Jump to content

Помогнете при избора на А4 B5


Recommended Posts

турбината свисти не добре мисля, а пистовия ремък беше наполовина по ширина, т.е скъсан...аз не бих карал така

Аз не знам колко време съм карал така, беше се разцепил на две заради някакъв повдигач. Случайно разбрахме че е разцепен ^_^ като отидох да сменям термостат ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 298
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отварял съм,но ти качи снимките да видим твоята версия.

Само да ги изровя, за 2 мин насаме с шкурка и дросела беше като нов. С бетон обороти. Няма нещо сложно в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ги изровя, за 2 мин насаме с шкурка и дросела беше като нов. С бетон обороти. Няма нещо сложно в него.

това да,но пистите вътре на платката,там как решаваш проблема с износването(ако го има,а то обикновено е факт при коли на тая възраст)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това да,но пистите вътре на платката,там как решаваш проблема с износването(ако го има,а то обикновено е факт при коли на тая възраст)?

С нов дросел^_^ Пробвал съм как ли не, с почистване, графитна грес, отместване на самите писти, но всичко помага само за малко и после пак става зле положението.

Методи има предвид почистването само, дано не му се налага да стига до проблема с износените писти.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се ей ...

то и Бентли да си купи пак ще се чупи Марто,няма вечно желязо,по-добре да знае момчето отсега.И аз съм с поизносени пистички,но засега с мааалко натаманяване го задържам в работни параметри дроселчето,но усещам как ще се разделяме някой светъл ден ^_^

тая тема няма умиргане ^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я малко да офнеме ти сега твойто ще го Фейслифт-ващ ли гледам разни теми из форума какво става ми кажи човече :lol:^_^ ^_^

п.п Прави сте че няма вечно ... но и не толкова бързо предават поста гореспоменатите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

колкото продължавам да чета, толкова продължавам да си харесвам Б4 платформата

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти е читава Б4-ката според мен няма смисъл да я сменяш с Б5, както те посъветваха колеги в началото, посъбери още малко пари и скачай на Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е по тази логика - вземи си голф 2, там поне най - скъпата резервна част е 35 лева.Ако искаш модерна, комфортна, приятна за каране лимузина от среден клас - б5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш модерна, комфортна, приятна за каране лимузина от среден клас - б5.

Да ... горе долу съм съгласен с това ... (леко широтата на лимозинния клас се губи за отзад седящите но ...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое лично мнение че комфорта си е налице в А4 (В5) спрямо една В4-ка (не искам да убиждам никой) ...

Вярно губи се широтата както казах за седящите отзад ... интериора е в пъти по добър на външен вид от повечето сходни марки амвтомобили в същите години и така нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега никсън, и вие да се качите от градския транспорт на б5, и на вас ще ви се стори като космически кораб така нареченото дърво б5.Ясно е, че изброените качества са налице в А8, S-klasee, 7-серия, но за средностатистическия гражданин и б5 е решение на това сложно уравнение с много неизвестни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не колега тогава не си купих защото харесах една много хубава кожи борд комп както да е, давах за нея 11500 лв ,обаче човека искаше 12000лв и аз се ядосах щото после регистраций каско и се отказах чак миналата година си купих а4 1.8 адр , взех го да не е турбо заради газ не че т не става но ако е т да е на бензин

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интериора е в пъти по добър на външен вид от повечето сходни марки амвтомобили в същите години

Не от повечето ,а от всички.Аре запрете са малко да ги плюете тия Б5-ици.Според мен са перфектната нискобюджетна кола - опростени са спрямо една по-нова кола (съответно няма кви главоболия да ти създадът) , в същото време имат сносен интериор(особенно ако не са в лаиняния вариант махагон) и повечето важни екстри на един нов автомобил -АБС,деформируеми зони,еърбег,климатроник,ел.стъкла,бордови компютър,ОБД......Чудесни турбо мотори и при бензина и при дизела - някоя марка от тея години няма такива.Прекрасна антикорозионна защита!Нисък коефицент на аеродинамично съпротивление.Неостаряващ дизаин.Нито много малка - нито много голяма(вярно отзад е тясна ма нали се возиш на шофйорското място-аз примерно съм с А6 ма отзад местата са ми блокирани с двете детски столчета и фаида нихт).Не виждам кво повече му трябва на човек за тия пари - та даже и за доста повече пари (ма да не зачекваме темата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти още малко ще кажеш, че са и по добри от б4 :rolleyes::P

Ми тия неща при Б4 са мега рядкост "повечето важни екстри на един нов автомобил -АБС,деформируеми зони,еърбег,климатроник,ел.стъкла,бордови компютър,ОБД......".Няма 1.8Т и има само един вид 1.9 ТДИ.Разликата в дизаина като линия,пропорции и детаил е съществен - макар на повечето хора да не им прави впечатление щото Б5 е доволно стар.

Ето и малко примери как изглежда едно читаво Б5 - щото секи е свикнал с очуканите скубаняцие със стоманени джанти по наще пътища

Audi-A4-B5-1.jpg

Audi_A4_rear_20080326.jpg

Foto0257.jpg

a4tdiquattro8.jpg

md000509-1-7278.jpg

P.S.Само БМВ Е46 дава сериозен отпор на тема визия вън/вътре(по-скоро дръпва де :rolleyes: ) ,но там пък масовите турбо мотори в тея години ги е хванала липсата.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ироничен ми е поста.

Схванах ,ама знам че повечето хора мислят точно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...