stefotto Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Колеги моля ви кажете колко харчи тази кола куатрото и само предно,пред дилема съм каква да си взема намерил съм хубави и от двата модела и реших разхода да е определящият фактор,МОЛЯ ДА МИ ПИШАТ САМО КОЛЕГИ КОИТО СА КАРАЛИ ТЕЗИ КОЛИ,БЛАГОДАРЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Предното харчи около литър по-малко от куатрото, имах такова на предно 4 години и половина.Окачването на куатрото е доста по-скъпо, имаш сума ти карета и маншона в добавкаИ все пак си вземи куатро - реагира като доста по-различен автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
risste Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 Колеги моля ви кажете колко харчи тази кола куатрото и само предно,пред дилема съм каква да си взема намерил съм хубави и от двата модела и реших разхода да е определящият фактор,МОЛЯ ДА МИ ПИШАТ САМО КОЛЕГИ КОИТО СА КАРАЛИ ТЕЗИ КОЛИ,БЛАГОДАРЯПросто вземи куатрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 8 градско като е топло.Кат е студено 9 градско.На ръчка пак 9 градскоНа дълго до 130-40 5-6 над 180 качва към 7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 17 Март 2010 Доклад Share Публикувано 17 Март 2010 (Редактирано) пич, квото и да земеш ако е добро парати линк за другото на л.с. ! Редактирано 17 Март 2010 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Предното харчи около литър по-малко от куатрото, имах такова на предно 4 години и половина.Окачването на куатрото е доста по-скъпо, имаш сума ти карета и маншона в добавкаИ все пак си вземи куатро - реагира като доста по-различен автомобил.Има два маншона по 10 лв повече и две карета, които аз не съм чувал някой да е правил . Единственото , което може да трябва да се сменя отзад е регулиращите щанги за задния мост, но и те не са скъпи, а и този тип автомобили не страдат от окачване, така че това му е най малкия проблем. По-скоро трябва да го притеснява демпферната шайба и задните спирачни апарати , както и самото състояние на автомобила и екстрите. Разликата в разхода също е малко преувеличена, но извънградско е под половин литър, но пък куатрото си струва всяка стотинка в повече. Важно е също за разхода конкретното състояние на автомобила и задкормилното устройство, така че тези фактори с разхода също стават леко субективни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 8 градско като е топло.Кат е студено 9 градско.На ръчка пак 9 градскоНа дълго до 130-40 5-6 над 180 качва към 7как го докарваш този разход 8 градско или 9 140 к е АСЕ с такъв съм от 3 години но градско в софия е около 14-15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Защото в темата става въпрос за 5 цилиндровия дизел колега, а не за ACE-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 не бях догледал това 2.5 извиняваи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 как го докарваш този разход 8 градско или 9 140 к е АСЕ с такъв съм от 3 години но градско в софия е около 14-15И аз не вярвах преди,но за кола 1.600 кг тоя разход е смешен.Сега с 90-та не искам и да го засичам,но пък кефа е страшен.ТВЪРДО СЪМ ЗАД КУАТТРОТО ВЕЧЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 И аз не вярвах преди,но за кола 1.600 кг тоя разход е смешен.Сега с 90-та не искам и да го засичам,но пък кефа е страшен.ТВЪРДО СЪМ ЗАД КУАТТРОТО ВЕЧЕ [/quote не бях погледнал че за дизела се говори съгласен съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Мойта е куатро с чип уж 160-170 коня, дали е толкоз никой не знае, но разлика има от преди и то доста сериозна!Та градско лятото 8, зимата около 9!На ръчка гони 10, но никога не е качвала отгоре!Извън града с около 100-120 към 5.5-6, 140-160 към 7, а над 180 както каза колегата с предното качва още литър, като при мене тва идва около 8!Страхотна кола, но много трудно да се намери запазена, куатрото си струва всичко платено отгоре за него, особенно зимата!За мене не би трябвало да има дилема пред теб!Поздрави и успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fireblade1000rr Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 90-100 km-6.1-6.2140-150km-- 7.2-7,3lтова е извън градско с куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Според мен също не би трябвало да има дилема, вземай куатрото без да се замисляш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_a Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Извинявам се че ползвам темата ти колега, само да питам наистина ли почти всички от форума предпочитат Куатрото (било то а6 или а4). Не е ли малко точещо като разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Извинявам се че ползвам темата ти колега, само да питам наистина ли почти всички от форума предпочитат Куатрото (било то а6 или а4). Не е ли малко точещо като разходи.след 5 Аудита с предно се качих на Куаттро и съжалявам,че 3 години съм се заблуждавал,че е много скъпо за подръжка и качвало разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 след 5 Аудита с предно се качих на Куаттро и съжалявам,че 3 години съм се заблуждавал,че е много скъпо за подръжка и качвало разхода Да след като го покара 1 месец почна да даваш компетентни мнения. Нека мине малко време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Да след като го покара 1 месец почна да даваш компетентни мнения. Нека мине малко време.едно качване на Алеко със умрели зимни гуми ми стига да осъзнаем много неща.Отделно си сравнявам скоростта в някой завой дет карам често преди и сега,но имам и бая изродски ниски пружини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Това със скъпата подръжка при куатрото и големия раход, са автоджамбазки лафове от едно време...Сигурността и поведението на 4Х4 си струват този половин литър отгоре , откъдето и да го погледне човек. Просто няма две мнения по въпроса ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 Да след като го покара 1 месец почна да даваш компетентни мнения. Нека мине малко време.Ами на мен например това ми е второто куатро колега,колко време според теб трябва да изчакам да мине за да осъзная това което явно ти е известно вече на теб?Гори ми средно 8л. някои колеги малко се престарават с хвалбите относно разхода ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване