miki77 Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Здравейте колеги.Взех кутия с код АКМ от Б3, но в последствие видях че вътрешните карета са по малки от мойте,всичко друго изгрежда че ще пасне.Казаха ми че ако могат да излезнат фланците на тая кутия и захвата на мойта(с код CMS) е същият може и да стане размяната на кутийте.Но за да стене тази проба трябва да се сваля кутията от колата.Въпроса ми е дали са еднакви по вътрешен диаметър и дължина фланците на кутиите на Б3 и Б4 с предно предаване.Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 (Редактирано) Ако под фланци имаш предвид чашките за захващането на каретата които излизат от кутията-то не са.Ако ще слагаш тази кутия,трябва да смениш и каретата.Не само,че диаметъра на чашките вътре в кутията е различен,но са и с други зъбци!Иначе чашките излизат от кутията само с издърпване.Но ти трябват други карета така или иначе така,че няма смисъл да ги вадиш изобщо. Редактирано 12 Април 2010 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Ако под фланци имаш предвид чашките за захващането на каретата които излизат от кутията-то не са.Ако ще слагаш тази кутия,трябва да смениш и каретата.Не само,че диаметъра на чашките вътре в кутията е различен,но са и с други зъбци!Ако е така значи 100% няма шанс да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Не и с каретата които имаш!Ще трябва да ги смениш и тях-иначе предавките на тази кутия са доста дълги-ще останеш доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Не и с каретата които имаш!Ще трябва да ги смениш и тях-иначе предавките на тази кутия са доста дълги-ще останеш доволен!Тая нема да стане,цели полуоски с вътрешни и външни карета+главини-много дебело ще излезе.По съм склонен да я продам по евтино и да търся подходяща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Тая нема да стане,цели полуоски с вътрешни и външни карета+главини-много дебело ще излезе.По съм склонен да я продам по евтино и да търся подходящаколегата alexvan мисля че турсеше точно AKM . Ако стигнеш до продажба на кутията, говори с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Не съм сигурен,че трябва да сменяш главините!Ако си я взел от морга,нека ти я сменят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 Така,днеска се занимавах със свалянето на кутията-доста работа е.Установих че чашките на който се сахващат вътрешните карета са с еднакви диаметри вътрешно и шлиците са еднакви(така пише и в ЕТКА но трябваше да съм сигурен)Утре продължавам с монтирането на новата кутия. Тук е мястото да питам-какво да сменям като профилактика(аксиален лагер,семеринги и т.н.)Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Април 2010 Доклад Share Публикувано 14 Април 2010 Ами проверка на маслото в кутията...вече като я покараш ще си покаже има ли нужда от смяна на маслото, което задължително да е пълна синтетика, щото влизаш в моя филм . Огледай семерингите на кутията дали са омаслени, сега е момента да се подменят, както и още един мисля към маховика беше, но не съм много сигурен...Ти с 1.6 ADA мотор ли бръмчиш....драсни два реда с кутия от 1.8 какви обороти държиш при 90 и 120 км. в час и каква е динамиката на колата сега. Знам, че с оригиналните си скорости този двигател е голяма мъка.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 14 Април 2010 Доклад Share Публикувано 14 Април 2010 .....Тук е мястото да питам-какво да сменям като профилактика(аксиален лагер,семеринги и т.н.)МерсиАксиален лагер,съединител-комплект,семеринг на коляновия вал,семеринг на пръта за скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 15 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 Снощи приключих със събирането на колата и направих проба на новите скорости-тва не е същата кола.По тромава е ,но сега не кипи двигателя както преди.Не смених нищо по скоростите(освен аксиалния лагер) понеже ми се видяха здрави семерингите,дисковете и те са здрави(феродовия диск е още оригинален).Сега проблема ми е ,че съединителя ми отделя много ниско и педала едоста мек, дали да не го обезвъздуша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 Не бързай да пипаш нищо по хидравличната система....покарай няколко дни и може да улегне от самосебе си....при мен имаше нещо такова като сменях съединителя.....Я кажи в какви оборотни режими се движи сега при различните скорости най вече на 5-та ... мен тва ме човърка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 (Редактирано) Ами колата на 2400 оборота на 5-а му е с 100 км Щом са станали нещата без сменявяне на каретата,най-вероятно колата на колегата е б4.Сега видях,че действително си пише,че колата е б4!Подвел съм те колега,мислех,че става въпрос за б3! Затова са станали нещата без преправяне Редактирано 15 Април 2010 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 (Редактирано) Ами проверка на маслото в кутията...вече като я покараш ще си покаже има ли нужда от смяна на маслото, което задължително да е пълна синтетика, щото влизаш в моя филм . Огледай семерингите на кутията дали са омаслени, сега е момента да се подменят, както и още един мисля към маховика беше, но не съм много сигурен...Ти с 1.6 ADA мотор ли бръмчиш....драсни два реда с кутия от 1.8 какви обороти държиш при 90 и 120 км. в час и каква е динамиката на колата сега. Знам, че с оригиналните си скорости този двигател е голяма мъка.Успех с оригиналните си скорости тоя двигател въртеше гуми и на 2ра , само извънградско бръмчеше на 4000об при 120км, иначе за града е просто перфектна даваше 9/100 разход, сега с литър от горе, на 3200об/120кми аз съм вече с кутия от Б3 с дълги предавки и ускорението понамаля, но пък преди на 2ра правеше 60км, сега 95 Редактирано 16 Април 2010 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 На мен АБК-то ми е с 3200 об. при 120 км......а старото Б3 1.8 90 коня с тази скорост на 2800 об. За това ми е интересно ADA с такива скорости как се държи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 Със тези къси скорости ADA си плаче за 6- та...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Покарах я колата,доста по тромава е.За изпреварване трябва винаги да сваляш 1 предавка надолу.Иначе 2000 оборота-на 4та 80,на 5та 100км/ч,120км/ч на 5та съм с 2600оборота.По дълга е от тва което очаквах ама карай да е весело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Сега вече и за извън градско ще е по-икономична . На мен на 3000(+- 100 оборота) съм на 130 км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Покарах я колата,доста по тромава е.За изпреварване трябва винаги да сваляш 1 предавка надолу.Иначе 2000 оборота-на 4та 80,на 5та 100км/ч,120км/ч на 5та съм с 2600оборота.По дълга е от тва което очаквах ама карай да е веселоАз съм с АКМ /от завода/ . При мен на 5-та при 120 съм на 3000 об. , не знам как при тебе стои на 2600 об. По тромава е станала ,защото твоя мотор е с по малък въртящ момент и вижда зор.Ако беше сложил кутия от дизел щеше да е още по трагично. Предполагам , че пак ще трябва да държиш мотора в обороти за да върви сносно , което пъкще вдигне разхода според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Аз при първа възможност....да събера парици по-натам ще си взема такава кутия, защото карам 90% извън градско и е мъка да държа 4000 об. за скорост 140-150 км. час, като това с АКМ-скорости е постижимо при 3200 об......хем мотора не се мъчи, хем разхода е с 1-1,5 л. гориво по-надолу.....Така, че колега хич не съжалявай.....само газ до ламарината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Кой е казал ,че съжалявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Аз при първа възможност....да събера парици по-натам ще си взема такава кутия, защото карам 90% извън градско и е мъка да държа 4000 об. за скорост 140-150 км. час, като това с АКМ-скорости е постижимо при 3200 об......хем мотора не се мъчи, хем разхода е с 1-1,5 л. гориво по-надолу.....Така, че колега хич не съжалявай.....само газ до ламарината карай си колата и нищо недей сменяй!разхода направо си е същия защото качвам баира на на 4та със 100, някой път и на 3та като пътуваш с хора и багаж ще видиш че съм прав...ще връщаш ли връщаш...предавки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Аз съм с АКМ и по баирите е доста тегаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) krasi85_ къде връщаш предавки?Аз като качвам примерно Витиня до сега не ми се е налагало да връщам на 4-та или 3-та (освен ако някой не ме засече и да ми убие скоростта под 80).Двама човека с пълен багажник.За това ми стана интересно, скоростите ми са AXC но мисля че са 1:1 с АКМ.Иначе за справка, равен и прав път 3000 оборота 120 на таблото, 115 на гпс-а. Редактирано 18 Април 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Aз на 3000 оборота съм с 150км/час.На дълго е много приятно...и икономично! :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване