Jump to content

спирачки АУДИ80


vinil

Recommended Posts

Спука ми се тръбопровода за спирачна течност,моля ако някой знае каде могат да ми го сменят да напшше координати

и някакви ориентировачни цени.ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки себеуважаващ се сервиз ще ти сменят спирачните тръбички.Задължително после трябва да се обезвъздуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За медните тръбички ли става въпрос или някое от маркучетата?

Иначе "Във всеки себеуважаващ се сервиз ще ти сменят спирачните тръбички.Задължително после трябва да се обезвъздуши.".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен една от тръбичките си замина при смяна на спирачните маркучи,защото не можа да се развие и в сервиза се принудиха да я срежат.Аз се засилих да си купувам нова,но ми казаха,че могат да ми направят същата на половин цена и се съгласих.Оказа се,че имат набор инструменти/то си е цял сервизен комплект/,с който огъват нова тръбичка по старата,правят и необходимата запресовка/"леща"/ в краищата и монтират щуцери.Вече две години карам с тяхното творение и нямам никакви проблеми.Цялата процедура ми я правиха в сервиз "D&N"/Люлин/,но съм сигурен,че всеки по-добре оборудван сервиз ще ти свърши работа. :)

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Медни са.Края на тръбичката е огънат,като уплътнение и при натягане с гайката,която е зад него уплътнява.Медта е мек метал и поддава,уплътнява добре.Има и такива шайби(медни и алуминиеви) за уплътнение.

Не е нужно много силно стягане,но трябва двете чела да прилепват едно към друго добре.

П.П. Продават се на размер,но за смяната е желателно да си на канал.

Скоро сменях такава тръбичка за задното колело,след мъркучето,45см. ми излезе на цена 3лв.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята като се наложи да я сменям в сервиза имаха едно рено клио ударено и от него пасна идеално... тъй като трабичката е медна се огъва лесно и си я прекарахме през щипките на старата ... стана идеално

иначе мислехме да и сложим щуцерчето ама не намерихме подходящо "буренце" (както им викат газаджиите)... трабичките за газовите са малко по тънки (по спомен 6.5мм) и буренцата от газаджията не ставаха, а по големи не намерихме в момента така че от клиото ми дойде идеално :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...трабичките за газовите са малко по-тънки (по спомен 6.5мм) и буренцата от газаджията не ставаха, а по-големи не намерихме в момента, така че ...

Тръбичките за газови инсталации са 6 и 8 мм, нямат десети.

И "буренца" та се наричат лещи, като цяло отново подчертавам, че "ебавки" със спирачната система НЕ СЕ ДОПУСКА и не бива да се позволява на самодейни майстори в занаята, да преправят, нагаждат и "подобряват" системата на автомобила, с което да застрашават живота и здравето на останалите участници в движението.

За пореден път ти казвам, че си крайно опасен участник в движението и е време да се откажеш от този "хазарт", преди да си погубил нечии човешки животи.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска се забави ... очаквах по бързо да изкочиш :respekt:

както вече казах по спомен 6.5 ... щом казваш че е 6 значи на спирачките е било 6.5 затова не е ставало...

казах също и че си сложих от рено клио (дано ся не кажеш че като са френски и са опасни) и на няколко места огънахме трЪбичката (дано и това не е много опасно)

любими мой... специално заради теб утре ще си върна книжката в КАТ а колата ще я засиля в язовира че и без тва за части не става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво като си сложил от Рено Клио ? Когато са ти конструирали колата от рено клио ли са слагали спирачки ????? Ебахта в тънкача, ебахти чудото братче :respekt:

спирачна трЪбичка сложих... правят ги медни и са едни и същи по цял свят (представяш ли си) ... верно съм тънкач... тряяше да сменя цялата спирачна система... помпи тръби дискове накладки и прочие (даже колата направо мислех да сменя) само щото имах тръбичка за смяна ... ама не ... тънкажче съм си кво да правиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко по-скъпо щеше да ти излезе, да си вземеш от първата морга тръбичката от същото аВуди, а не от френския пробитляк ?

като за начало първата морга ми е на около 40км в едната посока (сметнато в газ около 8 лева) + цената на тръбичката (3-4 до 5лв предполагам може и повече) + загубеното време а тва че ще съм камикадзе през тия 80км без спирачки няма да го отбелязвам щото нали и без тва съм си такъв според Ради

другия вариант е от близкия магазин на цена от около 10 лева (ако има такава която ще стане естествено щото ако няма трябва да я поръчват и да я чакам поне 1 ден) като произхода и хич не е ясен

варианта който избрах аз... рено клио 2001ва година леко захвърлено преди няколко дни пред сервиза (след като беше разхвърляно на части) на цена 0 лева оригиналдЪ

ти сиг ще избереш 4тия вариант на Ради да смениш цялата спирачна система щот сте батки богаташи ама карате дръгели на по 20 години само щот имат сантиментална стойност за вас :respekt:

и още нещо... аз ли греша или френските пробитляци според някои известни авто списания са в челните места за безопасност на пътя ??? (е тва ест не им пречи да са и в челните места за най-често викащи пътна помощ ама тва не щот са спукали спирачна трЪбичка)

Редактирано от swindler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто не си достатъчно прав... :respekt: казах тва за Ради щото ония ден ме съветваше да сменям цял спирачен апарат заради скъсан маншон на водачите :(

нищо лично братко Ради ... знам че ги разбираш нещата ама някой път ти е по лесно да нахраниш някой вместо да му дадеш добрия съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е с мен се яде от първата ни "среща" ... сиг е надушил че съм тънкаж по миризмата на ГАЗ от задната част на колата :(

реално нещо се заяде че съм бил от Хисаря ... град с 2 светофара на кръст (нищо че няма даже и 1) пълен с дупки ( тук има известна доза истина ама не баш) и било якото село та от там нещо се здърпахме (държа да отбележа че всичко тва започна без да съм му казал АБСОЛЮТНО нищо ... просто влезе в една моя тема и почна да реди ... може да е бил в цикъл ма тва не е извинение ;) ) ... от тогава много ме обича :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, за тези, които искат сами да ремонтират спирачните маркучи и тръбички, имайте едно на ум - най-безболезнено се развиват тия дивотии, като се понагреят с газова горелка. Лекичко, не много, че рискувате течността вътре да заври и да гръмне маркуча. Дори да имате специални ключове за развиване на тръбичките, в повечето случаи не се получава, понеже са запекли от годините, а все попадам на такива, които са правени от някаква месингова сплав, която е крайно неустойчива на напън и въпреки "специалния инструмент", изведнъж превъртат и се превръщат в идеално обли главички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здавейте колеги имам питане и нужда от малко помощ. Карам б4 1.9 тди 95г. имам проблем с спирачките. Започна от предно дясно не с скърцане а с стържене и като натисна педала и се оправя . Помослих че е от накладките но започнаха и други колелета да се обаждат по същия начин. Смених накладки диск лагер апарат и нищо все едно не сам я пипал, а звука е много силно старжене на метал (не е ламаринката на диска ) сякаш се влачи купето по асфалта. Питах тук там данеби да ми е заминала спирачната помпа но ми казаха че неможе да е от нея че тя или работела или не. Колата има абс на 4-те колела които работи без проблем. Ако някои знае или се е сблъсквал с такова нещо моля нека даде савет благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...