Docho Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Колега,съвета ми е да си купиш оригинални фарове на старо със здрави механизми за настройка.След това им свали рефлекторите и гривните към тях и ги прати в Стрелча на Евертлак за да им направят ново светоотразително покритие.После си вземи читави крушки,например Филипс или Осрам,сложи ги,регулирай фаровете както трябва и си готов! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Стига сте писали глупости за ксенона. Това, че не можете да го настроите да свети правилно си е ваш проблем. Сульо и пульо слага ксенон на рефлектор без да знае как и какво свети и без каквито и да е настройки. Виждате постоянно такива хора и после плюете ксенона. Ксенона на рефлектор си е пипкава работа (и не е за всеки), след която светва просто "един път", без да заслепява.Нека не се оспамва темата на колегата със спорове за ксенон. Достатъчно теми има във форума и е изписано не малко за ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Tи пък както го каза ще си помисли човек че ксенон на рефлектор може да се монтира само от човек с три висши образования и 10 години стаж в областа! Никакви тънкости няма при монтирането на ксеноновите крушки, монтират се както и обикновените, а за настройката е на самия фар е все тая дали фара е с ксенон или не. Единственото трябва при закупуването на ксенона да се съобрази това, че ще се монтира на фар с рефлектор и съответно самите крушки да са прдназначени за това. Тоест крушка за къси светлини (независимо Н1 или Н4) да има в долната си част пластинка или черна лентичка, която да не и позволява да свети като крушка за дълги светлини (тоест на всички посоки). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 За висши не знам, ама поне трябва да има елементарни познания по физика и по-точно пречупване на светлината. Биксенон крушката закупена от магазина има дооооста да се преправя за да "светне". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 А един оригинален фар с лупа свети в пъти по-добре от стандартния фар, ксенон се монтира безпроблемно и нямаш никакво заслепяване на насрещно движещитесе заради лупата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 (Редактирано) За висши не знам, ама поне трябва да има елементарни познания по физика и по-точно пречупване на светлината. Биксенон крушката закупена от магазина има дооооста да се преправя за да "светне".Трябва да се оди при байчо Коце да им завари по един винкел ? A за светлината не знам. Аз тогава не бях на училище и не знам кой я е счупил Имам и извинителна бележка от моля Другарката Редактирано 29 Октомври 2010 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 новият фар е по-добър от който и да е стар фарколега да те питам, на колко год. ти е колата и колко време мислиш че ще я караш още?купи си едни нови фарове "куче" марка и си ги карай още 5 год. без проблем пък после си смени колата+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 И цената на този фар е 480 кинта Чистак нов,Hella! И наистина с ксенонче на 6000К,свети ненормално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 колега аз бих си купил ако имах пари от с2 с лупи или 90-кови ,обаче да ти кажа депо и тик дето ги плюят не са толкоз лоши поне аз сложих депо на а4 ката ,засега година и малко светят перфектно предполагам че и за б4 няма да е зле работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunkata Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Колега не знам за другите , но аз си смених единия мигач със ДЕПО понеже на оригиналния му падна стъклото и мога да ти кажа че седи като подарен на колата , направо си ме дразни и все си търся по моргите оригинален за да го сменя , така че ако държиш на приличния вид на колата си първо провери дали пасва добре , при мен между мигача и калнила лъсна 5мм. фуга при положение че колата няма удар и всичко си е както трябва. Според мен две оригинални хелли от моргата ще ти свършат сто пъти по-добра работа, преди време бях проверявал и вървяха по 40 лв. бр. а сега не знам как са. А по въпроса за ксеноните , аз лично съм от 2 год. с китайски биксенон за 160 лв. и нямам никакви грижи, само че и там има тънкости , аз моите като ги сложих отначало беше много зле , смъкнах фаровете , лъснах рефлекторите , полирах си стъклата и накрая махнах и ламаринката на биксеноновите Н4-ки с която ги продават, понеже фара на аудито си има ламаринка която изпълнява същата функция, от там отидох да ми ги регулират в сервиз и мога да ти кажа че се родих на пътя вечерно време, а и за капак до момента освен за полицаи за друго не са ми святкали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Russian Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Някой доволен от DEPO с Б4, който да е успял да го регулира? Защото моите впечатления от тази марка монтирана на Б4 е, че светят много хубаво, но в небето и не подлежи на реглаж - въртиш и нищо не се променя . Естествено, че новият рефлектор е хубава идея, ама ако осветява облаците не е оферта . Аз лично си взех два фара в комплект с мигачите от Bosch (общо 400 лв.), регулирах ги и светят прекрасно. Скъпо е и не е разумно, но е истинско. Вярно е, че това са безумно много пари за кола на толкова години, но любовта изисква жертви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 (Редактирано) Някой доволен от DEPO с Б4, който да е успял да го регулира? Защото моите впечатления от тази марка монтирана на Б4 е, че светят много хубаво, но в небето и не подлежи на реглаж - въртиш и нищо не се променя . Естествено, че новият рефлектор е хубава идея, ама ако осветява облаците не е оферта . Аз лично си взех два фара в комплект с мигачите от Bosch (общо 400 лв.), регулирах ги и светят прекрасно. Скъпо е и не е разумно, но е истинско. Вярно е, че това са безумно много пари за кола на толкова години, но любовта изисква жертви. Поздравления за Боша и за това,че си постъпил като истински фен! Депото е пълен ташак!Мигачите ми са Депо и все едно са изработени от ученици в час по трудово обучение.Така са направени,че единия дори не можа да пасне добре и излиза напред от фара. Редактирано 30 Октомври 2010 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Поздравления за Боша и за това,че си постъпил като истински фен! Депото е пълен ташак!Мигачите ми са Депо и все едно са изработени от ученици в час по трудово обучение.Така са направени,че единия дори не можа да пасне добре и излиза напред от фара.и мойте мигачи излизат ама аз им сложих по малко "болкит" вече 1 година не са мръднали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Явно е до партида тея мигачи.При мен дори и след три години ползване нямам оплакване от потъмняване.Щракнаха перфектно към фаровете и няма фуги никъде, купени двата за 14 лева от близкия магазин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditos Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 ми то май вече е на късмет или го имаш или го нямаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 За висши не знам, ама поне трябва да има елементарни познания по физика и по-точно пречупване на светлината. Биксенон крушката закупена от магазина има дооооста да се преправя за да "светне".Я сподели какво точно се преправя на крушката, че ми стана интересно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Маха дефлектора (ламаринката) : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Коя по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 (Редактирано) Тази, която е по височината на крушката и минава отгоре.Макар, точно този детайл да е задължителен за би- ксенон H4. Редактирано 31 Октомври 2010 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Я сподели какво точно се преправя на крушката, че ми стана интересно!Нищо не махам!Потърси темите за ксенон във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 1 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2010 Някой доволен от DEPO с Б4, който да е успял да го регулира? Защото моите впечатления от тази марка монтирана на Б4 е, че светят много хубаво, но в небето и не подлежи на реглаж - въртиш и нищо не се променя . Естествено, че новият рефлектор е хубава идея, ама ако осветява облаците не е оферта . Аз лично си взех два фара в комплект с мигачите от Bosch (общо 400 лв.), регулирах ги и светят прекрасно. Скъпо е и не е разумно, но е истинско. Вярно е, че това са безумно много пари за кола на толкова години, но любовта изисква жертви. E ей ме на де Ми регулирах си ги аз самичък,на разчертан екран ... Първоначално нарочно го бях вдигнал,ама една вечер след петото присветване,викам не е добре!Смъкнах ги малко,и досега не са се обадили ... Интересното е,че десният фар фабрично с по-голям ъгъл на отрязване! По принцип нали е 15 градуса,ама тук е 20 да речем,което е мнооого полезно,,понеже хващам знаците отдалеч + това има една допълнителна светлинна резка м/у хоризонталната и горната черта!Абе с една дума съм мнооого доволен от тез "китайчета"!Имат си косури(крушката за габарит,освен че е W5W,a не Т4,постоянно излиза),ама за таз цена,някак си е смешно да искам повече!Конденз до сега няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Russian Публикувано 1 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2010 Явно е въпрос на късмет, защото моите впечатления от DEDPO са по-скоро в посока на невъзможен реглаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване