Jump to content

Каране без дебитомер. Проблем ли е?


iavorianev

Recommended Posts

Здравеите колеги.Имам следния въпрос.От около 2 дни разкачих дебитомера и колата върви доста повече.Става вапрос за ауди а6 2.5 тди.Колата е доста по пъргава,ускорява без никакво замисляне,та въпроса ми е може ли да се развали нещо по електрониката или друго ако се кара с разкачен дебитомер?Предварително ви благодаря!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ти защо всъщност го разкачи.....?

просто си направих експеримент :steinigung: просто в момента колата е по-бърза, с по добра динамика при рязко подаване на газ няма никакво замисляне всъщност ме интерисува може ли да има някакви проблеми :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи и чисто нов дебитомер и тогава ще разбереш колко добре върви колата ти!

Преди 2 години и сложих чисто нов оригинален,така че имам представа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се отвори такава тема, да попитам и аз дали може да се кара без дебитомер (АБК 115к на газ) при мен проблема е там че мн бавно сваля оборити като дам на свободна и проблема е от него,ама като чета какво става когато отидеш да го сменяш е някаква лудница,а като пробвах без него нямаш грижи,повече върви и няма проблем с обортите

Та възможно ли е да се кара без него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега, като си пробвал и работи "без проблеми", защо задаваш въпроси изобщо?

Това устройство по принцип е излишно, само вкарваш маркуча от изпарителя директно в гофрата и си на шест!

Махни и кутията и на нейно място сложи самия изпарител, да е възможно най-кратък пътя на газта до колекторите, но не забравяй да откачиш стъпковия мотор и ТПС да не се шашка компютъра и да не записва грешки. Ако ти играят оборотите, откачи и температурния датчик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради е много любезен, както винаги :steinigung:

А всъщност искаше да каже, че бензиновата кола не може да работи с откачен дебитомер - нямаш обороти на празен ход и гаснеш.

При дизела не е така - колата работи и без дебитомер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип само е пробвано ,не че се кара без него колата,по начина по който си почнал да изреждаш по добре е да земем по едно колело и да се мятаме ,трябваше да кажеш че не става без него и готово :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради е много любезен, както винаги :steinigung:

А всъщност искаше да каже, че бензиновата кола не може да работи с откачен дебитомер - нямаш обороти на празен ход и гаснеш.

При дизела не е така - колата работи и без дебитомер

А би ли имало някакви негативни последици при дизела,например турбина или компютър? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен колата се кара с ГАЗ и когато откачих въпросния дебитомер нямаше проблем,то е ясно че ще има при работа с бензин,ама мойто запитване беше дали на газ няма да има такива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и сложих чисто нов оригинален,така че имам представа

И каква представа имаш,като пишеш колко пъргава ти е колата без дебитомер.Това значи ,че е заминал и трябва нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква представа имаш,като пишеш колко пъргава ти е колата без дебитомер.Това значи ,че е заминал и трябва нов.

Идеята е дали е нужно да давам пак 300 лв. или мога да карам и така.Затова и сам пуснал темата-дали ще има евентуални последици.Нямам нужда от коментар дали съм за нов дебитомер или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А би ли имало някакви негативни последици при дизела,например турбина или компютър? :steinigung:

До колкото знам карането без дебитомер води до по-богати смеси в общия случай, от там повечко сажди. И вече по веригата евентуалния отрицателен ефект е върху EGR-a и турбинката.

Не мисля, че можеш да скапеш нещо по електрониката (включая и компа) от каране без деботомер.

Е аз не съм светило, прост ламер съм... да се изкаже някой мастър по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без дебитомер не върви ли колата в някакви средни стойности, съответно да погорява повечко ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без дебитомер не върви ли колата в някакви средни стойности, съответно да погорява повечко ?

И аз това се питам :)

Нали....и аз това казвам...!

Вместо само да казваш,можеш да изкажеш компетентно мнение по темата,каквото аз дотук не чух :)

Редактирано от iavorianev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не хванеш да го изчистиш твоя ,може да се е позацапал и да се разминеш с купуване на нов за момента.

С почистване ефекта е временен.

Просто тези двигатели скапват дебитомерите,или последните са калпави? Затова и искам да разбера какви биха били негативните последствия ако се кара без дебитомер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дебитомерите на АВК освен датчика за температурата на входящия въздух, друго не се зацапва.

Проблемите от общ характер без газ - износване на платката.

Проблемите при газ са три - крива клапа или издънено дъно, в следствие, но не задължително - износване на платката от крива клапа.

При отстраняването на тези повреди, причинените вреди могат да са няколко:

1. Изпилване, вместо изправяне на клапата

2. Изместване на пластмасовия регулатор на пружината на клапата

3. Въртене на винта с шестограм за обогатяване на сместа

4. Неправилно и неплътно затваряне дъното на дебитомера

5. Всичките бели на куп

По-синтезирано и просто от това, здраве му кажи!

Всичко се отстранява, има подробно описание в този раздел, включително и от мен.

Колата никога няма да работи икономично без тая джаджа!

Оправете го и колата ще работи коректно!

Ползвайте търсачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти.

Почисти датчика за входящ въздух и виж дали не задържа клапата.

Промий отвора за въздуха на празен ход с нафта.

Провери пистата на потенциометъра дали не е прекъснала.

Другото за газта няма как да ти се случи, освен ако някой не е въртял дебитомера ламерската.

В същност кое те кара да мислиш, че не ти работи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...