Jump to content

А4 1.8Т quattro


Recommended Posts

абе леко тегаво ще дойде с 5.. само ВВ турбо като за тази мощност ще е към 2-2.5К, а ти трябват и колектор, и инжектори, кулер, генерация и ремап.. тегавко ще е да се вместиш, дори с разпродажба на старите части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега ... много добре е станал проекта ти.

Нека ти носи само радост и много безаварийни километри :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Нико, искам да те питам някои нещица по проекта ти:

В темата споменаваш че имаш графика от диното...би ли я постнал че имам интерес точно към турбина с параметрите на твойта и бих искал да видя графиката. Също и каква марка и модел инжектори си ползвал? Никъде не видях да си писал че си сменял биелите, предполагам че си с оригиналните, или греша...

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да всичко вътре в мотора е стандартно, засега няма никакви проблеми да чукна на дърво нито харчове на масло нито картерна вентилация, дори карам без кеч кен и тръбата си стой така :hilezh: .

Мощността е към 330-340к.с. с около ~400Нм, дюзите са 440цц. Бош, графика имам, но когато мерихме точно този път се прецака дросела и свещите бяха проблемни, така че от нея няма да видиш нищо и предпочитам да не я пускам.

На пътя на 3та имам пълно налягане на ~4000об/мин, а на 4та скорост имам още преди 4000об/мин м/у 3500-3800об/мин не мога да го хвана с точност.

Налягането, на което се кара е 1.3-1.4бара и стой стабилно до последно.

Като вървеж се получи добре приятна е за каране поне аз съм доволен, принципно очаквах да върви по-малко :flehan:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, може и без графиката да минем...мен ме интересуваше главно каква мощност имаш преди да и дойде бyста...че гледах един колега с турбина T04E само че трим 57 се оплакваше че на 3,000 об колата му има 60 коня...твойта предполагам не е така. При стартове от място, как се държи...смисъл върти ли гуми на втора, трета... с какъв размер гуми си също ме интересува.

Мощността преди май беше споменал по-малка цифра, допълнително ли сте я настройвали, че ми се върти нещо около 315 коня, или съм в грешка...

EDIT: Ама и аз как се изцепих...дали въртяла гуми на 2 и 3-та а тя твойта е quattro. :hilezh:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не е настройвана и пипана допълнително изобщо от както е направена Септември миналата година, доволен съм от свършената работа и настройките по колата. Все пак може да се пренастройва след време за повече мощност заедно с някой леки хардуерни промени :hilezh:

Мойта турбина е доста различна от тази дето си споменал и пълно налягане имам с поне 500об/мин по-рано, че и повече сигурно на ниските предавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото и браво за проекта: quattro ти е колата и си изстискал максимума с оригиналните биели...много смиcлен проект, и без излишни усложнения...може би и аз ще направя нещо подобно...само че без quattro-тo :blink:

Аз пък съм сигурен че в снега върти и на трета. :lol:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мощността оффбуст не виждам какво те притеснява, такава правена кола си се кара като нормална атмосферка 2.0 115к.с. или 1.8АДР 20кл 125к.с., демек без никакви ядове може да си я търкаляш в града в диапазон от 1800-3000об/мин.

Много хора се плашат и си мислят, че такава кола едвали не ще изгасне на такива обороти, а това съвсем не е така.

Имай в предвит, че на диното колата тръгва винаги една идея по-късно в оборотите спрямо на пътя.

А3 или Голф4 1.8Т с голямо турбо до 2000-3000об/мин ще върви гаранция по-добре примерно от фокус 1.6.

Имам под ръка и един опел 2.0 16кл Екотек и да ти кажа в ниски обороти при каране в града немога да го усетя на гъз дали е по-пъргав или не.

Кофтито при А3/Г4, е че са с доста дълги 1-ва,2-ра и 3-та скорост и дори и сток като е колата при ниска скорост и обороти като смениш от 1-ва на 2-ра по малките улички колата почва да се мъчи.

Не вярвам Ники да върти гуми на трета :lol: , ако е така нема си зема куатро никога :blink:

;)

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам Ники да върти гуми на трета :) , ако е така нема си зема куатро никога :hilezh:

Че то аз на предно не въртя на 3та при 1.8бара,остана Ники с квадрото да върти <_<

Виж като е мокро въртя и на 4та :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощността оффбуст не виждам какво те притеснява, такава правена кола си се кара като нормална атмосферка 2.0 115к.с. или 1.8АДР 20кл 125к.с., демек без никакви ядове може да си я търкаляш в града в диапазон от 1800-3000об/мин.

Много хора се плашат и си мислят, че такава кола едвали не ще изгасне на такива обороти, а това съвсем не е така.

М,да.

Колата наистина е приятна за каране градско.Точно като атмосферка си е до към 3300об при мен.При мен има 0.5бара бууст още към 3000об,а на 3500-3800 вече се набира на 1+ бара.,което с оглед на 500нм на мотора няма да ви казвам как тегли.

Не съм се сетил,но мога мога да пусна последната графика от Събота,където я сно се вижда от 1500об до 7000 какво се случва като НМ и К.С.

Цеци, пълен слик на аванта как ще откажеш не ми е ясно...

Ще откажа,че да им е по-гадно като ги тупам :stupid::)

че на 3,000 об колата му има 60 коня...

Когато решиш се обади да се видим да я покараш,както съм ти казвал и преди.

Така най-ясно ще добиеш представа как върви и дали те устройва като поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, твойта турбина е друга доколкото си спомням, а и си сменял биели, по-висока мощност имаш...а аз ако ще я правя мойта, мисля да ползвам T04E Trim 50 .48 АR, без смяна на биели...та дори и да покарам твойта не виждам как ще добия представа какъв вървеж има с T04E...иначе благодаря за прдложението, някой път като се видим, може да се възползвам, но сега ме интересува конкретно вървежа с T04E като на Нико.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На Цецо колата до колкото сме говорили надува горе долу на същите обороти като при мен, така че карайки неговата ще ти е ясно горе долу какво е положението в офбуст режимите преди да надуе като хората.

Т3/Т4 турбините ги има в хиляда варианта, може да си вземеш лагерна или втулкова, 50/57/60трим, с няколко вида чугун, външен/вграден гейт, 270/360гр опорен лагер,на различни производители, имат ралични стейджове на перките (от 1 до 5) и т.н. и т.н.

T3/T4 50trim с 360гр. опорен лагер и стейдж 3 перка се води мойта точно.

Като размери отпред е с 76мм комресорна перка спрямо 71мм за ГТ3071, отзад също е една идея по-голяма, но пък в моя случай чугуна е по-малък .48АР, а при Цецо е .63ар, така че спуулването на турбините трябва да е близко или ако има разлика да е 100-200об/мин.

Като производители конкретно за Т3/Т4 бих ти препоръчал Turbonetics/Precision/Garrett така в реда както ги четеш, от втулковите Гарети има най-много оплаквания според това дето съм чел, а турбонетикса е най-скъп, особено пък, ако е лагерен цената му отива над тази на ГТ3076 да речем.

http://www.tunersports.com/product/turbonetics/turbonetics-t3-t4-series-turbochargers-11027-bb_2943.html

Като капацитет теоретично Т3/Т4 50трим с голям чугун може да прекара 46либри което ще рече 450к.с. приблизително, при втулковите може да се изкарат към 420к.с. и могат да се карат до към 1.7-1.8бара налягане, при лагерните нещата би трябвало да са малко по-добре но точно колко нямам идея предполагам едни 450к.с. може да изкарат.

По американските форуми за СТР4 (2.4турбо) има голям спор дали лагерно Т3/Т4 или ГТ3076, с второто се вадят повече коне, но пък спулвало една идея по-късно, даже си правят и замервания на пътя постоянно с различни сетъпи, но тоя 2.4литра мотор просто си ги завърта на шега тия Т3/Т4 50трим и ГТ3076 и си лепват като шамар към лице. :wall:

Де да бяха и нашите мотор от завода излезнали с 2.0-2.3литра обем та да не му мислим толкова каква турбина да слагаме ами да имаме разумен вариант от Т3ка/ГТ25-ца до Гт35-ца или Т4-ка :) или от АКТРОС/МАН/СКАНИЯ нещо :)

Ако имаш път към София се обади да се повозим малко.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че в офбyст режим ще са близки твойта и на Цецо като вървеж, но все пак усещането като и забия газта в ламарината също живо ме интересува, не само лекинкото каране.

Aко идвам към Софията ще те потърся.

Знаеш ли дали има направен напречен 1.8Т с Т3Т4 турбина, че ме притеснява дали ще се събере зад мотора колектора + турбината, понеже захващането към колектора е в най-издадената му точка и оттам продължава турбината...има и колектори за монтаж на турбината над колектора но цената им е 4 пъти над обикновения. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Цецо колата до колкото сме говорили надува горе долу на същите обороти като при мен, така че

на 8-9 като дойда ще се видим.Бих искал да покарам твойта талига,а ти да покараш моя кош да видим как са нещата откъм усещане :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как няма да се събере бре колега!

Той Гената си е набутал ГТ40-ка и то на по-голям мотор от 1.8Т и има място...

Моето ИХИ вярно, че изглежда по-малко от ГТ2560, ама е така скрито, все едно К03 си сложил :zustimm:

Турбините не ги разбирам много много, но от ИХИ-то съм много доволен. С големите портове на АГУ-то, си тръгва доволно рано. Сашо, от който взех турбината, направо остана учуден колко рано тръгва турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...