jimi Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Чиба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Чудесно инфо, аз пак мисля да си купувам тоя иновейт.Нали форума е да си помагаме стойката за бууст метъра на волана, от къде и колко?!Стойката е на Podi и обикновенно върви с уред. Нещо такова http://www.podi.ca/P1Packages.aspx?CarID=6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 (Редактирано) Мойта сонда бачка нон стоп и никога до сега не съм я подгрявал.При мен също бачка нон стоп, като съм и навъртял повече от 30 000 км и за момента няма проблеми. Никога не съм подгрявал, качвам се паля и газ .... П.П. Аз съм с Zeitronix . Редактирано 25 Ноември 2012 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Имам някаква драма с колата и се чудя от какво може да е. И по-лошото е, че не го прави постоянно и не мога да го хвана кво е.Като се дава яка газ при превключването от 3 на 4та колата забива. Точно в момента в който се смачка педала в пода колата притреперва и забива. Инстинктивно отпускам педала и като подам пак си набира нормално. Това се получава като се смени бързо предавката и се смачка педала на газта. В този момент и сместа си ебава маата. Става прекалено богата.Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 блоуофа да не клеца нещо работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Абе с такива постове може и да ти сменят ценообразуването Нали знаеш, че единственото инфо дето трябва да се дава е "смених маслото, колата е безпроблемна" И по темата, след като си тръгнах онзи ден се усетих, че и на Явката отсичаше по същия начин между предавките, не на всяка и не винаги... може да му ударите една шайба и да сподели каква е била драмата там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Аз мога да му кажа без да гледам, двама са причината. Започват с ге и ве . :hilezh:/> :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 (Редактирано) Единия не е докосвал колата. А другия не е виновен. Колата е направена преди 2 години и досега го нямаше. Не винаги е виновен тунера :rolleyes:/> По-скоро нещо е тръгнало да умира.Какво да му гледам на блоуоффа? Редактирано 26 Ноември 2012 от smg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Предполагам да не е пръцнал ама едва ли е с мембранка че да стане това. По скоро пробвай с някой стоков или друг колкото да е сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Ако клапана е с бутално и не е отварян, виж го дали не е за смазване. Аз Бейлито за година и малко го смазвах 2 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Абе аз малко пак не съм запознат, но защо според вас клапана не успява да сработи нормално само от 3-та на 4-та? Защо на останалите предавки работи и защо при подаването на газ без да се сменят предавки, примерно дава се газ на четвърта отпускаш и пак рязко даваш не забива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 Ще пробвам с друг блууофф. Така или иначе имам същия на другия тръц.Аз съм си ламер и не мога да разбера как присецването може да е от него. Ако изпускателния клапан е преебан - няма ли да се разбие в другата посока? Да спре да може да задържа налягане? или Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Вчера имах малко време да се занимавам. Пробвах с друг изпускателен клапан и няма разлика. Някакви други предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 След дълга борба се установи какъв беше проблема. Разбира се няква дреболия ама докато се открие.Оказа се прецакана свещ. Преглеждайте си свещите от време на време да няма драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 7 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Преглеждайте си свещите от време на време да няма драми.Добър съвет, че има случай да минат и през турбината и тогава демиджа във финансо изражение не е много приятен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 След дълга борба се установи какъв беше проблема. Разбира се няква дреболия ама докато се открие.Оказа се прецакана свещ. Преглеждайте си свещите от време на време да няма драми.А какво по-точно и имаше на свеща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Счупена...керамиката се върти върху металната част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 (Редактирано) Счупена...керамиката се върти върху металната част.Егати номера.Аз моите не съм ги гледал откакто съм ги сложил-и то защото са кофти натикани навътре.Важното е, че си решил проблема без големи драми! :zustimm:/>/> Редактирано 10 Януари 2013 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Продавам сетъпа от моята A4 Б5Колата изкара 347кс и най-доброто и време с него е 12.6 на Божурище.Сетъпа включва :Турбо Precision Т3/Т4 trim50 0.48AR външен гейт Precisiоn 39Паип на 76мм с термо лента.Генерация на 63мм с 2 проходни гърнетаДюзи 440 кубикаТръбен колектор от черно с мека връзка за гейта обвит с термо лентаРемапнат компДебитомер с по-голям хаузинг.С други думи всичко без кулер, блоу-оф и пътища.Всичко си е на колата още и може да се тества. Цена – 3600лвЗа връзка – ЛС/PM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Причина за продажбата?И последно да припомниш какво беше извадено като сила от колата с този сетъп?Ще е полезно за мързеливите потенциални купувачи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Причината е, че ще се засилва колата Написал съм за силата 347кс на мотор. Тогава колата беше с малък чугунен колектор, който си беше рестриктор. Сега е с по-голям тръбен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Тия коне с 440цц инжектори ли са извадени ? Т. е. кажи на кое дино е мерено, най добре го качи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Добре ве, защо трябва да се задават некви въпроси колкото да се пита нещо, при положение, че всичко е написано в темата? :nixweiss:/>Причината е, че ще се засилва колата :rolleyes:/> СпрЕте се па вие с тия ъпгрейди ве, не мое ви стигнем с Нико. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 2 Август 2013 Доклад Share Публикувано 2 Август 2013 Да напиша малко развитие на колата.Моторя беше ревизиран и подкован. Турбото вече е с 0,63 чугун.Дюзите са заменени с 870cc.Генерацията си е старата на 63мм.Мотроника беше заменен с кмс.Това са резултатите на 1.8 налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 2 Август 2013 Доклад Share Публикувано 2 Август 2013 Ако пръдне турбото баш така мисля да направя.Между другото спула си е същия както преди. Може би разликата е 100 оборота. Има пълно налягане на 4та на 4100-4200.Очаквах да е по-зле, но си надува добре за втулково турбо с тези размери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts