iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Здравеите колеги.Имам следния въпрос.От около 2 дни разкачих дебитомера и колата върви доста повече.Става вапрос за ауди а6 2.5 тди.Колата е доста по пъргава,ускорява без никакво замисляне,та въпроса ми е може ли да се развали нещо по електрониката или друго ако се кара с разкачен дебитомер?Предварително ви благодаря!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 A ти защо всъщност го разкачи.....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 A ти защо всъщност го разкачи.....?просто си направих експеримент просто в момента колата е по-бърза, с по добра динамика при рязко подаване на газ няма никакво замисляне всъщност ме интерисува може ли да има някакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Сложи и чисто нов дебитомер и тогава ще разбереш колко добре върви колата ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Сложи и чисто нов дебитомер и тогава ще разбереш колко добре върви колата ти!Преди 2 години и сложих чисто нов оригинален,така че имам представа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hohomot Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 като се отвори такава тема, да попитам и аз дали може да се кара без дебитомер (АБК 115к на газ) при мен проблема е там че мн бавно сваля оборити като дам на свободна и проблема е от него,ама като чета какво става когато отидеш да го сменяш е някаква лудница,а като пробвах без него нямаш грижи,повече върви и няма проблем с обортитеТа възможно ли е да се кара без него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Е колега, като си пробвал и работи "без проблеми", защо задаваш въпроси изобщо?Това устройство по принцип е излишно, само вкарваш маркуча от изпарителя директно в гофрата и си на шест!Махни и кутията и на нейно място сложи самия изпарител, да е възможно най-кратък пътя на газта до колекторите, но не забравяй да откачиш стъпковия мотор и ТПС да не се шашка компютъра и да не записва грешки. Ако ти играят оборотите, откачи и температурния датчик... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Ради е много любезен, както винаги А всъщност искаше да каже, че бензиновата кола не може да работи с откачен дебитомер - нямаш обороти на празен ход и гаснеш. При дизела не е така - колата работи и без дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hohomot Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 по принцип само е пробвано ,не че се кара без него колата,по начина по който си почнал да изреждаш по добре е да земем по едно колело и да се мятаме ,трябваше да кажеш че не става без него и готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Ради е много любезен, както винаги А всъщност искаше да каже, че бензиновата кола не може да работи с откачен дебитомер - нямаш обороти на празен ход и гаснеш. При дизела не е така - колата работи и без дебитомерА би ли имало някакви негативни последици при дизела,например турбина или компютър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hohomot Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 при мен колата се кара с ГАЗ и когато откачих въпросния дебитомер нямаше проблем,то е ясно че ще има при работа с бензин,ама мойто запитване беше дали на газ няма да има такива ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Ако си мислите, че се шегувам - моля! http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...st&p=177446 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Преди 2 години и сложих чисто нов оригинален,така че имам представаИ каква представа имаш,като пишеш колко пъргава ти е колата без дебитомер.Това значи ,че е заминал и трябва нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hohomot Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 мерси на RADI b4 ,благодаря че просветихте невежия човек в мен,и се извинямвам на колегата че се натресох в неговата тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 И каква представа имаш,като пишеш колко пъргава ти е колата без дебитомер.Това значи ,че е заминал и трябва нов.Идеята е дали е нужно да давам пак 300 лв. или мога да карам и така.Затова и сам пуснал темата-дали ще има евентуални последици.Нямам нужда от коментар дали съм за нов дебитомер или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 А би ли имало някакви негативни последици при дизела,например турбина или компютър? До колкото знам карането без дебитомер води до по-богати смеси в общия случай, от там повечко сажди. И вече по веригата евентуалния отрицателен ефект е върху EGR-a и турбинката. Не мисля, че можеш да скапеш нещо по електрониката (включая и компа) от каране без деботомер. Е аз не съм светило, прост ламер съм... да се изкаже някой мастър по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 без дебитомер не върви ли колата в някакви средни стойности, съответно да погорява повечко ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 НЕ мога да си представя, че въобще дискутираме този въпрос ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 НЕ мога да си представя, че въобще дискутираме този въпрос ! Нали....и аз това казвам...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 (Редактирано) без дебитомер не върви ли колата в някакви средни стойности, съответно да погорява повечко ?И аз това се питам Нали....и аз това казвам...!Вместо само да казваш,можеш да изкажеш компетентно мнение по темата,каквото аз дотук не чух Редактирано 15 Ноември 2010 от iavorianev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Що не хванеш да го изчистиш твоя ,може да се е позацапал и да се разминеш с купуване на нов за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Що не хванеш да го изчистиш твоя ,може да се е позацапал и да се разминеш с купуване на нов за момента.С почистване ефекта е временен.Просто тези двигатели скапват дебитомерите,или последните са калпави? Затова и искам да разбера какви биха били негативните последствия ако се кара без дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 На дебитомерите на АВК освен датчика за температурата на входящия въздух, друго не се зацапва.Проблемите от общ характер без газ - износване на платката.Проблемите при газ са три - крива клапа или издънено дъно, в следствие, но не задължително - износване на платката от крива клапа.При отстраняването на тези повреди, причинените вреди могат да са няколко:1. Изпилване, вместо изправяне на клапата2. Изместване на пластмасовия регулатор на пружината на клапата3. Въртене на винта с шестограм за обогатяване на сместа4. Неправилно и неплътно затваряне дъното на дебитомера5. Всичките бели на купПо-синтезирано и просто от това, здраве му кажи!Всичко се отстранява, има подробно описание в този раздел, включително и от мен.Колата никога няма да работи икономично без тая джаджа! Оправете го и колата ще работи коректно!Ползвайте търсачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Колега,аз говоря за дизелож мотор.Тожа което си написал пак ли важи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Почти.Почисти датчика за входящ въздух и виж дали не задържа клапата.Промий отвора за въздуха на празен ход с нафта.Провери пистата на потенциометъра дали не е прекъснала.Другото за газта няма как да ти се случи, освен ако някой не е въртял дебитомера ламерската.В същност кое те кара да мислиш, че не ти работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване