Jump to content

Странен проблем след смяна на носачите


ivailo_stoqnov

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да попитам за предположения или сблъскване надруги колеги със следния проблем

Днес сменях няколко болни кокала по предницата на моята кола и всичко си стана много хубаво, обаче след слизането от подемниците и в последствие установих, че при натискане на педала на спирачката моментно в началото се чува притракването на АБС-са. Това съм го чувал само зимата в снега или когато искам на мокро бързо да спра. Сега без никаква причина, на сухо с малка скорост при натискване изщраква. Не свети лампата на таблото, няма неугасваща лампа след запалване. Какво според вас трябва да се прави в тази ситуация. Няма разкачен датчик или скъсан кабел, в което се съмнявахме и допълнително огледахме колата от ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, обади се утре да я закачим на vag-com ако евентуално има записана грешка за датчик или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си пипал датчиците,има вероятност да си ги разместил в дълбочина и от това се бърка.Аз имах същия проблем след смяна на лагери-просто ги намести където са били.

п.с може да има и друга причина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направим една диагностика с Недко, да видим какво ще покаже, пък и без това се оказа, че има още кокали за смяна при следващото влизане в Бокса тези дни ще се проверят датчиците в дълбочина, благодаря колега Муфталчо

Да знаеш, че е много вероятно догодина, поне на такъв интервал се сещам да сменям носачи съм ти потенциален клиент. И без това до момента резултата от тази интервенция за 2010година е 200лв на 0 за Ауди-то срещу Иво Стоянов и то не без перфектната намеса на Коко 100С4. Иначе определено отивахме на по-сериозен резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направихме с Недко една диагностика, не показва никакви грешки на спирачната система, проблема си стои. Прещраква в крайния момент на спирането. Явно не е софтуерен проблема и ще трябва да се търси още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е да звъннете на приятел. :rolleyes:

Влизасе в АБС-а при спрял автомобил (на празен хос), влизате в четене на данни на някой от първите канали мисля че беше и тръгвате леко, без да вдигате повече 10км в час (тогава изплюва ваг кома от съображения за сигурност)

Из каналите търсите показателите за движение на всеки датчик. Този който се различава с над 2-3 км от другите е проблемния.

При мен след реглаж на предницата бяха сложили диска не както трябва, и като тръгнах чух някакво странно пристъргване. Върнах се веднага, просто свалиха колеото и го качиха отново, стърженето изчезна. Обаче се появи точно този проблем при спиране в последните метри се задейства абс-а, някой път може да ти направи лоша шега да спреш не навреме.

Закачих по описания начин и видях че датчика на предно дясно показва 2-3 км, докато другите показват 8-9. Без да записва никакви грешки....

Свалих го въпросния датчик, и се оказа остърган от едната страна, явно поради неправилно поставяне той е стъргал. :hilezh:

Смених го и се оправи.

При тебе вероятно трябва само да се донамести / огледа. Утре или вдругиден ще идвам на ВТ, може да се пробваме да диагностицираме ако се засечем :hilezh:

Но след диагностиката ще трябва подемник / канал за да се отстрани проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, четеш ли?

Благодаря на колегата НММ. Дано да се засечем да видим и още препатили с този проблем. Интересното е че до сега никога не съм имал този проблем. Сега се сещам, че докато правихме дясната част леко мръднах поневнимание спирачния диск и премина дупките за джантите, после го върнах в обратното положение.

Дали може да е от това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм сигурен, ама мисля, че АБС-са е на 4-те колела, ще попитам чичко Гугъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква пък е връзката между смяната на носачи и датчик на АВС? Май някой е пипал дето не му е работа :stupid: или пък не е внимавал(или кофти съвпадение).Пробвай с изключване на датчиците един по един, само че после ще чистиш грешки мисля.

П.п. на мойта А4 бившата сменях задни дискове и пренабивах секторните гривни на АВС от старите на новите дискове , защото имаше датчици и отзад.Виждал съм други автомобили с какви ли не варианти на АВС-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи ли датчик АБС-а няма да работи и нищо няма да разбере.

ти не си ли на работа бре мушморок :flipoff:

Е тва ми е работата бре :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е някой от двата предни датчика. Щом проблема се е проявил след пипане по предницата. Или е много близо или се е отдалечил. Огледай ги с майстора който ти е сменял носачите. Поразмърдайте ги, виж дали единия се движи по лесно от другия, мисля че само така ще се реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Сега се сещам, че докато правихме дясната част леко мръднах поневнимание спирачния диск и премина дупките за джантите, после го върнах в обратното положение.

Дали може да е от това?

Не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега

и аз съм в този филм след смяна на носачи. И до сега не успявам да се оправя. Само че при мен от време на време светка и лампата на таблото и си трупа грешка. Станало е така защото сте разместили без да искате някой датчик. При мен го знам кой е ,но до ден днешен не съм прочел никъде из форума някой да е казал как се сваля пущината.Затова ще помоля знаещите да се намесят и да кажат как се сваля и как се намества това нещо защото не смея да правя произволия. При мен беше по-сериозно положението но го натиснах и завъртя да е що годе на едно и също положение спрямо този на другото колело, но има още какво дасе желае. Та чакам да кажат как се прави тази интервенция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да разбирам ли, че за момента това малко изтракване накрая преди момента на спирането се консулидираме около становището,че имам разместен датчик, или датчици отпред, разбира се. Отзад нищо не съм пипал. Някой с идея или решение, за настройване, наместване, изкълчване и прочее, което да реши проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и единствено момчетата от KRAFT Дружба в София ми го оправиха това. Оказа се (поне така ми обясниха и успях да разбера) някакъв болт с който се рагулирал педала на спирачката (до хидравликата в хидравличната помпа ли не знам точно не разбирам) Нито ми обясниха къде се намира нито нищо, но със сигурност и вашия проблем НЕ Е софтуерен 100%. И аз правих диагностики и т.н. и нищо не показваше (нямаше грешки, нямаше повредени датчици) На таблото НЕ светеше червената лампа за ABS-a, нито на борд. комп. нищо, всеки път ми показваше "ОК"

Като изключа кабела за ABS-a светваше червената лампа на таблото, на борд. комп. изписваше (!) след което ABS, но проблема изчезваше!

Опитайте и вие и споделете какво се е получило при вас :) Успех

Редактирано от ceci145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клега,при проблема не е станал от самосебе си а от човешка намеса, естествено не умишлено. Преди интервенцията с носачите всичко по спирачната система е било наред.ПОне при мен а и при колегата до колкото разбирам е било така . За мен 100% нещата се дължат на леко разместване на някой датчик а и както споменах при моя случай знам кой е ,но незнам какво трябва да е положението му,как се почиства и тем подобни. А колкото до колегата с проблема....... погледни дали двата датчика на предните колелета са в едно и също положение. При мен както съм споменал единият беше доста изместен от опъване на кабела когато бяхме разкачили всички носачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота продължаваме с ремонтите по предницата, за жалост поради неточна диагностика се оказа, че трябва да сменям още 2 долни носача и един кормилен. Мамицата му мръсна, долните тъкмо сега проскърцват и тръгват, но трябва да се сменят, а шарнира на кормилния накрайник е бетон, но е мръднала шпилката в гумата към шарнира, за това се сменя. Тези долните са точно от там от където се съмнявам, защото от ляво сменях горен преден носач, което води със себе си сваляне на целия амортисьор и пружина от трите болта горе. Според мен там е проблема, щото този главоч след като си поблъска с чука и разкачи всичко, остави долната част да почива във въздуха- Не е лошо момче, приятел е не мога да го напсувам. ама си е главоч. Днес го овиквах по повод на проблема със спирачките след намесата на Кръжока "Ръцете ми пречат", каза че се е консултирал с капацитетите и ще ги сваля да ги почиства и трябвало да се натъпче с грес и т.н. Да ги тъпче с калчища ако иска, ама да си работи АБС както трябва. Така, че ако случайно решим проблема с този дърводелец, в което леко се съмнявам ще ви пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клега,при проблема не е станал от самосебе си а от човешка намеса, естествено не умишлено. Преди интервенцията с носачите всичко по спирачната система е било наред.ПОне при мен а и при колегата до колкото разбирам е било така . За мен 100% нещата се дължат на леко разместване на някой датчик а и както споменах при моя случай знам кой е ,но незнам какво трябва да е положението му,как се почиства и тем подобни. А колкото до колегата с проблема....... погледни дали двата датчика на предните колелета са в едно и също положение. При мен както съм споменал единият беше доста изместен от опъване на кабела когато бяхме разкачили всички носачи.

100% разместем датчин на АБС-а :hilezh: имал съм същия проблем два пъти , не се занимавай с излишни диадностики и ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...