Jump to content

Индикация за подгревните свещи на таблото


cecko_tdi

Recommended Posts

Здравейте на всички, от вчера започна да ми примигва на таблото лампичката за подгрев малко след като запаля, но интересното е че свещите (и 4-те) са ми изгоряли може би отпреди зимата B) . Та въпроса е защо сега, има ли нещо, което трябва да знам по - специално и от какво или как разбира защо да примигва и то 30 сек. примерно след като запаля мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натиснеш педала на спирачката гасне ли ?Може да ти е проблем със стоп машинката.2може да е проблем с релето за подгрева(при мен беше там проблема) Успех

Редактирано от vankataa73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че няма общо със педала на спирачките и не свети попринцип като натисна спирачка, а релето къде се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вие ме убихте с тия стопове :) ... ми да ви кажа не знам дали още светят трябва да видя... И каква ще да е връзката със стопа, учуден питам аз..? :hilezh:

Редактирано от cecko_tdi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие ме убихте с тия стопове :) ... ми да ви кажа не знам дали още светят трябва да видя... И каква ще да е връзката със стопа, учуден питам аз..? :hilezh:

Един ден виждам пред един магазин, че единия ми стоп не свети. Взех изгорялата крушка и влязох вътре за да видя дали нямат. Видях една дето изглеждаше като моята и я монтирах. Стопът светна и доволни си продължихме по пътя. Добре, ама след това в движение взе да присветва лампата на подгрева. При натискане с спирачката гаснеше. След малко пак почваше да свети. При закачване на ваг-ком имаше записана грешка 'невъзможен стоп сигнал' или нещо от сорта. Загледах се в новосложената крушка и се оказа, че вътре има не 2 а една жичка. Та тази крушка светеше и при пуснати габарити и при натискане на стопа. Ако караш на габарити, явно затваря някаква верига на сигнала за стоп и като не си натиснал спирачката набива грешка.... Като смених крушката с такава с 2 жички нещата се оправиха. За да разбереш със сигурност какъв е проблема я закачи на ваг-ком. Останалото са догадки.

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това остана, всъщност ще трябва да се закачи на ваг-ком-а, защото каквото и да правя дали натискам спирачка, държа натиснат педала, включил съм или не фаровете след като запаля двигателя започва да мига. Мерси все пак на всички които си убиват времето по моята тема :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Ако може да използвам темата на колегата,значи от вчера като натисна 1-2 пъти спирачките и ми светкат абс есп и удивителната,символа на свещите започва да мига малко след запалването.Стоповете спряха да светят само габаритите.Накладките са почти нови,спирачната течност е догоре.Някакви идеи.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах аналогичен проблем преди седмица... в движение светваше лампата на ESP-to, като малко след нея светваше и тази на продгряващи свещи... след закачане на Ваг ком се оказа също стоп машинка. 20 лв... смяна и всичко е ок. За ESP при неправилно сработване на стоп машинка е разбираемо и логично, но за подрева поне на мен ми звучеше странно. Факт е обаче че след смяната всичко е ок и грешки не се записват повече.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ми направиха диагностика с ваг-ком и излезе следната грешка:

16955-Brake Switch(F):Implausible Signal
                    P0571-35-00

Стоп машинката ли е?И още нещо някъв температурен сензор на охлаждане G62 някой знае ли дали е тоя пред радиатора.От него понякога като запаля и ми вдига оборотите за момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

при неправилно сработване на стоп машинка е разбираемо и логично, но за подгрева поне на мен ми звучеше странно. Факт е обаче че след смяната всичко е ок и грешки не се записват повече.

 

При грешка на моторната електроника на дизеловите Аудита мига лампата за подгревните свещи.

 

 

Стоп машинката ли е?И още нещо някъв температурен сензор на охлаждане G62 някой знае ли дали е тоя пред радиатора.От него понякога като запаля и ми вдига оборотите за момент.

 

Да Стоп-машинката ти е .А G62 ти е датчика за температурата, но този на двигателя.Препоръчвам ти да го смениш с оригинален , защото афтърмаркета правят ядове след това.По спомени беше около 60-тина лв, но пиши на Райно, той ще ти даде по-добра цена за оригинални части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо някъв температурен сензор на охлаждане G62 някой знае ли дали е тоя пред радиатора.От него понякога като запаля и ми вдига оборотите за момент.

При мен ми светеха постоянно стоповете все 1 съм натиснал спирачката и записваше грешка и почваше да ми мига тая лампа на подгревните,след известно натискане спираше да мига.За сега си реших проблема след като я размърдах и регулирах малко и до сега стоповете си работят нормално,а това за Г62 и на мен ми излезна като грешка и отвреме на време подгряването ми е доста по-дълго от нормално макар че навънка е 30 градуса и 2 пъти ми се случи да отиде на 1100 об.след като запаля.Къде се намира този датчик ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик G62 се намира на пластмасовия тройник на главата,където влиза горния дебел маркуч от радиатора.Няма как да го объркаш защото там е само той,синя 4-ри пинова букса.Той дава инфо на таблото(стрелката на температурата)и на ЕКУ,което означава че в корпуса му има два отделни датчика.При теб явно се е повредил този който дава инфо на ЕКУ,като казва че е студ и оттам компа пуска повече гориво и вдига малко оборотите.Така си го обяснявам аз но може ида греша.

Това за АФН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурния датчик G62 се ползва с много лоша репутация . Ето какво са написали Ross-Tech по въпроса :

Special Notes
  • In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.

 

При мен симптомите бяха - индикация за подгрева на свещите по време на каране ; рязка промяна на оборотите при загрял двигател ; безпричинна индикацията на ABS/ESP, която угасва след 1-2 минути шофиране.

След подмяна на G62 при мен всичко се нормализира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за АФН става навъпрос,и 2 пъти ми дига оборотите при студен(температура на въздуха около 30 градуса) и абсолютно всеки път като отида на Витоша и след това като тръгна да паля ,подгрява 20 секунди,в града 1 път ми се случи да подгрее повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги , днес се сблъсках със следния проблем: Започна да мига лампата за подгрев, установих че при изгасен двигател като натисна педала на спирачките светят стоповете но свети и левия габарит. Като запаля колата е същото и след 10 мин започва да мига лампата за подгрев, възможно ли е да е от машинката или да сме прещипали някъде кабел, защото сваляхме задните кори в багажника за смяна на пружини и амортесьори?. Ще направим една диагностика, ако някой е имал такъв проблем нека да сподели. Автомобила е А4 1.9 тди фейса 2001г 116 конИе.  :help:  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, по проблема се оказа крушка която не е изгоряла, но отвътре беше почерняла и жичките не бяха в добро състояние. Направо ме изумяват по какъв начин ти индикират проблем, свети подгрева, преден ляв габарит = на проблем с крушката в лявата стоп светлина !!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...