sashocos Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 (Редактирано) Понеже десния нещо задържаше и след почистване и гресиране на водачите,ефект нямаше,купих ремонтен комплект и днес се зхванах с рециклирането му.Стигнах до задъднена улица обаче! А именно ,как да извадя оста с петата на ръчната?За разлика от 80-ките,където се избива,при мене въпросната ос се пада перпендикулярно на винта на буталото,а не срещуположно.Отвих болта с пружината и петата се върти свободно наляво на дясно(но не прави пълен оборот) и нагоре на долу около сантим и това е.Как да я извадя? Вътре в цилиндърчето съм махнал зегерката и извадих камбанката с пружината и подложката.Сега почиствам всичко,но за да сменя О-пръстените на оста на ръчната трябва да я извадя и нея,а незнам как.Моля помагайте п.с. Ползвам полезната тема със снимки на RED-AUDI !!! Редактирано 24 Март 2010 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 извади малката ос която е между оста при зегъката и оста на ръчната и дърпай,дълга е окло 2 см и дебела около 4мм,не се вижда от гняста ,бръкни с пръст и ще я напипаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 24 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 мерси баце,добре,че ми каза иначе като нищо щех да я изкорубим с се шпонката Стана тъмно и нямам стега,затова прекратявам за днес,ще продължа утре.Още веднъж МНОГО БЛАГОДАРЯ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WIZARDS Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Колега,пиши после как си сглобил апарата,че преди време и аз разглобих един такъв. Има една завряна зегер -шайба която само гинеколог може да я щракне на мястото и. за пълна гадост има и една пружина с която трябва да се пребориш за да наместиш зегера.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 26 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 оправих апарата! Верно при сглабянето ,въпросната зегерка е тегаво да се сложи, но с дърводелска стега и парче тръба или по дълаг камък от гедоре-става ! Мотирах го ,влезе много лесно вече не задържа грам,но педала остана малко мек,дано като слегнат накладките да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 27 Март 2010 Доклад Share Публикувано 27 Март 2010 Какъв ремонтен комплект ползва - на коя фирма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 Моя беше на Топран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 Има ли всичко в комплекта. В смисъл RED-AUDI пишеше, че за по новите (на който оста на ръчната е успоредна на буталото) трудно се намирал точния комплект. В този ломплект на Топран има ли всички необходими гумички. И някакъв номер на комплекта да споделиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2010 Аз ползвах ремонтен комплект на "TOPRAN",като в него си имаше абсолютно всики "О" пръстенчета,семеринги и маншончета и даже ми останаха някакви "О" пръстенчета,може би са за другия тип апарати.Колата ми е 94 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2010 И аз ползвах комплекта на ,,TOPRAN,,В него имаше всички необходими гумички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozzzen Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Понеже десния нещо задържаше и след почистване и гресиране на водачите,ефект нямаше,купих ремонтен комплект и днес се зхванах с рециклирането му.Стигнах до задъднена улица обаче! А именно ,как да извадя оста с петата на ръчната?За разлика от 80-ките,където се избива,при мене въпросната ос се пада перпендикулярно на винта на буталото,а не срещуположно.Отвих болта с пружината и петата се върти свободно наляво на дясно(но не прави пълен оборот) и нагоре на долу около сантим и това е.Как да я извадя? Вътре в цилиндърчето съм махнал зегерката и извадих камбанката с пружината и подложката.Сега почиствам всичко,но за да сменя О-пръстените на оста на ръчната трябва да я извадя и нея,а незнам как.Моля помагайте п.с. Ползвам полезната тема със снимки на RED-AUDI !!!Добър ден колега ! Има проблем с ръчната почти като твоя, по точно не ми се връща оста за ръчна след като я дръпна, а тя има същото перпендикулярно разположение! Не е блокирала на пълно, като я побутна се връща но не досттъчно! Има ли някакъв начин да се раздвижи без да разглобявам апарата изцяло и да сменям съответно всички о - пръстени.. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 (Редактирано) Единствения вариант е с пълно разглобяване,всичко друго е временно решение.Тази ос се връща от една много мощна пружина вътре в апарата и когато си го сервизираш,ще видиш,че на ръка няма да можеш да задържаш тази пружина натегната.Само че,с времето семеринга на оста на ръчната се прецаква,влизат всякакви боклуци в апарата и тази пружина и механизма и така се спича,че почти спира да се движи и не успява да върне апарата в изходно положение.Да не говорим,че при прецакан семеринг започва да се "изяжда" и оста на апарата и в един момент ремонта вече е невъзможен,затова по най-бързия начин си направи профилактиката. Редактирано 15 Октомври 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване