Jump to content

Resistance too High - Intermittent


Bobu

Recommended Posts

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Четох общо взето оттук оттам, но пускам темата за потвърждение...така да се каже.

Т.е., някой от кабелите под седалката не прави добър контакт и страничния шофьорски airbag дава грешка?

Как най-лесно се стига до тези кабели, като ги напръскам с контактен спрей и мушна буксата хубаво отново, нещата би трябвало да заспят?

Правилно ли съм разбрал ситуацията или ?

10x in advance :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

....като ги напръскам с контактен спрей и мушна буксата хубаво отново, нещата би трябвало да заспят?

така стана при мен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така стана при мен....

тоест при теб проблема се реши с напръскване на буксата с контактен спрей? къде се намира точно тази букса. как да я стигна най-лесно !??!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигаш седалката в горно положение, и поглеждаш под нея отпред от към педалите, мисля по средата се намираха буксите. Лампата се гаси през ОБД-то. Успех, дано да е само контактна история.

Редактирано от gecata_stamboliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигаш седалката в горно положение, и поглеждаш под нея отпред от към педалите, мисля по средата се намираха буксите.

при диагностика неможеше да се изчисти и решихме да разкачихме буксите под двете седалки и да ги напръскахме със спрей- помогна. Напръскахме, пуснахме една диагности и всичко се изчисти :flipoff:

дано стане и при теб...

най - често проблема е в това , че при мърдане на седалките буксите отдолу се размърдват и при моментно прекъсване на веригата компа на колата записва грешка. Другото което е че с времето беговете се амортизират, нужното съпротивление което всеки бег трябва да оказва ви при вся една диагности от компа на колата вече нее същото и компа регистрира отново грешка.

това са неща които са ми обяснени от майстра и от няколко теми във форума

дано си оправиш бега колега , знам колко е дразнещо да го гледаш на таблото как свети

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от размърдването на буксите е било. извадих, напръсках и нещата се оправиха :flehan:

Вдигаш седалката в горно положение, и поглеждаш под нея отпред от към педалите, мисля по средата се намираха буксите. Лампата се гаси през ОБД-то. Успех, дано да е само контактна история.

видях се в ебати приключението, докато ги извадя тези 2 букси... жълта и кафява. врата ме заболя от кълчене, добре че поне се оправи :flehan::flehan:

Mерси и на двамата за съветите.. :flehan:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем.

При разместването на седалката и ми светка и така около 4-5 пати докато не ги срезах тия букси и с поялника.

Вече 2 години не е мраднало а преди това такмо трагна на пат и то светне

Моето мнение е да ги запоиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем.

При разместването на седалката и ми светка и така около 4-5 пати докато не ги срезах тия букси и с поялника.

Вече 2 години не е мраднало а преди това такмо трагна на пат и то светне

Моето мнение е да ги запоиш.

Много играчка ще дойде, как ще поя, като отдолу нема място да си пъхна ръката, камо ли горещ поялник. А седалка не ми се сваля. Закрепил съм ги, дано нямам дертове повече с тея.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че си ги оправил,но нали знаете че на 14г. трябва да се сменя цялата airbag система. Пише го на няколко места в колата и в книжките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Добре че си ги оправил,но нали знаете че на 14г. трябва да се сменя цялата airbag система. Пише го на няколко места в колата и в книжките.

Знам бате, оправих го предимно защото ме дразнеше лампата. Дано да не ми се налага да ме спасява airbag система... Тоест дано никому не се налага да разбира

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги...имам същия проблем с тази разлика, че със спрей не се оправиха нещата. Аз директно свалих седалката, разкачих буксата, пръсках, чистих обаче ядец...пак същата грешка. Възможно ли е проблема да не е в тази букса, а примерно където този кабел влиза в самата централа на Air-bag-а....там предполагам също е на букса....и въобще какви други варианти да мисля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги...имам същия проблем с тази разлика, че със спрей не се оправиха нещата. Аз директно свалих седалката, разкачих буксата, пръсках, чистих обаче ядец...пак същата грешка. Възможно ли е проблема да не е в тази букса, а примерно където този кабел влиза в самата централа на Air-bag-а....там предполагам също е на букса....и въобще какви други варианти да мисля?

След буксата, основен проблем е притриване на изолацията на кабела ( най-често вътре в самата седалка).

Изходите са 2:

1- "отваряне" на седалката и подмяна на проблемния кабел.

2- "лекуване" на буксата ( лъжеш системата, че всичко е ОК, и нямаш възглавница на седалката, но пък останалите би трябвало да работят)

Добре че си ги оправил,но нали знаете че на 14г. трябва да се сменя цялата airbag система. Пише го на няколко места в колата и в книжките

Имаш ли представа колко пари излиза подобна подмяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След буксата, основен проблем е притриване на изолацията на кабела ( най-често вътре в самата седалка).

Изходите са 2:

1- "отваряне" на седалката и подмяна на проблемния кабел.

Ако разменя 2-те седалки /без да ги монтирам...просто да им включа буксите/ и проблема е в кабела в самата седалка, би трябвало грешката да се премести от другата страна...Passenger side...нали така....или ми е грешна логиката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Преди да парвиш тези упражнения, пробвай да вържеш някак директно кабелите, да изключиш проблемна букса на 100%...идеята ми е, ти си я напръскал с вд и тн...но може самата букса да не прави хубаво контакт към другата, в която влиза :)

Аз преди време на моята, счупих крачетата, която я захващаха, отам я опънах с свинска опашка и после отгоре изолирбанд. Да съм сигурен че няма да се мърда... е проблем повече нямах ;)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да парвиш тези упражнения, пробвай да вържеш някак директно кабелите, да изключиш проблемна букса на 100%...идеята ми е, ти си я напръскал с вд и тн...но може самата букса да не прави хубаво контакт към другата, в която влиза :)

Аз преди време на моята, счупих крачетата, която я захващаха, отам я опънах с свинска опашка и после отгоре изолирбанд. Да съм сигурен че няма да се мърда... е проблем повече нямах ;)

Системата тества веригата на база точно зададена стойност на съпротивление.

Даването "на късо" не е правилния начин - нямам идея какво би станало при такава интервенция и дали въобще ще се получи нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата тества веригата на база точно зададена стойност на съпротивление.

Даването "на късо" не е правилния начин - нямам идея какво би станало при такава интервенция и дали въобще ще се получи нещо.

Лампата няма да угасне, но тогава грешката би била друга - ще покаже късо съединение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Системата тества веригата на база точно зададена стойност на съпротивление.

Даването "на късо" не е правилния начин - нямам идея какво би станало при такава интервенция и дали въобще ще се получи нещо.

Момент !

Къде съм написал даване на късо?

Ако има неяснота по поста, да обясня какво съм имал предвид.

Просто да се избяга хлабавата връзка от буксата(крачетата). Пак се ползва букса, пак се мушка по същия начин, но не пластмасовите крачета я държат да не шава, а свинската опашка и изолирбанд-а...

Никъде не съм написал за даване на късо. Не променяйте инсталацията на колата! Под 'кабели директно' искам да кажа, ако му е прецакана букста, да ги махне и да върже тия от седалката кабели с тия под нея директно. Да ги запои примерно. Нека някой да не се подмамва!

Първо да тества, дали буксата не е хлабава и не дава контакт, като я фиксира хубаво, после да се мисли за друг вариант.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

здр.понеже сам нов във форума,а и от скоро имам ауди ач и ми светна лампата на айрбега тази вечер след преместване на седалката,та мисълтами е дали може да се кара така или непремено трябва да се търси отстраняване на проблема.мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Я да повдигна темата....пак ми изскочи следната грешка:

Control Module Part Number: 8D0 959 655 L

Component and/or Version: Airbag 7 Audi 0503

Software Coding: 00106

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Изтрих я и около седмица всичко беше ок, до вчера когато грешката вече е постоянна и не се трие....тоест трие се и се появява пак почти веднага. Вече e : 32-00 - Resistance too High

Сега за буксата под седалката е ясно....ще свалям, чистя, пръскам, притягам и т.н. Въпроса е ако проблема не е там?

Докато си ровичках в нета попаднах на някакъв образ дето разправя, че имало и друга букса дето правила същия проблем и се намира на мястото показано в картинките:

airbag1.JPG

airbag2.JPG

Някой знае ли нещо по въпроса? И както питах горе....ако проблема е в самата седалка и разменя двете предни седалки грешката би трябвало да се премести и от "Driver Side" да стане "Passеnger Side".....така ли е?

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да точно като ги размениш това трябва да стане. а тази букса дето си я показал, също е за беговете, но може да е за датчиците за удар, който се намират отстрани в гредите на а4 и под седалките, под мокета на а6 с5.

но досега не е идвала дефектна седалка на Ауди. винаги поблема е в буксата отдоло. виж Мерцедес все им се късат кабелите за колана в седалката. и това е все на нови мерцедеси. след 2007-2008г. Незнам не ги ли тестват тези кабели.

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи като си изпия кафето ще почвам да разглобявам.....да видим какво ще стане. Не ми се иска да се стига до изрязване на буксите и запояване, защото тогава седалката няма да може да се маха....не че ми се е налагало скоро, ма все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах тънко и лесно....явно като предишния път. А се бях настроил за некви драми :). Свалих седалката...буксата като нова и на мястото си....както и да е, разкачих я, напръсках я с ВД40 и реших да видя дали все пак няма да се оправи....и готово. Грешката  се изчисти. До следващия път....дано не е скоро. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...

Здравейте,
Акумулаторът разкача ли се преди да се свалят буксите да се пръскат или може и с включен акумулатор?
Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...