kolio kioravoto prase Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 не знам ама тая кола прилича на форд мондео... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 На ролбара ли се смееш ...Нищо не разбираш, тва е революционно ...На тясната гума 215, сложена на широка джанта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 По-грозно и неграмотно монтирам ролбар не бях виждал отдавна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Ролбара, а .Вие хубу се смеете, ама съм сигурен, че половината верно го помислиха за ролбар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 17...215/45 !Кво пък толкова му се смеете. На мен мн ми харесва как изглежда. Не разбирам мн, ама на въшен вид изглежда супер. Пък и не мисля че това е ролбар, а интеркулер. Може и да се бъркам де, но лично мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Естествено, че е кулер.Малко са поудължили тръбите, ама тяхно си виждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Я аз да питам тука/ако автора няма против/:гуми195/65/15 стават ли(май ДА,но как стоят?) на тези джанти 7J ,ET 39?Очаквам и отговори като "грозно"де,но все пак некви други ядове бих ли имал с тая комбинация?Питам за болднатите цифри предимно? http://audibg.com/forum/index.php?act=atta...sg&id=61626 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Нещо не мога да ти отворя линка.За мен е кофти. На тая джанта минимума е 205, а най добре 215.Ети снимка да видиш как стои 205/55 Защо не си сложиш по-широки? Редактирано 19 Април 2010 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Я аз да питам тука/ако автора няма против/:гуми195/65/15 стават ли(май ДА,но как стоят?) на тези джанти 7J ,ET 39?Очаквам и отговори като "грозно"де,но все пак некви други ядове бих ли имал с тая комбинация?Питам за болднатите цифри предимно? http://audibg.com/forum/index.php?act=atta...sg&id=61626Колега ето как стоят при мене 195/60/15 грозна работа общо взето.http://audibg.com/forum/index.php?act=find...amp;pid=1184881 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Ето 17" 7.5J с ЕТ25, как седи на Б5 с 1ВЕ окачване. Гуми 225/45. Има страшно много място в калниците, така че 18" няма да са проблем за Б5. Друг е въпроса, че да си сложиш 18" в БГ е чист мазохизъм. Но факта е, че Б5 има учудващо много място в тия калници, като се им има предвид, че тези олроудски джанти ЕТ-то 25 е таман 17мм по-навън от фабричните 16" с ЕТ42, като добавим и разликата в J, съм сложил джанта изнесена с 23мм по-навън, което си е все едно старата джанта с над 2см фланци. Редактирано 19 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 21 Април 2010 Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 ...Хмм... така става, като се радва човек прибързано Днес установих, че при преминаване с висока скорост през софийски тип неравности, предните гуми ми опират във веждите. Просто карах бързо и минах през яка падина в пътя и се чу онова "хххъъ" Сега не знам какво да правя. Така ли да си карам или има лесен начин за "повдигане на веждите" или нещо такова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Април 2010 Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 ...Че тая кола си е цел олроуд бе :steinigung: За мене всичко над 15" на б5 си е чист мазохизъм еле па със спортно окачване ама гъзарията явно надделява. Пък и камъни в бъбреците няма да имате . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 21 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 (Редактирано) ..Ами или смени окачването с по-твърдо или малко по-високо...... или карай бавно. Това с повдигането на веждите говежди незнам как ше стане Джантетата са много хубави shpeksi, мога да ти кажа, че откакто съм със 17ките не съм се кефил толкова на тая кола. Окачването не съм го барал, защото и така ми харесва. Возията след зимните гуми и 16-ките даже е по - мазна. Дори и дупките не ги усещам толкова. По - голямата част, кято преди целех сега им минавам по ръба хаха Едиснтвения минус е че волана ми стана една идея по-тежък. Нищо друго Редактирано 21 Април 2010 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 (Редактирано) Ами или смени окачването с по-твърдо или малко по-високо...... или карай бавно. Това с повдигането на веждите говежди незнам как ше стане Джантетата са много хубави ..Принципно проблем няма... Ако пътя е равен, ако ще да влезна в завой със скорост до недозавиване, пак няма да опре във веждата. Драмата дори не са дупките а тези големи неравности, които карат цялата предница на колата да пропада за момент.... Тогава с ако съм голяма скорост и малко натоварен закача... Аз си мисля, че 17" е супер размера за Б5. Просто не е за нашите пътища. А моя пролем персонално идва от ЕТто на джантите. Явно за Б5 става най-много до ЕТ35.Но въпреки това, ако пътищата бяха ок, дори и с това ЕТ25 щях да си карам преспокойно. Редактирано 22 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Просто не е за нашите пътища. А моя пролем персонално идва от ЕТто наАз затова забодох 8Jна ЕТ 48 18" и не опират никъде-вежди,подкалници и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Аз затова забодох 8Jна ЕТ 48 18" и не опират никъде-вежди,подкалници и т.н.Да де, ма аз исках по-широка стъпка. То всичко и от там си тръгна при мен, де. 1во исках да сложа 2см фланци на оригиналните 16", после реших, ако ще е гарга да е рошава и взех 17" с 2см по-голям офсет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Няма пълно щастие и това си е.............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Ами или смени окачването с по-твърдо или малко по-високо...... или карай бавно. Това с повдигането на веждите говежди незнам как ше стане Джантетата са много хубави shpeksi, мога да ти кажа, че откакто съм със 17ките не съм се кефил толкова на тая кола. Окачването не съм го барал, защото и така ми харесва. Возията след зимните гуми и 16-ките даже е по - мазна. Дори и дупките не ги усещам толкова. По - голямата част, кято преди целех сега им минавам по ръба хаха Едиснтвения минус е че волана ми стана една идея по-тежък. Нищо друго Пробвай с 15-ки да видиш какво е возия. А тия приказки дето с по голям размер вози по добре си ги запази за някой дето ще се върже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 22 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 ми..аз си вярвам. Това е най- важното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Пробвай с 15-ки да видиш какво е возия. А тия приказки дето с по голям размер вози по добре си ги запази за някой дето ще се върже.Пич, много зависи от гумата ще ти кажа аз. Миналото лято карах с 16'' , сега съм със 17'' и мога смело да твърдя че 17'' вози по меко от 16-ката, бил съм и с 15ки зимни, но там по презумция вози по-меко по обясними причини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 ti ли се изказа неподготвен пак ве ..... явно никогаш не си карал с по големи от 15' гуми щом редиш тия тъпни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 ti ли се изказа неподготвен пак ве ..... явно никогаш не си карал с по големи от 15' гуми щом редиш тия тъпни Не бе само ти си карал. Със 17-ки вози само 10 пъти по зле. Са верно, че всички гъзари по нашия форум си купуват китайски 17-ки и 18-ки та там верно може с 17-те да возят по меко от 16-те ако и те са китайски. Ама те са си кенефи по дефулт или са ще ми кажеш, че тия кенефи дето ги чакахте 5 месеца от китай са супер добри, нали ? И така пак стигаме до въпроса що си слагате такива големи джанти каТ после си купувате китайски гуми. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Пич, много зависи от гумата ще ти кажа аз. Миналото лято карах с 16'' , сега съм със 17'' и мога смело да твърдя че 17'' вози по меко от 16-ката, бил съм и с 15ки зимни, но там по презумция вози по-меко по обясними причини...Много голямо значение има товарния индекс . Колкото по голяма товароносимост има и съответно борда е по-твърд, толкова по-твърдо вози, но пък и джантите са по-незасегнати от дупките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 (Редактирано) буахахаха ти превъртя ве ..... кво да си купувам 15ки гуми, щот нема паре за по големи джанти и гуми ли ти последните 2години колко пъти смени джанти и колко пъти смени гуми, а?? максимум веднъж си сменил гуми и сигурно са континентал оржинал....ама малките цолажи на фирмите се правят и те в ЧАЙНА ... чат ли си искаш ли да ти кажа колко пъти аз смених ...4 пъти джанти и 5 пъти гуми , са си извади калкулатора и почвай да смяташ П.П. кенеф ти е торника... Редактирано 22 Април 2010 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване