Jump to content

ГИ на 2.7 битурбо


Recommended Posts

Вчера по обяд оставих колата в сервиза на Landi Renzo и ще чакам да се обадят.

Май някой ден ще се наложи и аз да посетя този сервиз писна ми с моя разход на газ с Landi Renzo съм-извънградско-10/100,градско 20/100 и това вече 2 години,в сервиз в русе,който работи с тези АГУ казаха -всичко е ок,поне върви почти колкото на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай го това Ланди и слагай друг изпарител - до сега с този разход си купил няколко хубави изпарителя :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай го това Ланди и слагай друг изпарител - до сега с този разход си купил няколко хубави изпарителя :) .

дали ще е от изпарителя, с нови мембрани съм и дърпа яко.Ако галя педала в града пада на 16/100,но все пак е странно 10/100 гр върху 20/100 извгр,нямам обаяснения вече затова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема кво да ти е странно караш на малки разтояния ръчкаш и така. Само не знам как издържаш на тоя мазохизъм да караш тоя мотор на газ ма ти си знаеш - Преди време 7-8 г като имах подобно чудо на техниката ми даваше Софииско толко на газ :) Ако съм на теб си оправям колата на бензин и изхвърлям газовото с 200 :D

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм на теб си оправям колата на бензин и изхвърлям газовото с 200 :rolleyes:

На бензин в градски условия с това куатро отива на 14-15/100, мислиш ли че е по добре!???????

Предпочитам да дам 20лв за 100 км, отколкото 33 лв за 100 км.

Но съжалявам , че излязохме от темата

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газта е по различен начина на засичане, ако толкова те интересува. Караш докато свърши газта, пълниш и пак караш докато свърши газта. Иначе е само ориентировъчно. СЛед като ти харчи повече може да ти е преобогатена. Като караш усещаш ли да се дави, а бе трудно е за обяснение. Има ли разлика между бензин и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
С газта е по различен начина на засичане, ако толкова те интересува. Караш докато свърши газта, пълниш и пак караш докато свърши газта. Иначе е само ориентировъчно. СЛед като ти харчи повече може да ти е преобогатена. Като караш усещаш ли да се дави, а бе трудно е за обяснение. Има ли разлика между бензин и газ.

Не усещам давене въобще или пък някаква неравномерна работа на двигателя.

Не е очевадно, но се усеща малка разлика във вървенето на бензин - някак си "по-мазно" или не знам, как да го определя. На бензин във всеки момент можеш да разчиташ на пълната мощност, докато на газ има лек момент на замисляне.

Трябва ли да смятам този разход за "харчене повече" щом на борда ми показва 12л/100км бензин?

И всъщност при работа на газ бордът какво показва?

Редактирано от Sonny Liston
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако може да сподели по-точен способ за засичане на средния разход

Аз деля на изразходените литри с изминатите километри

Пример: налял съм 45 литра и съм изминал 350 км - 45/350=13/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всъщност при работа на газ бордът какво показва?

Компютърът си смята разхода по импулсите, които е подал към бензиновите дюзи. Газовият компюътър умножава тези импулси с коефицент, който е различен за различните режими.

Ако самият газов компютър няма начин да си смята и извежда разхода то останалите методи са само приблизителни.

Свещи сменяхте ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борда не е меродавен в случая, т.е. не максимално точен. Най добре е да зареждаш когато газта е на привършване. С времето ще се научиш на колко км ти свършва. След 20 - 30 зареждания ще ис свикнеш. Хубаво е да зареждаш от гооемите вериги бензиностанции, а не от разни балончета по пътя. Примерно при мен на 250 км градско започва да ми свършва. Бутилката ми е 40 литра.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърът си смята разхода по импулсите, които е подал към бензиновите дюзи. Газовият компюътър умножава тези импулси с коефицент, който е различен за различните режими.

Ако самият газов компютър няма начин да си смята и извежда разхода то останалите методи са само приблизителни.

Свещи сменяхте ли?

Не съм.

Смятам да ги сменям след 5,000 км заедно с маслото и филтрите.

Борда не е меродавен в случая, т.е. не максимално точен. Най добре е да зареждаш когато газта е на привършване. С времето ще се научиш на колко км ти свършва. След 20 - 30 зареждания ще ис свикнеш. Хубаво е да зареждаш от гооемите вериги бензиностанции, а не от разни балончета по пътя. Примерно при мен на 250 км градско започва да ми свършва. Бутилката ми е 40 литра.

Зареждам само от Еко до сега и веднъж от Шел, че нямаше Еко.

Мисля да пробвам и останалите по-големи вериги, за да сравня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

лАУ това за 6,000 км ????

Аз моя го смених на 12,000 и нямаше кой знае колко боклуци.

Зарежам почти от едно и също място и само на Лукойл. Не, че им правя реклама ама до сега не се е случвали аномалий както при някой колеги например: Имат бутилка 40 литра а зарежат 42 по колконка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига бе как може да се натрупа толкова боклук за 6к :D Да няма проблем с бутилката да се лющи отвътре или нещо такова? Направо не мога да повярвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 месеца каране с ГИ, около 6,000 км изминати и зареждане 99% от Еко (основно на Вапцаров до София Ленд) ...

Не мога да повярвам - зареждам основно на това Еко от повече от година (над 20000км) и досега нямам никакви проблеми :) . Да не би действително бутилката нещо да се "люпи" отвътре и затова да е в такова състояние филтъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го смених на 12,000 и нямаше кой знае колко боклуци.

Зарежам почти от едно и също място и само на Лукойл.

И аз зареждам главно там - за 50 000км/на толкоз го почистих/ имаше в пъти по малко от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега започвам да зареждам само от Лукойл, за да видим, дали анкетата във форума за качествената газ е вярна с реалността.

Гаранция ще ти вдигне разхода аз неколкократно съм пробвал на различни бензиностанции Лукойл и е факт, че ми вдига разхода и колата набира като с пуснат климатик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек аз газ сипвах само и единствено на еко докато карах автомобил на газ. за 2 години и 60 хил. км не съм сменил въобще този филтър!

сипвам предимно на еко българия и вторично на екото на което и ти

Редактирано от gerardiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция ще ти вдигне разхода аз неколкократно съм пробвал на различни бензиностанции Лукойл и е факт, че ми вдига разхода и колата набира като с пуснат климатик

Много е относително да ти кажа, на мен пък ми вдигна разхода от ОМВ когато зареждах, понеже нямаше Лукойл. Та всичко е на партида според мен каквото уцелиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
А стига бе как може да се натрупа толкова боклук за 6к ;) Да няма проблем с бутилката да се лющи отвътре или нещо такова? Направо не мога да повярвам :hilezh:

Може, може колега!!! В момента в Ямбол газаджиите само това правят - сменят филтри на клапаните. Казаха ми, че са имали на скоро няколко случая да поставят нов и в рамките на 7-10 дни пак мазало и в сервиза за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък предимно коли, зареждани на Лукойл ми идват с гига задръстените филтри?!

Лично моята кола я зареждам кажи-речи само на Еко Шипченски Проход и ОМВ-то до италианеца в овча купел - след 40 000 км си извадих филтрите жълти, както им е оригиналния цвят :rolleyes:

Имам една непотвърдена теория - моята кола я карам изключително интензивно и на високи обороти (под 4000-4500 рядко пада), та предполагам големия дебит продухва филтрите и всичко отива в дюзите :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо вярно май за стила на каране.Всичките ми колеги изреваха от Лукойл и аз реших след четеното тук да зареждам на ЕКО.Една сутрин обаче не щеш ли при пълна бутилка колата изключваше и минаваше на безин.И така за 20 км. изключи 5 пъти.Отидох аз при газаджиите дето ми сложиха инжекциона.Резултата беше след 10 000 км задръстено до дупка едно филтърче ли е какво е едно метално което се отваря на 2 и отвътре се изсипа същото количество пепел.Мисля че някакво магнитче го водят.Не този филтъра който се сменя на 20 000км.Изчистиха ми го и ми вземаха 10лв. и аз пак на ЕКО зареждам :birthday:

. Мисля че 10 лв на 10 000 км са приемлива цена.От еко от разхода сам най доволен.

Редактирано от Lacoste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след около 2,500 км след смяна на филтъра на газовия клапан, отново се наложи същата операция. Не съм го снимал, защото ситуацията е както предния път. Нямам думи :rolleyes:

Предният път бях минал около 6,000 км с предимно зареждане на Еко. Сега минах два пъти по-малко километри като съм зареждал само на Лукойл и положението не е по-различно. Ебаси лайняната газ. Сега мисля да започна да зареждам само на OMV, за да ги видя и те, колко струват. И така докато намеря оптималния вариант!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sonny Liston наистина вземи накарай газджиите да отворят бутилката да се види дали не е от нея. Все си мисля, че това е невъзможно да се случва само от газта. Ако беше толкова калпава навсякъде това щеше да е масов проблем а както виждаш не е така. Много хора караме на газ без драми със филтри а зареждаме на едни и същи бензиностанции. Просто няма как да се случва само на теб. Аз също зареждам предимно на лукойл и дори вече съм попрекалил малко с километража на филтъра и нямам никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че това е невъзможно да се случва само от газта

Възможно е колега, възможно е!!! Миналата седмица видях един кашон с филтри, люспи и прочее събран само за седмица в този сервиз. Някои от тях/в кашона/ бяха сменяни преди 10-на дни и пак на ново. И аз като теб не вярвах, че е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...