Jump to content

Ауди 80-обороти-нестабилни


Recommended Posts

Ауди 80-JN двигател-механична инжекция

Имам проблем с оборотите на празен ход.

Странното е, че се появи след като беше на ремон на заседнал плунжер, но както и да е.

Та това което ми е ясно е, че колата има ниакакъв проблем с "дишането", което не мога да отстраня.Оборотите ми играят от 800-1100 и то само при загряла кола.Това става на газ и на безин. 800 са и малко, а 1100 са и много и машинката за стабилизиране на оборотите се побърква.

Всичко съм минал със силикон и съм смениал маркучета, но никакъв ефект.

Онзи ден останових, че като пусна парното на максимум се оправиат, но за малко.Другят фемонем е когато напомпиа спирачкат се качват до 1200 (с АБС съм).

Ина4е колата не гасне.

Моля всеки които има ниакаква идея да сподели, щото вече ми писна като някакъв неандерталец по светофарите

Благодари ви предварително.

:) :) :):):):D;):):wall::bia:

Редактирано от invulnerable
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! И аз имам същия проблем! Моя двигател е JN 1.8Е. Проблема ми е от както си сложих газово.На бензин се форсира сама но на газ е по добре в смисъл прави го по рядко.Ходил съм на сто майстора ефект нулев.Доколкото разбрах проблема уж бил в автоматичния смукач-имало реле за управление но не им се занимавало да го търсят.Ако науча нещо ще ти пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иди да ти погледнат компа и да направят диагностика на празният ход. аз имах 80 1.8Е и там с отверка можеше да се регулира количеството на въздух в сместта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси и на двама Ви.

Ходил съм и на стен и къде ли не ве4е, но проблема си стои, а не бе6е така което 6те ре4е, 4е не6то е станало и може да се оправи само дето не се знае какво.

:musik::musik::birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен проблема е същия само че на Ауди 90-1.8Е DZ мотора.и аз нямам представа от какво се получи така :birthday: ако може някои да помогне ще съм радостен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вси4ки марку4и и връзки съм проверил и всепак ми се струва, 4е дърпа въздух от някъде.

Пло4ката се бе6е разлепила и от там много вляе6е, но проблема си стои

:birthday::musik::musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв проблем преди време - инжекторите се бяха скапали - имаш два варианта (ако е това) - занасяш ги на ултразвуково почистване във вана (10лв/ бр беше цената) и сменяш външните уплътнителни О-пръстени - има ги в Юнитрейд (май 16 лв беше комплекта), или си купуваш нови комплект (около 220 лв)!

В темата за регулатора на налягане на Влади съм писал сервиза, където могат да разберат къде е проблема!

Аз направо ги смених инжекторите - оказа се, че О-пръстените им са станали пластмасови и са се поразпаднали и смуче ли смуче въздух, но не се вижда откьде!

Възможно е да имаш запушен инжектор, или течащ (нехерметичен), но това ще доведе и до по-сериозно затормозяване на двг при палене и каране, не само при празен ход! :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси "gsb"

Имам някакви съмнения за това 6тото се 4ува сму4ене от там някъде, но не съм ги проверявал от както ми бе6е заседнал плунжера на инжекцията.

Има6 ли представа от къде мога да видя какъв е комплекта на "О" пръстените с размери и броика за6тото мога да си ги манерия ако знам то4но какви са

:birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за тва говорех в другата тема :fisch:

Трудно е да направиш диагностика без съответната апаратура - само читав сервиз е оправията! :fisch:

А за О-пръстените - не знам (може би зависи от инжекторите) :fisch:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 80-JN двигател-механична инжекция

Имам проблем с оборотите на празен ход.

Странното е, че се появи след като беше на ремон на заседнал плунжер, но както и да е.

Та това което ми е ясно е, че колата има ниакакъв проблем с "дишането", което не мога да отстраня.Оборотите ми играят от 800-1100 и то само при загряла кола.Това става на газ и на безин. 800 са и малко, а 1100 са и много и машинката за стабилизиране на оборотите се побърква.

Всичко съм минал със силикон и съм смениал маркучета, но никакъв ефект.

Онзи ден останових, че като пусна парното на максимум се оправиат, но за малко.Другят фемонем е когато напомпиа спирачкат се качват до 1200 (с АБС съм).

Ина4е колата не гасне.

Моля всеки които има ниакаква идея да сподели, щото вече ми писна като някакъв неандерталец по светофарите

Благодари ви предварително.

  :respekt::P  B)  :(  :P  B)  :P  :box:  :(  :P

Az imah sashtia proble. Hodih kade li ne i kakvo li ne mi kazaha. Okaza se spukan manshon na injekciona kam smukatelnata traba. Sled kato go obvih s levkoplast i izolirban i probleme se reshi totalno. Prosto ne mi se kupuvashe nov manshon. Proveri tvoia i stiskam palci da e tova

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги с механични инжекции тип (K-Jetronic или KE-Jetronic разлика едната тъпа дригата още по) да не се разсърдите нещо и аз съм с такава :respekt: та по въпроса аз до сега не съм виждал някой да не се оплаква от тоя проблем. Първо на такъв мотор и който газаджия да питаш ще ти каже че газ не върви!!!!!!!!! голяма опасност от бум няма каде да се сложи възвратен клапан. Та понеже и аз съм с такъв мотор и съм си е**л много глава и благодарение на един газаджия за мен е най-добрия измислихме един варият при който колата тръгна доста добре ако някой го интересува мога да му обясня как може да си направи газта по този начин и ще остане доста доволен може да забрави този проблем с оборотите завинаги. Проблема с нестабилните обороти на празен ход се дължи на богата смес до колкото знам. радвам се ако на някои съм бил и ше бъда полезен.

Редактирано от skiller_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря KrumK-ще роверя тази работа.

Благодаря skiller_1-моля те кажи нещо по подробно.

Ще се радвам да чуя и други идеи докато си човъркам безполезно в студа.

:respekt::flehan::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги извинявайте за закъснението та ако някой иска може да се видем някаде и да му покажа и да му обясня каде и какво трябва да се направи.4ао за сега.

Редактирано от skiller_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

skiller_1, ама много си потаен :) . Ако можеш пиши във форума, информацията да бъде достъпна за повече хора...нали за това е форума :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с промяна на оботорите на двигател ACE, на диагностиката ми казаха, че се е изтрил потенциометъра на разходомера на въздуха който не се продава като резервна част. След като карах така 1 година започнах да разглобявам в търсене на разхерметизация, оказа се, че О пръстените на остта на дроселната клапа са се втвърдили и оттам засмуква въздух. Замених ги с подобни по размери (не оригинални) и проблема се оправи за около 8 месеца. Имам намерение пак да ги сменя, но този път с оригинални ако се намерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M_sub не съм потаен просто не ми остава нещо на поседък време да се занимавам с лубимите ми занимания виж само в колко часа съм писал та така незнам как да ви обясня как съм го направил проблема е там че има доста изменения по гозовата уредва и предпочитам да го покажа на някой как е направени и той да направи нещо като снимков материя и да го постне във форума. М_sub онзи ден го показах на един проятел със мотор като твоя той го е направил и каза че доста добре се държала колата ако си навитак да се срещнем някой ден някаде да го видиш как е направено ида тестваш и ако всичко е точно да направим някакви снимки и да го постнем на мен просто не ми остава никакво време напоследак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем. :) Аз моите обороти благодарение на Мишо съм ги заковал но е полезно да се сподели опит! Може да се видим ама трябва да взема един апарат и да направя снимки, че с телефона няма да станат и после ще направим тема... :angry: ..много колеги които имат такъв проблем ще са доволни ако чрез твоето нововъведение намерят решение на дразнещото "трптене" на оборотите.

Ще ти пратя ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Развитието е такова,че продължава самофорсажа - днеска в задръстванията около Сточна гара си прави 3000 оборота на свободна :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Fibrom сигурно ти е писнало от съвети от всякакъв характер. Но да дам и аз скромна лепта. Със същия двигател съм и имах подобни ядове. При мен също всичко беше ОК датчици, маторчета, потенциометри, изпарители...Оказа се че тампона под моноинжекцията наглед здрав смуче въздух мама му стара. Диагностицирахме го с шише вода с пробита капачка за по-точна струя и поливахме на работещ двигател с свалена кутия на възд. филтър. При попадане на вода на мястото на смученето почваше да се дави. Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...