Jump to content

Преди да отида при Мишо...


xeterov

Recommended Posts

Преди да отида при Мишо, мисля да питам тук. Та, вчера смених бензинова помпа и филтър. До тук добре. Между 1 и 2000 оборота колата си върви добре, дори набира :respekt:, но след 2000 оборота няма никой, колата едвааам набира, на моменти дори тресе, няма я онази прословута пъргавина около 3К+ оборота. Всъщност, въпросът ми е следния: след тази смяна, необходимо ли да се направи центровка или някви други настройки? Мерси :respekt::respekt::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се прави никакво регулиране след тези смени. От това, което описваш ми се струва, че има проблем с подаването на гориво - или някъде запушване или налягането на помпата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Много бързо си спестил парички :respekt:

Преди да смениш помпата, ходи ли на "лекар" да видят дали е за смяна :respekt: ?

Защото проблема може да се окаже не в помпата а някъде по горивната система като казава Lord of the Rings. Мишо ща оправи-колата де :respekt:

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами майсторите вчера измериха налягането в горивната система - 2.5 атмосфери, от 6 необходими. Казаха - помпата е за смяна. Преди да я сменят не можах да запаля, след смяната - пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук само може да се гадае.След като ходиш при Мишо-пиши какво е станало!

Успех отново.......400 лв. :respekt: ....скоро няма да запалиш цигарка май :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук само може да се гадае.След като ходиш при Мишо-пиши какво е станало!

Успех отново.......400 лв.   :D ....скоро няма да запалиш цигарка май :respekt:

Преди малко се върнах от Мишо. Този човек е No.1, No.2 и No.3. Демек 3 в 1 :respekt: Други такива няма. В общи линии направи колата така, че да може да се кара и да не се дразня от маломощието на 140-силово прасе. Има още някои неща за дооправяне, като смяна на ламбда сондата, но това ще е за следващата седмица. Ехххх, защо ли не всички майстори са като Мишо :respekt:

.......400 лв.   :D ....скоро няма да запалиш цигарка май :respekt:

След като сменя ламбда сондата ... скоро няма и алкохол да близна :respekt: :respekt: :lol:

Редактирано от xeterov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Радвам се за теб.

Следващата седмица може като ходиш да видиш моята машина там :lol: , че имам уговорка за една скъпа профилактика като начало + нова ламбда пак от него, нищо че карам на газ....тъмносиньо комби с бургаска регистрация, и предна RS броня(евала на lampard :respekt: ) :D 2.0E 16V-140 коня , две магарита и една куца крава...кокошката с пломбирания зъб е...изядох :respekt:

:respekt: :respekt: :respekt:

Каво и имаше на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами майсторите вчера измериха налягането в горивната система - 2.5 атмосфери, от 6 необходими. Казаха - помпата е за смяна. Преди да я сменят не можах да запаля, след смяната - пали.

Ако всичко това е вярно за налягането, то Мишо и бог да беше нямаше да може да ти помогне.Нещо друго са те ишментили. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каво и имаше на колата?

Мисля че проблемацията беше в настройките на сместа!

Редактирано от xeterov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за теб.

Следващата седмица може като ходиш да видиш моята машина там :D , че имам уговорка за една скъпа профилактика като начало + нова ламбда пак от него, нищо че карам на газ....тъмносиньо комби с бургаска регистрация, и предна RS броня(евала на lampard  :D ) :D 2.0E 16V-140 коня , две магарита и една куца крава...кокошката с пломбирания зъб е...изядох :D

:box:

Каво и имаше на колата?

Колега, не видях прасето ти(вчера бях там), имаше един авант като моя, само че с 2.6 двигател и беше със С-регистрация. Иначе Мишо свърши много добра работа. След смяната на ламбда сондата и настройките, усещам че събудихме дес'тина, че и повече конета на моето прасе. Няма го онова леко замисляне между 1-2К оборота, а и усещам, че колата има повече мощност на ниски обороти, отколкото преди. В общи линии, евала на Мишо, човек на място, професионалист невероятен и супер отговорен пич! :bia::D:D:respekt::box:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми кажете кой и къде е Мишо? Имам една гарнитура за смяна и не знам дали от нея или от нещо друго ми придърпва колата на определени обороти. Една консултация при добър доктор няма да е излишна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сайта на Мишо. Тук има и карта и телефон. Най-добре е предварително да му се обадите, да се разберете за час/ден. Успех! :respekt:

http://www.eprom-tuning.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4естно да ви кажа и аз трябва да ходя при МИШО защото нещо ми се ебава 4ипа мислите ли 4е ще може да го оправи мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не видях прасето ти(вчера бях там), имаше един авант като моя, само че с 2.6 двигател и беше със С-регистрация.   :)  :D  :D  ;):D

Да, имаше кола която не бе завършил и се надявам днес или утре да вляза в бокса.

Предния аватар по ми харесваше - сега не моим те позна...:D:hilezh:

Редактирано от M_sub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4естно да ви кажа и аз трябва да ходя при МИШО защото нещо ми се ебава 4ипа мислите ли 4е ще може да го оправи мерси предварително

Ще ти оправи и чипа(ако не го оправи - с нов ще го смени :bia::hilezh:), и ако има няква проблемация по колата, която не си забелязал, и нея ще оправи, ако требе и други неща ще оправи. Мишо е .... :)

...

Предния аватар по ми харесваше - сега не моим те позна...

Е па и на мен ми стана трудно по едно време, не можах да зацепя кои са моите писании :):hilezh:, а и стария аватар наистина е по-гот от последния от "South Park". :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Радвам се за теб.

Следващата седмица може като ходиш да видиш моята машина там :lol: , че имам уговорка за една скъпа профилактика като начало + нова ламбда пак от него, нищо че карам на газ....тъмносиньо комби с бургаска регистрация, и предна RS броня(евала на lampard  :D ) ;) 2.0E 16V-140 коня , две магарита и една куца крава...кокошката с пломбирания зъб е...изядох :2gunsfiring_v1:

:2gunsfiring_v1: :2gunsfiring_v1:  :bia:

Каво и имаше на колата?

Ами аз бях там на 10-ти Понеделник и мернах май едно такова в гаража... Имаше някакви части като от двигател отзад в комбито... ТОва ли е? Синичко - едно хубавко такова :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата, за да не отварям нова.... :2gunsfiring_v1:

Хиляди благодарности на Мишо! Този човек за пореден път ми напълни душата... той не прави диагностика на компютъра, той е НАД това - не само да ти каже има ли грешки или не, знае не само КАК да разтълкува това, което вижда на екрана, ами и зад него - какво ще се случи след някой и друг месец на колата, като например ламбда сонда... (която ще трябва да сменям и аз в скоро време)

Днес цял ден бях при него... имаше си много работа, но винаги си вдигаше телефона, беше любезен с абсолютно всички хора, постоянно идваха аудита и обръщаше внимание на всички. На всички обяснява с подробности неща за какво ли не...

За диагностиката нямам думи... не минава и една секунда от момента, в който си му казал проблема и той вече ти казва диагнозата... до най-малкия детайл! Имам един познат с една Б4-ка, която не е в особено добро състояние... Беше скептично настроен, но след като мина през него си промени мнението изцяло.

Та да се върна на благодарностите към МИШО - не за друго, но ми помогна за едни нищица, които по принцип не обича много-много с тях да се занимава... евала, мерси още веднъж!!

M_Sub, тази седмица бях 2 пъти при Мишо и вече изучих ауди-то ти до най-малкия детайл :2gunsfiring_v1: Видях му повдигачите, как ги сложиха, разпределителите валове, напасването... новата ти гарнитурка и други работи :2gunsfiring_v1: Имаш екстра колица и много гледана :hilezh:

Редактирано от poceh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново малко офтопик но важен!

Мишо наистина заслужава всички суперлативи защото, той не е само майстор а преди всичко много точен и коректен човек, който лекува колите ни като на всяка обръща специално внимание за всичко! :2gunsfiring_v1: От както колта ми е при него ми се обажда всеки ден да ме информира какво е направено и как се развиват нещата. Когато говорим за майстори всеки се съмнява, че му взимат парите като правят нещата възможно най-бързо или се бавят и без да се отнасят отговорно и към другите неща по колата освен проблема за който сме отишли! Мишо е точно обратното, отиваш казвати какво трябва да се направи и защо, както и какво ти да направиш(части марки) и поема отговорност за допълнителни неща. Например както колегат poceh писа, за частите по моята кола, има ситуация при която реакцията на Мишо ме накара да се замисля и да започна да уважавам още повече този човек. За части които трябваше да купя а не бях купил, имаше възможност да ми ги вземат негови колеги но цената не ми хареса, и за да не се получи конфронтация Мишо ми предложи да покрие разликата в цената за която аз си намирам частите и тази за която ми ги дават! Аз отказах защото за мен парите не са най-важното, но той е говорил с хората и е успял да уговори моята цена колкото и малка да е разликата. Когато приоритет в една работа каквато и да е са коректноста и удовлетвореноста на клиента, а не "свалянето на няколко кожи" от него, и претупване на работата тогава клиентите винаги ще се връщат. Защото един доволен клиент води поне още един но един недоволен "дърпа" със себеси доста.Мишо е наистина голям! :2gunsfiring_v1:

За моята машина ще постна нова тема със снимки какво точно и е направено за да е в перфектна кондиция :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоите впечатления от Мишо също са много положителни( като имайте предвид, че принципнп съм доста резервиран към всички майстори, защото съм патил). При него ме заведе Жоро. Наистина обръща внимание на всичко. Така трябва. За всеки човек, колата си е кола, независимо дали е Б4, Б3 или Трабант. Мен лично като ми пипат колата най-много ме интересува отношението. Проблема не винаги се решава веднага, но важното е да сер пипа мераклииски. При селяни, каруцари и т.н НЕ ХОДЯ и казвам на всичките си приятели да не ходят, защото такива хора има прекалено много в БГ, а истината е че трябва да погладуват малко докато се научат какво значи думата КЛИЕНТ.

Евала на Мишо. Просто човека има подход към клиента.

Пожелавам му, да поддържа нивото и за напред, щото обикновено като завалят желаещите, българите обичат да претупват работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоите впечатления от Мишо също са много положителни( като имайте предвид, че принципнп съм доста резервиран към всички майстори, защото съм патил). При него ме заведе Жоро. Наистина обръща внимание на всичко. Така трябва. За всеки човек, колата си е кола, независимо дали е Б4, Б3 или Трабант. Мен лично като ми пипат колата най-много ме интересува отношението. Проблема не винаги се решава веднага, но важното е да сер пипа мераклииски. При селяни, каруцари и т.н НЕ ХОДЯ и казвам на всичките си приятели да не ходят, защото такива хора има прекалено много в БГ, а истината е че трябва да погладуват малко докато се научат какво значи думата КЛИЕНТ.

Евала на Мишо. Просто човека има подход към клиента.

Пожелавам му, да поддържа нивото и за напред, щото обикновено като завалят желаещите, българите обичат да претупват работата.

Можеш да бъдеш сигурен че Мишо не е грандоман, и няма да се повлияе от похвали. Винаги е такъв, не само е професионалист и никога не претупва работата, ами е приятно и интересно дори само да стоиш покрай него . Жив и здрав да е !!! :bia:

Редактирано от Георги Борисов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без коментар! Днес си взех колата от Мишо и ще постна снимки когато ми прати за да видят майсторите как се прави! :(

п.п. Най накрая.....30 път пиша този пост но ми дава грешка :(

Ще помрънкам в "ниския" раздел на форума :bia:

Редактирано от M_sub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...