Jump to content

проблем с газовата при температури от -10 градуса


Recommended Posts

Здравейте,имам проблем с газовата който се характеризира със следното: прекъсва на по високи обороти и всякаш и свършва горивото,както и на място държи много ниски обороти ,около 400-500.Температурата на колата е нормална при тези ниски температури,държи между 85 и 90градуса,но на газ колата прекъсва при високи обороти в движение,на място и форсиране няма такъв проблем,както и ако външната темп. не е по надолу от -5,прави го само ако е много студено ,поне -10 трябва да е за да се появи този проблем.На бензин колата няма проблеми.Изпарителя е БРЦ и е рециклиран.Колата е Ц4 с 2.3 ААР с изпарител за 140киловата,обикновенна газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Изпарителя е БРЦ и е рециклиран....

Филтъра на клапана за високо налягане сменян ли е?

Ако да, подозирай самия изпарител. Много капризен е за рециклиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра е сменен с нов,преди около 3-4000км,интерсното е ,че го прави само при много ниски темп. в порядака от на -10 и по ниски,ако е около -5 няма никакви ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Stanis,

След като изпарителя е рециклиран и ако е на по- малко от около 1000км пробег защо пробваш да си настроиш уредбата.

Друго нещо което се сещам е ако си правил настройка на уредбата на по- висока температура на въздух и сега като е студено въздуха е с по- голяма плътност и да беднее сместа.

Предполагам си прегледал и тривиалните неща: свещи, кабели, палец, дистр. капачка/всичко по високоволтовата част на колата/ възд. филтър. Не съм запознат с точно този модел на Ауди давам просто насоки.

Останах с впечатлението че колата е с обикновена уредба.

Така както го описваш ми прилича като да иска още една настройка.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери наистина филтъра за високо налягане.Някъде скрежасва ли ти газовата инсталация?

Преди време имах подобен проблем,но при мен и на топло и на студено колата в един момент забива и гасне.Проблема се оказа в газовата бутилка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко съм прегледал,няма течове на газ,няма скреж,кабели,свещи,капачка палец са идеални.Не гърми,само прекъсва и държи ниски обороти,въздушния филтър е на около 4000км.Днес сутринта го имах проблема,а вчера вечерта към 20.00ч нямах ядове,направо да се чуди човек.Вече се насочвам и аз към бутилката,нямам сонда,но може да е от нея. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен скрежасваше захранващия газопровод плюс филтъра и клапана за високо налягане.След като проверих всичко отворих и газовата бутилка.Визуално нищо не се видя,което да предизвиква проблема(в един щастлив момент двигателя угасва поради недостиг на гориво-газ,а бутилката е пълна).Затворих бутилката и от тогава вече една година нямам този проблем.Предполагам,че смукателната тръба,която стига почти до дъното на бутилката е била запушена и е пускала нищожно количество газ и при отваряне са изпаднали или изхвърчали.

Защо не опиташ да смениш мястото, от където зареждаш.Има лятна и зимна газ,различават се по съотношението между пропан и бутан,от това зависи температурата на изпарение,а от там и налягането към изпарителя.Ако не се лъжа гръцката газ не е подходяща за нашите условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имах този проблем и го реших срещу 5 лв. нямаш достатъчно налягане в бутилката и просто се получава недостиг на газ до двигателя <_<.отиди до някой АГУ сервиз и ще ти го оправят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имах този проблем и го реших срещу 5 лв. нямаш достатъчно налягане в бутилката и просто се получава недостиг на газ до двигателя :(.отиди до някой АГУ сервиз и ще ти го оправят

Колега,сподели какво направиха на АГУ-то ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

температурите се покачиха и проблема изчезна,заредих от друго място до горе и сега нямам проблем,но както казах прави го на много ниски темп.Иначе изпарителя е по ниско от от парното,има парно,темп. на водата си е постоянна,не се мени.Бутилката ми е без сонда защото преди със сондата не ми достигаше горивото и я премахнаха,сега просто не я пълня до горе ако не пътувам поне 100-150км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

температурите се покачиха и проблема изчезна,заредих от друго място до горе и сега нямам проблем,но както казах прави го на много ниски темп.Иначе изпарителя е по ниско от от парното,има парно,темп. на водата си е постоянна,не се мени.Бутилката ми е без сонда защото преди със сондата не ми достигаше горивото и я премахнаха,сега просто не я пълня до горе ако не пътувам поне 100-150км.

Ако нямаш проблем не я пипай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че показва 80-90 градуса не значи че имаш топла течност в изпарителя, може да не е отворил термостата,както се получи на 2 пт при мен,провери топъл ли е изпарителя,когато на таблото ти показва 90 гр и прекъсва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,сподели какво направиха на АГУ-то ти.

ми в чашката за пулненето на бутилката ми вкараха въздух под голямо налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засега колата няма ядове,дано пак не сават толкова ниски температури.Не мисля да я пипам,сега си върви нормално,без придърпванията и си държи нормални обороти.Ако паднат темп. пак толкова ще си я карам на бензин само и без това в голям студ разхода на газ и бензин в пари е горе долу един и същ,засякох я на бензин сега в студа и ми даде около 11л средно,преди на газ ми даде около 18л.Лятото е много надолу в разхода на газ,но зимата е страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителът се свързва към малкия кръг и няма нищо общо с термостата.

и аз знам това, но дали е свързан точно там,нормално ли е темп на двг според уреда да показва над 95 градуса, а да духа лед през въздохопроводите,за мен не е нормално, но е факт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално разбира се, дай снимки да видим къде е свързан твоя изпарител, но парното може да духа студено и от запушено радиаторче или нефункциониращи клапи.

Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...