Jump to content

A4 2.5 TDI или BMW 2.5 TDS


Recommended Posts

Хора от извесно време насам се колебая коя от двете коли си заслужава да си купя а4 2.5тди или 325тдс?Аз съм луд фен на ауди и до сега съм карал 2 аудита и двете са а6 ц4 и съответно ц5, но и двете са 1.9 тди и понеже не са мои а на ба6та ми, се засилих да си купувам кола за мене си, да оба4е 1.9 ми е слаб, аз имам доста тежък крак и я настъпвам яко а бензиновите не ми харесват грам!

И почти бях купил една а4 2.5 когато един приятел когото познавам от мн време и знам 4е разбира от коли ми каза 4е 2.5 на ауди не си заслужава и ми препоръ4а 325 тдс каквато и той самия си купи наскоро и ми каза 4е е мн доволен.

Та въпроса ми е заслужава ли си да изневеря на принципите си и да взема баварец или разлика никаква по-добре да съм си с аудито хем съм им фен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И двата двигателя са много исвесни но не със своята здравина. Както се казва каквото и да направиш все ще збъркаш :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения дизела на Ауди е за предпочитане. Зависи обаче и от сумата , която ще се инвестира, защото А4 са предпочитани по принцип от хора, заради по-ниската цена, а това предполага и по-лоша поддръжка през годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са уникални дървета на тема обслужване и капризи - та те съветвам да помислиш повечко.За разлика от ТДС обаче 2.5 поне върви яко(с чип праи чудеса от храброст та на А4 с предно незнам даже как ще го одържаш) и готи малко за разлика от тва недоразумение ТДС.Според мен А4 с ТДИ ПД + чип е златната среда.

P.S.Съветвам те да се качиш да пробваш и 1.8Т - изобщо не е като дръгливите атмосферни бензинки - има си въртящ момент почти като на дизел,разхода е поносим,чипва се също перфектно ,а ако отделиш и 1500 лева за газова почва да върви за безпари.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само преди седмица същите спорове бяха в друк пост за 2.5TDI .Aз когато вземах мойта А4 qattro,типтроник 150к.с. 98г. най-лошия според "компетентните" колеги тук ми разказваха какви ли не страхотий.Колата е взех от приятел и 120 000км. откак сме я карали общо освен сменените ремъци ,масла,накладки и филтри друго незнае поне до сега де....Да поддръжката е малко по-скъпа но характеристиките му са много по-добри от 1.9 понеже съм карал такъв и мога да преценя.Та мнението ми ако не те притеснява по-скъпата подръжка и малко повече горене 2.5 ако искаш икономия 1.9 но не е стъщото .И един съвет само внимавай с пробега и техническото състояние защто тези коли се карат много навън от хора над средна европеска класа , изцеждат ги до 500000 км. после връщат киломеражите и така се се разждат легендите ....а и ремота найстина никак не е евтин особенно ако е Ауди или БМВ !

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми 4е за бавареца било по-добре ако си взема тд и му сложа интеркулер , 4ип и му натегна турбото от 0.9 бара на 1.1 бара и стажало тдс но без проблемите на тдс,но това цялото ми зву4и малко като легенда.За 1.8т мислех пържона4ално и даже ходих да гледам една 1.8и без турбината,4есно казано ми хареса как върви, но цял живот съм бил на дизел и за мен специално няма по-добро от дизела,колкото до 1.9 имам една такава и ми харесва но искам нещо по-мощно и затова гледам 2.5 посъветваха ме да събера о6те малко пари и направо да си взема или 3.0 а4 или 2.7тди а4 но това ве4е са някакви умопомра4ителни цени и просто мога само да ме4тая за тях.Обмислям и варианта за 2.5 180 конйовия двигател макар 4е ми казаха 4е при него го има проблема с типтроника се повреждал 4есто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....аз имам доста тежък крак и я настъпвам яко а бензиновите не ми харесват грам!

Та въпроса ми е заслужава ли си да изневеря на принципите си и да взема баварец ....

Казаха ми 4е за бавареца било по-добре ако си взема тд и му сложа интеркулер ....и му натегна турбото от 0.9 бара на 1.1 бара и стажало тдс но без проблемите на тдс,но това цялото ми зву4и малко като легенда.

.....За 1.8т мислех пържона4ално и даже ходих да гледам една 1.8и без турбината,4есно казано ми хареса как върви, но цял живот съм бил на дизел и за мен специално няма по-добро от дизела,колкото до 1.9 имам една такава и ми харесва но искам нещо по-мощно и затова гледам 2.5 посъветваха ме да събера о6те малко пари и направо да си взема или 3.0 а4 или 2.7тди а4 но това ве4е са някакви умопомра4ителни цени и просто мога само да ме4тая за тях......

Не разбрах само какви са ти принципите, какви са ти въпросите, какви са ти критериите, какви пари може да дадеш за автомобил и имаш ли "ч" на клавиатурата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Критериите ми са да е голяма и мощна,но да не харчи мн повече от тази която имам в момента.Въпроса мисля че беше ясен, но ще го повторя щом искаш : "коя от двете коли си заслужава да си купя а4 2.5тди или 325тдс? " И да ч имам споко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двете са малки и не много мощни. и двете са сравнително (сравнено с другите мотори на двете марки) чупливи.

Пишеш, че ти е харесал вървежа на 1.8, затова те питах какви са ти критериите за мощност, т.е. с какво сравняваш.

Аудито има смисъл, ако е куатро.

Ако изборът е между Ауди с предно и БМВ, то и двете са крайно неподходящи.

Всъщност не споменаваш парите и от там не е ясно за кои поколения А4 или 3-ки става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 1.9 п.д 131к. -слагаш чип и си перфектен.Вървеж-икономия,две в едно.Успех...

Да идея е, но моето е 1.9 - 115 коня и е чипирано,но не ми е достатъчно мощно, а ако ще давам пари за 131 коня 1.9 и после пак да го чипвам и тн. и става мн сложно и мн пари и излиза колкото 2.5 двигателя. нещо м/у 5 и 7к мисля да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двете са малки и не много мощни. и двете са сравнително (сравнено с другите мотори на двете марки) чупливи.

Пишеш, че ти е харесал вървежа на 1.8, затова те питах какви са ти критериите за мощност, т.е. с какво сравняваш.

Аудито има смисъл, ако е куатро.

Ако изборът е между Ауди с предно и БМВ, то и двете са крайно неподходящи.

Всъщност не споменаваш парите и от там не е ясно за кои поколения А4 или 3-ки става дума.

За Б5 и е36.Отделил съм 6 хиляди, за тези пари запазено а4 б5 2.5 тди куатро с екстрите които търся още не съм намерил,затова не го споменавам.

Редактирано от BeHappy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,бензиновата не е за мен,предпочитам си дизелчето.

Ми карай си го тогава, за тия пари ше е на последното стъпало към отвъдното :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 6-7 хиляди може да се намери мн запазена от германия а4-ка,които не ми вярва да провери в мобиле.де . Колкото до 1.8т всички казват че давали проблеми с турбината и то му бил проблема на този двигател.Плюс че харчи повече от 2.5 а не върви повече от 2.5 двигателя, не виждам логика да го взимам?! :respekt:

Редактирано от BeHappy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Ти в мобиле ли ги провери колко са запазени ? Не знам кой ти пълни главата с глупости, но нещата които споделяш са далеч от истината. Кои са тези всички ми кажи, защото дизела има също турбо. А за разхода не мисля, че си прав изобщо дори. На мен 2.5 на А6 ми харчеше 10-11 . Още тогава гледах не една и две А4 дизел с 2.5 и всичките бяха много зле...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата ми я пълни с глупости един приятел, който уж разбира ама така като гледам .... и затова и се регистрирах в този сайт да се запозная с ауди фенове :respekt: които ще ме светнат по въпросите за колата, щото явно други като питам ме правят на будала. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батйо с тия 6 хилки можеш си купиш наи-мноого 1.8Т да го обслужиш и газта за в близкото бъдеще.2.5 само ремъците му ще ръснеш 1000+ лева.Карал си 1.8 и ти е харесал вървежа - явно имаш мноо нисък критерии за вървеж - тоя мотор в сравнение със турбинираните си събратя 1.8Т и 1,9 е куц кон от към ходови характеристики (квито са сички четирицилндрови атмосферки впрочем).За тея парички нито ТДС нито 2,5 ТДИ че ще влезнеш в голямо приключение :respekt: ,а ТДС-а гори стабилно щото е предкамерен дизел.Като се има предвид че тия годинки на БМВ бензинките са им Ванос може да се каже че горят по-малко от него.

P.S.Чипа незнам кво те плаши като цена 200-250 лева ,то на 2,5 ТДИ толква му е само смяната на термостата щото е В6.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото и да ме дразнят тия бмв-та имам впечатление от 525 тдс 98 на около 400 хиляди в момента взет е на около 340 и никакви ядове само масло и обслуване по двг ;хдовата част е хлабава бях чувал че били много здрави иначе колата бяга много добре и работи много меко сега тропа демферен маховик ама цената е ужас и ще се кара докато може разхода при нормално каране градско лятото пада на 9 а извън градско около 7 за 2.5 тди съм чувал само лоши неща но карах веднъж а4 б5 автомат душегуб е стори ми се самолет и двигателя мъркаше но и за двата двигателя се приготви за яко раздаване 1.9 тди е по евтин и масов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото и да ме дразнят тия бмв-та имам впечатление от 525 тдс 98 на около 400 хиляди в момента взет е на около 340 и никакви ядове само масло и обслуване по двг ;хдовата част е хлабава бях чувал че били много здрави иначе колата бяга много добре и работи много меко сега тропа демферен маховик ама цената е ужас и ще се кара докато може разхода при нормално каране градско лятото пада на 9 а извън градско около 7 за 2.5 тди съм чувал само лоши неща но карах веднъж а4 б5 автомат душегуб е стори ми се самолет и двигателя мъркаше но и за двата двигателя се приготви за яко раздаване 1.9 тди е по евтин и масов

Така е колега, ТДС-а, както и ТДИ-то 2.5 имат читави бройки само един факт ще отбележа, че за тези пари е по-реално да намериш читаво Е36 тдс, отколкото прилично А4 Б5... ако си се ориантирал към специално тези два мотора. С оглед преди покупката и по-добра начална инвестиция ще си спестиш доста главоболия за в бъдеще, точно заради това казвам, че за 6000 лв Е36 ще бъде в супер състояние и за Е36ца от тези с по-малките мотори това си е направо топ цена, докато за А4 Б5 с този мАтор за тези пари ще е скръб и това е няква минимална цена за такава кола ;)

Мога да ти подскажа за недостатъците на ТДС-а и как да ги видиш при евентуална покупка:

Като се качиш да я караш стрелката на температурата не трябва да мърда от средата в никакъв случай, без значение какво ти се казва, ако ти каже, че е само едно виско примерно, да го сменя доплащаш го в цената и пак я пробваш. Това е относно загряването, виско, термостат, водна помпа, капачка на разширителния съд.

Другото е разтегната верига, в такъв случай колата няма да пали топла :( За това пробваш един студен и един топъл старт.

Следващо е пукната умната дюза... характерно за тази повреда е изключителна мудност на колата във всякви обороти.

Ако не е с накривена глава, всичко останало е поправимо на поносима цена.

Умна дюза 250-300 лв, дори се чува, че ги правят вече, термостат, водна помпа, виско ~ 200 лв, веригата не съм сигурен, можеш да потърсиш из форумите колко струва. Но пак казвам, че за тези пари 6000 лв Е36цата трябва да е в много добро състояние.

Другото, което е части за Е36 се намират БОЛ и втора употреба и нови, на супер ниски цени. За подобрения на външния вид М-брони джанти и т.н. пак се намират много и на добри цени, все пак Е36 е може би една от най-масовите коли в момента, което си има, както и такива плюсове, като ниските цени на части, лесното им намиране, така и недостатъци като например, че всеки мангал се търкаля с такава ;)

Това е...

Колегите да ти кажат, как и за какво да внимаваш при ТДИ-то.

Според мен и Ауди и БМВ имат по-добри дизелови алтернативи, но за 6000 бона неможеш да си вземеш читави от тях ;)

Или по-читави алтернативи като 1.8Т + ГИ или от Е36 323 с ГИ поне... ;) Само че както и при дизелите така и тук са съвсем различни коли и избора ти трябва да се сведе до това какво търсиш от една кола :) Защото двете предлагат общо взето различни плюсове и минуси :)

Айде успех :)

Редактирано от justboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...