Jump to content

Разход А6 Ц4 2.5 140к


Recommended Posts

Колеги моля ви кажете колко харчи тази кола куатрото и само предно,пред дилема съм каква да си взема намерил съм хубави и от двата модела и реших разхода да е определящият фактор,МОЛЯ ДА МИ ПИШАТ САМО КОЛЕГИ КОИТО СА КАРАЛИ ТЕЗИ КОЛИ,БЛАГОДАРЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предното харчи около литър по-малко от куатрото, имах такова на предно 4 години и половина.

Окачването на куатрото е доста по-скъпо, имаш сума ти карета и маншона в добавка

И все пак си вземи куатро - реагира като доста по-различен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Колеги моля ви кажете колко харчи тази кола куатрото и само предно,пред дилема съм каква да си взема намерил съм хубави и от двата модела и реших разхода да е определящият фактор,МОЛЯ ДА МИ ПИШАТ САМО КОЛЕГИ КОИТО СА КАРАЛИ ТЕЗИ КОЛИ,БЛАГОДАРЯ

Просто вземи куатрото :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 градско като е топло.Кат е студено 9 градско.На ръчка пак 9 градско

На дълго до 130-40 5-6 над 180 качва към 7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предното харчи около литър по-малко от куатрото, имах такова на предно 4 години и половина.

Окачването на куатрото е доста по-скъпо, имаш сума ти карета и маншона в добавка

И все пак си вземи куатро - реагира като доста по-различен автомобил.

Има два маншона по 10 лв повече и две карета, които аз не съм чувал някой да е правил . Единственото , което може да трябва да се сменя отзад е регулиращите щанги за задния мост, но и те не са скъпи, а и този тип автомобили не страдат от окачване, така че това му е най малкия проблем. По-скоро трябва да го притеснява демпферната шайба и задните спирачни апарати , както и самото състояние на автомобила и екстрите. Разликата в разхода също е малко преувеличена, но извънградско е под половин литър, но пък куатрото си струва всяка стотинка в повече. Важно е също за разхода конкретното състояние на автомобила и задкормилното устройство, така че тези фактори с разхода също стават леко субективни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 градско като е топло.Кат е студено 9 градско.На ръчка пак 9 градско

На дълго до 130-40 5-6 над 180 качва към 7

как го докарваш този разход 8 градско или 9 140 к е АСЕ с такъв съм от 3 години но градско в софия е около 14-15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как го докарваш този разход 8 градско или 9 140 к е АСЕ с такъв съм от 3 години но градско в софия е около 14-15

И аз не вярвах преди,но за кола 1.600 кг тоя разход е смешен.Сега с 90-та не искам и да го засичам,но пък кефа е страшен.ТВЪРДО СЪМ ЗАД КУАТТРОТО ВЕЧЕ :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не вярвах преди,но за кола 1.600 кг тоя разход е смешен.Сега с 90-та не искам и да го засичам,но пък кефа е страшен.ТВЪРДО СЪМ ЗАД КУАТТРОТО ВЕЧЕ :steinigung:

[/quote не бях погледнал че за дизела се говори съгласен съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е куатро с чип уж 160-170 коня, дали е толкоз никой не знае, но разлика има от преди и то доста сериозна!Та градско лятото 8, зимата около 9!На ръчка гони 10, но никога не е качвала отгоре!Извън града с около 100-120 към 5.5-6, 140-160 към 7, а над 180 както каза колегата с предното качва още литър, като при мене тва идва около 8!Страхотна кола, но много трудно да се намери запазена, куатрото си струва всичко платено отгоре за него, особенно зимата!За мене не би трябвало да има дилема пред теб!Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен също не би трябвало да има дилема, вземай куатрото без да се замисляш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Извинявам се че ползвам темата ти колега, само да питам наистина ли почти всички от форума предпочитат Куатрото (било то а6 или а4). Не е ли малко точещо като разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че ползвам темата ти колега, само да питам наистина ли почти всички от форума предпочитат Куатрото (било то а6 или а4). Не е ли малко точещо като разходи.

след 5 Аудита с предно се качих на Куаттро и съжалявам,че 3 години съм се заблуждавал,че е много скъпо за подръжка и качвало разхода ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 5 Аудита с предно се качих на Куаттро и съжалявам,че 3 години съм се заблуждавал,че е много скъпо за подръжка и качвало разхода ;)

Да след като го покара 1 месец почна да даваш компетентни мнения. Нека мине малко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да след като го покара 1 месец почна да даваш компетентни мнения. Нека мине малко време.

едно качване на Алеко със умрели зимни гуми ми стига да осъзнаем много неща.Отделно си сравнявам скоростта в някой завой дет карам често преди и сега,но имам и бая изродски ниски пружини

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със скъпата подръжка при куатрото и големия раход, са автоджамбазки лафове от едно време...Сигурността и поведението на 4Х4 си струват този половин литър отгоре , откъдето и да го погледне човек. Просто няма две мнения по въпроса !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да след като го покара 1 месец почна да даваш компетентни мнения. Нека мине малко време.

Ами на мен например това ми е второто куатро колега,колко време според теб трябва да изчакам да мине за да осъзная това което явно ти е известно вече на теб?Гори ми средно 8л. някои колеги малко се престарават с хвалбите относно разхода ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...