Jump to content

разлика 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.-бензин


Recommended Posts

90к и 10к - счупили по едно турбо! Да вадя ли изводи? Да коментирам ли? Всеки АФН вкаран в БГ на 350-400к цъка като часовник.

Баце къде ги виде тия дизели дето цъкат като часовник ? Що не каза преди няколко месеца като обикалях да търся 1.9тди къде да отидем да си вземем един-два. Да вадя ли и аз изводи, че аефена е ебати боклука щото един читав не се продава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

за мен PD е мноого по-издръжлив мотор. Може би, защото и моя АФН в голфчето едно време и още един на Б5 квадро, даваха постоянно някакви проблемчета с клапанчета, маркучи, ВНТ-то на турбината и подобни дразнещи неща. А колата беше взета 3 годишна и беше австрийка. При ПД-то всичко беше бетон. А и върви доста по-здраво. Също така, дори не съм чувал някой мой познат да е сменял дюза. Не че неможе да се случи. Просто е малко вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За онези почти 5 години, които имах Бора-та, дори съм забравил за онзи грандиозен проблем, а задминаването на AFN-те само ускоряваше процеса. :)

И да - коментирай, моля те. Извади си изводите наяве. Любопитен съм да те изслушам до край.

Явно се разминаваме. Много! Аз ще предпочитам и за напред да купувам нещо, което е по-малко рентабилно, но носещо в пъти повече удоволствие. :( Както ми изглежда ти се радваш на една солидно работеща машина, която.......... общо взето с това си изчерпва "кефа".

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, ние с теб не сме ли се разбрали? Не си ти тоя, който може да ми обяснява нещата от живота, най-малкото да ми прави анализ на поведението, начин на изразяване и да прави изводи, дали съм смешен или не. Не знам по колко начина да ти го кажа за да вденеш, но ТИ не можеш да МЕ засегнеш по какъвто и да е начин.

Защо не ми отговори на поста, а почна глупости да пишеш ?

Ето пак в прав текст ти казвам. Колата и двигателя в нея са стари кенефи дето отдавна са си изпели песента и за нищо не стават. Нещо не си ли съгласен с това ?

Както ми изглежда ти се радваш на една солидно работеща машина, която.......... общо взето с това си изчерпва "кефа".

Не забравяй, че неговата работи и с нафта от рейсовете. Това си е серизно предимство.

Не знам как някой карал която и да е ПД може да каже, че аефена е по добър. :(:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това друг път не го споменавай никъде ...

Човек се учи докат е жив, ама чак пък да ми казваш какво да правя :( !!! Може и да съм в грешка, но можеш да кажеш и да се обосновеш(забележки се приемат)! Безгрешни хора няма, но все си мисля, че мога да казвам каквото си поискам и където си поискам. В демократична държава живеем. Айде да не размиваме темата. Да кажа тогава, че прсто 110 к.с има по евтина подръжка от ПД затова го препоръчвам на колегата, който иска евтин за подръжка, икономичен автомобил.

Това са лично мои груби сметки и не ангажирам никого с тях:

1,8 бензим - газ. Тази кола градско ще гори между 10-12 газ на 100 ;12х1,10лв=13,20лв на 100 км + първоначална инвестиция 1000лв. за уредба + ежегоден технически преглед на газовата уредба 15 - 30лв.

1,9ТДИ - ще гори 7л на 100 - 7х2,20лв =15,4 на 100км имаме разлика от 2лв на 100км без допълнителни разходи по горивната система.

Всеки си преценява и това си е лично моя груба сметка. В общи линии спора е безмислен, защото винаги си има + и - за едната и другата страна. Хора има за всичко въпроса е какво ще предпочете всеки индивидуално. Кой каквото си надроби това ще си сърба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая обикновенна газова за 1000 лева ?

Като ще слагаш прегледите в цената що не сложиш по скъпите консумативи на дизела също ? Да не говорим за турбината.

За това коя колко харчи няма и да го коментирам, доста е смешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За онези почти 5 години, които имах Бора-та, дори съм забравил за онзи грандиозен проблем, а задминаването на AFN-те само ускоряваше процеса. :D

И да - коментирай, моля те. Извади си изводите наяве. Любопитен съм да те изслушам до край.

Явно се разминаваме. Много! Аз ще предпочитам и за напред да купувам нещо, което е по-малко рентабилно, но носещо в пъти повече удоволствие. :) Както ми изглежда ти се радваш на една солидно работеща машина, която.......... общо взето с това си изчерпва "кефа".

Искаш да кажеш, че един АФН с чип доставя по-малко удоволствие от ПД116 или 131 коня?!

И не съм казал, че разбираш ли, всички мотори на ВАГ групата се чупят през 10к, само АФНа е вечен. Преекспонирате. Това, което искам да кажа е че наистина АФН е далеч по-опростен агрегат и съответно по-издръжлив на отвратителна употреба.

Защо не ми отговори на поста, а почна глупости да пишеш ?

Ето пак в прав текст ти казвам. Колата и двигателя в нея са стари кенефи дето отдавна са си изпели песента и за нищо не стават. Нещо не си ли съгласен с това ?

Не забравяй, че неговата работи и с нафта от рейсовете. Това си е серизно предимство.

Не знам как някой карал която и да е ПД може да каже, че аефена е по добър. B) B)

Не ти отговорих, защото явно не ми доставя удоволствие да комуникирам с теб, но щото си нахален - добре. МНОГО ЯСНО, че колата, която кара и мотора и са стари!!! Не мога да рзбера, каво целиш с това "твърдение". Това е прост факт, който не може, а и никой не оспорва. Но нито са си изпяли песента, нито са кенефи. Определено стават, след като не виждам реална причина да сменям колата с по-нова.

Самия факт, че сега съм дал 2500 за цялостно пребоядисване, най-малкото означава, че аз, като собственик смятам, че колата далеч не си е изпяла каквато и да е песен.

А ти си мисли каквото искаш, не се опитвам да те убеждавам в каквото и да е, най-малкото в абсурди, като да ти обяснявам каква ти е собствената кола! Например да е черна, а аз да ти казвам, че е бордо. Тва ти си го знаеш.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не съм казал, че разбираш ли, всички мотори на ВАГ групата се чупят през 10к, само АФНа е вечен. Преекспонирате. Това, което искам да кажа е че наистина АФН е далеч по-опростен агрегат и съответно по-издръжлив на отвратителна употреба.

Ти оставяш явно не само в мен впечатлението, че AFN заслужава да бъде издиган на пиедестал и нищо друго B) Всяка една тема за дизел пропагандираш една и съща идея, която принципно е вярна, но може би начина по който го правиш малко обърква зрителите :)

Искаш да кажеш, че един АФН с чип доставя по-малко удоволствие от ПД116 или 131 коня?!

Да, за мен един 131 коня помпа-дюза ще носи повече радост от един чипосан AFN. Веднага ти казвам защо: помпа-дюзата има адски бърз респонс присъщ на атмосферен бензинов двигател, а AFN няма. За мен това усещане за "моментално" тръгване е по-важно от примерно 1-2 секунди по-бързо ускорение до ххх км/ч. Това е моето виждане за нещата, това ме кара да харесвам толкова много PD и респективно да НЕ харесвам AFN.

Още нещо: сегашната ми кола е пълен мъртвец като ускорение до 100 и дори каквото се сетиш, но дори и със своите смешни 105 коня и 250Нм има динамика, която не се сещам да съм усетил при един AFN и това я прави приятна за каране.

B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе те предимствата на АФН-а са верни ,ма то така като тръгнем най-добре 1З - няма демферни съединтели,няма променлива геометрия(да не говорим че е реално най-икономичния).Кофтито че е бавничък ,но пък с чип ,или още повече чип+друго турбо и разпръсквачи става........Реално може би АФН-а е компромис между 1З и ПД.ПД имат по-добро впръскване и съответно предварение ,ама пък са капризни на тема нафта и масло което си е кофти.

Колкото и да го умувате универсални рецепти няма.Още повече ена кола не е само мотор ,а пък на сичкото и отгоре на втора ръке е голям процент до това какво ще намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що мисли се изрекоха,що чудо беше направо не е истина,направете раздел "Разгорещени спорове" и захващайте дейност,а от всичко казано дотук обобщете някакъв извод и помогнете на човека да реши житейската си дилема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая обикновенна газова за 1000 лева ?

Като ще слагаш прегледите в цената що не сложиш по скъпите консумативи на дизела също ? Да не говорим за турбината.

За това коя колко харчи няма и да го коментирам, доста е смешно.

Кое е смешно колега. Ти май не приемаш чуждо мнение. Айде кажи колко ще харчи градско 1,8 газ. И каде съм казал обикновенна газова. Ясно е че става въпрос за ГИ. И аз лично не бих си сложил обикновенна газова на ижекционна кола. И какво да слагам турбина и консумативи на дизела като и бензиновите коли се чупят и правят. Една турбина струва 350 лв читава за този мотор и турбина не се чупи всеки ден.

Айде намправи по - логична сметка като тая ти се вижда смешна. може би ще добавиш и това че трябва и бензин да сипваш от време на време на 2.20лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че един АФН с чип доставя по-малко удоволствие от ПД116 или 131 коня?!

....

Да не би на тях да не може да се сложи чип ? Какво става тогава ? А и след чип знаеш какво става, почваш да пускаш теми свири ми турбото.

..... Не мога да рзбера, каво целиш с това "твърдение". ...

Целя да слезеш на земята и да се исъзнаеш малко. Почнал си да дуднеш за тоя аефен във всяка тема. Хубаво, евтин е за поддръжка. Хубаво, и колата е евтина за поддръжка. Ама толкова. Във всичко останало по новите коли са по убави. И ти почваш като тия с б4-те.

... Една турбина струва 350 лв читава за този мотор и турбина не се чупи всеки ден....

Не виждам смисъл да продължаваме спора, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. адски бърз респонс присъщ на атмосферен бензинов двигател, ..

:blink::steinigung: Че то единствения по-бавен "респонс" от този, който си споменал е на атмосферен дизелов!

Да не би на тях да не може да се сложи чип ? Какво става тогава ? А и след чип знаеш какво става, почваш да пускаш теми свири ми турбото.

Целя да слезеш на земята и да се исъзнаеш малко. Почнал си да дуднеш за тоя аефен във всяка тема. Хубаво, евтин е за поддръжка. Хубаво, и колата е евтина за поддръжка. Ама толкова. Във всичко останало по новите коли са по убави. И ти почваш като тия с б4-те.

Не съм искал да правя впечатление на манЯк :) Ма не сме ли всички вманиачени "сектанти"? Иначе нямаше да пишем по автофоруми.

П.С.

Спирам да пиша тука :)

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ама ти не спираш. :steinigung::) ...

Нека да е интересно ве ... срЪдиШ ли се кажи :)

Мразим Дизел-Ъ и Газ-тЪ като горива това e нищо повече :blink:

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм със афн мн съм доволен , и бензин съм карал 1,8 90 коня не ме кефи как рържи афн мотора е велик :steinigung: а както казват а чип направи си мрази гумите :)

Редактирано от rumen1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти оставяш явно не само в мен впечатлението, че AFN заслужава да бъде издиган на пиедестал и нищо друго

AFN е много добър двигател, нека и аз да го спомена :-)

Бе те предимствата на АФН-а са верни ,ма то така като тръгнем най-добре 1З - няма демферни съединтели,няма променлива геометрия(да не говорим че е реално най-икономичния).

Може ли да ми разкажеш кога с очите си видя свален демпферен маховик от AFN?

Ама ТИ да си го ВИДЯЛ, а не да си го чул от комшията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми разкажеш кога с очите си видя свален демпферен маховик от AFN?

Ама ТИ да си го ВИДЯЛ, а не да си го чул от комшията.

Ми то аз и недемпферен не съм видял,щото не ми се е налагало смяна на никоя от колите.Значи ли тва че съединители не се сменят?Ма няма ква да гледам отиваш в магазина питаш колко стува за 1Z,или нкоя бензинова бангия съединителя и после питаш колко е комплекта за някое ново дизелче и по-старото АФН.Също така тва по никав начин не значи ,че не бих си купил АФН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-бавен е на светофар-колегата пита при скорост 90 км.ч.-вероятно има предвид поведенеито на мотора по път.Като цяло поведението на 1.8 без Т е сравнимо с това на ТДИ 90 коня (да не кажа че и с зор върви колкото него).Колега ако пасата ти е 1.8 90 коня то ТДИ 110 коня ще ти се строи самолет.Ако въртиш много километри наи евтин и хубав мотор е 1.8Т с газова ма и цената на цялата кола идва дебело.Ако минаваш малко километри(10-15к на година) и не ти се занимава с колата зимаи едно 1.9ТДИ и си свиркай-даже няма толкова значение дали 90 или 110 коня.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то аз и недемпферен не съм видял,щото не ми се е налагало смяна на никоя от колите.Значи ли тва че съединители не се сменят?Ма няма ква да гледам отиваш в магазина питаш колко стува за 1Z,или нкоя бензинова бангия съединителя и после питаш колко е комплекта за някое ново дизелче и по-старото АФН.Също така тва по никав начин не значи ,че не бих си купил АФН.

Да ти го кажа по друг начин – недей мели за демпферен маховик в двигател, който не си виждал свален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно се ориентирах към дизел.В тая връзка с прости думи: Какви са предимствата и недостатъците на чипосването! Какво се постига?Какво се влошава?

Каква ще е разликата между 1,9 90к.с. с чип и 1,9 110к.с.стандартно заводско изпълнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предимства

Постига се по-голяма мощност,още по-пъргава в ниските,по-добро доускорение и малко по висок разход.

Недостатъци

Скъсява се живота на турбината и съединителя.Като цяло има още доста компоненти който също може да се наложи да подмениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тия като смени ще му е достатъчно. :flipoff:

Последно се ориентирах към дизел.В тая връзка с прости думи: Какви са предимствата и недостатъците на чипосването! Какво се постига?Какво се влошава?

Каква ще е разликата между 1,9 90к.с. с чип и 1,9 110к.с.стандартно заводско изпълнение?

Доколкото си спомням не искаше по мощни мотори, а сега почна за чипване да говориш. Така и така при тебе разхода няма да е от значение направо си вземи 1.8т да няма драми с вървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипосването износва двигателя по-бързо. Преди да действаш се увери, че всичко ти е на 6 по двигателя за да няма грозни изненади след това.

Лично за мен главното предимство е "отпушването" на дизела във високите обороти. Принципно след 3000 оборота забива нос, а към 4000 направо спира. След чип нещата значително се подобряват и колата става истински приятна за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...