Jump to content

17ка или 18ка джанта на А4 (В5)


hellix

Recommended Posts

...

Не ве смотан с вървелка на трупчета, миналата година си взех 4 дънлопки деТ не бяха прозведени в чайна и струват колкото на теб 18-те ти. Ама ти се самозалъгвай,ч е тия китайски кенефи са също толкова добри. А да и зимни си купих дънлоп ама и те не са правени в чайна. Ае дерзай клошар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...И така пак стигаме до въпроса що си слагате такива големи джанти каТ после си купувате китайски гуми. :hilezh: :hilezh:

Щот китайските са същите ве, само дет са по-евтини. Дори китайките са съвсеееем малко по-добри даже... като генерация правена в мазето на селУ. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буахахха аве палячо аз иам 19ки ве .... когато аз съм карал дънлоп ти още си копал цвеклото ве ...бахахахха ша ми парадираш с дънлоп 16ки ли ве ...купен с 12344 отстъпки :lol: .....мнеее напротив требе да те е срам , че си уникално прост да дадеш толко пари/ които ти нямаш по прицип/ за 16ки и то за най срамния размер цолаж из най срамните, и с най посредствените параметри и качество...щото след 17 цола гумите почват да имат друг ценз ..ама ти нема от де да знаеш ! :hilezh::hilezh:

ама така е шси купуваш 16ки веднъж на 4 години , оти нема паре за големи гуминетки еле да ги сменяш всеки сезон.... гроздето викаш кисело зеле било! :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една снимка по темата. Предни195/65/15 и задни 225/45/17, тоест външната обиколка на двете е еднаква. Снимката е правена специално, за да се види разликата!

arx1271962607q.jpg

Редактирано от mumak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо против китайските гуми???

Аз лично други няма да си купя повече!

По темата- на мен лично ми харесва по-голяма джанта 18.235,40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка всеки сам си решава с какъв цолаж да обува колата, но винаги има такива които се возят , и такива които карат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и преди казах, "нормалните неща" в БГ не важат. Всички гуми и коли са правени за нормални пътища, които не са накъсани от дупки, а са непрекъснати и равни. Как една гума може да спре, ако просто липсва асфалта под нея? От дупка или както е често срещано в БГ от пдина/пропадане/денивелация на пътя с дължина няколко метра? Как може да искаш гума създадена за возия, комфорт и тишина, и същевремено да искаш да сложиш голям цолаж джанта и нисък профил на гумата, след като гумата за комфорт по презумция е с меки бордове?

За всички случаи си има гуми, но "всички случаи" не важи в БГ. Ако си в нормална държава имаш ясен избор. Искаш да си караш спокойно и комфортно с гума нисък профил? - няма проблем купуваш си мека и приятна гума, като Гудиър НЦТ5. Искаш да си с нисък профил гума, но караш, като ненормален - купуваш си Игъл Ф1, която е твърда, шумна но печелиш грип и стабилност при високи скорости.

Тука нещата не седят точно така... Тука искаш да минеш на нисък профил, но заедно с решението идва и примирението с риска! Купуваш си гума с нисък профил, но какво правиш? Надуваш я до мин 2.5 атмосфери, като това прави комфорната гума не-толкова комфортна, а екстремната не толкова екстремна и още по-некомфортна, но "печелиш" намаляване на риска... Разбирате, че задачата далеч не ни е лесна, защото е частен случай, защото ние трябва да се съобразяваме с фактори непредвидени и ненормални.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Ei Selqk smeshen .. tva li e rolbar ve kenef ... ;);) razbira4i bol ... :)

А така кажи им го :respekt:

Между другото 225/45/17 стоят малко смешно на стандартно окачване

Редактирано от Tani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте,не ми се четат всички коментари,НО:

В момента съм с 18-ки и е много яко,красиво,заглеждат те,но са много тежки,със скъпи гуми,отразява се на вървежа и още какви ли не подробности.Препоръчвам 17-ки-225/45/17/лично и неангажиращо мнение/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега , ако са ти тежки 18ските те съветвам да ги смениш с оригинални 18ки , които са по тежки от 17ките с 1,5кг в най лошия случай , което мисля е нищожно!!

Само за сведение 19' джанта с гума е 22кг като джантата само е 9кг, а и над 17' гумите са доста по тежки защото имат двойни стоманени платки заради ниския страничен борд , а и не само .....

<script src='http://img88.imageshack.us/shareable/?i=dscn7688w.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>dscn7688w.jpg</noscript>

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф//

Ама си има психопати, ей!

Днес видях такси - октавия с 18" ски!!! Ако не и 19"!!! Беше направо сюреалистично! Жълта октавия такси с огромни хромирани рингове изпълнили калниците! Гума почти не се виждаше! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека пита за куатро ....не за малък олроад на предно :):)

а и тия ЕТ та дето ги под,мяташ смело ти давам гаранция , че не знаеш как се смятат точно!

аз също не знам ! :)

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човека пита за куатро ....не за малък олроад на предно :);)

а и тия ЕТ та дето ги под,мяташ смело ти давам гаранция , че не знаеш как се смятат точно!

аз също не знам ! ;)

Викаш такива "малки олроуди" с куатро нема :) Или ако има, събират по-гоУеми гуми, от тия с предно :)

А какво имаш предвид под "точно смятане"? Трябва ли ми да знам например ЕТ45 точно колко офсет в мм е или просто ми е достатъчно да знам, че е с 20мм по-навътре от ЕТ25?

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другата седмица ще ти кажа,,,, като ми станат готови преходниците, но за сега нещата не изглеждат така , както го описваш! :)

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другата седмица ще ти кажа,,,, като ми станат готови преходниците, но за сега нещата не изглеждат така , както го описваш! :)

Колко "не са точно така"? Например: ET45 е по-изнесена от ЕТ25?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах естественно , че не ....

джанта ЕТ43 с 20мм фланци седи на ръба на задния калник на А4 !

джанта с ЕТ57 с колко мм фланци ще седи на същия ръб на калника според теб?

сега сигурно ще извадиш от 43-20=ЕТ23 така ли е>?

и това означава , че гоним офсет ЕТ23 нъл тъй и за да накарем ЕТ57 да иде на 23 правим следната сметка:

57-23=ЕТ34 или по твойта логика ни трябват фланци 34мм!? нъл тъй?

Дали е така ще ти кажа другата седмица, но се съмнявам сериозно след направените първоначални измервания !

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Inset or outset

This is very important. Ignore this and you can end up with all manner of nasty problems. This is the distance in mm between the centre line of the wheel rim, and the line through the fixing face. You can have inset, outset or neither. This determines how the suspension and self-centring steering behave......

Inset and outset are subsets of offset and the relationship is this : positive offset = inset. Negative offset = outset. Typically you can get away with 5mm-7mm difference from the vehicle manufacturer specification before you'll run into trouble with the wheels fouling the suspension or bodywork. So for example if your stock wheels have an offset of 42mm and you can only find replacements with a 40mm offset, that 2mm difference ought to OK.

Има и офсет калкулатор: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html#ixzz0nDvXGgZb

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...