qckk Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 И аз мисля,че е от нея не изглежда добре....и запъва явно лоста,а не самото влизане на скоростите..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Добре де, ако мислите, че е от нея защо не пробвате как влизат като е на място колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Пробвах колега и забелязах,че като е на място без натиснат съединител влизат и излизат турдно,а като го натисна съвсем плвано,но понякога и без съединител си влизат меко.Това на загасена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Пробвах колега и забелязах,че като е на място без натиснат съединител влизат и излизат турдно,а като го натисна съвсем плвано,но понякога и без съединител си влизат меко.Това на загасена кола.Може ли да е от синхронизатори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Снхронизаторите правят ли нещо на загасена кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 18 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Филм голям,но щом много хора не им влизат гладко скоростите според мен няма как да е съединител едва ли на всички съединителите им са за смяна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ge1e Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Кога за последно сменяхте спирачна течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Че какво общо има спирачна течност с маслото на скоростната кутия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 18 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Аз смених спирачната течност преди около 8 месеца замериха ми антивриза,но той беше в нормите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Спирачната течност има общо не със маслото на скоростите, а със съединителя, защото той е хидравличен! Демек като натиснеш педала и течността не е наред съединителя няма да отдели както трябва. Но аз имам друго запитване ако е от течността няма ли скоростите да влизат със шум и чегъртане, като при не хубаво натиснат съединител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Тая тема започва да ми прилича малко като оная "Волана, мени си твърдоста" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 18 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Верно много се вманиачаваме,но мен задната ми е много зле!Понякога супер трудно влиза едва я вкарвам,а ако правя маневри и ме чакат коли гледам да не се мотая ама ако ми запъне задната разичтам на мускули до сега не са ме предавали де винаги съм я вкарал П.С Неска тръгнах на 2ра пуснах си нормално рязко съединителя не ми придърпва нито някакви вибрации имаше сеедно на 1ва си тръгнах,но по тромаво.Това значи ли,че съединителя ми е добре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Ами от разстояние не може никой да ти каже, но ако наистина не е придърпала и превъртяла то тогава си е наред. Може да го провериш и по друг начин: Спри на мясо и включи 3-та предавка, като след това пуснеш съединителя рязко и ако загасне веднага без да превърти (т.е. да приплъзне) си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Не съм много съгласен с този тест на съединителя... Моя е доста зле и проблемите с него са главно като е загрял повечко.На студено или като съм карал по-малко минавам всякакви тестове за съединител, обаче реално на първа при старт около 3000об изпуска зверски, а включа ли и втора малко по-бързо и колата почти спира да ускорява Ако има някаква връзка със скоростите мисля че може единсвено притискателя да прави проблем, а не че е изтъркано феродото. Спирачната течност си струва да се смени поне за е сигурно, че помпата работи добре, но не бих се обзаложил, че ще има ефект... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 ... отдолу имам същото ябалковидно съединение бяло и мойте са си бая износени и имаше нящо като леко изронена пластмаса ...Е те тука е разковничето, както и добро напасване на основата на скоростния лост към тунела и щангата за превключване към опашката.А сега може ви фърлим у музуката и аз: при мен пък 5-та не ще да излиза.Като е надигнат лоста ( разбирай "ябълката" в леглото и ) си излиза както трябва.Всичко това на А4 ( В5 ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 18 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 Хм 100% е от тия пластмаси просто с времето се прецакват,а колите не са нови и затова се получават такива аномалии при всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 18 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 А защо тогава на загасена кола влизат а на запален мотор правят проблеми? Ако е от пластмасите и в двата случая ще влизат зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Нямам никаква идея, но при мен ми прави проблем на точно същите скорости на които улеите в пластмаската са се скапали. Може и да е някакво съвпадение, но може и при запаален двигател да има по голямо натоварване или натоварване в тази дирекция, в която пластмасата го поема и когато и увредена да се получава запъване, но разбирасе това е само предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Няма ли някой снимка на тия "скапани" улеи да видим за какво става въпрос? Дали има някаква разлика на загасена кола със и без натиснат съединител? И дали някои някога е оправял синхронизатори? Ако да, резултат?Все логични въпроси, които би трябвало да доведат до истината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Колега то на 1-ва и 2-ра има ли изобщо синхронизатори? Аз мисля че бях че лнякъде че няма, а 3-та инагоре имат? Някой веж да хвърли светлина по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 19 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Аз щях да пускам снимки обаче гсм-а ми се е преебал не мога да снимам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 (Редактирано) Колега то на 1-ва и 2-ра има ли изобщо синхронизатори? ..Само 1-ва и задна нямат синхронизатори. Редактирано 19 Юни 2010 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Ето как е пластмасата, май нищо полезно не се вижда отгоре:Ако случайно има шанс да се свали ябълката...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Ако случайно има шанс да се свали ябълката...?Вчерая свалях-има горна полусфера,пружина следва долна полусфера закопчаващи се в пластмасова втулка,която пък е стегната отвън в гумен маншон,който пък е монтиран в метална гривна , от която пък излизат диаметрално две метални шпилки едната от които е застопорена на гумен тампон,а пък другата влиза в гнездо на конзолата за която се захваща лоста .....това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване