Jump to content

Готови настройки за ГИ на БСМ


Recommended Posts

Някой има ли случайно настройките си за АДР мотор за ГИ на БСМ, че днес ходих да настройвам настройвах, настровах и накрая излезе, че нищо не съм настроил. Газовото писка при всяка промяна на коеф. и си мислех, че като се променя коеф., директно го запаметява :hilezh: . Да ама не. След като падна батерията на лаптопа, и после пак го закачих, разбрах че нищо не се е променило. Много ще съм благодарен, ако някой прати нещо, или поне сподели коеф. които е докарал.

Базикам газовото, защото ми прави 15 градско и към 10 извън (варна-шумен (80 км магистрала) 8 литра при 90-100 км/ч нарочно за да я засека). Интересното е, че и при друго излизане извън града и повече настъпване на газта, горе долу пак толкова изхарчи. Ходих един път при тез дето ми я слагаха - с 2 думи насила хубост не става. Да не говорим, че пробваха да ми кажат, че то нормално да гори 15 газ (отделно, че и бензин гълта) и това ПРЕДИ да станат кучите студове.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли случайно настройките си за АДР мотор за ГИ на БСМ, че днес ходих да настройвам настройвах, настровах и накрая излезе, че нищо не съм настроил. Газовото писка при всяка промяна на коеф. и си мислех, че като се променя коеф., директно го запаметява :hilezh: . Да ама не. След като падна батерията на лаптопа, и после пак го закачих, разбрах че нищо не се е променило. Много ще съм благодарен, ако някой прати нещо, или поне сподели коеф. които е докарал.

Базикам газовото, защото ми прави 15 градско и към 10 извън (варна-шумен (80 км магистрала) 8 литра при 90-100 км/ч нарочно за да я засека). Интересното е, че и при друго излизане извън града и повече настъпване на газта, горе долу пак толкова изхарчи. Ходих един път при тез дето ми я слагаха - с 2 думи насила хубост не става. Да не говорим, че пробваха да ми кажат, че то нормално да гори 15 газ (отделно, че и бензин гълта) и това ПРЕДИ да станат кучите студове.

Здравей колега

Аз съм настройвал БСМ на предишния ми автомобил.

1.До колкото помня след като смениш коефициента и въобще каквито и настройки да дадеш имаше бутон за запаметяване и чак след това настройки са запаметени.

2.Ако не ти светват чекове за двигателя и нямаш проблем с празния ход ти препоръчвам да пуснеш автоматичната настройка при която системата те подкарва да вкарваш колата в необходимите обороти.Следвай инструкциите плътно.

3.Разхода ти на газ е прекрасен особено в тия студове дето газта в бутилката се е свива.Изчакай да се стопли и пробвай пак.По между другото малко банален въпрос - ама ти сменял ли си наскоро въздушния филтър?

Редактирано от audi1000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в това е проблема, че от сервиза където я слагаха, като я настройваха след като се оплаках, я настроиха с автоматичните. Навсякъде се коментира, че това не е правилната настройка.

Наскоро го сменях въздушния, и пак скоро смятам да го сменям.

Според мен изобщо не са нормални тези цифри за разход, и това са ПРЕДИ да паднат студовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в това е проблема, че от сервиза където я слагаха, като я настройваха след като се оплаках, я настроиха с автоматичните. Навсякъде се коментира, че това не е правилната настройка.

Наскоро го сменях въздушния, и пак скоро смятам да го сменям.

Според мен изобщо не са нормални тези цифри за разход, и това са ПРЕДИ да паднат студовете.

Не се залъгвай по приказките на хората около теб за разход на горива и такива работи.Я кажи първо защото аз съм го има този горчив опит , ти на различни газостанции ли си зареждал? На мене лично много пъти ми се е случвало пред мен да ми заредят бутилката с от 2 до 4 литра отгоре на максималния капацитет на бутилката.

Все пак продължавам да твърдя че през зимния полусезон разход от 15 на сто за тази кола е нормален.

PS

Имай предвид че пролет/лято - есен/зима газта е различна като съотножение пропан/бутан и поне на мен зимната газ винаги е харчела вповече.

Поздрави

Редактирано от audi1000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор и съобразно сезона и пътищата , разхода ти е повече от нормален. На атмосферен мотор Бардолинито се справя сравнително добре при пускане на автоматична настройка и допълнително бърникане по настройите няма да промени много нещата. Може да изпробваш трите режима- икономичен ,нормален и спортен и да видиш кой ще ти допадне като вървене и разход , въпреки че разликите м/у тях не са големи. След извършване на настройки е нужно те да се запаметят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко бях в колата и базикнах малко настройките от финна настройка. Дадох запис, изключих от контакт, рестартирах програмата, дадох на контакт и пак ми излязоха настройките които бяха преди - на всички коеф. 1.23! В крайна сметка има ли промяна? Не трябва ли като включи и да покаже как е настроена или нищо не е записала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко бях в колата и базикнах малко настройките от финна настройка. Дадох запис, изключих от контакт, рестартирах програмата, дадох на контакт и пак ми излязоха настройките които бяха преди - на всички коеф. 1.23! В крайна сметка има ли промяна? Не трябва ли като включи и да покаже как е настроена или нищо не е записала?

Уредбата ти дрийм джет ли е или бардолини/кар газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко бях в колата и базикнах малко настройките от финна настройка. Дадох запис, изключих от контакт, рестартирах програмата, дадох на контакт и пак ми излязоха настройките които бяха преди - на всички коеф. 1.23! В крайна сметка има ли промяна? Не трябва ли като включи и да покаже как е настроена или нищо не е записала?

Колега как си намери тази програма за газовата кажи и аз от къде мога да се снабдя с нея да си правя сам настройките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как си намери тази програма за газовата кажи и аз от къде мога да се снабдя с нея да си правя сам настройките

http://bsm-bg.com/cms/Administration/GetFi...LPG_ver_7_5.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със готовите (запаметени) настройки е изключително неудачно, най-малкото трябва да се уточни при какво налягане е направена тази запаметена настройка, ако вашето налягане е различно, то при вас тази готова настройка няма да работи коректно.

Дори да имате същото налягане, при абсолютно еднакви двигатели пак може да има разлика в настройките, ще ви дам един пример.

Напоследък при използване на газ Блу форс, се наблюдава леко надуване на гумичките в рейката, съответно хода на буталцето е намален примерно от заводските 0,5-0,6мм. до 0,3-0,4мм., резултата е намалено горивоподаване, препоръчва се калибровка на дюзите на стенд и нормализиране на работния ход на буталото.

В практиката обаче повечето сервизи незнаят как и защо се калибрира рейка, нито имат с какво да го направят, още повече немогат да диагностицират проблема когато настройват колата, съответно им се налага да увеличат коефициентите или времената на впръскване за да компенсират намаления ход на буталцето в рейката.

Това решение разбира се е съвсем временно и скоро рейката съвсем спира да работи, освен това дебита на отделните дюзи е съвсем различен защото това изменение неможе да бъде равномерно за всеки цилиндър, накрая става една пълна боза, всеки цилиндър получава различно гориво, колата не работи равномерно, някой цилиндър може съвсем да спре да работи на газ, колата харчи повече и спада мощността във високите обороти.

Та ако прехвърляте настройка, при едни и същи мотори, с еднакво работно налягане на изпарителите, имат и еднакви модели рейки, трябва да сте сигурни че всяко бутало от двете рейки е калибровано с еднакъв ход, ако рейките имат разлика в калибровката може да получите отклонение в горивоподаването до 20-30% нагоре или надолу.

Затова по-лесно, по-сигурно, и по-точно е всеки автомобил да се настройва в движение, а тези запаметени настройки ги ползваме за съпоставка с настройки само на един и същ автомобил(нещо като досие на гаранционните коли), или ако при монтажа сме запаметили едни данни за даден автомобил, след примерно една година употреба и зареждане с Блу Форс газ, рейката вече е разцентрована, горивото е бедно и при опит за нова настройка коефициентите са доста по-високи от първоначално запаметените при монтажа.....тази разлика показва че ни предстои калибровка на рейката. :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото има ли откъде да се сдобие човек със стенд за калибровка на газови дюзи? :birthday:

По темата - досега на две коли с еднакви мотори не съм имал две еднакви горивни карти - всяка кола след 500 км на магистралата, настройка в движение и толкоз... на една ще смуче въздух от някъде, на друга ще е зацапан малко дросела, на трета ще надува по-малко турбината, на четвърта ламбдата ще е ленива... може да се ползват картите ако се слага на нови коли, които излизат от магазина, настройва се една и после се зареждат настройките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Мерси все пак. Ще търся начин за настройка, и то някой който има опит.

Друг въпрос - нормално ли е на празен ход, без включени консуматори, бензиновото време да е 3,9мс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Мерси все пак. Ще търся начин за настройка, и то някой който има опит.

Друг въпрос - нормално ли е на празен ход, без включени консуматори, бензиновото време да е 3,9мс?

Височко е, виж си за смучене на въздух от някъде... Най-лесно става със старт спрей за дизели (етер) - ако пръскайки някъде около всмукателните колектори мотора си вдигне оборотите - значи оттам смуче въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, всяка кола си иска персонална настройка, ако не държим на точност става и с готови настройки, но винаги ще има голяма разлика с истината, затова а най-добре всяка кола на пистата, принцип !

За калибратора мога да ти намеря (ще проверя цената и ще се чуем), много е полезен напоследък с този Блу форс рейките се разцентроват, интересно е че определени коли имат ядове, примерно 5 %, а повечето ни клиенти нямат абсолютно никакви грижи, рейките са им съвсем еднакви......ще започна да питам всеки който има такива проблеми от къде е си зарежадал основно, за да направиме някакви заключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, всяка кола си иска персонална настройка, ако не държим на точност става и с готови настройки, но винаги ще има голяма разлика с истината, затова а най-добре всяка кола на пистата, принцип !

За калибратора мога да ти намеря (ще проверя цената и ще се чуем), много е полезен напоследък с този Блу форс рейките се разцентроват, интересно е че определени коли имат ядове, примерно 5 %, а повечето ни клиенти нямат абсолютно никакви грижи, рейките са им съвсем еднакви......ще започна да питам всеки който има такива проблеми от къде е си зарежадал основно, за да направиме някакви заключения.

Aз не знам защо, но много често имам проблеми с 1,8 ADR... особено на рязко даване на газ и да паднат оборотите и после почва едно клатене, затворен цикъл 500-1200 оборота...

Дай телефонче на лично, че имам вече няколко рейки за калибриране за към края на седмицата отложени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво опитах да ти пиша лично съобщение но някаква грешка имало и не се получи, телефона ми е 0888 719731, звънкай и ще свършиме работа по всички въпроси и ще поговорим.

За ADR само хубаво мога да кажа, карах две години Пасат4 с ADR, за мен това е прекрасен агрегат и много сполучлив за Фолксваген, направили сме много такива и определено ми е един от любимите пациенти.

При такова клатене на оборотите най-често причината е банална, или е смучене на въздух, може да е мръсен или необучен дросел (при монтажа бинаги ги чистиме ако са замърсени ), също много низки газови времена на празен ход ( под 3,8 ms. при стандартна рейка със 3 ома бобини ), неточна калибровка на дюзите също може да ти разклати низките, едно по едно ги проверявам и ги приспивам оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво опитах да ти пиша лично съобщение но някаква грешка имало и не се получи, телефона ми е 0888 719731, звънкай и ще свършиме работа по всички въпроси и ще поговорим.

За ADR само хубаво мога да кажа, карах две години Пасат4 с ADR, за мен това е прекрасен агрегат и много сполучлив за Фолксваген, направили сме много такива и определено ми е един от любимите пациенти.

При такова клатене на оборотите най-често причината е банална, или е смучене на въздух, може да е мръсен или необучен дросел (при монтажа бинаги ги чистиме ако са замърсени ), също много низки газови времена на празен ход ( под 3,8 ms. при стандартна рейка със 3 ома бобини ), неточна калибровка на дюзите също може да ти разклати низките, едно по едно ги проверявам и ги приспивам оборотите.

Добре де, моето бензиново време на газ 3,9мс на празни обороти много ли е или малко???

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти перфектно познавам повечето бензинови мотори на фв-ауди - просто работя и като диагностик :bia:

Прекрасно ми е ясен АДР-а и честите му проблеми, но на 2 клиентски коли просто не щат да се успят оборотите и това си е... нови уредби... единственото, което не съм им правил е калибровка на дюзите - пробвано е с други дросели (+адаптация, разбира се), тествам с етер за всмукване на въздух, всички маркучи са проверени, гумички на дюзи, гарнитура всм. колектор и Т.Н. и Т.Н.

Ситуацията е следната : караш си на примерно на втора с 2500-3000 оборота на моторна спирачка, тръгваш да спираш преди светофар, обираш със спирачката докъм 1400-1300 и натискаш съединителя - е те в тоя момент мотора се сговнясва тотално на газ ...

Едната е с Дрийм Джет, другата с Кар Газ

Редактирано от The_Machine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти перфектно познавам повечето бензинови мотори на фв-ауди - просто работя и като диагностик :bia:

Прекрасно ми е ясен АДР-а и честите му проблеми, но на 2 клиентски коли просто не щат да се успят оборотите и това си е... нови уредби... единственото, което не съм им правил е калибровка на дюзите - пробвано е с други дросели (+адаптация, разбира се), тествам с етер за всмукване на въздух, всички маркучи са проверени, гумички на дюзи, гарнитура всм. колектор и Т.Н. и Т.Н.

Ситуацията е следната : караш си на примерно на втора с 2500-3000 оборота на моторна спирачка, тръгваш да спираш преди светофар, обираш със спирачката докъм 1400-1300 и натискаш съединителя - е те в тоя момент мотора се сговнясва тотално на газ ...

Едната е с Дрийм Джет, другата с Кар Газ

Това е момента в който мотора излиза от cut-off и възобновява впръскването, задължително се проверява калибрацията, при КАР ГАЗ имаш опция при всяко излизане от този режим да включва няколко такта на бензин ( от 1 до 7 такта), опитай ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спам-а, но искам да кажа, че темата е за ОБРАЗЕЦ.

Не се занимавам с газ, но ми е много интересна и се радвам как двамата говорите за решаването на проблем пред всички, а не на лични.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагаме си колкото можем, нямаме нищо скришно, освен това със сигурност и двамата с колегата харесваме автомобилите Audi и обичаме да работим по тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагаме си колкото можем, нямаме нищо скришно, освен това със сигурност и двамата с колегата харесваме автомобилите Audi и обичаме да работим по тях.

Ами хванете се тогава и поработете малко върху моя, че белким направи разход 8 извънградско и 12 градско :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Който иска знае къде да ни намери, иначе по цел ден това правиме, настройки !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...