xeterov Публикувано 30 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Преди да отида при Мишо, мисля да питам тук. Та, вчера смених бензинова помпа и филтър. До тук добре. Между 1 и 2000 оборота колата си върви добре, дори набира , но след 2000 оборота няма никой, колата едвааам набира, на моменти дори тресе, няма я онази прословута пъргавина около 3К+ оборота. Всъщност, въпросът ми е следния: след тази смяна, необходимо ли да се направи центровка или някви други настройки? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 30 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Не се прави никакво регулиране след тези смени. От това, което описваш ми се струва, че има проблем с подаването на гориво - или някъде запушване или налягането на помпата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 30 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Много бързо си спестил парички Преди да смениш помпата, ходи ли на "лекар" да видят дали е за смяна ?Защото проблема може да се окаже не в помпата а някъде по горивната система като казава Lord of the Rings. Мишо ща оправи-колата де Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 30 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Ами майсторите вчера измериха налягането в горивната система - 2.5 атмосфери, от 6 необходими. Казаха - помпата е за смяна. Преди да я сменят не можах да запаля, след смяната - пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 30 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Тук само може да се гадае.След като ходиш при Мишо-пиши какво е станало!Успех отново.......400 лв. ....скоро няма да запалиш цигарка май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 30 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 (Редактирано) Тук само може да се гадае.След като ходиш при Мишо-пиши какво е станало!Успех отново.......400 лв. ....скоро няма да запалиш цигарка май ←Преди малко се върнах от Мишо. Този човек е No.1, No.2 и No.3. Демек 3 в 1 Други такива няма. В общи линии направи колата така, че да може да се кара и да не се дразня от маломощието на 140-силово прасе. Има още някои неща за дооправяне, като смяна на ламбда сондата, но това ще е за следващата седмица. Ехххх, защо ли не всички майстори са като Мишо .......400 лв. ....скоро няма да запалиш цигарка май ←След като сменя ламбда сондата ... скоро няма и алкохол да близна :respekt: Редактирано 30 Септември 2005 от xeterov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 30 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Радвам се за теб. Следващата седмица може като ходиш да видиш моята машина там , че имам уговорка за една скъпа профилактика като начало + нова ламбда пак от него, нищо че карам на газ....тъмносиньо комби с бургаска регистрация, и предна RS броня(евала на lampard ) 2.0E 16V-140 коня , две магарита и една куца крава...кокошката с пломбирания зъб е...изядох :respekt: Каво и имаше на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 30 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 Ами майсторите вчера измериха налягането в горивната система - 2.5 атмосфери, от 6 необходими. Казаха - помпата е за смяна. Преди да я сменят не можах да запаля, след смяната - пали.←Ако всичко това е вярно за налягането, то Мишо и бог да беше нямаше да може да ти помогне.Нещо друго са те ишментили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 30 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2005 (Редактирано) Каво и имаше на колата?←Мисля че проблемацията беше в настройките на сместа! Редактирано 30 Септември 2005 от xeterov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 7 Октомври 2005 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2005 Радвам се за теб. Следващата седмица може като ходиш да видиш моята машина там , че имам уговорка за една скъпа профилактика като начало + нова ламбда пак от него, нищо че карам на газ....тъмносиньо комби с бургаска регистрация, и предна RS броня(евала на lampard ) 2.0E 16V-140 коня , две магарита и една куца крава...кокошката с пломбирания зъб е...изядох Каво и имаше на колата?←Колега, не видях прасето ти(вчера бях там), имаше един авант като моя, само че с 2.6 двигател и беше със С-регистрация. Иначе Мишо свърши много добра работа. След смяната на ламбда сондата и настройките, усещам че събудихме дес'тина, че и повече конета на моето прасе. Няма го онова леко замисляне между 1-2К оборота, а и усещам, че колата има повече мощност на ниски обороти, отколкото преди. В общи линии, евала на Мишо, човек на място, професионалист невероятен и супер отговорен пич! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 7 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2005 Може ли да ми кажете кой и къде е Мишо? Имам една гарнитура за смяна и не знам дали от нея или от нещо друго ми придърпва колата на определени обороти. Една консултация при добър доктор няма да е излишна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 7 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2005 Може ли да ми кажете кой и къде е Мишо? ....←Да.. И аз искам координати ако може. 10х прдварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 8 Октомври 2005 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2005 Това е сайта на Мишо. Тук има и карта и телефон. Най-добре е предварително да му се обадите, да се разберете за час/ден. Успех! http://www.eprom-tuning.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2005 4естно да ви кажа и аз трябва да ходя при МИШО защото нещо ми се ебава 4ипа мислите ли 4е ще може да го оправи мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 10 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2005 (Редактирано) Колега, не видях прасето ти(вчера бях там), имаше един авант като моя, само че с 2.6 двигател и беше със С-регистрация. ←Да, имаше кола която не бе завършил и се надявам днес или утре да вляза в бокса.Предния аватар по ми харесваше - сега не моим те позна...:hilezh: Редактирано 10 Октомври 2005 от M_sub Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 10 Октомври 2005 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2005 4естно да ви кажа и аз трябва да ходя при МИШО защото нещо ми се ебава 4ипа мислите ли 4е ще може да го оправи мерси предварителноЩе ти оправи и чипа(ако не го оправи - с нов ще го смени ), и ако има няква проблемация по колата, която не си забелязал, и нея ще оправи, ако требе и други неща ще оправи. Мишо е .... ...Предния аватар по ми харесваше - сега не моим те позна...Е па и на мен ми стана трудно по едно време, не можах да зацепя кои са моите писании , а и стария аватар наистина е по-гот от последния от "South Park". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 14 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2005 Радвам се за теб. Следващата седмица може като ходиш да видиш моята машина там , че имам уговорка за една скъпа профилактика като начало + нова ламбда пак от него, нищо че карам на газ....тъмносиньо комби с бургаска регистрация, и предна RS броня(евала на lampard ) 2.0E 16V-140 коня , две магарита и една куца крава...кокошката с пломбирания зъб е...изядох :2gunsfiring_v1: Каво и имаше на колата?←Ами аз бях там на 10-ти Понеделник и мернах май едно такова в гаража... Имаше някакви части като от двигател отзад в комбито... ТОва ли е? Синичко - едно хубавко такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
poceh Публикувано 15 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2005 (Редактирано) Използвам темата, за да не отварям нова.... Хиляди благодарности на Мишо! Този човек за пореден път ми напълни душата... той не прави диагностика на компютъра, той е НАД това - не само да ти каже има ли грешки или не, знае не само КАК да разтълкува това, което вижда на екрана, ами и зад него - какво ще се случи след някой и друг месец на колата, като например ламбда сонда... (която ще трябва да сменям и аз в скоро време)Днес цял ден бях при него... имаше си много работа, но винаги си вдигаше телефона, беше любезен с абсолютно всички хора, постоянно идваха аудита и обръщаше внимание на всички. На всички обяснява с подробности неща за какво ли не...За диагностиката нямам думи... не минава и една секунда от момента, в който си му казал проблема и той вече ти казва диагнозата... до най-малкия детайл! Имам един познат с една Б4-ка, която не е в особено добро състояние... Беше скептично настроен, но след като мина през него си промени мнението изцяло.Та да се върна на благодарностите към МИШО - не за друго, но ми помогна за едни нищица, които по принцип не обича много-много с тях да се занимава... евала, мерси още веднъж!!M_Sub, тази седмица бях 2 пъти при Мишо и вече изучих ауди-то ти до най-малкия детайл Видях му повдигачите, как ги сложиха, разпределителите валове, напасването... новата ти гарнитурка и други работи Имаш екстра колица и много гледана Редактирано 15 Октомври 2005 от poceh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 17 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2005 Отново малко офтопик но важен!Мишо наистина заслужава всички суперлативи защото, той не е само майстор а преди всичко много точен и коректен човек, който лекува колите ни като на всяка обръща специално внимание за всичко! От както колта ми е при него ми се обажда всеки ден да ме информира какво е направено и как се развиват нещата. Когато говорим за майстори всеки се съмнява, че му взимат парите като правят нещата възможно най-бързо или се бавят и без да се отнасят отговорно и към другите неща по колата освен проблема за който сме отишли! Мишо е точно обратното, отиваш казвати какво трябва да се направи и защо, както и какво ти да направиш(части марки) и поема отговорност за допълнителни неща. Например както колегат poceh писа, за частите по моята кола, има ситуация при която реакцията на Мишо ме накара да се замисля и да започна да уважавам още повече този човек. За части които трябваше да купя а не бях купил, имаше възможност да ми ги вземат негови колеги но цената не ми хареса, и за да не се получи конфронтация Мишо ми предложи да покрие разликата в цената за която аз си намирам частите и тази за която ми ги дават! Аз отказах защото за мен парите не са най-важното, но той е говорил с хората и е успял да уговори моята цена колкото и малка да е разликата. Когато приоритет в една работа каквато и да е са коректноста и удовлетвореноста на клиента, а не "свалянето на няколко кожи" от него, и претупване на работата тогава клиентите винаги ще се връщат. Защото един доволен клиент води поне още един но един недоволен "дърпа" със себеси доста.Мишо е наистина голям! За моята машина ще постна нова тема със снимки какво точно и е направено за да е в перфектна кондиция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 17 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2005 Mоите впечатления от Мишо също са много положителни( като имайте предвид, че принципнп съм доста резервиран към всички майстори, защото съм патил). При него ме заведе Жоро. Наистина обръща внимание на всичко. Така трябва. За всеки човек, колата си е кола, независимо дали е Б4, Б3 или Трабант. Мен лично като ми пипат колата най-много ме интересува отношението. Проблема не винаги се решава веднага, но важното е да сер пипа мераклииски. При селяни, каруцари и т.н НЕ ХОДЯ и казвам на всичките си приятели да не ходят, защото такива хора има прекалено много в БГ, а истината е че трябва да погладуват малко докато се научат какво значи думата КЛИЕНТ.Евала на Мишо. Просто човека има подход към клиента. Пожелавам му, да поддържа нивото и за напред, щото обикновено като завалят желаещите, българите обичат да претупват работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Борисов Публикувано 18 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2005 (Редактирано) Mоите впечатления от Мишо също са много положителни( като имайте предвид, че принципнп съм доста резервиран към всички майстори, защото съм патил). При него ме заведе Жоро. Наистина обръща внимание на всичко. Така трябва. За всеки човек, колата си е кола, независимо дали е Б4, Б3 или Трабант. Мен лично като ми пипат колата най-много ме интересува отношението. Проблема не винаги се решава веднага, но важното е да сер пипа мераклииски. При селяни, каруцари и т.н НЕ ХОДЯ и казвам на всичките си приятели да не ходят, защото такива хора има прекалено много в БГ, а истината е че трябва да погладуват малко докато се научат какво значи думата КЛИЕНТ.Евала на Мишо. Просто човека има подход към клиента. Пожелавам му, да поддържа нивото и за напред, щото обикновено като завалят желаещите, българите обичат да претупват работата.←Можеш да бъдеш сигурен че Мишо не е грандоман, и няма да се повлияе от похвали. Винаги е такъв, не само е професионалист и никога не претупва работата, ами е приятно и интересно дори само да стоиш покрай него . Жив и здрав да е !!! Редактирано 18 Октомври 2005 от Георги Борисов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 18 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2005 (Редактирано) Без коментар! Днес си взех колата от Мишо и ще постна снимки когато ми прати за да видят майсторите как се прави! п.п. Най накрая.....30 път пиша този пост но ми дава грешка Ще помрънкам в "ниския" раздел на форума Редактирано 18 Октомври 2005 от M_sub Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts