Jump to content

17ка или 18ка джанта на А4 (В5)


hellix

Recommended Posts

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Момци и на двамата джантите са ви много добри, ама свалете ги малко тея коли. Стоят като щеркели...

Това са 16-ки. Повече от 17-ка не бих сложил. Колата се кара само градско в София и просто нямам гумаджииница.

С какво окачване си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Neotrace Значи само трябва само да се разбереме за цената :):birthday:

Няма да ти хареса....поне тази на която съм ги купувал :) :) :)......обаче знам къде има едни такива от една катастрофирала А3-ка :)...ако не са ги прибрали де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не смея да си поръчам 235/45, защото не знам дали няма да опират. Фабрично съм с 1BE - Sport suspension, а и джантата е ET25 7.5J. Иска ми се по-широка, но няма да рискувам, а ще си поръчам стандартните 225/45.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спра на тоя вариант ще свиркам. Благодаря :)

Някои може ли да каже дали тази е със спортно окачване или сток?

large_96919-1002581.jpg

За такова нещо си мислех... или за това

IMG_2164.jpg

Но много ще ми се виждат ръждивите апрати :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не смея да си поръчам 235/45, защото не знам дали няма да опират. Фабрично съм с 1BE - Sport suspension, а и джантата е ET25 7.5J. Иска ми се по-широка, но няма да рискувам, а ще си поръчам стандартните 225/45.

Колега....разликата между 225/45/17 и 235/45/17 е само 9мм в диаметър....силно се съмнявам да ти опира някъде, но ти си преценяваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега....разликата между 225/45/17 и 235/45/17 е само 9мм в диаметър....силно се съмнявам да ти опира някъде, но ти си преценяваш.

И аз се съмнявам, но няма как да пробвам ;) Много ме е яд, ма предпочитам да не рискувам, защото разликата е 9мм в диаметъра, но 17ските са с такъв офсет, че все едно съм с 20мм фланци на стандартните 16". Ако имаше как да тествам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се съмнявам, но няма как да пробвам :birthday: Много ме е яд, ма предпочитам да не рискувам, защото разликата е 9мм в диаметъра, но 17ските са с такъв офсет, че все едно съм с 20мм фланци на стандартните 16". Ако имаше как да тествам...

Е не че няма.....кат се запролети ще ми дойдеш на гости и ще ти дам за проба да тестваш...само трябва да ги обзаведа мойте с 2 нови гуми, че старите са за боклука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не че няма.....кат се запролети ще ми дойдеш на гости и ще ти дам за проба да тестваш...само трябва да ги обзаведа мойте с 2 нови гуми, че старите са за боклука.

Е аз искам да се възползвам от тия делавера с гумите от тайван..., а те ше пристигнат след нема и месец. За тва говоря, че нема кака да рискувам. Да ги платя, па после да н станат. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам 17-ки да сложиш и да видиш дали ще ти хареса

Благодаря. Ще го имам предвид. :stupid:

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последна питанка.

за да я докарам до тази стойка с 18-ки

large_96919-1002581.jpg

по окачването само пружините ли се сменят или и амортисьорите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от ЕТ-то на джантите ако излизат много навънка и минеш през някоя неравност по пътя и колата се разклати гумите ще ти опират в калниците

или трябва окачването да е много твърдо или джантите да влизат по навътре

Аз съм слагал 18-ки с ЕТ 35 и ми опират

в момента мойте са ЕТ 45 стои малко по грозно обаче нямам проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как процедират хората с куатро? Отзад има някаква щанга, която минава на около 1см от гумата. Не ми се е налагало още да човъркам отзад и ми е интересно каква е работата? Примерно при мен гумите са 16/205/55.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ползваш някой калкулатор за гуми и зпазиш външния диаметър пребполагам няма да има проблем, само не знам дали ширината на джантата няма да е ограничена заради въпросната щанга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в щатите слагат отзад и 255 гуми ....така че спокойно!!

проблема не е отзад ....проблемите са отпред , когато колата е доста по ниска , защото при завой на неравност гумите застъргват калника.....а отзад най много да подпре в подкалника за стотни от секундата при неравност, което е нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред винаги е било най-проблемно, но все пак каква е тази щанга и може ли 4х4 с големи джанти?

Bl0gr.jpg - тези са ми слабост иначе :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая "бетон" предница сте само за 18ки :ertrink: на А4 (В5)с повече от 16 става ебати друсалката и с тия дупки по пътищата вие сте мазохисти :steinigung: +че колата по дефолт вози зле :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е с предно може и да вози зле , но куатрото е съвсем друга возия....

между другото между 17' и 18' нема никва разлика във возията ...16 никога не съм карал на аудито!

инак максимума , който слагат е 19' .. тук там много много рядко 20ки ама това вече са извращения.....!

това не е щанга, а е част от шенкела и точно там има втулка ... това нещо цялото, както става ясно се движи заедно със гумата , така че влезне ли гумата в неподвижно състояние на колата значи нема да има дерт...

аз за това се насочих към по тясни гуми за да имам повече мегдан да оперирам и да нема проблеми..225/35 19...но все пак и заради джантите , които са 8j само със ЕТ57 и сега всъщност още съм на кантар колко мм преходници да взема за да я накарам тая джанта да застои като ЕТ35 приблизително!!!?!?

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последна питанка.

за да я докарам до тази стойка с 18-ки

large_96919-1002581.jpg

по окачването само пружините ли се сменят или и амортисьорите?

Тука според мен или има фланци или ЕТ-то е 25 или най-малко 35!

Bl0gr.jpg - тези са ми слабост иначе :)

СЛЪНЦАТА :respekt::respekt::bia: или Размес :respekt:

Пичове, кът сложиа моите 17" ЕТ25 ще ги снимам и ще ви кажа, дали има проблем с 1ВЕ окачване.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...