Jump to content

климатроиника ми мига


kristiqn

Recommended Posts

така както казах в предния пост имал съм същия проблем и преди с кодирожката и ми го оправиха в сервиза на AUDI в Пловдив, но там те не го кодират с лаптоп а някакъв ваг-ком които повече ми прилича на куфар с двуредов дисплей. Много барзо стана и сичко си заработи перфекно,обаче ваобще не ми се ходи там да ми го оправат пак! Та пак на вапроса някой по запознат може ли да каже някаде за София нещо,и дали ако няма фреон може да се кодира? И колеги някои да даде мнение ако я заварят тази спукана тръбичка дали ще държи? Става Въпрос за танката тръбичка, която минава зад въздушния филтар, и сфършва в мъркуч. Може и инфо за някоя морга ако сте мернали нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз не мога да влезна с вагкома и в двете си управления :) Пише ми too many communication errors като странното е че на оригиналното управление дисплея мига на канала за кодировката стои 0 и изкарва поне 10на грешки, а в другото дисплея не мига и има само 2 грешки и не пуска компресора. Днеска ще пробвам с друго управление и ако влезна и успея да го прекодирам ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вече се оправих! Ето какво направих:

1)Plug your VAG cable to the correct USB port

2)Right Click on My computer and select properties

3)Click on Hardware Tab and then click on Device Manager

4)Open up the Ports (COM & LPT) and then right click on USB Serial Port (COM X) and select properties

5) Select Port Settings TAB Click on Advanced Button

6)Change Latency Timer (msec) from 16 to 12

7) Click Apply & OK on all windows and close them.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Zexel компресори до 96 се въвежда 000xy където x броя на цилиндрите а y=2 е бензин, при дизел не знам каква е стойността. При Nippondenso след 96 вкл. се въвежда 001xy пак по същия начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Zexel компресори до 96 се въвежда 000xy където x броя на цилиндрите а y=2 е бензин, при дизел не знам каква е стойността. При Nippondenso след 96 вкл. се въвежда 001xy пак по същия начин

Моя е Zexel и тръгна с 00060 с 00062 не беше добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точната кодировка зависи от годината на производство и за кой пазар е произведена :) Това не означава че не е нужно да се експериментира с точния номер. При мен старата кодировка запаметена в управлението беше 00060, което показва наличие на датчик за оборотите на компресора и 6 цил, но въпреки това не тръгваше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се включа и аз в темата колата е а6 с5 1.9 афн

климатроника мига точно 3 минути, като си работи идеално.какви ли не кодировки пробвах. Ляв десен волан, 2-4-6-8-12 цилиндъра :birthday: , европа,америка,азия,азербейджан даже, и нищо и нищо. появяват се една две грешки за клапите но отвреме на време. не са постоянни. един единствен път спря да мига след кодировка за около месец и после пак почна, и сега нищо не помага. Мисля си че има нещо друго освен кодирането. Ще помоля ако някой знае да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо друго колега, възможен е хардуерен проблем! Ако на 1 канал ти изкарва половината възможни грешки пробвай направо с друго управление и го прекодирай. В моят случай оригиналното започна да мига и на 1 канал не можеш да изброиш колко различни грешки набива. Прекодирах го и трих грешките и нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

здравейте имам проблем с моята колица тя е с 1.8 чист бензин Ауди А4 Б5 когато я закача на VAG-COM давам на Recoding и му задавам стойността 00040 която значи че двигателя е 4 цилиндров всичко до тук е добре но когато стигна до Adaptation и дам да прочете Group: 00 давам му Read и не ми дава да му задам стойност за да почне да тества самата система някаква идея как да го оправа този проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...