя е комплексна добавка \ Колата пали от раз и няма никакви ядове . И сегашната и предните сам ги карал така Ако колата Ви е карана от друг собственик или с кофти дизел по дъното на резервоара се отлагат парафини , които при ниски температури се желират Добавянето на бензин може да реши проблема с замръзването , ама влошава горивния процес в ДВГ , т.е. ядете моторесурс !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване