Jump to content

Газова уредба за А6 авант АСЕ двигател


toti13

Recommended Posts

Ми аз нали за същото говоря бе :steinigung: . Налягането в главата на инж. може да падне от три места. Дюзи, бенз. помпа, и през обратното гориво. Аз доколкото съм разбрал от прочетеното тук във форума налягането пада най-лесно през обаратното гориво. Ако го запушваме докато сме на газ би трябвало да се задържа налягане!!! А доколкото разбирам ако има налягане няма проблеми. Ако бъркам поправете ме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е италиански ламбда контрол. Докато и аз бях с такъв

Аз откачих "електрическия клапан", който взема сигнал от ламбда сондата и отваря и затваря за притока на пробан-бутан според изгорелите газове.Разхода ми беше супервисок 35/100,понеже компа на газовата нещо се е бъгнал , сигурно има вирус :D .Ходих да ми проверят газовата,казаха, че този клапан в повечето случаи стои отворен докрай-чак кутрето ми влиза вътре-голяма дупка,голямо нещо и сега съм го закачил към ел. системата,за да не дава грешки,но не съм го свързал с маркучите на газта и го наблюдавам отвреме навреме как се отваря и затваря когато си иска и колкото си иска.Сложих механичен реглажен клапан с винт и разхода ми драстично падна.Газовата ми имаше някъде KJ-емулатор и много други кутийки покрай двигателя. Странно ми е щом в сервиза имат софтуер за АГУ LANDI RENZO и виждат че нещо не е наред с компа, защо се отказаха да ми я регулират-купи си казаха нов компютър :D /все едно да отида на лекар и да кажа:Докторе боли ме главата, и той да каже-купи си нова,следващият пациент моля/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно му пропускат дюзите по малко и затова харчи и бензин :f_ck_you: .

Това може би ще е проблема,но не бих си сменял дюзите, защото препикават малко бензинец

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не ще да каже истината :hilezh: . Мисля да се газифицирам защото не се издържа вече 30лв 13,5 литра!!! Това е извращение. Кажете колеги ако задържа налягането или клапата в "правилната" позиция ще може ли да се регулира газовата добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да я задържиш в правилната позиция освен ако не сложиш KJ-емулатор и не оставиш помпата да върти :stupid: . Другия вариант е да си преправиш ниските обороти като сложиш реглажен кран с ел. клапан за повдигане на ниските при включване на климатик или студен двигател.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги прилагам едно изображение за да може като си говориме да се разбираме правилно.

018577577.jpg

С червено съм отбелязъл мястото на което мисля да сложа един такъв клапан.

20081229132718.jpg

След поставянето на въпросния няма ли да задържиме налягането в главата на инж. ?

Ако трябва 3 клапана ще сложа навсякаде дето има движение на бензина. С поставянето на клапаните няма ли да останат само дюзите единственото място от което да може да падне налягането? И все пак на нас ни трябва налягането за период около 5 часа!!! Много рядко може да караме по-голям интервал от време.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги прилагам едно изображение за да може като си говориме да се разбираме правилно.

Абе това е много сложна работа като го гледам,предлагам ако изобща става някакво устройство с реле да повдига клапата и да я държи в максимално горно положение когато е на газ.Трябва да сеспести допълнителната електроника по автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxa затова сложих изображение да знам за какво говорите вие, а вие да знаете какво имам предвит аз.

Колеги започвам да обеснявам подробно всичко каквото мисля да направя. Ще монтирам обикновенна газова уредба с кранче за реглаш, и ламбда симулатор в ключа за гаста. От изчитане на форума разбрах, че има значение дали изпарителя ще има среден извот на задната си част. Ще потърся такъв изпарител пък да видиме. В раздела газови казвате че не е добре ад е с плочка АЦЕ-то а със щуцер някой ако му се занимава нека сподели малко повече, или да приложи изображение.

Сега по същество. В режим ГАЗ на авотомобила ще спирам бензиновата помпа. Тия клапани за който говоря ще ги сложа за да мога да задържа налягането на бензина в инжекционната глава. Понеже четох адски много по въпроса вече започнах да се обърквам здраво. От прочетеното разбрах, че при спряна помпа ако колата е пълна изправност не би трябвало дори налягането да падне. Обаче аз се съмнявам, че при мен е така и затова ще опитам да задържа налягането с поставянето на клапаните за бензин. Като първия вариант мисля да бъде само на обратното гориво. Доколкото разбрах от там се губи голяма част от налягането. Ако след поставяне на клапан там продъжи да се губи налягане ще последва монтирането на клапан и на вхоящото гориво. Ако кажете че ще има значение ще монтиран и на регулатора. Тия всичките клапани са нормално отворени!!! Без да подам напрежение колата на бензин ще си рабити все едно не съм и правил нищо. Целта ми е на газ да задържат налягането максимално дълго време за да не пропада клапата на дебитомера и от там да няма проблем. Ималсъм кола на газ. Беше правена в БРЦ Дружба 1 колата на газ работеше. На бензин обаче НЕ, аз това нещо немога да го допусна никога вече!!! Изпадал съм в такива ситуации, че е трудно за описване. Със следната картинка ще обознача всички места който мисля да запушвам при работа на газ и евентуален проблем(ако някой не е разбрал още понеже немога да се изразявам точно понякога, помпата ще е спряна)!!! С номерацията се опитвам да покажа според мене отка може да се появи проблем. Всеки който мисли нещо по въроса нека казва каде бъркам. Критиката е хубаво нещо. :hilezh::2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли наи лесно по веднъж на 30 минути да натиснеш копчето за бензин вдига си налягането после след час като падне пак го натискаш и готово

Редактирано от juli72
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой модератор да изтрие горното ми мнение!!! Тръгнах да го редактирам и интернета ми спря.

Това исках да кажа.

Колеги започвам да обеснявам подробно всичко каквото мисля да направя. Ще монтирам обикновенна газова уредба, с кранче за реглаш, и ламбда симулатор в ключа за гаста. От изчитане на форума разбрах, че има значение дали изпарителя ще има среден извот на задната си част, или не. Ще потърся такъв изпарител пък да видиме. В раздела газови казвате че не е добре да е с плочка АЦЕ-то а със щуцер някой ако му се занимава нека сподели малко повече, или да приложи изображение защото не се сещам какъв е щуцера?

Сега по същество. В режим ГАЗ на авотомобила ще спирам бензиновата помпа. Тия клапани за който говоря ще ги сложа за да мога да задържа налягането на бензина в инжекционната глава. Понеже четох адски много по въпроса вече започнах да се обърквам здраво, извинявам се ако се изразявам не точно. От прочетеното разбрах, че при спряна помпа, ако колата е пълна изправност не би трябвало дори налягането да падне. Обаче аз се съмнявам, че при мен е така и затова ще опитам да задържа налягането с поставянето на клапаните за бензин. Като първи вариант мисля да бъде само на обратното гориво. Доколкото разбрах от там се губи голяма част от налягането. Ако след поставяне на клапан там продъжи да се губи налягане ще последва монтирането на клапан и на регулатора на горивото. Ако кажете че ще има значение ще монтиран и на входящото(според мен там си има но все пак). Тия всичките клапани са нормално отворени!!! Без да подам напрежение колата на бензин ще си рабити все едно не съм и правил нищо. Целта ми е на газ да задържат налягането максимално дълго време за да не пропада клапата на дебитомера и от там да няма проблем. Имал съм кола на газ. Беше правена в БРЦ Дружба 1 колата работеше перфектно на газ. На бензин обаче НЕ, аз това нещо немога да го допусна никога вече!!! Изпадал съм в такива ситуации, че е трудно за описване. Със следната картинка ще обознача всички места който мисля да запушвам при работа на газ(ако някой не е разбрал още понеже немога да се изразявам точно понякога, помпата ще е спряна)!!! С номерацията се опитвам да покажа според мене от къде може да се появи проблем? Всеки който мисли нещо по въроса нека казва къде бъркам? Критиката е хубаво нещо. :dance::rolleyes:

018579855.jpg

Мъчи ме и следното нещо. При олекване на клапата само празния ход ли се базика, или и друго? Не този въпрос не съм открил отговора.

juli72 - Ми според мене колата трябва да се направи малко по-сигурно. Това което казваш предполагам е така, но все пак. Ако я забравя някой път мога да изпадна в кофти ситуация. Пък и мисля че има шанс да стане идеята.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните не вършат работа - при повдигане на клапата на дебитомера от въздушната струя част от налягането ще падне през дюзите и пак няма да показва точно потенциометъра. Тези клапани, които показваш са за газ и съответно дебита им е по-малък и ще се товари помпата на инжекциона - резултата е, че ще изгори. Същото важи ако сложиш бензинови на тяхно място - не са разчетени за такова налягане и дебит. С една дума - няма да стане по този начин според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъчи ме и следното нещо. При олекване на клапата само празния ход ли се базика, или и друго? Не този въпрос не съм открил отговора.

При мене се бъзика само празния ход или оборотите са на 250 и с 1 крак натискам 2 педала или стои на 2000 оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дано не съм лош пророк, но обикновено първата настройка на газта от "майстори" протича по следния сценарий:

-празен ход /натаманен някак си/

-следва внезапно отваряне на двата дросела

-двигателя започва да се развърта

-внезапно затваряне на дроселите/преди достигане на максималния режим/

-оборотите започват да се връщат

-ново отваряне на дроселите/преди достигане на празен ход/

и така до десетия път гърмежа е почти сигурен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да сложа газов инжекцион, за да си нямам проблеми с дебитомера.

И два газови инжекциона да сложиш ако не ти е в ред колата на бензин , няма да е добре и на газ. За този двигател си трябва обикновена АГУ , но не с плочка. Не са много хората , които газифицират добре тези мотори. Аз слагах моИтЕ при Краси в кв.Павлово София. Много съм доволен от монтаж и от разход. Бутилката е кръгла 45л. и идеално се вмества с тънка резервна гума в легена. Отгоре си се затваря и багажника си е празен. Разход около 9-10 извънградско и 12-13 градско. Настройките той си ги прави и не съм имал проблеми. НО - НЕ дава гаранция за гърмежи. Моите и двете са гърмели и само намествам маркуча и продължавам. Няма никакви поражения по клапи и дебитомери. Препоръчвам да прегледаш постовете на колегата VBI (Вальо) :rolleyes: Смятам че с негова помощ всяко АСЕ може да тръгне без проблеми на газ. Поздрави и успех с монтажа(смятам че си е много добра инвестиция). :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах, че като работи колата ми на газ-АСЕ,излиза бял дим през ауспуха,беше на 70 градуса, друг път не съм забелязвал това,като обърна на бензин, няма никакъв дим.Някакви предположения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин докато е студена генерацията на автомобила е нормално да пуши бяло при всички е така. На газ за мене е бил по-голям ефекта заради по-богата смес на газ. Моята е на бензин и като тръгна след малко и тя пуши, особено в моментите на превключване на предавките. За мене нямаш поводи за притеснения. Ако прояви аномалия с изчезнал антифриз тогава вече трябва да започнеш да я следиш седмица две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колата ми е същата,със същия двигател.

Газовата ми е обикновена с плочка.Нямам ламбда емулатор,нямам и ТАП.

Реглажен кран на мястото на стъпковия мотор.

Изпарителя ми е RENZO LANDI,слагана е в Пловдив.Проблеми не ми е правила за 6К километра.

здравей колега обясними какв е този реглажен кран дето замества стъпковия мотор ако може снимки благодаряти предварително .И аз съм със същия мотор и газова от скоро започна да ми мени оборотите от стъпковия мотор сигорен съм чее от него защото катого промия се оправа за извесно време

Редактирано от denisbmw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравеите колеги които има здрава бензинова система да слага един инжекцион.Разхода е 12 на 100 градско за сега ,а разлика във вървенето от бензин,газ няма.Аз съм с компютър-Блуетроник,рейка-Романо,изпарител-Томасето.Всичко си направих сам по монтажа и настройката.Преди да сложа инжекциона разхода беше 13-15 зависи каде зареждам и колко задръствания има,а сякаш карах колата на 70% от мощноста и.Ако смятате да си карате големите кораби АСЕ на газ това е пътя според мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...