Smokas Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 турбината свисти не добре мисля, а пистовия ремък беше наполовина по ширина, т.е скъсан...аз не бих карал такаАз не знам колко време съм карал така, беше се разцепил на две заради някакъв повдигач. Случайно разбрахме че е разцепен като отидох да сменям термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Отварял съм,но ти качи снимките да видим твоята версия.Само да ги изровя, за 2 мин насаме с шкурка и дросела беше като нов. С бетон обороти. Няма нещо сложно в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Само да ги изровя, за 2 мин насаме с шкурка и дросела беше като нов. С бетон обороти. Няма нещо сложно в него.това да,но пистите вътре на платката,там как решаваш проблема с износването(ако го има,а то обикновено е факт при коли на тая възраст)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) това да,но пистите вътре на платката,там как решаваш проблема с износването(ако го има,а то обикновено е факт при коли на тая възраст)?С нов дросел Пробвал съм как ли не, с почистване, графитна грес, отместване на самите писти, но всичко помага само за малко и после пак става зле положението.Методи има предвид почистването само, дано не му се налага да стига до проблема с износените писти. Редактирано 28 Май 2010 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Спрете се ей ... стига плашихте момчето ... с това с онова с трето с пето ^_^ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) Спрете се ей ...то и Бентли да си купи пак ще се чупи Марто,няма вечно желязо,по-добре да знае момчето отсега.И аз съм с поизносени пистички,но засега с мааалко натаманяване го задържам в работни параметри дроселчето,но усещам как ще се разделяме някой светъл ден тая тема няма умиргане Редактирано 28 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Я малко да офнеме ти сега твойто ще го Фейслифт-ващ ли гледам разни теми из форума какво става ми кажи човече ^_^ п.п Прави сте че няма вечно ... но и не толкова бързо предават поста гореспоменатите неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 28 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) колкото продължавам да чета, толкова продължавам да си харесвам Б4 платформата Редактирано 28 Май 2010 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 ако ти е читава Б4-ката според мен няма смисъл да я сменяш с Б5, както те посъветваха колеги в началото, посъбери още малко пари и скачай на Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Е по тази логика - вземи си голф 2, там поне най - скъпата резервна част е 35 лева.Ако искаш модерна, комфортна, приятна за каране лимузина от среден клас - б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Ако искаш модерна, комфортна, приятна за каране лимузина от среден клас - б5.Да ... горе долу съм съгласен с това ... (леко широтата на лимозинния клас се губи за отзад седящите но ...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Много ясно, който се е качил на турбо+quattro, надали е останал недоволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 28 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 B4-та не се продава много ясно просто двама я караме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Е ... ама колегата неможем да го убедим че който се е качил на Турбо + quattro не е сгрешил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Мое лично мнение че комфорта си е налице в А4 (В5) спрямо една В4-ка (не искам да убиждам никой) ...Вярно губи се широтата както казах за седящите отзад ... интериора е в пъти по добър на външен вид от повечето сходни марки амвтомобили в същите години и така нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 колега никсън, и вие да се качите от градския транспорт на б5, и на вас ще ви се стори като космически кораб така нареченото дърво б5.Ясно е, че изброените качества са налице в А8, S-klasee, 7-серия, но за средностатистическия гражданин и б5 е решение на това сложно уравнение с много неизвестни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petrov™ Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 B4-ката напоследък я карам най-вече аз По темата - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) не колега тогава не си купих защото харесах една много хубава кожи борд комп както да е, давах за нея 11500 лв ,обаче човека искаше 12000лв и аз се ядосах щото после регистраций каско и се отказах чак миналата година си купих а4 1.8 адр , взех го да не е турбо заради газ не че т не става но ако е т да е на бензин Редактирано 28 Май 2010 от stangata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 интериора е в пъти по добър на външен вид от повечето сходни марки амвтомобили в същите годиниНе от повечето ,а от всички.Аре запрете са малко да ги плюете тия Б5-ици.Според мен са перфектната нискобюджетна кола - опростени са спрямо една по-нова кола (съответно няма кви главоболия да ти създадът) , в същото време имат сносен интериор(особенно ако не са в лаиняния вариант махагон) и повечето важни екстри на един нов автомобил -АБС,деформируеми зони,еърбег,климатроник,ел.стъкла,бордови компютър,ОБД......Чудесни турбо мотори и при бензина и при дизела - някоя марка от тея години няма такива.Прекрасна антикорозионна защита!Нисък коефицент на аеродинамично съпротивление.Неостаряващ дизаин.Нито много малка - нито много голяма(вярно отзад е тясна ма нали се возиш на шофйорското място-аз примерно съм с А6 ма отзад местата са ми блокирани с двете детски столчета и фаида нихт).Не виждам кво повече му трябва на човек за тия пари - та даже и за доста повече пари (ма да не зачекваме темата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Ти още малко ще кажеш, че са и по добри от б4 :rolleyes: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) Ти още малко ще кажеш, че са и по добри от б4 Ми тия неща при Б4 са мега рядкост "повечето важни екстри на един нов автомобил -АБС,деформируеми зони,еърбег,климатроник,ел.стъкла,бордови компютър,ОБД......".Няма 1.8Т и има само един вид 1.9 ТДИ.Разликата в дизаина като линия,пропорции и детаил е съществен - макар на повечето хора да не им прави впечатление щото Б5 е доволно стар.Ето и малко примери как изглежда едно читаво Б5 - щото секи е свикнал с очуканите скубаняцие със стоманени джанти по наще пътищаP.S.Само БМВ Е46 дава сериозен отпор на тема визия вън/вътре(по-скоро дръпва де ) ,но там пък масовите турбо мотори в тея години ги е хванала липсата. Редактирано 28 Май 2010 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Ироничен ми е поста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Ироничен ми е поста.Схванах ,ама знам че повечето хора мислят точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Схванах ,ама знам че повечето хора мислят точно така.Щот карат дърти кенефи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Щот карат дърти кенефи.Е то и Б5 вече се числи към тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts