Jump to content

ГИ на 2.7 битурбо


Recommended Posts

Колеги,според вас има ли разлика в мощноста и разхода на гориво,ако газовата уредба е с течна фаза или стандартната за страната ни-с изпарител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е с течна фаза ще ти е по мощна колата ама там ценатаааааааааааа. Леко е неоправдано още .

То зависи за каква кола питаш ?

По-късно през деня ще отговоря на всички въпроси и нейзвестни :hilezh:

Тръпнеме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен , когато е студен двигателя /течна фаза на газта/,бяга повече,отколкото като е достигнала 90 градуса температура.Ще махна изпарителя и ще карам на течна газ :bia:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже следя тези юнаци какво тварят.

http://www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html

С google преводач го преведох на смешен български език http://translate.google.bg/translate?hl=bg...l%3Dbg%26sa%3DG , но не разбрах дизелови двигатели ли имат предвид с "ICOM JTG - Common Rail"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-късно през деня ще отговоря на всички въпроси и нейзвестни :rolleyes:Аз лично съм монтирал системата на машина 325 к.с ,ако не ме лъже паметта за точните цифри !

Още чакаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но не разбрах дизелови двигатели ли имат предвид с "ICOM JTG - Common Rail"

Тонка чети. Комън рейл не означава дизел - click. Ако не вярваш ела да видиш под капака ми, чe пише common rail.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес следобед ходих до дистрибутора на Landi Renzo в София на Ботвеградско в двора на Маргел - http://www.landi-bg.com/distributori.php?id=20.

Отделиха ми 1 час и половина за оглед на колата и преценка за възможността за инсталация на тяхната система - http://www.landi-bg.com/group.php?idgroup=17&GroupType=0. Вдигаха Аудито на стенд.

Техникът каза, че е много против премахването или префасонирането на който и да е от стоковите елементи на колата. Според него ще успее да събере редуктора отпред долу вдясно близо единия интеркулер и оттам ще извади нагоре маркучите за инжекторите. Каза, че има и други варианти. Ще намери и подходящо място за компа.

Досега е правил няколко Аудита, от които с по-сериозна мощност са две S6 с по 4.2 мотор и една Toyota Tundra 5.7 V8.

Използва само един редуктор - този, който е в линка по-горе и според него той успява да се справи. Използва само една тръба от бутилката.

Някой има ли впечатления от този сервиз и от този ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май си решил да обиколиш всички газаджии в София. :hilezh: :hilezh:

Тоя редуктор дето ти предлагат е сдвоен. Казах ти, че два отделни са по оферта. Казах ти и да се поинтересуваш от възможностите на компа/софта.

Май почна да търсиш най ниска цена.

Ще следя с интерес какво ще сложиш, ама после да няма газта за нищо не става.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май си решил да обиколиш всички газаджии в София. :hilezh: :hilezh:

Тоя редуктор дето ти предлагат е сдвоен. Казах ти, че два отделни са по оферта. Казах ти и да се поинтересуваш от възможностите на компа/софта.

Май почна да търсиш най ниска цена.

Ще следя с интерес какво ще сложиш, ама после да няма газта за нищо не става.

Успех.

Решил съм да намеря най-кадърния, който да сложи ГИ, без да се налага да прави някакви промени под капака.

Помня, какво си ми казал. За всичко се интересувам. Ниската цена въобще не ми е цел. Да не говорим, че толкова си държа на колата, за да правя компромиси.

Просто все още търся сервиза, където ще ми направят най-чиста инсталация, без да се налага после да "чистя" след тях.

Ако можеш да ми кажеш нещо за този ГИ (в сравнение с Бигаз), ще бъда благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега във всеки случай , ако ти се наложи некви части за тоя мотор поради калпави мастори ...цъкни, на мен ше ми останат части до месец .... :hilezh:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес следобед ходих до дистрибутора на Landi Renzo в София на Ботвеградско в двора на Маргел - http://www.landi-bg.com/distributori.php?id=20.

Отделиха ми 1 час и половина за оглед на колата и преценка за възможността за инсталация на тяхната система - http://www.landi-bg.com/group.php?idgroup=17&GroupType=0. Вдигаха Аудито на стенд.

Техникът каза, че е много против премахването или префасонирането на който и да е от стоковите елементи на колата. Според него ще успее да събере редуктора отпред долу вдясно близо единия интеркулер и оттам ще извади нагоре маркучите за инжекторите. Каза, че има и други варианти. Ще намери и подходящо място за компа.

Досега е правил няколко Аудита, от които с по-сериозна мощност са две S6 с по 4.2 мотор и една Toyota Tundra 5.7 V8.

Използва само един редуктор - този, който е в линка по-горе и според него той успява да се справи. Използва само една тръба от бутилката.

Някой има ли впечатления от този сервиз и от този ГИ.

Намерил си точното място :lol: Смятам че работата ще бъде изпипана,маняк е на тема красив монтаж.Ландито е доста напред пред Би газ.Погледни тук http://www.landi.it/ тук http://www.bigas.it/en/bigas_rete.aspx и тук http://www.bigas.it/en/bigas_rete.aspx Успех в избора :)

Редактирано от jimib
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ландито е доста напред пред Би газ.

Каква е разликата? От линковете виждам, че Ланди има ОБД диагностика, нискоомни и неразглобяеми инжектори.

Нещо повече, като информация, ще споделиш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес продължих да търся читав техник, който да побере ГИ под капака на битурбото. Уви, не се намират такива като изключим течната фаза на Vialle и Icom, които са по oколо 5,000 лв за инсталацията (там поне няма изпарители).

И така, след около почти 2 седмици проучване на възможностите за присаждане на ГИ на Ауди 2.7 битурбо, според мен трябва да избирам между три варианта:

1) Landi Renzo - http://landi-bg.com/group.php?idgroup=17&GroupType=0 - с двоен изпарител (ще говоря с майтора, дали може да сложи два единични) и шумни Бош инжектори (според хората от сервиза). При този вариант няма да се правят промени по стоковото оборудване на автомобила. Недостатъкът тук е, че изпарителят ще се постави ниско долу вдясно и не съм убеден, че ще е удачно от гледна точка на безопастност.

2) Бигаз - http://www.bigas-bg.com/p1.php - нито един от "специалистите" не се наема да го прави, без да се преработи въздушния филтър. Днес говорих с тунинг фирма, която прави подобни преработки. Недостатъкът ще бъде, че стоковияt филтър ще се замени със спортен.

3) Vialle tечна фаза - http://www.vialle.nl/lpg-producten/de-werk...an-lpi.html?L=1. Основен недостатък - цена (около два пъти по-висока от обикновен ГИ). Предимствата са ясни.

Ете това е май. Очаквам коментари и съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голега, оставих ти 2 телефона на 2 сервиза за АГУ-та в Пловдив. Горещо ти препоръчвам една консултация с тях, дори и само по телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голега, оставих ти 2 телефона на 2 сервиза за АГУ-та в Пловдив. Горещо ти препоръчвам една консултация с тях, дори и само по телефона.

Аз както виждаш съм от Пловдив и също бих му препоръчал тук сервиз защото съм сигурен в професионализма на момчетата.Препоръчвам му София защото няма съвършенна система и при най малкия проблем трябва да се набута с едни 300км а не дай се боже нещата да се закучат. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз такава газова уредба http://www.caravelgas.com/liquid.html

Според някои от вас,ако направя за проба глупоста да пусна директна газ към плочката, ще се получи ли някакъв проблем,знам че газта ще замръзне,разхода дали ще е по голям?Защото като е студена на завой на 1 скорост като настъпя газта,чак ми бяга задницата като на Беймвътата

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какво ще кажат и от БРЦ

Следобед ще мина през Дружба за оглед. Хубавото е, че поне по телефона казаха, че познават автомобила и знаят, че няма много място, но ще се справят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сервиза в Дружба съм чувал само лоши отзиви. Имаше и една гоооооляма тема в цитроен форума за тях. Порови първо малко. Ако избереш БРЦ по добре на друго място да ти го монтират. Но все пак отиди да видиш какво ще ти кажат.

Аз както виждаш съм о...

Тебе те чакаме да се обосновеш с какво Ланди-то е по добро от Бигаз. Или просто така си чул ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основното са дюзите.По бързи с голям пробег.Мястото на пазара който заемат двете фирми,история,материално-техническа база,развойна дейност,дистрибуторска мрежа и мн. други дребни детайли.Виж това http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=79379

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо конкретно може ли да кажеш ?

Примерно колко е пробега на дюзите на Ландито.

Каква е разликата в бързината на дюзите.

И все пак не забравяй, че говорим за нашия пазар и какво се предлага на него. Такива графики не виждам какво доказват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Току що се връщам от оглед в BRC Дружба. Както повечето техни колеги и те установиха, че отгоре (под капака) няма достатъчно място за изпарителя. Вдигаха колата на подемник и единственото място, което откриха е от вътрешната страна на преден ляв калник (същото място откри и техника на Landi Renzo на Ботевградско).

Предлагат един изпарител, който е за автомобили до 240kW - http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&...189〈=en.

Бутилката в багажника - около 70-80 л, че на мястото на резервната гума влиза само 53 л. или 42 л ще събира. Това означава, че при по-агресивно каране, ще стига за 200 км, което не е опция. Зарждачката ще бъде до капачката на резервоара с преходник.

Всичко това ще струва около 2,400 лв и монтажът ще отнеме 2 дена.

Това е засега. Значи освен Landi Renzo и BRC ще се наемат без промени на стоковото оборудване да правят инсталация.

Колегите на Landi Renzo в Италия били правили като моя автомобил. Помолих българските им представители да ги питат, как са го направили, за да не откриват топлата вода сега.

Редактирано от Sonny Liston
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо конкретно може ли да кажеш ?

Примерно колко е пробега на дюзите на Ландито.

Каква е разликата в бързината на дюзите.

И все пак не забравяй, че говорим за нашия пазар и какво се предлага на него. Такива графики не виждам какво доказват.

Как да не показват?Показват технологичното ниво и продажбите.Пък и темата май беше друга. ^_^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shpeksi те пита как с тези графики показваш, че някоя система е по-добра. И в кое е по-добра. Landi не са известни с най-добрите дюзи, а с проблемен софтуер.Но това само от приказки - нищо конкректно, всъщност и ти не даваш никаква конкретна информация.

ето една тема (към края), където има собственик на 2.7т с газ. Колегата е с 3 мнения и вероятно не следи форума:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74496

Ако се слага един редуктор на BRC, не може ли да влезе до акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във ВТ има един олроад 2,7 с газ. Утре ще намеря кординати на собственика и ще ги дам на автора на темата.

ПП: Намерих го - ето

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...