Neotrace Публикувано 28 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2010 Ей готини са тия дизели направо ми се прииска да си взема един за през зимата. :DЕ то не може само +...требва и некой - да има инак кой ше кара на бенДзин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 подобен проблем имаме и с тигуан 2,0 тди 2005 лето...не ще да загре повече от 50 градуса...не може да хванем какъв е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Е то не може само +...требва и некой - да има инак кой ше кара на бенДзин Не биндзин само паля, карама на пръдня. Сега вярно е икономично ама за сметка на това няма ядовете на дизела.подобен проблем имаме и с тигуан 2,0 тди 2005 лето...не ще да загре повече от 50 градуса...не може да хванем какъв е проблема...Не е до проблем, и в чисто нови коли го има тоя "проблем". Просто дизел без подграване на антифриза си е тегава работа. То аз бех замислил тая зима за печка, а вие не знам какво чакате... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 (Редактирано) Не биндзин само паля, карама на пръдня. Сега вярно е икономично ама за сметка на това няма ядовете на дизела.Тя пръднята си идва със своите проблеми, така че нещата се уравновесяват. А печката е голяма благина, обаче цената за допълнителното закупуване и монтиране направо ми смръзява кръвчицата http://www.dimbo.bg/shop/product/2136/otop...top-c-12v-.html Редактирано 29 Януари 2010 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Тя пръднята си идва със своите проблеми, така че нещата се уравновесяват. А печката е голяма благина, обаче цената за допълнителното закупуване и монтиране направо ми смръзява кръвчицата И аз така бързо се отказах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Не че не може да се намери на половин цена, ма остава въпроса с монтажаhttp://www.aukro.bg/item894902434-webasto-...-kompletne.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lego Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 При мен (1.9 TDI PD 85 kW) отсечката Люлин(Кооперативния пазар) - Кръстовището на Суходал - я взимам за около 15'(задръстване) и стрелката вече се е отлепила от 60-те градуса(по-малко не показва) и вече парно си имам. Обяснявам си го с традиционното задръстване сутрин. А до тоя момент боря студа с печката в седалките. Всъщност възможно ли е монтаж на отопление в седалките(за тези, които нямат) и ако да, по-скъпо ли е от закупуване и монтаж на WEBASTO? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Това, че не мърда от 50 градуса означава, че има проблем, бил той в термостат, датчик, уред или нещо друго...освен ако разбира се не карате колата 3-4 минути...Печката е наистина много хубаво нещо за дизеловите двигатели, но не са чак такива драми, карайте си колите умно. При -10 с леко градско каране и мойта не стига 90 когато си пусна топличкото, но е почти толкова, какви са тия да не отлепи стрелката, или тръгвате с парно и вентилатор на макс или нещо не е в ред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Аз имам печка и нямам такива ядове,но да ви кажа при -10-15 градуса и печката трудно загрява мотора,купето се стопля,ако я пуснеш 15 мин преди да се качиш в колата,но двигателя забравете с печка да вдигне градуси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgid Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 понеже живея в къща и имам гараж с ток, зимата си зареждам акумулатора на 4-5 дена.Не че нещо му има, но поради закона да караме все на фарове сутрин подгрева на антифриза не работи или ако работи ще е само на 1 свещ което си е ташак. Та закачам си два пъти в седмицата акумолатора(направил съм си дълги кабели само дигам капака и хоп) и така всяка сутрин като запаля колата става баня за 2-3 минути. Само като беше -16 стана баня за около 5-6 мин но мисля че е нормалниТа тоя подгрев малко да ти е поотслебнал акумолатора и хич не работи.Първият ден като беше -16 явно акумолатра беше умрял от студ зашото на първото палене сутринта много слабо въртеше стартера и колата загря чак след 5мин на място 15км каране.Подгрев тогава не се пусна въобще барах свещите на антифриза.Но вечерта закачих акумолатора и на другата сутрин на -16 пак за 5 мин и стана баня бачкаха и 3-те свещи.Колата е А3 ASZ сподгрев на антифриза фабричен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 сега зимата гаража ми е пълен с какви ли не боклуци и колата ми е ''уличница'' цяла зима.Вдигам температурата за 15 мин. при външна -20.През уикенда ходих на балкан,и я бех прибрал в гараж.Като си тръгвах 5 мин, и почна да духа топло.Та на тези -15 и -20 градуса какво очаквате бе колеги?Зима е все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване