Jump to content

ауди 80 B3 200км/ч -видео+ ускорение


Recommended Posts

http://free.data.bg/mitkov/audi/0-150kmh.avi

http://free.data.bg/mitkov/audi/200kmh.avi

за съжаление колата не се чувсташе стабилно в дупките на магистралата!

Ускорението е мерено на магистралата заедно с още 1 човек (оператора) и малко багажче!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 150 натам...надолнище ли те хвана :bia: Иначе браво за клипчето... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено изнанадолнище :bia:

оноротите почти не мърдат а колата ускорява :bia:

Нали се сещаш, че като си на скорост и не ти приплъзва съединителя няма как да ускоряваш (намаляваш), пък оборотите да са ти константни? Извинявам се за офф-топик-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно ми е разбира се но виждаш ли че съм написал "ПОЧТИ" ? :bia:

то ако оборотите на колата са пряко свързани и от нищо не влияещи се със скоростта в твоя случай си прав

но не забравяй триене на гумите с асвалта

насрещен - попътен вятър

наклон - нагоре/надолу

и тогава ще разбереш защо с 3000 оборота на 3-та скорост качваш баир с 70км/ч пък със същите 3000 оборота на равно с попътен вятър правиш цели 95км/ч

та нещата в колата не са просто 3 зъбчатки зацепени една в друга и 1 оборот на 1-вата е равен на 1 оборот на гумите винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък винаги съм си мислел, че предавателните числа на скоростната кутия са константни величини и не се влияят нито от нанадолнища, нито от попътен вятър...

Явно още мнооооогоооо има да уча... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и тогава ще разбереш защо с 3000 оборота на 3-та скорост качваш баир с 70км/ч пък със същите 3000 оборота на равно с попътен вятър правиш цели 95км/ч...

Не че се правя на голям разбирач, но доколкото можем да приемем зацепения съединител за твърда връзка, си мисля че примера, който си дал е или прекалено образен или... :bia:

Обаче това определено ще го опитам, дано само успея в близките ден, два, за да сложа снимки на оборотомера, скоростомера и тестовия баир :bia:

Единствените ми наблюдения по темата са, че при попътен вятър колата се нуждае от по-малко газ за поддържане на дадена скорост (120-130км/ч), отколкото при насрещен вятър. Но разлика в оборотите не съм забелязал.

P.S.: Винаги съм си мислел, че попътния вятър спомага за намаляване на въздушното съпротивление (в смисъл, че при 20км/ч попътен вятър, съпротивлението, което колата изпитва е като при движение със скорост с 20км/ч по-ниска), което пък спомага за достигане на по-високи обороти и от там по-висока максимална скорост.

...

И аз така си мислех ама явно не :bia: Очакваме капацитетите на форума да се произнесат по темата.

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://free.data.bg/mitkov/audi/0-150kmh.avi

http://free.data.bg/mitkov/audi/200kmh.avi

за съжаление колата не се чувсташе стабилно в дупките на магистралата!

Ускорението е мерено на магистралата заедно с още 1 човек (оператора) и малко багажче!

да ти кажа трасето беше доста променливо и доста натоварено с коли и небеше лесно да се уцели момента при тази скорост колата се усещаше доста нестабилно пътят на магистралата е супер неравен да не говорим,че и дупки се намират.

А за вятъра идея си снямам дали е бил по пътен или не е:bia:

Важното е че скоростта бе постигната и като гледам има още възможности в нея ама да не съм аз тестващия, че става страшно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 150 натам...надолнище ли те хвана :bia: Иначе браво за клипчето... :bia:

все пак е на 5 скорост там предавателното число е съвсем друго! Ъгъла на снимането също заблуждава ако беше снимано от зад движението на оборотомера щеше да си личи повече, но тъй като тои се намира в дъното няй ляво от екрана стрелкта се движи буквално срещу обектива а това заблуждава нейното бавно движение подобно на кола която се движи срещу вас почти не се забелязва идването и докато погледнато от страни тя профучава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попътен вятър и нанадолнище до колкото ми е известно е еквивалентно на допълнителна мощност. Респективно обратното би било ако имаме байр или вятър стрещу нас. За това си и мисля, че примера на Ngoro за 3000те оборота би изглеждал наистина така в реалност, без да съм го пробвал лично.

Предавателните числа са си просто мултипликатор на конете и са си констатни величини. Дано да не съм объркал нещо и да не се получат разминавания в тези виждания.

Надявам се колегата няма нищо провтив, че преместих темата в правилния под-форум. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора нали няма да ме биете много ако моето мнение не се окаже пълната и чистата истина ?

все пак не съм от физическия факултет :bia:

а съм с органична химия. дайте ми да забъркам глицерин с азотна киселина или някое перкурсорче за екстази :bia:

давайте мнения по въпроса а аз утре като нямам работа ще ида да се тествам на баира към кулата въоръжен с 1 ауди цвят сребрист, оборотомер, скоростомер и много мерак. на отиване (нагоре) и навръщане (надолу) :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се обзалагам, че резултата ще бъде и в двата случая с едни и същи километри в час. Ако искаш да имаш разлика ти требе ветрец...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз утре като нямам работа ще ида да се тествам на баира към кулата въоръжен с 1 ауди цвят сребрист, оборотомер, скоростомер и много мерак. на отиване (нагоре) и навръщане (надолу)

А с какво двигателче е това зверче :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с 90 к.с. повече от 160-170 не мога да отлепя!

И при мен е същото положение за съжаление!

С малко наклон по магистрала "Тракия" съм правил и максималната си скорост с мойта - 190 км/ч,без да се изменят драстично оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABK, 115 коня стандартно, след чипосването теоретично трябва да е станал 124 коня. ако предположим че нито един не е умрял от старост вече. 1390 кила авант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, днес, около 18:30 плевенско време, беше проведен следният тест:

В3 1.8S с 88 дърти магарета, управлявано лично от мен, изкачи 3 различни баира (учудващо :bia:) и дори успя да се спусне благополучно. Беше изпробвано движение в двете посоки (нагоре и надолу) на 2-ра и 3-та предавка с 3000 оборота в минута.

Резултати:

От скоростомера бяха отчетени абсолютно еднакви скорости при изкачване и спускане - съответно 45 и 75км/ч. По-късно съответните скорости бяха потвърдени и на равно.

За съжаление нямах възможност да симулирам попътен и насрещен вятър. Въпреки това (вече) съм убеден, че феномена описван от колегата Ngoro е невъзможен.

P.S.: Снимковият материал от теста ще ви го спестя, поради умопомрачаващо отвратителното му качество. Явно много ми трепери дясната ръка :bia:

P.P.S.: Oчаквам теста от страна на Ngoro. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, днес, около 18:30 плевенско време, беше проведен следният тест:

В3 1.8S с 88 дърти магарета, управлявано лично от мен, изкачи 3 различни баира (учудващо :bia:) и дори успя да се спусне благополучно. Беше изпробвано движение в двете посоки (нагоре и надолу) на 2-ра и 3-та предавка с 3000 оборота в минута.

Резултати:

От скоростомера бяха отчетени абсолютно еднакви скорости при изкачване и спускане - съответно 45 и 75км/ч. По-късно съответните скорости бяха потвърдени и на равно.

За съжаление нямах възможност да симулирам попътен и насрещен вятър. Въпреки това (вече) съм убеден, че феномена описван от колегата Ngoro е невъзможен.

P.S.: Снимковият материал от теста ще ви го спестя, поради умопомрачаващо отвратителното му качество. Явно много ми трепери дясната ръка :bia:

P.P.S.: Oчаквам теста от страна на Ngoro. :bia:

Малко съм учуден от това постижение т.е. ,че скоростта е еднаква на спускане и изкачване по простата причина ,че двигатела се товари при изкачване и съответно се разтоварва при спускане.Това съответно води до понижаване(увеличение) на оборотите,а от там и скоростта.Бих го допуснал само при условие ,че скоростта е достигната по-бързо или по-бавно :bia: Това поне е моето скромно мнение :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих го допуснал само при условие ,че скоростта е достигната по-бързо или по-бавно :bia: Това поне е моето скромно мнение :bia:

Именно колега, теста беше за движение с постоянни обороти, с цел да се докаже, че при движение с 3000 оборота скоростта е еднаква без значение от наклона. Иначе ускорението естествено е различно. Аз това говоря още от начало :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно колега, теста беше за движение с постоянни обороти, с цел да се докаже, че при движение с 3000 оборота скоростта е еднаква без значение от наклона. Иначе ускорението естествено е различно. Аз това говоря още от начало  :bia:

абе хора какво значение има за колата оборотите под наклон и по баир при 4000 оборота дали е под наклон или нагоре колата ще се двицжи с една и съща скорост.Единствено разхода ще е различен тъй като различно се подава газ!Все едно да кажете под наклон 200км/ч са повече от 200км/ч на баир.Нали скоростомера отчита скороста по оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора какво значение има за колата оборотите под наклон и по баир при 4000 оборота дали е под наклон или нагоре колата ще се двицжи с една и съща скорост.Единствено разхода ще е различен тъй като различно се подава газ!Все едно да кажете под наклон 200км/ч са повече от 200км/ч на баир.Нали скоростомера отчита скороста по оборотите

Само ми е интересно що цитираш мене, като аз това го твърдя от самото начало? :bia: Според Ngoro има значение:

то ако оборотите на колата са пряко свързани и от нищо не влияещи се със скоростта в твоя случай си прав

но не забравяй триене на гумите с асвалта

насрещен - попътен вятър

наклон - нагоре/надолу

и тогава ще разбереш защо с 3000 оборота на 3-та скорост качваш баир с 70км/ч пък със същите 3000 оборота на равно с попътен вятър правиш цели 95км/ч

та нещата в колата не са просто 3 зъбчатки зацепени една в друга и 1 оборот на 1-вата е равен на 1 оборот на гумите винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето ауди е 3А мотор 2.0 и прави 220км/ч. имам и свидетели. С 200 върви без проблем. София - Пловдив 39мин!

Така че с тия 90к.с. покойници не сравнявайте бързите коли :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че с тия 90к.с. покойници не сравнявайте бързите коли 

Надявам се това е шега...Защото иначе говори зле...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...