Jump to content

Сутрин трудно пали


devin81

Recommended Posts

Здравейте пичове. Пускам тази тема с надеждата някой да ми помогне. Проблема е следния:

Сутрин пали доста трудно. Трябва да я въртя 4-5 пъти на стартер докато запали. След като запали после няма никакъв проблем пали от първия път независимо колко време е престояла. Когато дам на контакт помпата се чува и явно качва бензин. Компресията я мерих преди около 18000 км. не си спомням точно но беше над 11.5 бара на всички цилиндри.За 10 000км доливам около 300-500грама масло. Прави ми впечатление че има сутрини които пали от първия път. Незнам на какво се дължи това. Мотора е АБК 2.0Е. Има и ГИ. Но проблема го имаше още преди да сложа газта. Мисля си за клапана за налягането на рейката да ли не е от него. Ще погледна да ли има бензин в маркучето. Преди около 2 месеца ходих на елкон и всичко по токовете беше ОК. Благодаря предварително на всички отзовали се. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам същият проблем от както застудя сутрин пали все по-трудно.Синия датчик е чисто нов оригинален,петата дюза работи преди малко и дадох ток от акумолатора и пръска значи и тя не е проблем освен ако не ходи ток до нея.И аз чувам помпата че работи и даже пробвах да давам на контакт няколко пъти за да направи налягане ако е тръгнала ефект няма.Вадих и маркучето за клапана на реиката не изпуска бензин грам.Само сутрин ми го прави тоя номер или когато е престояла повече време колата и моя двигател е АБК,но аз нямам газова и колата никога не е имала.Дано да намерим проблема къде е!

п.п.Колега извинявай че ползвам твоята тема,но видях че имаме идентични проблеми.

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам същият проблем от както застудя сутрин пали все по-трудно.Синия датчик е чисто нов оригинален,петата дюза работи преди малко и дадох ток от акумолатора и пръска значи и тя не е проблем освен ако не ходи ток до нея.И аз чувам помпата че работи и даже пробвах да давам на контакт няколко пъти за да направи налягане ако е тръгнала ефект няма.Вадих и маркучето за клапана на реиката не изпуска бензин грам.Само сутрин ми го прави тоя номер или когато е престояла повече време колата и моя двигател е АБК,но аз нямам газова и колата никога не е имала.Дано да намерим проблема къде е!

п.п.Колега извинявай че ползвам твоята тема,но видях че имаме идентични проблеми.

Колега възможно ли е да има запушени инжектори? Аз не съм замервал температурните датчици. Знаеш ли какви параметри трябва да имат при замерване с мултицет? При мен като я завътя няколко пъти на 2-3 път се опитва да запали но не успява. Сякаш не й отива бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при мен запали като за секунда и гасне,след това пали и като на 3 цилиндъра хлопа тропа и гасне или аз я загасвам и пак паля и хоп все едно нищо и няма.Датчиците има някъде тема,но аз ги смених и двата от кокич ги взех нови и оригинални и пак си остана проблема,за дюзи запушени се съмнявам защото като си запали 1-я път колата след това никаквки ядове върви си прекрасно и не тресе.Според мен или компа не подава ток до 5-та дюза или няма налягане бензиновата помпа(но и това ме съмнява).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете на каква температура компа подава ток към 5-тата дюза.Има ли някакъв клапан който да задържа налягането на бензиновата система след като изгасне двигателя?При мен проблем започва да става се по-често а не само сутрин а при истинал мотор изобщо,пали по-трудно или като запали хлопа на 3 цилиндъра и ако и дам повече газ гасне трябва съвсем леко да подам газ или да я изгася и пак да запаля...Та почвам да се съмнявам за бензинова помпа(че не прави достатъчно налягане),но ако е така ще върви ли добре във високите обороти защото мойта си върви дори на 5-5500 оборота не се усеща недостиг на гориво върви си и в прекъсвач влиза даже като ме ядоса :bia:

п.п. Ще бъда много благодарен на отзовалите се Колеги по решаване на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете на каква температура компа подава ток към 5-тата дюза.Има ли някакъв клапан който да задържа налягането на бензиновата система след като изгасне двигателя?При мен проблем започва да става се по-често а не само сутрин а при истинал мотор изобщо,пали по-трудно или като запали хлопа на 3 цилиндъра и ако и дам повече газ гасне трябва съвсем леко да подам газ или да я изгася и пак да запаля...Та почвам да се съмнявам за бензинова помпа(че не прави достатъчно налягане),но ако е така ще върви ли добре във високите обороти защото мойта си върви дори на 5-5500 оборота не се усеща недостиг на гориво върви си и в прекъсвач влиза даже като ме ядоса :respekt:

п.п. Ще бъда много благодарен на отзовалите се Колеги по решаване на проблема!

Колега ако не подава достатъчно налягане не би трябвало да върви както трябва във високите обороти. Мисля че няма да й стига горивото. Тук проблема е че има нещо което не сработва при първоначалния старт. Когато я въртя имам чувството че няма бензин. Горивния филтър си го сменям на всеки 10 000км. Не пестя от такива консумативи. Мислех си да не би да има нещо запушено някоя цетка на помпата и от това да прави проблем но ако е запушено няма изобщо да пали или ако запали няма да има мощност защото няма да й стига горивото.

Благодаря на колегата Машш за инфото. Утре ще замеря датчиците с мултицета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта е на същото дередже. Сутрин пали от много завъртания. Ако върна ключа преди да е запалила и после пак врътна пали от четвърт. Това само ако е престояла цяла нощ и сутринта е по-хладничко. Имам някакво съмнение в свещите, ама знам ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама оправяйте,защото още не е почнало да става студено,чакаме най-студената зима от 1000 години насам... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на мойта и открих проблема,беше се скъсала жицата на буксата на 5-тата дюза и не ходеше ток до нея.Свързах запоих и запали лесно,но докато си играех с проби и откачах букси тук там въртях на стартер и може и за това да е запалила по-лесно,но мисля че това е проблема.Утре сутрин ще разбера със сигурност.Иначе като дам на контакт отива напрежение 10-11,5волта ток на дюзата и като върти стартера почва да пада на 3,5,7 играе напрежението,незнам дали така трябва да е.Дано да е това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на мойта и открих проблема,беше се скъсала жицата на буксата на 5-тата дюза и не ходеше ток до нея.Свързах запоих и запали лесно,но докато си играех с проби и откачах букси тук там въртях на стартер и може и за това да е запалила по-лесно,но мисля че това е проблема.Утре сутрин ще разбера със сигурност.Иначе като дам на контакт отива напрежение 10-11,5волта ток на дюзата и като върти стартера почва да пада на 3,5,7 играе напрежението,незнам дали така трябва да е.Дано да е това!

Здрасти, ти си злател бе приятелю :flehan: .Когато ти прочетох коментара след 5мин вече бях извадил буксата на 5-та дюза. И какво установих? И двата кабела бяха скъсани. Веднага се заех с отстраняването на проблема и преди около 2часа приключих. Запоих други кабели към куплонга и ги свързах. При по- студено време скоро не бях я чувал да пали толкова леко. Евалла пич. :flehan::flehan::bia: . Много имам да те черпя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се Колега,че един път и аз съм бил полезен на някого от този форум!

По-принцип все на мен ми помагат.Радвам се че и ти си се разминал с лек ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм малко лайк в това отношение. Може ли някой да пусне снимка къде се намира тази букса да взема да я видя и мойта пущина дали е наред ако не е да я оправя :steinigung: Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм малко лайк в това отношение. Може ли някой да пусне снимка къде се намира тази букса да взема да я видя и мойта пущина дали е наред ако не е да я оправя :respekt: Благодаря!

В ляво на смукателния колектор синя букса.

post-16965-1288005476.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега. Аз преди мъничко се видях с Муцев и той ми я показа. Като извадих буксата кабелчето беше скъсано. Днес ще го оправя и утре сутрин се надявам да пална като пич а не да се мъча и да се чудя що тоя кошник се мъчи така :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега. Аз преди мъничко се видях с Муцев и той ми я показа. Като извадих буксата кабелчето беше скъсано. Днес ще го оправя и утре сутрин се надявам да пална като пич а не да се мъча и да се чудя що тоя кошник се мъчи така :respekt:

Е колега нека да не обиждаме автомобилине ни на "Кошници" ;) . Реднам се ако съм бил полезен но най вече трябва да благодарим на колегата Gnaks за компетентната намеса. Пожелавам Ви мн безаварийни километри. ;)

Много благодаря колега. Аз преди мъничко се видях с Муцев и той ми я показа. Като извадих буксата кабелчето беше скъсано. Днес ще го оправя и утре сутрин се надявам да пална като пич а не да се мъча и да се чудя що тоя кошник се мъчи така ;)

Е колега нека да не обиждаме автомобилите ни на "Кошници" :hilezh: . Реднам се ако съм бил полезен но най вече трябва да благодарим на колегата Gnaks за компетентната намеса. Пожелавам Ви мн безаварийни километри. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм мерил нищо, ама смених горивния филтър преди 5-6к км някъде. А под кошница имах предвид "кошница". Ако беше кошница със сигурност щях да съм я пратил по дяволите а вече бая нещица смених по нея и още има даже ама пусти пари :bia: Поне това се оказа проблем, който мога да реша сам сравнително бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъ, как да извадя кабелната обувка от буксата? Нещо сецках напъвах ама не става. Ако напъвам още малко ще я счупя без да искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре самата букса е с една пластмаска дето пречи на обувката да излезе от буксата...Бъркаш в буксата и натискаш пластмаската,аз го правя обикновено с игла...

:hilezh:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от вас да си е мерил налягането на горивото на инжекциона и да е сменял наскоро горивен филтър?

Налягане не съм мерил но горивен филтър сменям на всеки 10 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги както винаги Ради ще се окаже абсолютно прав!Оправих буксата както ви казах вчера и днес сутринта същото положение,едвам пали от 5-6тия път :) Ще трябва да се ходи на сервиз,поне в моя случай де...Нямам нужните инструменти за да замеря сам това налягане,а и мисля че не само то се ебава.Може би и майстора който ми регулира дебитомера да се е усрал....Някой от колеги да има печени и доверени хора в сервиз или ако може да помогне с нещо да пише на Л.С ще съм много благодарен!!!Тя сега при 0 градуса не пали ами като падне -15 -20 направо :bia:

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги както винаги Ради ще се окаже абсолютно прав!Оправих буксата както ви казах вчера и днес сутринта същото положение,едвам пали от 5-6тия път :) Ще трябва да се ходи на сервиз,поне в моя случай де...Нямам нужните инструменти за да замеря сам това налягане,а и мисля че не само то се ебава.Може би и майстора който ми регулира дебитомера да се е усрал....Някой от колеги да има печени и доверени хора в сервиз или ако може да помогне с нещо да пише на Л.С ще съм много благодарен!!!Тя сега при 0 градуса не пали ами като падне -15 -20 направо :rolleyes:

Колега немога да ти помогна с майстор, защото си доста далеко. Моята тази сутрин запали без никакви проблеми, а температурата на вън беше около 3-4 градуса.Тия дни го дават да се захлажда времето и ще я видя как ще пали в студените сутрини. Като намериш майстор и като й направят всички интервенции свързани с ремонта пиши в темата каква е била причината. Успех приятелю.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Колега,като открия какво и е ще пиша непременно!

Gnaks ako o6te ne si nameril maistor mislq che tova e tvoq chovek http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=86697

P.S Izvinqvam se za latinicata no toku shto mi se skapa kirilicata na kompa. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...