nasss Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 така както казах в предния пост имал съм същия проблем и преди с кодирожката и ми го оправиха в сервиза на AUDI в Пловдив, но там те не го кодират с лаптоп а някакъв ваг-ком които повече ми прилича на куфар с двуредов дисплей. Много барзо стана и сичко си заработи перфекно,обаче ваобще не ми се ходи там да ми го оправат пак! Та пак на вапроса някой по запознат може ли да каже някаде за София нещо,и дали ако няма фреон може да се кодира? И колеги някои да даде мнение ако я заварят тази спукана тръбичка дали ще държи? Става Въпрос за танката тръбичка, която минава зад въздушния филтар, и сфършва в мъркуч. Може и инфо за някоя морга ако сте мернали нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 Не виждам логика да има технически проблем при положение, че мигането е винаги едно и също време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Колеги аз не мога да влезна с вагкома и в двете си управления Пише ми too many communication errors като странното е че на оригиналното управление дисплея мига на канала за кодировката стои 0 и изкарва поне 10на грешки, а в другото дисплея не мига и има само 2 грешки и не пуска компресора. Днеска ще пробвам с друго управление и ако влезна и успея да го прекодирам ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 (Редактирано) Колега с какъв кабел си ? Редактирано 7 Юни 2011 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 С OBD II и версия 3.11. В другите модули се влиза без проблем. Кабела ми е от един приятел не знам откъде е купуван Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Колеги вече се оправих! Ето какво направих: 1)Plug your VAG cable to the correct USB port 2)Right Click on My computer and select properties 3)Click on Hardware Tab and then click on Device Manager 4)Open up the Ports (COM & LPT) and then right click on USB Serial Port (COM X) and select properties 5) Select Port Settings TAB Click on Advanced Button 6)Change Latency Timer (msec) from 16 to 12 7) Click Apply & OK on all windows and close them. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 8 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 Колеги вече се оправих! Ето какво направих: Какъв е резултата колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 8 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 Резултът е работещ климатроник и много спъната 1.6ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 8 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2011 При Zexel компресори до 96 се въвежда 000xy където x броя на цилиндрите а y=2 е бензин, при дизел не знам каква е стойността. При Nippondenso след 96 вкл. се въвежда 001xy пак по същия начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 9 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2011 При Zexel компресори до 96 се въвежда 000xy където x броя на цилиндрите а y=2 е бензин, при дизел не знам каква е стойността. При Nippondenso след 96 вкл. се въвежда 001xy пак по същия начинМоя е Zexel и тръгна с 00060 с 00062 не беше добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 12 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2011 Точната кодировка зависи от годината на производство и за кой пазар е произведена Това не означава че не е нужно да се експериментира с точния номер. При мен старата кодировка запаметена в управлението беше 00060, което показва наличие на датчик за оборотите на компресора и 6 цил, но въпреки това не тръгваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanchev82 Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 да се включа и аз в темата колата е а6 с5 1.9 афнклиматроника мига точно 3 минути, като си работи идеално.какви ли не кодировки пробвах. Ляв десен волан, 2-4-6-8-12 цилиндъра , европа,америка,азия,азербейджан даже, и нищо и нищо. появяват се една две грешки за клапите но отвреме на време. не са постоянни. един единствен път спря да мига след кодировка за около месец и после пак почна, и сега нищо не помага. Мисля си че има нещо друго освен кодирането. Ще помоля ако някой знае да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 Моя спря да мига след една обикновена адаптация с ваг Грешки нямаше обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 13 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2011 Има нещо друго колега, възможен е хардуерен проблем! Ако на 1 канал ти изкарва половината възможни грешки пробвай направо с друго управление и го прекодирай. В моят случай оригиналното започна да мига и на 1 канал не можеш да изброиш колко различни грешки набива. Прекодирах го и трих грешките и нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 21 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2012 здравейте имам проблем с моята колица тя е с 1.8 чист бензин Ауди А4 Б5 когато я закача на VAG-COM давам на Recoding и му задавам стойността 00040 която значи че двигателя е 4 цилиндров всичко до тук е добре но когато стигна до Adaptation и дам да прочете Group: 00 давам му Read и не ми дава да му задам стойност за да почне да тества самата система някаква идея как да го оправа този проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 21 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2012 ето това ми излиза когато се опитам да му дам през Adaptation канал 01 http://img840.imageshack.us/img840/5439/20295990.gif Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts