Jump to content

Къси - ксенон, дълги - какво?


Recommended Posts

Къси - 6000К, дълги - 8000К.

.

Aз съм 5000К на къси и 8000К на дълги :hilezh:

Ебаси пичовете! :hilezh:

Треа да видя как работи тая с-ма! Не ми се рискува... не че 100леа къде не съм ги дал. То аз когато слагах моя ксенон дадох за него 450лв., ма все пак не обичам да правя неподготвени неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето такива са моите на дългите, за които казах че ще проверя http://www.autobulbsonline.co.uk/

OSRAM Lighting Solutions - New Stock In

Osram NightBreaker ( Night Breaker) +90% H1, H4, H7, H3, H11

The latest in performance lighting, OSRAM NightBreaker, Night Breaker +90%

The Osram NightBreaker ( Night Breaker ) is the Ideal High Performance Bulb for drivers wanting more light and greater safety. The Osram NightBreaker uses a new high output coil and blue ring coating focusing the light where you need it. The Osram NightBreaker has a longer light cone illuminated dangerous obstacles.

Up to 90% More light*

Up to 10% More Whiter light*

50% намален живот

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ксенон на къси и на дълги Н7-5000К + Н7-5000К(фейслифт). Никакви грижи нито с присвеването, нито с нещо друго!

А къде сте събрали толко баласти! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цорци ..сложи си бате ксенон и на дългите...после ще разбереш защо

аз с моите си присвяткам без да ги жаля ..и да ти кажа вече 4-ти месец (от толкова време са на дългите) не са изгорели или прецакали ..а самите ми ксенони са на повече от година и половина ..денонощно светене

верно е , че китайския му трябват около 10-тина сек. да загрее ..но после ..послееее :respekt:

иначе съм с фабричен биксенон на лупите (късите) който загрява за 3 сек. но не свети толкова добре колко китайския 5000 К

колеги карам купе с фарове б4 каси и далги на отделно интересува ме колко пари 6те ми излезе да си сложа ксенон на къси и дълги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е приятно като се разминавам с гъзари с ксенони за по 100 лева китайски, още ме болят очите..Не знам защо си мисля, че тия ширпотреба ксенони вървят на лада и форд, не на ауди. Сложете си и на покрива ако искате, и едно лайно с електрожен отгоре с перка за у гъза, но моят съвет е - по леко с гъзарията, че не може да насмогнете на путките, дето ще се налепят на тия гъзарски Ксенони..Или пък си оставете колите, както най-умния немец ги е измислил, щото и на танка може ядрен снаряд да му сложиш, ама ще му цъфне уя.

Редактирано от К.С.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, направо ме разбихте с тая тема и толкоз чак невъзможно грешни неща. Ако идеята ви е да светите напук на целия свят, можете да набиете по един влаков прожектор на покрива или още по-добре - по един стълб стадионно осветление - майната им на другите на пътя. Нали свети *силно*, па все тая на къде и как.

Мога адски много да напиша по темата за ксеноните, и съм писал в тоя форум, но тук ще бъда лаконично кратък.

Идеята на газоразрядната лампа е да НЕ се използва "присветване". Това просто е***ва мамата на крушката. И на баласта, най-вече. Единствената джаджа в него, която е с лимитиран технологичен ресурс се казва "Step-up converter" и е "де-факто" джвагата, която прави от 12-те волта - 23kV за първоначалния пусков ток. Този компонент дори при най-реномираните производители като Bosch, Philips, Hella има "цели" 8000 цикъла. 2 присветвания - 2 цикъла + разказване на играта на лампите в буквалния смисъл.

Вероятно ви е направило впечатление, че в листовката към всяка истинска ксенонова лампа пише "AVOID FLASHING!".

По-умните от вас вероятно ще си зададат въпроса "Ако е толкова хубаво и втората секция на фара (ако не е фабричен би-ксенон) да е с ксенонова лампа, ЗАЩО аджеба ОЕ производителите НЕ ги изкарват така от завода, при условие, че едровата цена на МАРКОВА лампа е <7Евро/бр."?! Just give it a think.

Много отдавна се каня да пусна една специална тема - менте "ксеноновите" фарове - това чисто БЪЛГАРСКО ЯВЛЕНИЕ. Много писахме по темите, много материали пускахме, но едва ли повечето наистина си имат идея какво всъщност значат 12,000к (ъъъ, това всъщност е Black Light, която не е видима с невъоръжено око), че някои толкова гордо обясняват, че карат с такива и са супер доволни. Жалко.

Но би било добре да се замислите защо само в БГ може да се види този безумен бум и даже Жигулите вече са с "ксенон". НИКЪДЕ в бяла Европа няма такъв мод. Защо ли? :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днеска си сложих ксенон китайски..от тия жълтите кутии.

Взех го на супер изгодна цена + безплатен монтаж.

6000к светят предоволно.

Един приятел е с hella и не виждам кой знае каква разлика,че да оправдава разликата в цената освен,че hella-та ще издържи по-дълго време.

Ако фаровете си ги регулираш добре,ако ще с виетнамски ксенон да си пак няма да заблестяваш.

Сега се чудя дали да не сложа и на халогените или да сложа от тия крушки на Осрам та да не се усеща много разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ше ме извинявате ама

ХАЛОГЕНИТЕ, иначе казано фаровете за мъгла са правени за ЖЪЛТА светлина, за да светят по време на мъгла. а не да си забодеш ксенон и долу или синя ламба и да ме дразнят готяните ти 6 к кс0нони, които си ги взел на мега далавера + безплатен монтаж (уау че сложно).

и как можа да кажеш, че няма разлика с hella-та, (предполагам за истинска такава говорим). това все едно да не различиш бас от требъл....

при първият вариант ( с хела-та) или нямаш правилни възприятиа, при втория си "музикален инвалид" и нямаш "ухо", но и при двата примера извода е един - пренабрегваш сериозна разлика и да твърдиш че няма такава е леко казано смешно,ако не и несериозно.

ксенон не се боде на всеки фар - или трябва да е с лупа, или трябва да е с правилна шарка. казано иначе, някой с инженерно образование и правилно мислене, да е конструирал тоя фар за ксенон, да го е мислил, да свети по този начин.

h4 и ксенон е такъв огромен т***к, че просто дума немам...

Ксенон на дългите има смисъл, АКО идеята е за още по добро осветяване, но това с мигането отива на кино. аз мислех че ще го прежаля, но ми залипсва особено - затова махнах ксенона на дългите. а за място за баласти - има бол, стига фантазията да играе :flipoff:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-ти километър ще те оправи тебе

а иначе ксенон на дългите си сложих ..поради простата причина ..за да не ми карат разни тъпаци на дълги срещу мене

преди това бях с некви Осрам-и ...и никой не ме отразяваше

а е пълно с тъпаци които си карат ..и изобщо не се усещат ...или като спра до тях да ги питам защо карат на дълги ..и отговора е ..."заяде ми лоста в това положение " или "едната ми крушка на късите изгоря и да не ме спират ченгетата" :flipoff:

Цорци слагай смело ..и святкай и си свиркай .....като изгорят ..един комплект е 95 лв с една година пълна гаранция ..кво му плащаш

нема само ние да се правим на "европейци" ...защото така не трябвало ...а селяните да ни заслепяват

най-ме кефи като им "забия " дългите..ак минават на габарити от отсрещната страна :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

//Offtopic

Шпек, тъп си. Поумней поне до толкова, че да го осъзнаеш.

Така, по темата.

НИКАКВА разлика няма м/у китайския и скъпия китайски /хела, филипс и др./ ксенони.

Това, за което някой недоволстват тука, че им светили в очите е от ксенон (незвисимо какъв) монтиран на рефлекторен фар, а не на фар с лупа. Ксенона е САМО за фар с лупа! Ненавиждам кочини със ксенони. Аз си сложих фаровете от фейслифта, точно защото исках да съм с ксенон. Заради тях жертвах 3-секционните оригинални бош фарове, които са уникални, но ксенона не е за тях.

Единственото за което ме е яд заради "китайската инвазия" е че цените паднаха до толкова, че всеки цървул може да си бодне ксенон и на най долната кочина. Аз като ги слагах дори китайските струваха по 400лв. Тогава нямаше "такива дето ви светят в очите", защото тоя дето караха фордове и лади с рефлекторни фарове нямаха толко пари да дадат за ксенон.

Не искам темата да се изражда в "за или против ксенона".

Аз направих своя избор. Не мисля да слагам ксенон на дългите, докато не видя колата на някой колега с такова решение. Засега мисля да си сложа някакви халогенни крушки светещи в по-студената гама.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих своя избор. Не мисля да слагам ксенон на дългите, докато не видя колата на някой колега с такова решение. Засега мисля да си сложа някакви халогенни крушки светещи в по-студената гама.

недей си слага никакви крушки до неделя ....аз ще мина през НИМ за да видиш моите...и тогава решавай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

Идеята на газоразрядната лампа е да НЕ се използва "присветване". Това просто е***ва мамата на крушката. И на баласта, най-вече. ...........

EEEEE, ама те ще спрат да присветват, ще пестят "крушите". Освен когато някой им се пречка.

Крайно време е при някоя от акциите "светлина" да започнат да се спират от движение коли с афтърмаркет ксенон.

... поне ако нямат технотест.

Принципно не съм против доработките, но част от стандартите за производителите на автомобили са именно в насока за предпазване на останалите участници в движенито.

В България какво се получава:

- махат се катализатори, напоследък е модерно да се махат и DPF :hilezh: ;

- слагат се ролбари, релси по броните, за да е сигурно, че удряйки пешеходец, той няма да оцелее;

- затъмняват се стъкла, така че карайки зад някой "правен" Голф видимостта ти е все едно си зад камион;

- масово се купуват гуми втора упореба "с голем грайфер";

- "правят се генерации", най-често с тръба от Илиенци;

- ремонта на кола с еърбеци се състой в слагане на "заглушки";

- кара се с горива, по-отровни от радиацията на Козлодуй - това потребтителя няма как лично да контролира, но може поне да си държи мотора в изправно състояние - едни гумички на клапани се сменят за 100-200лв...

.... изобщо в България "тунинга" е за пестене на пари и "напук" на останалите.

за капак последните години карането нощем е изпитание заради "готиния ксенон, дет свети бяло" с настройка на фара "по усмотрение".

Кога дебилните кондуктори от КАТ ще се усетят, че част от катастрофите нощем са и заради заслепяване от насрещен автомобил, а не от "движение с несъобразена скорост".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига писахте моралистите...глупости

а "гейзерите" къде карат със светлини свалящи птици от дърветата...та дори и с обикновени крушки ...или те са пичове щот са с фабрични крушки...айде моля ви се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей си слага никакви крушки до неделя ....аз ще мина през НИМ за да видиш моите...и тогава решавай

Ooo, ще мина и да ви вида таман:)

П.С. Не сравнявайте слагането на ксенон с друг вид "селски/пернишки туниК"

Ксенона поставен грамотно на правилните фарове и регулиран след това е екстра, която всяка кола трябва да има!

Всеки който е минал на ксенон е изпитал в/у себе си фразата "сляпо да прогледа"!

Не псувай всички със афтърмаркет ксенон, заради това, че има група селяндури дето го бодват на рефлекторен фар и свалят самолети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не псувай всички със афтърмаркет ксенон, заради това, че има група селяндури дето го бодват на рефлекторен фар и свалят самолети.

Пропусна селяндурите с афтърмаркет фарките с лупи, Депо, Тик и т.н. пласмасарници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропусна селяндурите с афтърмаркет фарките с лупи, Депо, Тик и т.н. пласмасарници.

Аз съм с TYC :hilezh: и мисля, че е прекрасен фар! Което е нормално, като се има предвид, че струва два пъти повече от DEPO. Вече не знам някой да произвежда стъклени фарове... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи само как стои въпроса с регулацията на ТИК-а, че на мен ми е трудно да го направя, а сега фаровете ми светят един срещу друг :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не псувай всички със афтърмаркет ксенон, заради това, че има група селяндури дето го бодват на рефлекторен фар и свалят самолети.

Ти ли си този, който определя кой към коя група е? Кой е "селяндур", кой "еврейн".....

Щот аз не знам някой да се е определил сам в групата "селяндури", сигурно има някаква комисия.....

Всъщност закон си има - според него на ГТП трябва да се следи за "навирени" фарове, за "неправилни" ксенони, за изтърбушени катализатори и прочие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което измества темата, а тя е да си сложи ли колегата ксенон на дългите при условие, че фаровете му са с лупа и са добре регулирани? Според мен - да!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...