Jump to content

Защо да сменям носачи?


bachev

Recommended Posts

Знам, че заглавието е малко странно, ама навсякъде чета за А4 - B5, че им се чупят носачите за 20 - 30к километра. Аз карам МНОГО - което значи че на година ще тряа да въртя по 500-800-1000 лв. за носачи.

От тук моята глава си задава въпроса - може ли да се кара с похлопващи носачи? И на какво пречи това?

Може ли да се поправят носачи?

Може ли да се заменят със стоманени?

Моля! Мнения от сорта на "Само българин би сменил алуминии със стомана... бла бла" да не бъдат споделяни.

Ако имате мнение то да бъде подкрепено с факт или сериозна обосновка иначе не сте ми полезни :hilezh:

Поздрави,

Бачев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината и аз съм се чудел защо казват, че трябва да се сменят всичките осем носача наведнъж и ако има проблем само с един защо не се смени само проблемния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 30-35К километра не съм имал необходимост да сменям.

А карам съвсем нормално....

Виждам само едно явна причина за този "мит" -

масово носачите на А4 се подменят с евтини боклуци в БГ. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да караш с хлопащи носачи,докато не ти падне някое колело рабира се.Също така,няма да ти е регулирана предницата и ще пасе гуми.Няма да имаш стабилност при спиране и в завой.Носачите могат да се рециклират и излиза някъде към 100-200лв ,но малко хора го правят.Също така съм чувал че рециклираните носачи имат склоност да се изваждат доста по-лесно от разбити такива нови.Като караш доста те съветвам да пробваш с носачи на Meyle HD.Водят се подсилени за източна европа.Излизат около 800лв,но няма преки наблюдения за здравината им.Мисля ,че има колеги които са с такива нека те да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има поне двама колеги туй във форума които продават целия комплект носачи на цени около 300-350 лева....при това положение не виждам кой знае каква драма да се сменят всичките. Мойте в разбита и надупчена София се разхлопаха за около 60к километра и сега обмислям пълна смяна, въпреки че вероятно не хлопат всичките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Не си за такава кола. Вземи си нова на изплащане със 100хил.км гаранция на окачването минимум.

.....Като караш доста те съветвам да пробваш с носачи на Meyle HD.Водят се подсилени за източна европа.

Един колега си е взел и май няма да искарат повече от другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чупене е много тежка дума ! Проблемът в тези носачи не е, че са от алуминий, а че са 4 т.е. имаш още 3 шарнирни болта по окачването т.е. шарнирния болт като слабо място се разбива първи !

Нямаш никакъв проблем да си караш колата хлопаща стига да не Те дразни толкова много ! Това не са шарнири на "ЛАДА" за да излезнат толкова лесно - болта е вкаран от задната част и от страната на навиване отвора е много по-малък за да излезне (Което не означава, че трябва да се прекалява - като започне да хлопа прекалено много вече трябва да се смени) !

В крайна смедка дори и да има кой да направи стоманени носачи - това не Ти помага по никакъв начин

Поздрави! надявам се да съм бил полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чупене е много тежка дума ! Проблемът в тези носачи не е, че са от алуминий, а че са 4 т.е. имаш още 3 шарнирни болта по окачването т.е. шарнирния болт като слабо място се разбива първи !

Нямаш никакъв проблем да си караш колата хлопаща стига да не Те дразни толкова много ! Това не са шарнири на "ЛАДА" за да излезнат толкова лесно - болта е вкаран от задната част и от страната на навиване отвора е много по-малък за да излезне (Което не означава, че трябва да се прекалява - като започне да хлопа прекалено много вече трябва да се смени) !

В крайна смедка дори и да има кой да направи стоманени носачи - това не Ти помага по никакъв начин

Поздрави! надявам се да съм бил полезен

Всъщност си прав - не се бях замислил - всеки говори за това как се чупят и хем знам, че не се чупят ами им се прецакват шарнирите хем пак пиша за стоманени.

Иначе за хлопането - и аз си мисля, че при 8 носача няма да падне колелото особенно на ауди, ако са разбити 1 или 2.

Все пак ще сменя скоро тези, които хлопотят, като ще купя цял комплект и ако се разхлопа допълнително нещо ще сменям и него от копмлекта. Иначе аз като си пусна музиката - дори не усещам хлопането - няма отражение във волана и т.н. Само глухо клопотене при изгасен CD player :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почне ли да чука носач се сменя, защото разбития шарнир, накрайник,биалетка, тампон и т.н. пренася това блъскане на здравите и от там и те се разбиват. Гумите ти сеят, волана ти бие и ще караш под 100км/ч понеже над 100 ще имаш усещането че стреляш с автомат. Един носач почва от 30лв нагоре, за 30 лв мисля че не си заслужава да съсипваш кола. забравих да напиша че и рейката се скапва. Една рейка и тя си има живот може да чука но се рециклира за около 150+ лв НО понякога е неспасяема и новичка е 1200 лв.

Сега сметни 30 лв или: изядени гуми 2 броя по 150лв среден клас, комплект носачи 350++ лв. рециклиране на рейка 200лв или 1200лв работа на майстора едни може би 30% от тия цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като караш много и не искаш да сменяш носачЕ, вземай си голфетка две и си капитан.

като имаш брада, трябва да имаш и гребенче... ебати темите...сериозно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега си е взел и май няма да искарат повече от другите.

А той как е преценил че "май" няма да изкарат?

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега си е взел и май няма да искарат повече от другите.

кои е този колега ? интересно ми е защото и аз от скоро съм с такива носачи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май визира мен, но аз не съм с Meyle HD, а с Mapco XPS, а и още не съм разглобил колелото да видя подозрителния звук откъде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че заглавието е малко странно, ама навсякъде чета за А4 - B5, че им се чупят носачите за 20 - 30к километра. Аз карам МНОГО - което значи че на година ще тряа да въртя по 500-800-1000 лв. за носачи.

Колко караш на година?

Щото, ако ще даваш по 900лв за носачи/комплекта е 300лв/ - това означава 3 пъти в годината да ги сменяш или да минаваш 80-90 000км за 1 година. Или с тва АДР да даваш за една година 14000лв за гориво :steinigung:

Някак не си се връзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Мейле ХД, но още е много рано да давам оценка, т.к. съм минал не повече от 10 000км.

За сравнение - предишните (от "евтините" - 300лв.) на 20 000км се разхлопаха - не сериозно, но достатъчно да ме дразнят, а не е като да не внимавам по дупките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...