p3tzata Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Здравейте колеги,днес докато ускорявах изведнъж мощността изчезна. Предполагам турбото спря.Някакви идеи, защо и някой имал ли е подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Причините може да са доволно много. Не с ехващай веднага за турбината. Найпървата проверка е с вагком за грешки. Възможно е и на кофти нафта да си попаднал...вържи я на кабел да ти каже за грешки някви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 ВИж вагком-а какви грешки ти дава. Оттам можеш да видиш и на колко ти надува турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Налягането на турбото се контролира от един клапан и има 2 бр маркучета. Или клапана е спрял или някое маркуче може да е излязло. Това са ми най-евтините предположения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p3tzata Публикувано 22 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Странна работа днес докато се прибирах имах мощност. Явно е проработило като е починала колата, което е още по-странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 То хубаво е починала колата....ние всичкиедин ден ще починем, но това, че ти се е скрил временно проблема, не означава, че няма да с епояви повече. Закачи я на вагком да видиш какво я боли...тя ще си каже ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p3tzata Публикувано 25 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Така проблема казаха от БОШ Дизел Сервиз, че е в турбото. При висока скорост се включва зашита и изключва турбото. Насочиха ме към Реал Турбо. Някой да е имал подобен проблем? И какво ви е мнението за Реал Турбо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Проблема е в турбото звучи като проблема е в колата. Нищо конкретно. Не ти ли обясниха защо влиза колата в авариен режим ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legend433 Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 турбината ти влиза в авариен режим щом не е вакума следователно е за почистване това е моята препоръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p3tzata Публикувано 25 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Казаха, че имало проблем с налягането в турбото. Било е прекалено голямо и тогава се включвала защитата и изключвала турбото.Преди да отида на диагностиката на два пъти ми изключи на около 120 км/ч докато подавах газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 И аз съм на мнение, че най-вероятно турбината иска чистене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Да го чисти ако е дизел, ама ако е бензин да си види въздуховодите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrin90 Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 А как се проверя налагянето на турбината от Vag-Com? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambo_sl Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Правиш логове на 1, 8, 10 канал има и още една вероятност може и клапана Н75 да ти е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p3tzata Публикувано 28 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 След диагностиката с вагком казаха, че проблема е в турбото. И следващата стъпка е турбо сервиз.Интересното в случаят е от къде може да излезе такъв проблем??Колата обаче има чип от Германия, до колкото знам и май ще го махам след този ремонт. Независимо от къде е дошъл проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 (Редактирано) ..........проблема е в турбото........Интересното в случаят е от къде може да излезе такъв проблем??възраст колега,възрааааааааааст ,нищо вечно няма. Редактирано 28 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p3tzata Публикувано 6 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 След почистване на турбото се оправи.Махнах и катализатора, че било възможно отново да се появи този проблем заради него.Видя ми се много обаче 150лв. за махане и слагане на турбо??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Не е много.Къде ти го правиха ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 След почистване на турбото се оправи.Махнах и катализатора, че било възможно отново да се появи този проблем заради него.Видя ми се много обаче 150лв. за махане и слагане на турбо???Тая цена е само за труда за сваляне и качване ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p3tzata Публикувано 8 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2010 Да тази цена е само за сваляне и качване.А иначе го чистиха в Real Turbo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване