Jump to content

Проблем със скоростния лост


SunShine

Recommended Posts

От няколко дена си играя с колата къде кво има по интериора да го постегна дето се казва :) .

Всичко ок, преборих се с всички дребни неща само едно не мога да се справя.

След махане на топката и кожата изтръпнах при окаяния вид на ябълката и раздробеното и легло :) .

Металното пръстенче на леглото се разхожда на парчета.

Разглобих, почистих но много лабав тоя скоростен лост когато е на свободна...

Молбата ми е от къде мога да си купя въпросното легло?

Ябълката изглежда наред не е строшена, макар че за 20 лета би следвало да се е изтъркала доста.

Какво ще ме посъветвате, втора ръка що годе читаво или ново и от къде?

Благодаря предварително :) .

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес бях там и не съумях да питам що така лабаво се движи :) .

Нищо другата седмица ще проверя.

п.с и друго да питам, много ли ще изглупея ако резна с два санта скоростния лост?

Не за друго ама много дълъг ми се струва нещо....

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и аз изглупявам,че на мен ми идва дългуч.Мислил съм да го режа ,но като покарам форда (орион) на чичо ми веднага се отказвам.Там наистина тръбата е доста висока и всички луфтове изкачат преувеличени . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с и друго да питам, много ли ще изглупея ако резна с два санта скоростния лост?

Не за друго ама много дълъг ми се струва нещо....

аз съм го резнал точно с 2 санта... много по-удобен е така... скоростите влизат по-стегнато и като ги включваш усещането е малко по-яко... според мен ако го резнеш няма да сбъркаш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емиии,по-дълъг лост=по-малко усилие :rolleyes:

Те качим у неко Московец! :flehan:

Многооо грозно седи рязан лост,еле па на 80-ка!

Не грози колата!!!!

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип така с рязане на лоста най-лесно се прави Short Shifter по този начин движенето за сменяне на скоростите е по-малко но все пак това си е лостова система и както е казал колегата по-късо рамо=по-голямо усилие, не че ще стане толкова трудно че с 2 ръце да ги превключваш де.

Просто това си е въпрос на избор на всеки човек.

И аз искам да попитам нещо за да не пускам нова тема.

като съм на скорост листа се движи на ляво на дясно.

проблема при мен е в едно карданно съединение което се вижда когато колата е на канал, въпроса ми е това карданно съединение сменя ли се, там някакъв тампон ли трябва да има, представа си нямам.

По късно ще пусна и снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59827536.jpg

82457535.jpg

ето така изглежда...

Колега SunShine няма да съжаляваш ако го резнеш... тази ми е втората Б3-ка... и на първата също бях си го резнал лоста и въобще не се изисква усилие като ги включваш скоростите, просто влизат по стегнато и ти прави кеф, а преди доста време имах Пунто МК1 - тия коли имат уникално дълги лостове и взех, че го резнах с цели 10 см и ти казвам чувството после беше невероятно като включваш :2gunsfiring_v1:

Редактирано от cash_money
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язе преди 10 годинЕ на бащата на 412-така рязах лоста.....ма там като набивах 1 и 3 скорост ръката ми се удряше у бутона на авариините :bia: Кат го резнах с 10 санта......малииии все едно друга кола подкарах :bia:

Оня Москвич що бой изяде завалията от мен.....то не бяха пергели, ръчни спирачки.......два пъти сменяхме скорости, ма тя една кутия от ръка 50 лв :stupid: ....после цял заден мост заради дифа....накрая мотора .....не издържа на напън със 150 км. в час. и айде за старо желязо..... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ето и обещаната от мен снимка.

http://pics.data.bg/albums/4673/%D0%B3%D1%...0e1345/31072010

дано сега вече някой да ми помогне и да ми каже как да отстраня този дразнещ проблем.

а до колегата cash money, сваляш топката, натискаш маншона на долу ирежеш лоста, после обаче трябва ли да се прави нещо по-специфично за захващането на топката или не, че не се сещам.

Редактирано от HellBull
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да попитам нещо за да не пускам нова тема.

като съм на скорост листа се движи на ляво на дясно.

проблема при мен е в едно карданно съединение което се вижда когато колата е на канал, въпроса ми е това карданно съединение сменя ли се, там някакъв тампон ли трябва да има, представа си нямам.

По късно ще пусна и снимка.

Тук просто има един семеринг, където влиза избирача в ск. кутия - струва 4лв - и при мен сълзи по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://pics.data.bg/albums/4673/%D0%B3%D1%...8509f/310720101

колега ето за това викам аз че ми лопа.

а това за което ти говориш си мися че е малко по в дясно нали или се бъркам.

а този семеринг трудно ли се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха - това не го знам какво представлява.

Иначе семеринга не е лесно - сваля се генерацията, откача се лоста и тогава се сменя - пипкава работа е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сменя се страшно лесно....Като се има предвид,че ако не го смениш навреме после сменяш цялата кутия си е направо приказка за смяна... :rolleyes::flehan:B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а до колегата cash money... трябва ли да се прави нещо по-специфично за захващането на топката или не, че не се сещам.

Значи в моя случай, както се вижда от снимките аз не съм с оригиналната топка и кожа.... колата така ми дойде от Австрия и просто самата топка се затяга с едно шестограмно болтче и така, а иначе при предната ми Б3-ка като го правих тоя номер отрязах около 1см и така част от резбата остана... там бях с оригиналната топка и след като отрязах 1см, взех да навивам топката... след като се стегна добре, аз продължих да навивам... навивах докрай до колкото може, после я отвих отново, свалих капачето на което са изобразени скоростите и с едно шило почнах да дупча да направя път на самия лост да може да си навие максимално... целта беше да стигне до нивото на капачето на което са изобразени скоростите... и по тоя начин още около 1, 1.5см се освобождава + още 1см дето първоначално отрязах = 2, 2.5см ... и накрая като взех да навивам топката я навих точно до нивото на капачето, после сложих капачето и край.

предполагам ме разбрахте как точно съм го правил номера... целта беше да не ходя при стругар за нова резба...

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...