Jump to content

А4 1.8Т quattro


Recommended Posts

Чудесно инфо, аз пак мисля да си купувам тоя иновейт.

Нали форума е да си помагаме :hilezh:

стойката за бууст метъра на волана, от къде и колко?!

Стойката е на Podi и обикновенно върви с уред. Нещо такова

http://www.podi.ca/P1Packages.aspx?CarID=6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта сонда бачка нон стоп и никога до сега не съм я подгрявал.

При мен също бачка нон стоп, като съм и навъртял повече от 30 000 км и за момента няма проблеми. Никога не съм подгрявал, качвам се паля и газ ....

П.П. Аз съм с Zeitronix .

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някаква драма с колата и се чудя от какво може да е. И по-лошото е, че не го прави постоянно и не мога да го хвана кво е.

Като се дава яка газ при превключването от 3 на 4та колата забива. Точно в момента в който се смачка педала в пода колата притреперва и забива. Инстинктивно отпускам педала и като подам пак си набира нормално. Това се получава като се смени бързо предавката и се смачка педала на газта. В този момент и сместа си ебава маата. Става прекалено богата.

Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с такива постове може и да ти сменят ценообразуването :hilezh: Нали знаеш, че единственото инфо дето трябва да се дава е "смених маслото, колата е безпроблемна" :hilezh:

И по темата,

след като си тръгнах онзи ден се усетих, че и на Явката отсичаше по същия начин между предавките, не на всяка и не винаги... може да му ударите една шайба и да сподели каква е била драмата там :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия не е докосвал колата. А другия не е виновен.

Колата е направена преди 2 години и досега го нямаше.

Не винаги е виновен тунера :rolleyes:/> По-скоро нещо е тръгнало да умира.

Какво да му гледам на блоуоффа?

Редактирано от smg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам да не е пръцнал ама едва ли е с мембранка че да стане това. По скоро пробвай с някой стоков или друг колкото да е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако клапана е с бутално и не е отварян, виж го дали не е за смазване. Аз Бейлито за година и малко го смазвах 2 пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз малко пак не съм запознат, но защо според вас клапана не успява да сработи нормално само от 3-та на 4-та? Защо на останалите предавки работи и защо при подаването на газ без да се сменят предавки, примерно дава се газ на четвърта отпускаш и пак рязко даваш не забива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с друг блууофф.

Така или иначе имам същия на другия тръц.

Аз съм си ламер и не мога да разбера как присецването може да е от него.

Ако изпускателния клапан е преебан - няма ли да се разбие в другата посока? Да спре да може да задържа налягане? или

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера имах малко време да се занимавам. Пробвах с друг изпускателен клапан и няма разлика. Някакви други предположения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След дълга борба се установи какъв беше проблема. Разбира се няква дреболия ама докато се открие.

Оказа се прецакана свещ.

Преглеждайте си свещите от време на време да няма драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглеждайте си свещите от време на време да няма драми.

Добър съвет, че има случай да минат и през турбината и тогава демиджа във финансо изражение не е много приятен :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълга борба се установи какъв беше проблема. Разбира се няква дреболия ама докато се открие.

Оказа се прецакана свещ.

Преглеждайте си свещите от време на време да няма драми.

А какво по-точно и имаше на свеща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупена...керамиката се върти върху металната част.

Егати номера.Аз моите не съм ги гледал откакто съм ги сложил-и то защото са кофти натикани навътре.Важното е, че си решил проблема без големи драми! :zustimm:/>/>

Редактирано от elfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Продавам сетъпа от моята A4 Б5

Колата изкара 347кс и най-доброто и време с него е 12.6 на Божурище.

Сетъпа включва :

Турбо Precision Т3/Т4 trim50 0.48AR

външен гейт Precisiоn 39

Паип на 76мм с термо лента.

Генерация на 63мм с 2 проходни гърнета

Дюзи 440 кубика

Тръбен колектор от черно с мека връзка за гейта обвит с термо лента

Ремапнат комп

Дебитомер с по-голям хаузинг.

С други думи всичко без кулер, блоу-оф и пътища.

Всичко си е на колата още и може да се тества.

Цена – 3600лв

За връзка – ЛС/PM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причина за продажбата?

И последно да припомниш какво беше извадено като сила от колата с този сетъп?

Ще е полезно за мързеливите потенциални купувачи... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е, че ще се засилва колата :rolleyes:

Написал съм за силата 347кс на мотор. Тогава колата беше с малък чугунен колектор, който си беше рестриктор.

Сега е с по-голям тръбен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ве, защо трябва да се задават некви въпроси колкото да се пита нещо, при положение, че всичко е написано в темата? :nixweiss:/>

Причината е, че ще се засилва колата :rolleyes:/>

СпрЕте се па вие с тия ъпгрейди ве, не мое ви стигнем с Нико. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Да напиша малко развитие на колата.
Моторя беше ревизиран и подкован.  
Турбото вече е с 0,63 чугун.
Дюзите са заменени с 870cc.
Генерацията си е старата на 63мм.
Мотроника беше заменен с кмс.

Това са резултатите на 1.8 налягане.

IMAG0235_zpsd48e2af4.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пръдне турбото баш така мисля да направя.

Между другото спула си е същия както преди. Може би разликата е 100 оборота.  Има пълно налягане на 4та на 4100-4200.
Очаквах да е по-зле, но си надува добре за втулково турбо с тези размери. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...