40b Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Здравейте,Харча много масло. Смених преди 2000 км. и вече съм долял почти 1 литър ( 15 W40, преди и с 10 W40 беше същото).Въпросът ми е възможно ли е таково голямо количество да се губи само от гарнитурата на капака, която изпуска. Ако е от нея явно маслото изгаря по корпуса на двигателя, защото до земята не стига - всяка сутрин залягам - капчица няма. Дали и гумичките на клапаните не са за смяна, а не ми се мисли и за последващото ...По мое мнение пушек и мирис отзад не се забелязва. Някакъв нагар на аспуха има но е незначителен за моите разбирания.Навъртяните километрите на мотора са 180 хил. ( или поне толкова показва таблото).Кво мислите ще се отърва ли само с гарнитурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Пробваш от по-малкото зло към по-голямото и ще се открие проблема. По тоя метод след смяна на гарнитура и гумички, та чак като смених сегменти спря да гори масло моята кола. Също не миришеше и не пушеше като запаля. Верно имаше нагар, а вече няма нищо като бръкна в ауспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 От гарнитура на капак на клапаните не може да имаш такъв разход, между другото с какъв мотор си, защо караш с минерално масло, с него определено ще ти се вдигне разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 (Редактирано) Пича е с 1,6.Наистина няма начин за такъв разход от гарнитура. Направо сменяй гумички на кланите. Редактирано 28 Септември 2010 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Натисни газта(на свободна разбира се) до 4000 оборота и задръж за 3-4сек. пускаш и гледаш ауспуха дали ще избълва нещо,ако бълва не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Въпроса ми е защо си скапва мотора с това 15W-40, ако не е заминал вече? Ако продължи да прави няколко смени с него разхода на масло ще му се види като дребен кахър, сравнение с другите неща които ще му се струпат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
40b Публикувано 29 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Благодаря за мненията,Двигателя ми 1.6 и не е първа младост - 97г., освен това явно първо са се гаврили с него в Италия а после за кратко е каран преди мен в България.Аз го приех с Валволин 10W 40. От тук нататък да го връщам на синтетика май не върви. Отидох за смяна на същото място и се оплаках от разхода.Те ми предложиха 15W - доверих им се - там предимно с това се занимават би трябвало да в час. Това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Те ми предложиха 15W - доверих им се - там предимно с това се занимават би трябвало да в час. Това еИли са правили жигулита и москвичи или не разбират от автомобили! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Здравейте,Харча много масло. Смених преди 2000 км. и вече съм долял почти 1 литър ( 15 W40, преди и с 10 W40 беше същото).Въпросът ми е възможно ли е таково голямо количество да се губи само от гарнитурата на капака, която изпуска. Ако е от нея явно маслото изгаря по корпуса на двигателя, защото до земята не стига - всяка сутрин залягам - капчица няма. Дали и гумичките на клапаните не са за смяна, а не ми се мисли и за последващото ...По мое мнение пушек и мирис отзад не се забелязва. Някакъв нагар на аспуха има но е незначителен за моите разбирания.Навъртяните километрите на мотора са 180 хил. ( или поне толкова показва таблото).Кво мислите ще се отърва ли само с гарнитурата?Няма как да докарваш такъв разход на масло само от гарнитура. Проблема ти е ясен колега. Сегментите са отишли за смяна ти са. Ще е добре да си смениш и гумичките също. Ако имаш катализатор нормално да не пуши отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Хващал ли си я кога гори повече масло? Когато я караш извънградско, на високи обороти, предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
40b Публикувано 30 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 На извънградско ги смучи Абе аз усетих че на там клонят нещата, ама си викам я да попитам да не взема да се мина.И какви пари да очаквам за части и майсторлък? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 (Редактирано) При мен:Комплект сегментиБиелни лагериГарнитури на колекторитеКлапаниСвещиМаслоТруд825 леваА преди това, понеже не исках да е от сегментите, смених само гумичките, ама те са евтини - по 2 лева едната или нещо такова беше. Редактирано 30 Септември 2010 от Данаил Денчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
40b Публикувано 2 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2010 Момчета аз съм на кръстопът!Дали си струва да инвестирам още в тази кола или да я сменям.Карам я от 2-3 години и си мислех да изкарам още толкова. Но разочарованието ми май надделява. С предишните ми VW-та по-нямах проблеми. Този път май се прекарах, но се оправдавам пред себе си с обстоятелста по това време. То е така де: с жените и колите всичко е накъсмет. ДЕБЕЛО ПОДЧЕРТАВАМ ЧЕ ГОВОРЯ КОНКРЕТНО ЗА МОЯ АВТОМОБИЛ А НЕ ЗА МАРКАТА ИЛИ МОДЕЛА КАТО ЦЯЛО !!!Какво имаме според моя критерий като плюсове: - безупречно антикорозионно покритие ( за разлика от Вентото ми), климатроник ииии друго май не откривам. Сега не изкам да засегам разните му други екстри и т. н. на марката. Моята философия за колата на този етап от живота ми е: парче желязо за относително икономично предвижване с немска сигурност и приличен комфорт за семейството.И така минуси:- не сериозни но дразнещи забележки по външния и вътрешния вид- отказали да работят няколко спомагателни възли - пак маловажни но пак дразнещи- и ето ги двата големи проблема, които може би са свързани - МОЛЯ ЗА КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ:Първият го знаете - износения двигател. Но дали той не е причина за втория: ГАСНЕНЕ НА ПРИНУДИТЕЛЕН ПРАЗЕН ХОД (предварително се извинявам за банолността, че няколко пъти занимавам аудиторията с това). Обеснявам пак: когато колата е намясто празния ход е добре - форсирам, оборотите се качват и като отпусна газта си падат плавно и се установяват на мястото си. Обаче - в движение когато скороста почне да пада и реша да мина на по-ниска предавка или просто да дам на нулева - обортите светкавично тръгват надолу и угасваме. В някой от случаите не гасне но оборотите падат драстично (дори лампите на таблото премигват) после отскачат и се стабилизират. Има и един по-рядък вариянт: падат до 100 скачат до към 1500 и така 2-3 пъти после се укротяват. Та въпросът е: дали това е само проблем на подготовката на горивната смес (уж работещите дросел, дебитомер, ламбда, датчици) или опираме до самия сдухан двигател и ремонта му ще има двоен ефект. ... Тука чета за профилактика на стъпковото моторче, ох вече незнам ...И накрая за да съм и аз малко полезен: в настройките на газ. инж. (Балдолини) има опция за проблемни двигатели да впръсква бензин на прин. пр. ход . При мен това кото че ли малко понамали гасненията, но не ги спря.Айде ето ви четиво за през уйкенда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Не разбирам защо се мятате веднага на сегменти. Почва се от гумички на клапани преди да се вкараш в големия филм и в 90% от случаите точно те са виновника. Моята също имаше подобен разход на масло по едно време, но след смяна на гумичките за 7к не е мръднало маслото. Като ги извади майсторчето се бъзикаше да внимавам да не ги счупя. Толкова се бяха втвърдили За оборотите виж от къде взима въздух и ако има такъв вариант при този мотор обърни тръбата да взима въздух обратно на посоката на движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
40b Публикувано 4 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Чул те господ за гумичките, дано да е от тях.Отностно въздуха: той влиза фронтално от едит отвор над радиатора, прекарват го през провоъгълен въздуховод до възд. филтър, после следва дебитомера и влиза в дроселната клапа.Че няма опция за обръщане няма ама ще пробвам някакво побългаряване за проба пък дано помогне. Аз толкова неща опитах - ще се хвана и за тази сламка.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Сложи нещо отпред на решетката, като затвориш капака да застава пред въздуховода - така няма да има насрещен въздух. При мен е така направено - черно парче пластмаса закачено отвътре на решетката. Като затвориш капака не се вижда и стои на 3-4 см. като разстояние от въздуховода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Пробвай наистина първо с гумички. Двигателя е 8 клапанов и операцията не е трудна и скъпа. Т.е. дори и да се окажат сегменти, няма да си загубил много пари от смяна на гумичките предварително.Нищо не пречи харча да ти е от комплексен проблем - сегменти + гумички с водачи. .... пък може да имаш и невероятния късмет гасненето да спре след спиране на харча на масло (т.е. след оправяне на смесите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Ами според това което преживях аз с А3-ката, казвам че след смяната на гумичките първо не се оправи нито харча на масло, сутрин на студено тресеше двигателя и се мъчеше да гасне. След смяната на сегментите двигателя мърка, няма тресене, няма разход на масло вече 2000 км. Но да, хубаво е първо гумичките да смениш, ако се окаже от тях ще ти излезе мааааааааалко по-евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 9 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2010 Здравей,Първо - крайно неподходящо масло за тоя мотор. Нищо че е на километри бая - моите са по на 300 000 км мин и карам с полусинтетика. Нямам проблеми с разход на масло а и с течове. То си е до поддръжка.Второ - мисли преди да инвестираш. Ако искаш да я махаш тая кола по-добре не влагай пари в нея, а в следващата която ще вземеш. Иначе все едно ги слагаш в джоба на купувача. Той така или иначе няма да ти даде толкова, колкото струва колата.Трето - иди при свестен майстор да определи състоянието на мотора - от смяна на гумички няма много смисъл. Колкото и да е странно май всички са лаици - ако водачите на клапаните са износени нали се сещаш какво ще се случи с новите гумички, колкото и да са качествени. Тая работа не се прави така. Ако се е стигнало дотам се прави цялостно рефрешване на главата с нови водачи клапани, пасване, подмяна на клапаните (ако е необходимо), шлайф, гарнитури и тн. Иначе само замазваш нещата временно.За сегментите - не се сменят току тъй - ако има овал на цилиндрите извън граничните стойности трябва хонинг, може да се стигне до ремонтни бутала и тн. Смяна на сегменти при голям овал на цилиндрите по-скоро ще влоши нещата - все пак старите са приели формата.С други думи - трябва добър диагностик. За да не налееш 1 тон пари без никакъв ефект.Ако не познаваш такъв - звънни ми - 0895 678 489. Познавам човека. Гарантирам, че ще те насочи къде е проблема, и ще ти даде добър съвет въз основа на цялостното състояние на колата какво е разумно да предприемеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts