marsianec Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 сега вече нещата изглеждат доста по различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Ти май беше с тръбен колектор ако си спомням, къде го прави ?А фиса ти е като дискотека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Горе-долу колата си върви добре със спукан изпускател на четири места, но скоро ще има чугун Малко избързА от втора на трета, чукни си го тоя прекъсвач кат хората, кво го жалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 25 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2011 Ибаси змияата как върви Ама що толкова много връщаш газта на първа. Аз също връщах, ама съвсем леко, а при теб направо падна до 4 000 оборота..!? Направи и един старт с вот-бокса да видим как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Ето още едно клипче от днес, пак към края малко ми е мръднал телефона, ама много ускорява тва Ауди Ето още едно клипче от днес с малко по-лош старт оот 0-130 Редактирано 26 Октомври 2011 от shefa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2011 Явка що не направиш един тест? Нали имаш Г-тек замери няколко времена със смяна на 7800 оборота (както сменяш сега) и няколко старта като сменяш на 7100-7200. Според мен ще свалиш още времето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 27 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2011 Явка що не направиш един тест? Нали имаш Г-тек замери няколко времена със смяна на 7800 оборота (както сменяш сега) и няколко старта като сменяш на 7100-7200. Според мен ще свалиш още времето! Тези дни съм направил поне 30-35 старта и пробвам доста различни неща, играя си с налягането на всеки старт и основно правя стартове до към 140км. че нагоре си е едно и също. Пробвал съм и на 7200обр. да сменям, но не съм пускал такъв клип за де не избяга конкуренцията п.п. Имам времена от Г-тека, но не ги казвам, че става после една(нали знаеш), тоя Г-тек е такъв ония е по-верен и т.н. п.п. Сега само тренирам за догодина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Днеска на Несторов мигам. светкам, не ме отразяваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 10 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Днеска на Несторов мигам. светкам, не ме отразяваш Не съм те мернал другият път свиркай здраво и хвърляй камъни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Не бях със Сеата, а с една джипка (пикап), на стръмното след сердика център даже ти освободих лявата лента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 10 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Не бях със Сеата, а с една джипка (пикап), на стръмното след сердика център даже ти освободих лявата лента Викаш си , чекай че тоа е луд и да му направа место п.п. Сещам се сега за джипарата,мерси за мястото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Еми лудите се познаваме един друг и трябва да се подкрепяме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Абе стана ми интересно, дали сте мерили времена с WOT BOX-a и без него? Каква е разликата, ако може да се каже въобще? И пак за wot box-a, той вървеше комплект с флат шифта или бъркам? Поне нещо такова си спомням от времето, когато имах идея да слагам на Голфа такава джвъчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 23 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Абе стана ми интересно, дали сте мерили времена с WOT BOX-a и без него? Каква е разликата, ако може да се каже въобще? И пак за wot box-a, той вървеше комплект с флат шифта или бъркам? Поне нещо такова си спомням от времето, когато имах идея да слагам на Голфа такава джвъчка. С г-тека няма времена без Вота. Трябва да замеря някой ден. Вот бокса е една джаджа с шифта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 25 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2011 ей тука пише цък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 25 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2011 Абе и аз го гледах в сайта им, ама нали знаеш, че производителя няма да каже нещо лошо за стоката си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 11 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2012 Малко да възобнова темата, че се забравихме. От няколко дни съм вече с бензинова помпа Бош 040 вътрешна, че старата се сдаде точно на Кондю, малко преди квалификацийте. Скоро ще има още екстри, но все нямам време да ги осъществя. http://www.album.bg/bashshefa/images/29832253/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 2 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Тази събота и неделя давах газ и на Кондю и на Божура. В събота бях на Кондю и дадох време 13.8, но си беше и много топло, в неделя отидах на Божура рано сутринта и записах най-добро време 13.2, по-късно като се стопли средни 13-ки. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Интересувам се ,ако не е тайна разбира се какви коне има колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Последно ,когато я мерих беше 330к.с. на мотор. Иначе колата след втора , когата спре да върти гумите върви на гръм. Терминалните са ми около 180км/ч. 60 фута ги правя около 2.4 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Поздравления за колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 12 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Поздравления за колата Има още какво да се очаква от нея. Тези дни малко подобрения имаше по сцеплението на колата и ще очаквам високи 12-ки на предно без нитро, което си е Супер засега. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netsurfer Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 Ха, тази кола съм я карал още като беше сток на срещите на Ланча )Май доста хора сме сменили ланча форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 11 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 Ха, тази кола съм я карал още като беше сток на срещите на Ланча :)/>)Май доста хора сме сменили ланча форума :P/> Аз пък последният път, като те видях беше с БМВ и накрая всички с Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 20 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2012 Up на темата.p.s. Благодарности на Явор shefa, ЦЕЦО и Косьо (те си знаят защо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване