Jump to content

Проблем палене


Recommended Posts

Та айде на проблемите на новата-стара кола. <_< До тук нищо сериозно, ама това днешното вече мяза на по-неприятен проблем. Става дума за Ауди А4, 1.9 тди, 90кс. Значи палеше си без проблеми и на топло, и на студено. Само веднъж ми зацепи при алармаджиите, но помислих, че те са го задавили нещо докато са си играли с алармата. Обаче тая вечер-нъц! Въртя, въртя, но нищо, не ще да зацепи! Сетих се, че брат ми спомена веднъж, че трудно бил запалил, но тогава не обърнах внимание. Отзад мирише на нафта, ама не пали! Давайте идеи, че съм нов при дизелите и нищо не разбирам! :wall: Само подгряващи свещи се сетих като идея и някаква гавра на алармата или нафтовия филтър.

Помагайте :D !!! :blink:

Edit: Преди малко пробвах пак и запали пущината! Само два пъти врътнах и тръгна! При всички случаи не е нормално туй. :steinigung:

Редактирано от Бате Весо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весо, изключвам електрониката ти защото, ако е тя си за диагностик.

1. Твоят мотор в добро състояние пали без подгряване дори при минус 5 градуса.

2. Доколкото все още :steinigung: няма такава сутрешна температура да ти проверят дали не се е "обадило" релето "разрешаващо" подаването на нафтата към горивната помпа(може и да е от алармата). Това от мен. :blink:<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весо, изключвам електрониката ти защото, ако е тя си за диагностик.

1. Твоят мотор в добро състояние пали без подгряване дори при минус 5 градуса.

2. Доколкото все още  :steinigung: няма такава сутрешна температура да ти проверят дали не се е "обадило" релето "разрешаващо" подаването на нафтата към горивната помпа(може и да е от алармата). Това от мен. :wall:  :blink:

Първо благодаря за идеите! :D

И сега малко допълнителни въпроси. <_< Възможно ли е да е това реле при условие, че яко смърди на нафта и после като запалих фърли пушек отзад? Странното е, че го прави само понякога, като после си пали от половин завъртане независимо от външните температури.

Редактирано от Бате Весо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да възможно е, ако то се "зацепва" със закъснение или "понякога". Но е възможно и да е датчик или сензор, какъвто при мене няма. Във всички случаи проблемът е електрически, а не от самата механика на помпата или дюзите. <_<:blink::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та айде на проблемите на новата-стара кола. <_< До тук нищо сериозно, ама това днешното вече мяза на по-неприятен проблем. Става дума за Ауди А4, 1.9 тди, 90кс. Значи палеше си без проблеми и на топло, и на студено. Само веднъж ми зацепи при алармаджиите, но помислих, че те са го задавили нещо докато са си играли с алармата. Обаче тая вечер-нъц! Въртя, въртя, но нищо, не ще да зацепи! Сетих се, че брат ми спомена веднъж, че трудно бил запалил, но тогава не обърнах внимание. Отзад мирише на нафта, ама не пали! Давайте идеи, че съм нов при дизелите и нищо не разбирам! :wall: Само подгряващи свещи се сетих като идея и някаква гавра на алармата или нафтовия филтър.

Помагайте :D !!! :blink:

Edit: Преди малко пробвах пак и запали пущината! Само два пъти врътнах и тръгна! При всички случаи не е нормално туй. :steinigung:

Ако е от главното реле се хваща много лесно, тъй като лампата за свещите не свети въобще.По вероятно е да не подгряват без значение, че лампата светва и угасва.Виж си силовия бушон на свещите- той не е при другите бушони ,а се намира близо до казанчето за антифриза на 1Z и PD,AFN и изглежда като ламаринка, защото е 40-50 ампера.Иначе по-дълго грее само когато температурата падне под -3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от главното реле се хваща много лесно, тъй като лампата за свещите не свети въобще.По вероятно е да не подгряват без значение, че лампата светва и угасва.Виж си силовия бушон на свещите- той не е при другите бушони ,а се намира близо до казанчето за антифриза на 1Z и PD,AFN  и изглежда като ламаринка, защото е 40-50 ампера.Иначе по-дълго грее само когато температурата  падне под -3.

Ами май ще трябва да го погледна наистина тоя бушон и да се насоча към свещите, защото лампата на таблото си светва и гасне нормално. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При AFN, AHU и т.н. "по-нови" мотори състоянието на свещите не са от кой знае какво значение за палене при температурите които са в момента!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При AFN, AHU и т.н. "по-нови" мотори състоянието на свещите не са от кой знае какво значение за палене при температурите които са в момента!

На моя АФН се вижда как индикатора за подгрев свети осезаемо по дълго, когато Т е под 5 градуса. Досега съм го палил студен до 0 градуса и нямам забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При AFN, AHU и т.н. "по-нови" мотори състоянието на свещите не са от кой знае какво значение за палене при температурите които са в момента!

Ами при мен обаче двигателят е 1Z, при него има ли значение състоянието на свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, защото след 7.96 пускат АHU. Размишлявам

Е ако имаш някакви идеи-сподели, защото наистина съм доста куц още в познанията си при Аудитата :flipoff:. Така например не ми е ясно какво е AHU. :willnicht:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При AFN, AHU и т.н. "по-нови" мотори състоянието на свещите не са от кой знае какво значение за палене при температурите които са в момента!

Да де те само ги слагат за присъствие за кво са им...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз Пасата го палех без проблем с 4 изгорели свещи

Е, аз да му помогна на човека, ама май без свещи ще кара...щом другите така палят нямам какво да добавя освен , че явно швабите са сбъркали много като са сложили подгревни свещи :willnicht:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasti що му се връзваш :willnicht: .И моят матор е 1z (няма да казвам в какво състояние е в момента)но прави отличен старт въпреки че още като я взех бангията не и светеше лампата за свещите и не съм наясно въобще работят ли :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А компресията на този двигател каква е? Другото което ми хрумва е да не смуче от някъде помпата въздух и затова да не пали.

Редактирано от AUDIMANIA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе амй ти си сбъркан ама това е тема на друг разговор!

Само това ли ли измисли по въпроса таксиджййският ти мозък? Или ми киселееш нещто? :willnicht::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти мерил ли си компресията на твоя мотор 1Z. Когато го палиш сутрин след колко време ти гасне лампата на маслото, за да сравня с моя. Моите свещи също са изгорели но и в много студено време ако не от първи път пали от втория или третия. Говоря за температури към -10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресия не съм мерил. Лампата гасне почти веднага. Не повече от 2 секунди, дори не съм обръщал особено внимание, честно да си призная. При мен проблемът е особен. Май ще излезе от алармата, като си мисля, защото веднъж запали адски трудно и на температура 20-тина градуса. После със седмици си пали от половин завъртане на температури около нулата. Нищо не ми идва като идея, освен смотаната аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята има един друг проблем, когато я оставя на празни обороти чува се леко как си променя оборотите, все едно много леко се форсира. Но когато я изгася и запаля отново се оправя, а когато подам газ, се появява отново след това може пак да се пови и т. н. Не знам на какво се дължи. Ходис в сервиза на ауди в Благоевград, там и закачиха един компютър който е само за дизели, включвасе отпред при бушоните, и казаха че има изместване на ГНП -то, а то е електронно. Казаха че трябва да отида в СУПЕР ДИЗЕЛ София,защото нямат необходимите стендове. Чудя дали да ходя, незнам до колко са специялисти. Страх ме е да не я разбазикат повече. Питаха ме също дали когато я изръчкам испушва, и наистина понякога изпушва един сиф дим, а понякога и черен при обороти след 3000. Незнам какво да правя. Иначе двигателя си работи много тихо, няма никакво щракане. Искам също да те питам трябва ли турбото да се чува осезаемо когато се форсира или в движение,и какъв е разходи на масло на твоята, мойто го сменявам на 7500 км. и карам с МОБИЛ 10W40. Ще чакам отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...