knejata Публикувано 5 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2010 Колата пуши бяло и се усеща мирис на масло!Въпроса ми е как мога да рабера дали е от турбото или е от двигатела преди да ида на сервиз?Колата си върви както си вървеше и преди да се прояват тези проблеми.колата е с чип, ако има някакво значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 6 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2010 Бялото е признак на вода, в горивните камери. Маслото е със синкав пушек. А преди да идеш в сервиз, провери си основните течности по автомобила, дори ако искаш си налей и 20 лева чист бензин, защото понякога и от него се получават мизерии от този сорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 7 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 Бялото е признак на вода, в горивните камери. Маслото е със синкав пушек. А преди да идеш в сервиз, провери си основните течности по автомобила, дори ако искаш си налей и 20 лева чист бензин, защото понякога и от него се получават мизерии от този сорт.ОК, ще се провери това - тя колата е на един приятел!блг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 7 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 (Редактирано) Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос. Редактирано 7 Юни 2010 от kirlqn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 Губи ли се вода/антифриз? Надуват ли се маркучите за водата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 7 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 Губи ли се вода/антифриз? Надуват ли се маркучите за водата?няма загуба на антифриз и не се наблюдава да пренадува охладителната система или да има мехурчета в разхирителният съд!Не може да се каже, че колата не "пипа" маслото но то е в границите на нормалното.На диагностика може ли да покаже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 7 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 като загрее се оправя....?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 7 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 като загрее се оправя....??мирише си и като загряла! и то от ауспуха си мирише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Да не би да има проблеми със вентилацията на картера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Колега съветвам те да провериш кулера може да е пълен с масло и да го качва към двигателя. Процедурата не отнема много време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 9 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 (Редактирано) колеги ще се сменява турбото!!днес проверихме за ново и ще се взима решено е, обаче сега на тоя моя приятел му идват други мисли като ще купува турбо дали е възможно да закупу по голямо от оригиналното??? и да получи по- голяма мощност в последсвие!?Днес проверихме но забравихме да питаме кой номер е оригиналната турбина,...зна само че е гарет! от нета намирам, че е К03- такали е или съм грешка?Някой може ли да каже кой номер е оригиналната и възможно ли е да сложим по - голямо турбо и ако да какво ще трябва да се смени допълнително? Редактирано 9 Юни 2010 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 10 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2010 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71757 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 10 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2010 след прочит на тая тема разбирам, че нещата никак не са простии са свързани с доста допълнителни промени по колата за да обслужва едно ново по- голямо турбо.някой колега от форума занимава ли се с този вид услуги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване