invulnerable Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 (Редактирано) Ауди 80-JN двигател-механична инжекцияИмам проблем с оборотите на празен ход.Странното е, че се появи след като беше на ремон на заседнал плунжер, но както и да е.Та това което ми е ясно е, че колата има ниакакъв проблем с "дишането", което не мога да отстраня.Оборотите ми играят от 800-1100 и то само при загряла кола.Това става на газ и на безин. 800 са и малко, а 1100 са и много и машинката за стабилизиране на оборотите се побърква.Всичко съм минал със силикон и съм смениал маркучета, но никакъв ефект.Онзи ден останових, че като пусна парното на максимум се оправиат, но за малко.Другят фемонем е когато напомпиа спирачкат се качват до 1200 (с АБС съм).Ина4е колата не гасне.Моля всеки които има ниакаква идея да сподели, щото вече ми писна като някакъв неандерталец по светофаритеБлагодари ви предварително. :) Редактирано 3 Декември 2005 от invulnerable Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batslavi_ Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Здрасти! И аз имам същия проблем! Моя двигател е JN 1.8Е. Проблема ми е от както си сложих газово.На бензин се форсира сама но на газ е по добре в смисъл прави го по рядко.Ходил съм на сто майстора ефект нулев.Доколкото разбрах проблема уж бил в автоматичния смукач-имало реле за управление но не им се занимавало да го търсят.Ако науча нещо ще ти пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 иди да ти погледнат компа и да направят диагностика на празният ход. аз имах 80 1.8Е и там с отверка можеше да се регулира количеството на въздух в сместта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
invulnerable Публикувано 5 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Мерси и на двама Ви.Ходил съм и на стен и къде ли не ве4е, но проблема си стои, а не бе6е така което 6те ре4е, 4е не6то е станало и може да се оправи само дето не се знае какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 при мен проблема е същия само че на Ауди 90-1.8Е DZ мотора.и аз нямам представа от какво се получи така ако може някои да помогне ще съм радостен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Термодатчици и маркучи.. друго не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
invulnerable Публикувано 5 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Вси4ки марку4и и връзки съм проверил и всепак ми се струва, 4е дърпа въздух от някъде.Пло4ката се бе6е разлепила и от там много вляе6е, но проблема си стои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Имах такъв проблем преди време - инжекторите се бяха скапали - имаш два варианта (ако е това) - занасяш ги на ултразвуково почистване във вана (10лв/ бр беше цената) и сменяш външните уплътнителни О-пръстени - има ги в Юнитрейд (май 16 лв беше комплекта), или си купуваш нови комплект (около 220 лв)!В темата за регулатора на налягане на Влади съм писал сервиза, където могат да разберат къде е проблема!Аз направо ги смених инжекторите - оказа се, че О-пръстените им са станали пластмасови и са се поразпаднали и смуче ли смуче въздух, но не се вижда откьде!Възможно е да имаш запушен инжектор, или течащ (нехерметичен), но това ще доведе и до по-сериозно затормозяване на двг при палене и каране, не само при празен ход! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
invulnerable Публикувано 6 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2005 Мерси "gsb"Имам някакви съмнения за това 6тото се 4ува сму4ене от там някъде, но не съм ги проверявал от както ми бе6е заседнал плунжера на инжекцията.Има6 ли представа от къде мога да видя какъв е комплекта на "О" пръстените с размери и броика за6тото мога да си ги манерия ако знам то4но какви са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
invulnerable Публикувано 6 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2005 Не ми работи май вакум регулатора.Ниякои можели да каже дали не е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2005 Те за тва говорех в другата тема Трудно е да направиш диагностика без съответната апаратура - само читав сервиз е оправията! А за О-пръстените - не знам (може би зависи от инжекторите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЧЬОРНИ Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 Колеги къде мога да направя ултразвуково почистване във вана на инжекторите! Благодаря, предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumK Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 Ауди 80-JN двигател-механична инжекцияИмам проблем с оборотите на празен ход.Странното е, че се появи след като беше на ремон на заседнал плунжер, но както и да е.Та това което ми е ясно е, че колата има ниакакъв проблем с "дишането", което не мога да отстраня.Оборотите ми играят от 800-1100 и то само при загряла кола.Това става на газ и на безин. 800 са и малко, а 1100 са и много и машинката за стабилизиране на оборотите се побърква.Всичко съм минал със силикон и съм смениал маркучета, но никакъв ефект.Онзи ден останових, че като пусна парното на максимум се оправиат, но за малко.Другят фемонем е когато напомпиа спирачкат се качват до 1200 (с АБС съм).Ина4е колата не гасне.Моля всеки които има ниакаква идея да сподели, щото вече ми писна като някакъв неандерталец по светофаритеБлагодари ви предварително. ←Az imah sashtia proble. Hodih kade li ne i kakvo li ne mi kazaha. Okaza se spukan manshon na injekciona kam smukatelnata traba. Sled kato go obvih s levkoplast i izolirban i probleme se reshi totalno. Prosto ne mi se kupuvashe nov manshon. Proveri tvoia i stiskam palci da e tova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 10 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2005 (Редактирано) Здравейте колеги с механични инжекции тип (K-Jetronic или KE-Jetronic разлика едната тъпа дригата още по) да не се разсърдите нещо и аз съм с такава та по въпроса аз до сега не съм виждал някой да не се оплаква от тоя проблем. Първо на такъв мотор и който газаджия да питаш ще ти каже че газ не върви!!!!!!!!! голяма опасност от бум няма каде да се сложи възвратен клапан. Та понеже и аз съм с такъв мотор и съм си е**л много глава и благодарение на един газаджия за мен е най-добрия измислихме един варият при който колата тръгна доста добре ако някой го интересува мога да му обясня как може да си направи газта по този начин и ще остане доста доволен може да забрави този проблем с оборотите завинаги. Проблема с нестабилните обороти на празен ход се дължи на богата смес до колкото знам. радвам се ако на някои съм бил и ше бъда полезен. Редактирано 10 Декември 2005 от skiller_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
invulnerable Публикувано 10 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2005 Благодаря KrumK-ще роверя тази работа.Благодаря skiller_1-моля те кажи нещо по подробно.Ще се радвам да чуя и други идеи докато си човъркам безполезно в студа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spider_gt Публикувано 10 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2005 Колега skiller_1, кажи къде се намира този газаджия или дай някакъв телефонБлагодарности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 10 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2005 И аз си мислех за вакуумрегулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 13 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2005 (Редактирано) Здравейте колеги извинявайте за закъснението та ако някой иска може да се видем някаде и да му покажа и да му обясня каде и какво трябва да се направи.4ао за сега. Редактирано 13 Декември 2005 от skiller_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 14 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2005 skiller_1, ама много си потаен . Ако можеш пиши във форума, информацията да бъде достъпна за повече хора...нали за това е форума . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komandir Публикувано 14 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2005 Имах проблем с промяна на оботорите на двигател ACE, на диагностиката ми казаха, че се е изтрил потенциометъра на разходомера на въздуха който не се продава като резервна част. След като карах така 1 година започнах да разглобявам в търсене на разхерметизация, оказа се, че О пръстените на остта на дроселната клапа са се втвърдили и оттам засмуква въздух. Замених ги с подобни по размери (не оригинални) и проблема се оправи за около 8 месеца. Имам намерение пак да ги сменя, но този път с оригинални ако се намерят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 14 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2005 M_sub не съм потаен просто не ми остава нещо на поседък време да се занимавам с лубимите ми занимания виж само в колко часа съм писал та така незнам как да ви обясня как съм го направил проблема е там че има доста изменения по гозовата уредва и предпочитам да го покажа на някой как е направени и той да направи нещо като снимков материя и да го постне във форума. М_sub онзи ден го показах на един проятел със мотор като твоя той го е направил и каза че доста добре се държала колата ако си навитак да се срещнем някой ден някаде да го видиш как е направено ида тестваш и ако всичко е точно да направим някакви снимки и да го постнем на мен просто не ми остава никакво време напоследак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 15 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2005 Няма проблем. Аз моите обороти благодарение на Мишо съм ги заковал но е полезно да се сподели опит! Може да се видим ама трябва да взема един апарат и да направя снимки, че с телефона няма да станат и после ще направим тема... ..много колеги които имат такъв проблем ще са доволни ако чрез твоето нововъведение намерят решение на дразнещото "трптене" на оборотите. Ще ти пратя ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davide Публикувано 23 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2005 Привет колеги, има ли някакво развитие по въпросът, че и аз съм заинтересован от проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 23 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2005 Развитието е такова,че продължава самофорсажа - днеска в задръстванията около Сточна гара си прави 3000 оборота на свободна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 23 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2005 Колега Fibrom сигурно ти е писнало от съвети от всякакъв характер. Но да дам и аз скромна лепта. Със същия двигател съм и имах подобни ядове. При мен също всичко беше ОК датчици, маторчета, потенциометри, изпарители...Оказа се че тампона под моноинжекцията наглед здрав смуче въздух мама му стара. Диагностицирахме го с шише вода с пробита капачка за по-точна струя и поливахме на работещ двигател с свалена кутия на възд. филтър. При попадане на вода на мястото на смученето почваше да се дави. Дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts