Jump to content

Трудно влизане на скоростите


qckk

Recommended Posts

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пробвах колега и забелязах,че като е на място без натиснат съединител влизат и излизат турдно,а като го натисна съвсем плвано,но понякога и без съединител си влизат меко.Това на загасена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах колега и забелязах,че като е на място без натиснат съединител влизат и излизат турдно,а като го натисна съвсем плвано,но понякога и без съединител си влизат меко.Това на загасена кола.

Може ли да е от синхронизатори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филм голям,но щом много хора не им влизат гладко скоростите според мен няма как да е съединител едва ли на всички съединителите им са за смяна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност има общо не със маслото на скоростите, а със съединителя, защото той е хидравличен! Демек като натиснеш педала и течността не е наред съединителя няма да отдели както трябва.

Но аз имам друго запитване ако е от течността няма ли скоростите да влизат със шум и чегъртане, като при не хубаво натиснат съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно много се вманиачаваме,но мен задната ми е много зле!Понякога супер трудно влиза едва я вкарвам,а ако правя маневри и ме чакат коли гледам да не се мотая ама ако ми запъне задната разичтам на мускули до сега не са ме предавали де винаги съм я вкарал :)

П.С Неска тръгнах на 2ра пуснах си нормално рязко съединителя не ми придърпва нито някакви вибрации имаше сеедно на 1ва си тръгнах,но по тромаво.Това значи ли,че съединителя ми е добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от разстояние не може никой да ти каже, но ако наистина не е придърпала и превъртяла то тогава си е наред. Може да го провериш и по друг начин: Спри на мясо и включи 3-та предавка, като след това пуснеш съединителя рязко и ако загасне веднага без да превърти (т.е. да приплъзне) си е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен с този тест на съединителя... Моя е доста зле и проблемите с него са главно като е загрял повечко.

На студено или като съм карал по-малко минавам всякакви тестове за съединител, обаче реално на първа при старт около 3000об изпуска зверски, а включа ли и втора малко по-бързо и колата почти спира да ускорява :)

Ако има някаква връзка със скоростите мисля че може единсвено притискателя да прави проблем, а не че е изтъркано феродото. Спирачната течност си струва да се смени поне за е сигурно, че помпата работи добре, но не бих се обзаложил, че ще има ефект...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... отдолу имам същото ябалковидно съединение бяло и мойте са си бая износени и имаше нящо като леко изронена пластмаса ...

Е те тука е разковничето, както и добро напасване на основата на скоростния лост към тунела

и щангата за превключване към опашката.

А сега може ви фърлим у музуката и аз: при мен пък 5-та не ще да излиза.

Като е надигнат лоста ( разбирай "ябълката" в леглото и ) си излиза както трябва.

Всичко това на А4 ( В5 ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм 100% е от тия пластмаси просто с времето се прецакват,а колите не са нови и затова се получават такива аномалии при всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква идея, но при мен ми прави проблем на точно същите скорости на които улеите в пластмаската са се скапали. Може и да е някакво съвпадение, но може и при запаален двигател да има по голямо натоварване или натоварване в тази дирекция, в която пластмасата го поема и когато и увредена да се получава запъване, но разбирасе това е само предположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой снимка на тия "скапани" улеи да видим за какво става въпрос?

Дали има някаква разлика на загасена кола със и без натиснат съединител? И дали някои някога е оправял синхронизатори? Ако да, резултат?

Все логични въпроси, които би трябвало да доведат до истината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега то на 1-ва и 2-ра има ли изобщо синхронизатори? Аз мисля че бях че лнякъде че няма, а 3-та инагоре имат? Някой веж да хвърли светлина по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега то на 1-ва и 2-ра има ли изобщо синхронизатори? ..

Само 1-ва и задна нямат синхронизатори.

Редактирано от Shubert
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако случайно има шанс да се свали ябълката...?

Вчерая свалях-има горна полусфера,пружина следва долна полусфера закопчаващи се в пластмасова втулка,която пък е стегната отвън в гумен маншон,който пък е монтиран в метална гривна , от която пък излизат диаметрално две метални шпилки едната от които е застопорена на гумен тампон,а пък другата влиза в гнездо на конзолата за която се захваща лоста .....това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...