Jump to content

Спешен съвет за ремонт на заден спирачен апарат


sashocos

Recommended Posts

Понеже десния нещо задържаше и след почистване и гресиране на водачите,ефект нямаше,купих ремонтен комплект и днес се зхванах с рециклирането му.

Стигнах до задъднена улица обаче! А именно ,как да извадя оста с петата на ръчната?

За разлика от 80-ките,където се избива,при мене въпросната ос се пада перпендикулярно на винта на буталото,а не срещуположно.

Отвих болта с пружината и петата се върти свободно наляво на дясно(но не прави пълен оборот) и нагоре на долу около сантим и това е.

Как да я извадя?

Вътре в цилиндърчето съм махнал зегерката и извадих камбанката с пружината и подложката.Сега почиствам всичко,но за да сменя О-пръстените на оста на ръчната трябва да я извадя и нея,а незнам как.

Моля помагайте :steinigung:

п.с. Ползвам полезната тема със снимки на RED-AUDI !!!

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извади малката ос която е между оста при зегъката и оста на ръчната и дърпай,дълга е окло 2 см и дебела около 4мм,не се вижда от гняста ,бръкни с пръст и ще я напипаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси баце,добре,че ми каза иначе като нищо щех да я изкорубим с се шпонката :mellow:

Стана тъмно и нямам стега,затова прекратявам за днес,ще продължа утре.

Още веднъж

МНОГО БЛАГОДАРЯ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,пиши после как си сглобил апарата,че преди време и аз разглобих един такъв. Има една завряна зегер -шайба която само гинеколог може да я щракне на мястото и. за пълна гадост има и една пружина с която трябва да се пребориш за да наместиш зегера.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправих апарата! Верно при сглабянето ,въпросната зегерка е тегаво да се сложи, но с дърводелска стега и парче тръба или по дълаг камък от гедоре-става ! Мотирах го ,влезе много лесно вече не задържа грам,но педала остана малко мек,дано като слегнат накладките да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли всичко в комплекта. В смисъл RED-AUDI пишеше, че за по новите (на който оста на ръчната е успоредна на буталото) трудно се намирал точния комплект. В този ломплект на Топран има ли всички необходими гумички. И някакъв номер на комплекта да споделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз ползвах ремонтен комплект на "TOPRAN",като в него си имаше абсолютно всики "О" пръстенчета,семеринги и маншончета и даже ми останаха някакви "О" пръстенчета,може би са за другия тип апарати.Колата ми е 94 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Понеже десния нещо задържаше и след почистване и гресиране на водачите,ефект нямаше,купих ремонтен комплект и днес се зхванах с рециклирането му.

Стигнах до задъднена улица обаче! А именно ,как да извадя оста с петата на ръчната?

За разлика от 80-ките,където се избива,при мене въпросната ос се пада перпендикулярно на винта на буталото,а не срещуположно.

Отвих болта с пружината и петата се върти свободно наляво на дясно(но не прави пълен оборот) и нагоре на долу около сантим и това е.

Как да я извадя?

Вътре в цилиндърчето съм махнал зегерката и извадих камбанката с пружината и подложката.Сега почиствам всичко,но за да сменя О-пръстените на оста на ръчната трябва да я извадя и нея,а незнам как.

Моля помагайте :)

п.с. Ползвам полезната тема със снимки на RED-AUDI !!!

Добър ден колега ! Има проблем с ръчната почти като твоя, по точно не ми се връща оста за ръчна след като я дръпна, а тя има същото перпендикулярно разположение! Не е блокирала на пълно, като я побутна се връща но не досттъчно! Има ли някакъв начин да се раздвижи без да разглобявам апарата изцяло и да сменям съответно всички о - пръстени.. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения вариант е с пълно разглобяване,всичко друго е временно решение.Тази ос се връща от една много мощна пружина вътре в апарата и когато си го сервизираш,ще видиш,че на ръка няма да можеш да задържаш тази пружина натегната.Само че,с времето семеринга на оста на ръчната се прецаква,влизат всякакви боклуци в апарата и тази пружина и механизма и така се спича,че почти спира да се движи и не успява да върне апарата в изходно положение.Да не говорим,че при прецакан семеринг започва да се "изяжда" и оста на апарата и в един момент ремонта вече е невъзможен,затова по най-бързия начин си направи профилактиката. :)

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...