Jump to content

Ауди А3 1.8Т - Завършен проект


Recommended Posts

От няколко дни и аз съм в отбора със счупените скоростни кутий. Имаше една поговорка, че як двигател слаби части не държи :zustimm:

Та както си карах спокойно с 7500обр. на втора и решавам да включа трета скорост и оп километража ми не работи. На другият ден свалих скоростите и ги разглобих. Е почти нищо им нямаше, нямаше и 5 зъба от планетарният механизъм на дифа. http://www.album.bg/bashshefa/images/28507585/ , http://www.album.bg/bashshefa/images/28507589/. Но пък това го чаках отдавна за да си пренаредя скоростите и да си купя нов LSD диф http://www.album.bg/bashshefa/images/28507595/ , http://www.album.bg/bashshefa/images/28507597/. Мисля да слагам трета и пета скорост от дизелова кутия, но незнам какво ще стане http://www.album.bg/bashshefa/images/28507614/ , http://www.album.bg/bashshefa/images/28507608/ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай сиктир бате.. доживях да видя Куайфе у нашенско!! Чак ми се докара силна преднячка.... :zustimm:

Явка, кофти за кутията, ама все пак да ти е честито LSD-то. Чакаме отзивите, наистина ли е такова чудо на техниката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да си купуваш КУАЙФ може да ти поръчаме през Ърбан тийм , тъй като понеже сме им редовни клиенти имаме отстъпка. :)

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес диференциала си застана на мястото http://www.album.bg/bashshefa/images/28576310/ http://www.album.bg/bashshefa/images/28576308/ http://www.album.bg/bashshefa/images/28576307/, малко се пренаредиха и зъбните предавките на скоростите http://www.album.bg/bashshefa/images/28576312/ http://www.album.bg/bashshefa/images/28576313/ и от утре ще се дава газ яко. http://www.album.bg/bashshefa/images/28576315/ http://www.album.bg/bashshefa/images/28576316/

п.п. Утре ще пиша каква е разликата със старият(оригиналният). :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куайфчето е супер, ако знаех,че така осезаемо ще се усети разлика щях да по-рано да го сложа.

Утре ще сменя сликовете и ще се тръгва още по-добре, че на този студ със сликове е по зле от колкото с изтъркани летни гуми.

п.п.Вчера бях на Витоша и нарочно вкарах едната предна гума в сняг и така си тръгнах все едно съм си щар по щар ;)

п.п. Единствено засега можеби като минус на куайфчето, е че в завой с газ имам чувство че ме фърля в канавката, нещо недозавива :lol:

Забравих да спомена , че и пета скорост си ми е супер нищо че е от дизел. На 3000обр. съм си на 135км. , преди бях с 120км.

Редактирано от shefa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от кога говоря че тоя ъпгрейд е задължителен за силни преднячки ама и sk и taricata_cs така и не се престрашиха да видят за какво става дума ;)

П.С.

кажи малко повече за играта с кутията, и аз искам малко да удължа 6-та, но не знам дали и при мойта кутия (02М) е възможно, твойта май беше 02J...

Редактирано от MK4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от кога говоря че тоя ъпгрейд е задължителен за силни преднячки ама и sk и taricata_cs така и не се престрашиха да видят за какво става дума :lol:

П.С.

кажи малко повече за играта с кутията, и аз искам малко да удължа 6-та, но не знам дали и при мойта кутия (02М) е възможно, твойта май беше 02J...

Мисля, че и при твоята ще стане далаверката. Малко ще е по-сложно, защото 6-тачките са с 3 вала, поне по някакви мой спомени,но ще разгледам утре една шест степенна кутия и ще ти кажа на 100%. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Ск.-то никога не е успявал да задели 700 паунда за самия дифф и още една торба пари за работа, консумативи и други.

Но ако някои ден ми се прииска силна преднячка, задължително ще е с куаифе :lol: И давайте инфо за кутията, че аз пък искам да си удължа втора... и шеста :lol:. Идеята ми е на втора да прави 100км/ч, а на 6-та... без коментар ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от кога говоря че тоя ъпгрейд е задължителен за силни преднячки ама и sk и taricata_cs така и не се престрашиха да видят за какво става дума :lol:

:unsure: Поръчах си точно такъв преди повече от половин година... 3 месеца ме мотаха от фирма Ломбард и с 300 зора успях да си взема парите.Напролет първото нещо което ще направя е това + нов чифт полусликове и още S3 компоненти :unsure:

:bia:

Исползвам момента да поздравя shefa за колата! От самото начало до сега всичко се прави с много желание,мерак и пари.Спомням си колко добре вървеше прди когато се състезавахме,представям си сега какво е :bia:

Пожелавам ти да сте живи и здрави цялото ти семейство и винаги да можеш да осъществяваш идеите си :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е чудесна. Едно време май и газ имаше? :rolleyes:

ПП - Защо обаче сложи ЛСД а не Торсен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Исползвам момента да поздравя shefa за колата! От самото начало до сега всичко се прави с много желание,мерак и пари.Спомням си колко добре вървеше прди когато се състезавахме,представям си сега какво е :hilezh:

Пожелавам ти да сте живи и здрави цялото ти семейство и винаги да можеш да осъществяваш идеите си :zustimm:

Благодаря Ти за добрите думи, и ти пожелавам едно куайфче и в твоята кола. :steinigung:

Колата е чудесна. Едно време май и газ имаше? :zustimm:

ПП - Защо обаче сложи ЛСД а не Торсен?

Колата и сега си е с Газъ.

Моят диференциал също се води Торсен, зацепен е постоянно 50/50 и е с червяци(общо казано). ЛСД-то е с едни пластини вътре, който трябва да се регулират често и не е оферта. Ето това е моят http://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=226509

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак браво :zustimm: Взел си най-правилното решение :steinigung: Недей вече да му викаш ЛСД защото не е такъв :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехте да ги бъркате тези диференциали.

Кое е за централен, кое за аксиален...

Как ще да не е ЛСД. Виж как са написали продавачите му:

VW ATB Limited Slip Differential - Type 02J - Mk4 Jetta Golf GTI TDI New Beetle

Manufacturer: Quaife

Part #: QDF10R

http://www.quaife.co.uk/differentials

Иначе изборът е добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЛСД е диференциал с повишено триене. Демек монтиран както в случая отпред, когато за боксува едното колело, на другото започва да се предава "някакъв" въртящ момент. Отношението на разликите в оборотите на колета винаги ще зависи от приложената мощността, и сцепление на всяко колело.Вариациите може да са 12 ляво към 1 дясно, и повече(до някъде зависи и от степента на "натегнатост" на самия диф) а може да са и 25 към 1 със същия диф. Но най-лошото е, че ЛСД-то има износване, следователно поддръжка. Колегата обаче е с торсен диф. Това ще рече, че когато за боксува, вътре има червячни механизми който заключват дифа в някакво отношение. Примерно 3 ляво към 1 дясно, или обратното. Но е ФИКСИРАНО и само това. Не може да стане да кажем 5 към 1 ляво/дясно. А това е така защото имаме "механичен автоматичен" блокаж. А ЛСД си е ЛСД, то не е точно блокаж :gruebel: Надявам се да е горе долу разбрано, че не мога да го обясня. Аз за себе си го разбирам, но е трудно да го обясня. :rotcol:

Спирам с офф-а. Аз за това и питах, на такава мощност не е много удачно да се монтира ЛСД. Просто няма да изкара много според мен.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на Бояна замерихме колата с Ицо(М) с един Г-тек и дифа си казва работата. Първите няколко старта 0-100км.ч. за 5.9-6.0сек., на 400м. средни 13-ки със забиване между скоростите поради натягане на уестгейта. Като си тръвах не ме оставаше намира мозъка и реших да правя яко стартове сам да засеча до 100км. и след 4-5 старта почнах да давам ето такива времена. http://www.album.bg/bashshefa/images/28613845/ 5.6-100км. и 2.00 на 60 фута. Абе с две думи си станах щар по щар :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се мисли като смениш пружината и се донастрои. :rotcol:

пп. А терминална не ти ли светнаха покрай Шел-а? :rotcol:

Утре пак ще засичам, като пооправя гейта. Ще ти звънкам да идваш да пиеме по чай вечерта на ОМВ-то. :gruebel:

п.п. При един от стартовете замалко да ми запишат терминалната, ама добре че имам и добри спирачки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих едно не много добро клипче на разпоретината, но тези дни ще гледам като снимам да хвана и километража :rolleyes:

На клипчето понеже не се вижда километража ще кажа, че на втора на 6000обр. съм на 100км., на трета като включвам четвърта съм на около 185км. спрях да давам газ на четвърта около 210 някъде.

Горе-долу колата си върви добре със спукан изпускател на четири места, но скоро ще има чугун :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...