Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Здрасти. Можете ли да ми обясните дали може, и ако може, как да си свържа и къде да свържа един амперметър да следя колко ми зарежда динамото? Искам да имам такъв уред да следя динамото. благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Защо не си сложиш 3-те уреда (волтметър, температура и налягане на маслото) хем ще стане по-красиво от от един присаден амперметър, хем с волтметъра ще си следиш по-добре зареждането на акумулатора. Амперметъра се свързва последователно на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Амперметър ще е трудна работа да свържеш. Виж волтметър е друга работа. Както каза колегата в по-горния пост най добре и най красиво е да се сдобиеш с трите допълнителни уредчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Като за начало искам да следя колко ми зарежда динамото, за маслото не съм сигурен дали ще мога да си сложа уред. Не знам как ще се свърже с маслото? По принцип ауди 80 б4 нямат такива уредиАми добре де, волтметъра няма ли да ми показва с колко ми зарежда динамото също? Затруднен съм по въпроса с уредите за маслото? Ще мога ли да ги накарам да ми отчитат за моя двигател? как се свързват?Ами добре де, волтметъра няма ли да ми показва с колко ми зарежда динамото също? Затруднен съм по въпроса с уредите за маслото? Ще мога ли да ги накарам да ми отчитат за моя двигател? как се свързват?Волтметъра ще ми показва ли с колко волта динамото зарежда акомулатора? Уредите за масло ще могат ли да се приспособят за моята кола, която оригинално ги няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 По принцип имат такива уреди, но не се монтират на всички модификации на б4. Налягането на маслото както и температурата му се следи от датчици които подават сигнал към съответният уред. Ако се разтърсиш из форума ще намериш подробна информация за уредите както и схема на свързване и информация за датчиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Волтметъра ще ми показва ли с колко волта динамото зарежда акомулатора? Уредите за масло ще могат ли да се приспособят за моята кола, която оригинално ги няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Всичко може, само Уй уйдисва на всякъде. Има В4 ки с фабрично монтирани такива уреди, може да се свърже волтметър, ако искаш дори и А метър, макар и по-трудно, дари датчиците за маслото се свързват без проблем.Има схеми из форума, дори специална тема. Потърси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Значи както моята няма има възможност да приспособя тези уреди така ли? и волтметъра ше ми показва с колко ми зарежда динамото така ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Значи както моята няма има възможност да приспособя тези уреди така ли? и волтметъра ше ми показва с колко ми зарежда динамото така ли ?Да! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoo Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Волтметъра ти показва напрежението в акумулатора.То трябва да е 12-13,Волта .Амперметъра показва големината на тока във веригата , мен ако ме питаш ако ти е прецакан акумулатора , дори да ти показва правилно Амперметъра , акумулатора ще ти прави проблеми и може да си мислиш че а-метъра не бачка добре.Затова по-добре според мен Волтметър да следи акумулатора.Има от Б4 и Б3 3такива уреда на таблото намери от морга по ефтинички , и виж във форума как се сглобяват.Те са 3 , 1 температурата за маслото , 1 за налягането на маслото и Волтметъра на акумулатора. Всичко може да се сложи само ако има някой който знае как да го сложи Уредите за маслото ПИРФЕКТНИ зимата , като запалиш в адския кочан , да си следиш температурата и налягането на маслото.А ако случайно се притесняваш не от акумулатора , а от динамото , иди някаде кадето продават акумулатори да ти замерят динамото дали не се е скапало и дали зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Волтметъра ти показва напрежението в акумулатора.То трябва да е 12-13,Волта .Амперметъра показва големината на тока във веригата , мен ако ме питаш ако ти е прецакан акумулатора , дори да ти показва правилно Амперметъра , акумулатора ще ти прави проблеми и може да си мислиш че а-метъра не бачка добре.Затова по-добре според мен Волтметър да следи акумулатора.Има от Б4 и Б3 3такива уреда на таблото намери от морга по ефтинички , и виж във форума как се сглобяват.Те са 3 , 1 температурата за маслото , 1 за налягането на маслото и Волтметъра на акумулатора. Всичко може да се сложи само ако има някой който знае как да го сложи Уредите за маслото ПИРФЕКТНИ зимата , като запалиш в адския кочан , да си следиш температурата и налягането на маслото.А ако случайно се притесняваш не от акумулатора , а от динамото , иди някаде кадето продават акумулатори да ти замерят динамото дали не се е скапало и дали зарежда.Благодаря! ДИнамото ме цака нещо напоследък и днес ходих при един майстор, изпипа нещо там каза ми че нямало да има проблем вече, и няма да ми пада акомулатора. Чистак нов акомулатор 62ач си замина за 3 дни. ше го видя след днес как ще е следващите дни. И ми се щеше да си вкарам уред, който да ми показва колко волта тика това динамо , смисъл да не си сложа някакъв уред дето да ми мери колко ток има в акомулатора, а да ми мери колко ток тика динамото в акомулатора, дано да остана разбран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoo Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 ??Аре ве , какъв е акумулатора , че за 3 дни замина , може да имаш оттечка някаде по ел.системата , моята кола и сложих акумулатор преди зимата , карах я рядко и 2 месеца остана в най-големите студове с акумулатора без да се пали и да се разхожда и нищо му няма , твоя за 3дни нов да се скапе............. на някой акумулатори има лампички с индикация в какво състояние е акумулатора , погледни я , ако пак се прецака след ден 2 или е от акумулатора или според мен има отечка някаде по веригата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 ??Аре ве , какъв е акумулатора , че за 3 дни замина , може да имаш оттечка някаде по ел.системата , моята кола и сложих акумулатор преди зимата , карах я рядко и 2 месеца остана в най-големите студове с акумулатора без да се пали и да се разхожда и нищо му няма , твоя за 3дни нов да се скапе............. на някой акумулатори има лампички с индикация в какво състояние е акумулатора , погледни я , ако пак се прецака след ден 2 или е от акумулатора или според мен има отечка някаде по веригатаМонбат 133лева броих за него, ама нали ти казвам, този майстор е от ония дето като правят ремонт те пъдят настрани, не ми обясни какво направи, каза ми да карам и вече нямало да има проблем. може оттечка да е имало знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoo Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Ми ако има проблем , отиваш за рекламация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 23 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Искам да сложа уред, разбрах че трябва да е волтметър а не амперметър. Искам да го видя какъв ток помпи тва динамо, кажете ми директно на акомулатора ли трябва да вържа този уред ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 с волтметър няма да видиш "къв ток помпи" ще трябва да си го смяташволтметъра показва дали/с колко В/ ти зарежда АЛТЕРНАТОРА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Crunk_Style Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 (Редактирано) Абе хубаво си е да си премериш разхода да си знаеш имаш или нямаш утечка Редактирано 2 Април 2010 от Crunk_Style Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vgb Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 (Редактирано) Здравей, по напрежението можеш да съдиш дали ти зарежда динамото. След като запалиш винаги трябва да имаш 14.4 V. Щом това напрежение е налице акумулатора се зарежда с необходимия ток и има стабилно напрежение за другите консуматори. /То динамото може да дава 14,4V, и пак да не е в ред, но това може да се разбере само като се смъкне и се сложи на стенд или се разглоби и замери/ Редактирано 2 Април 2010 от vgb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 5 Април 2010 Доклад Share Публикувано 5 Април 2010 Здрасти. Можете ли да ми обясните дали може, и ако може, как да си свържа и къде да свържа един амперметър да следя колко ми зарежда динамото? Искам да имам такъв уред да следя динамото. благодаря предварителноhttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f...9&start=225В момента обаче не го откривам в Бг търгове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване