Jump to content

Новото А7


rexxxxx

Recommended Posts

Единственото, което исках в повече е да сложат решетката от концепта ....беше много добра.

Много ми харесва, че има препратка към традицийте.

Редактирано от steppenwolf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах много повече от А7. Общо взето откакто Валтер да Силва замина във ФВ, дизаинът на Ауди тръгна леееко надолу.

Колата има хубави черти, но можеше да вземе повече неща от концепта и да убие всички надежди на конкуренцията. Сега е по-скоро обикновена. Точно след първата година никой няма да го заглежда по улиците. Надявам се спортните версии да променят нещо.

Това, от което съм доволен, е допълнението Sportback. Навява ми мисли, че след време задължително ще има А7 с две врати, демек конкурент на BMW 6 / MB CL. Сегмент, в който Ауди нямат представител, а вероятно има какво да покажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я бяха направили 1:1 с концепта щеха да избият всекаква риба, но това не знам за вас ама на мен ми беше пределно ясно, че просто няма как да стане. За това и не се надявах да видя концепта с А7 буквички отзад. И въпреки че изглежда мнооооооого по-обикновенна от концепта пак си е много красива, но трябваше да са по-смели определено....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-добре, но твърде семпло, твърде предвидимо:

http://www.worldcarfans.com/110072827612/a...details-surface

Да не говорим, че БМВ са се разписали Gran Coupe да влезе в производство по начина, по който изглежда. Ако това стане А7 ще се бори с Форд Фиеста и Опел Корса. :rolleyes:

Трябва да ошамарят дизайнерите и да дадат ВСИЧКИ модели да се рисуват от човека рисувал А5/R8...

ПС. За тези, които са забравили - http://www.bmwblog.com/2010/04/23/the-bmw-...-coupe-concept/

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, тя си е хубава, просто твърде обикновенна изглежда по този си начин, концепта е друга бира... Само едно не мога да разбера, тва че серийната кола нямаше как да е 1:1 с концепта ми беше пределно ясно. Обаче защо има възможност тази кола да е на предно :) от 4-те двигателя 2-та по слаби единия дизел, другия бензин са на предно :) Да не говорим, че атмосеферния бензин 2.8 не е по-икономичен или по-чист от 3.0TFSI и не мога да му фана идеята... А и другото което е на тая кола и требе V8 и САМО quattro без версии на предно :)

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли, че и А8 има версия на предно :)

Иначе да не съм много офф: и аз не съм много очарован. Почти всички хора незапознати с марката просто не могат да различат моделите при дъълго гледане. Понякога ми се е случвало и на мен да се объркам, толкова еднакви и безлични станаха всички аудита (от ерата на B5, C5 и D2 няма ауди, което да ми харесва толкова много на външен вид) Не че и с БМВ-тата не е така де. Единствено мерцедесите различните им модели се различават, но отскоро започнаха да приличат на хюндаи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнът е въпрос на вкус, обаче под капака е пълна скука. Тази кола трябваше да започва от 300 коня.

Очаквах повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнът е въпрос на вкус, обаче под капака е пълна скука. Тази кола трябваше да започва от 300 коня.

Очаквах повече.

E спокойно де, и S7 ще има и RS7 (най-вероятно с V10 BiTurbo от сегашната RS6тица но на 600+ коня), само пари да имаш няма проблем. Като си голям рацер за няколко милиона юро можеш да си направиш индивидуална поръчка на МТМ да ти сложат двигател от Lamborghini Diablo VTTT 750+ коня на А7мицата, нема проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоя fastback покрив нещо не ми се нрави на модерна кола... На mustang отива, но ауди ... малко като че ли куца, но все пак наистина въпрос на вкус..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E спокойно де, и S7 ще има и RS7 (най-вероятно с V10 BiTurbo от сегашната RS6тица но на 600+ коня), само пари да имаш няма проблем. Като си голям рацер за няколко милиона юро можеш да си направиш индивидуална поръчка на МТМ да ти сложат двигател от Lamborghini Diablo VTTT 750+ коня на А7мицата, нема проблем :respekt:

Чак пък няколко милиона... по-скоро няколкостотин хиляди.

Аз RS7 нещо не го виждам с 5.0 мотор. Като се има предвид, че ще излезе 2 години след стандартното А7, дотогава кой знае какви петролни кризи и извращения ни чакат. Според мен ще има даунсаизинг към 8-цилиндров. Или другия вариант е някакси да успеят да го направят 150 кила по-лек от актуалното RS6, намаляйки литър-два от разхода. Дано да не съм прав, щото тоя двигател е доста приятен :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E спокойно де, и S7 ще има и RS7 (най-вероятно с V10 BiTurbo от сегашната RS6тица но на 600+ коня), само пари да имаш няма проблем. Като си голям рацер за няколко милиона юро можеш да си направиш индивидуална поръчка на МТМ да ти сложат двигател от Lamborghini Diablo VTTT 750+ коня на А7мицата, нема проблем :hilezh:

Е са почвам да давам поръчки, че и без това нямах кво да правя.

А иначе на Ауди им трябват нови мотори с повече коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш им трябват основно мотори като 10-цилиндровия и е крайно време да турбинират класиката 4.2. Но главно им трябва намаляне на теглото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично ми е интересно за случая на R8 да е само с атмосферни мАтори, има неква логика ама ква е не знам.. а ми се струва че както е тръгнало RS6 ще падне на V8 при всички положения, може би с 2 офльова :dance: И дано V10 битурбо да отиде към RS7 ^_^ A между другото навсякъде съм гледал само добри отзиви от 4.2 V8 хатмосферен миксер, особено в Топ Гиър Джереми имаше изказване, че е един от най-добрите двигатели, когато кара старото RS4. Не че неговото мнение може да се взема много на сериозно, но все пак.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо да не се вземе насериозно? Тоя клас коли са за правене на кефа, не за семейна, надеждна кола. Не защитавам двигателя, а Кларксън. Той според мен е единствения авто-журналист който мисли и оценява реално колите според класа им. Важното в една кола от класа на РС е да дава удоволствие и кеф когато я изкараш от гаража, а не да е супер надеждна и икономична. Ако ще и през седмица да се чупи, тя е предвидена да се кара събота и неделя, не всяка сутрин до работа. За ходене до работа, до магазина, и до училището на детето има джипове и обикновени коли. Спортните са за уикенда. Това че в България си супер-мега-турбо гъзар ако си с РС-а всеки ден по улиците, в цивилизования свят не е баш така. Има си категории - Super cars, Hot Hatchbacks, Family Saloons, SUVs и т.н. Тъпо ми е като почнат по наще родни и някой немски списания и ТВ предавания да обясняват каква точно била технологията, колко точно харчела колата, колко точно били секундите от 0 до 100 и т.н. Super Cars се копуват и се ползват само за помпане на адреналина и правене на кефа. За нищо друго. Затова уважавам толкова Кларксън. При него важното в една кола е точно усещането което дава, а не техническите глупости. Затова в Топ Гиър не се тестват коли като Авенсис, Мазда 6, А-моделите на Ауди и т.н. Просто те са за всекидневна употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай малко са... тука не говорим за Ламбо и Ферари, ясно е, че те не могат да се карат всеки ден. Ама един RS е направен точно да се кара всеки ден, пък ако щеш до работа, ако щеш на писта, ако искаш си карай децата на пикник. Те не случайно половината са комбита. Идеята на тия автомобили е да имаш само една кола, с която хем да си вършиш работа, хем да ти прави кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...