gkmitov Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 (Редактирано) Здравейте Колеги,какво мислите за този автомобил?Колко горе долу е разхода за ремонт по окачването?смяна на накладки?масло и т.н.Има ли чести проблеми с тези автиматични скоростни кутии и ако да колко излиза ремонта?Смятам да си купувам такава кола и искам съвет да знам какво да гледам и питам като търся?Поздрави,Георги Редактирано 19 Февруари 2010 от gkmitov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 Сигурен ли си че е типтроник - обикновен автоматик, да не е мултитроник - вариаторна кутия. Мисля, че основно се куплират с втората скоростна кутия. Има доста проблеми по нея потърси във форума и се обслужва на всеки 60 000 км. Според мен не се спирай на такава кутия. Двигателят е добър, много динамичен, но малко шумен и вибрира повече - такава е технологията за съжаление. Разходи да ти каже някой с подобен мотор или който се занимава с резервни части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gkmitov Публикувано 19 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 Сигурен ли си че е типтроник - обикновен автоматик, да не е мултитроник - вариаторна кутия. Мисля, че основно се куплират с втората скоростна кутия. Има доста проблеми по нея потърси във форума и се обслужва на всеки 60 000 км. Според мен не се спирай на такава кутия. Двигателят е добър, много динамичен, но малко шумен и вибрира повече - такава е технологията за съжаление. Разходи да ти каже някой с подобен мотор или който се занимава с резервни части. става дума за колата от тази обяваhttp://www.cars.bg/u100525 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 (Редактирано) става дума за колата от тази обяваhttp://www.cars.bg/u100525Да не се заклевам, но според мен това е мултитроник.Има доста проблеми по нея потърси във форума и се обслужва на всеки 60 000 км. Според мен не се спирай на такава кутия.Айде пак се започна ..... Само информативно, колега drob4o , ти имал ли си кола с такава скоростна кутия или мнението ти е базирано изцяло въз основата на чужди мнения ?А иначе Мултитроник кутията е най-доброто измислено досега от човека според мен!Ето и мнение от една тема по-долу, което аз също поддържам. Редактирано 19 Февруари 2010 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 мултитроник е тази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gkmitov Публикувано 19 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 мултитроник е тазиможеш ли да ми кажеш как разбра?защото аз досега се ровихи доколкото разбрах при типтроника има режим S, който липсва при мултитроника?или може би греша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 Да това е мултитроник. Не съм имал. Извършвал съм пътен тест многократно с подобна кутия. На колегата "zoro" отговарям и пиша, поради натрупан опит в някой от оторизираните сервизи на ВАГ-групата, няма да ги споменавам. Не казвам, че е лоша кутия - комфорт и динамика са едни ниво над обикновеният автоматик. Но обслужването е по скъпо и по-често. Факт е че имат проблеми къде от конструктивни дефекти, къде от липса на обслужване, ремонтът е скъп и не се извършва от всеки. Всеки си има мнение, колега.А иначе като технология никой не отрича факта, с всички предимства и недостатъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 Не съм имал.Да така и предполагах.Не се обиждай, нищо лично, честно . Само че, дайте да сложим една тема на видно място озаглавена "Не си купувайте дизелова А4 Б6 щом не е куатро" понеже всички такива автоматици са единствено и само мултитроник.А и съгласи се че всички ск.кутий са дефектируеми . Ето доказателство :Здравейте колеги, от известно време се ровя из форумите и чета за дефект или по-скоро за слабо място на скоростна кутия DUU,която се монтира както в нашите аудита така на голф 4.Та проблема бил в слабите нитове на диференциала които се късали и вследствие на което, диференциала чупел короната на скоростната кутия.Та стига вече сме плашили всеки, който иска да си купи въпросната кола. Всяко нещо изработено от човек е потенциално дефектируемо. Аз карам 2,5 г. почти 40к км. мултитроник и засега в сервиз не ми се е налагало да ходя. Е... по скъпо е обслужването, но който го е страх от мечки да не влиза в гората. То неможе хем да ти е кеф че си с автомат, хем пък и пари за обслужване на не даваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 За последно, не искам да спамя, но цитираш (пишеш между редовете) само това което ти изнася и как си го измисли това за куатрото или къде го видя в моят пост? Човекът иска мнения и болежки и цени за обслужване! То да попаднеш на читав автомобил с редовно обслужване си е и малко късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 (Редактирано) Виж сега, нищо не съм си измислил , Audi са го измислили. Повтарям А4,Б6,дизел, когато не е куатро и е с автоматична скоростна кутия е единствено и само мултитроник. Това е факт и не е нужно да го чета от твоя пост. С други думи, ако човека иска да си купи автоматик, то ще е мултитроник - дано сега вече си ме разбрал .Ако ти ми намериш такова дето да не е мултитроник, обадими се да го купя. А ако аз пиша това дето ми "изнася"(според теб) ,то е защото имам някакъв опит, за разлика от тия дето само пишат, щото така им е казал един комшия.И още нещо, ако колата за която колегата пита е добре и прилежно обслужвана и е на приемливи километри, повярвай ми ще се радва на "скапания мултитроник" много дълго време. Ако пък не е добре гледана кола, то с каквито и де е скорости пак си е голямо изваждане. Редактирано 19 Февруари 2010 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 (Редактирано) Мултитроник е ама тва не е важното. Важното е че за кола за 12 бона е безмислено след известно време да се дадът 4К за ремонт на кутията .... нещо което неминуемо ще стане и колегата над мене айде да не говорим колко е здрав мултитроника щото е доказано че не е такъв , тва че твоя е все още здрав е някво изключение ..... пък и така като гледам колата е на 260К километра таааа ако тоя мултитроник не е првен ремонта е много много близо..... Редактирано 19 Февруари 2010 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 Ако е Quattro е типтроник,ако е само на предно е мултитроник. Тази закономерност е на 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gkmitov Публикувано 19 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2010 много благодаря за всички коментари.след всички мнения не мисля да рискувам с такава скоростна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat'Pesho Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Не мога да се изкажа по повод качествата на мултитроника изобщо, но специално тази кола е пълен боклук. Гледах я миналото лято като си търсех кола, още тогава се продаваше. Бегай по-далече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване