tradiuli Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Тая бърза А3-ка иска ли старт с Хюндай 1.5 12v ..... може от място от 60 от 100 ..... от колкото иска ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Тая бърза А3-ка иска ли старт с Хюндай 1.5 12v ..... може от място от 60 от 100 ..... от колкото иска ?Тоя същия дето предизвиква коли до 220-230 коня в тунинг форума ли ? Що отказа на 106цата старт от място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tradiuli Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Същия е да ..... не исках от място , защото нямаше добри гуми колата и буксуваше много ..... сега вече ОК за всякакви стартове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Тоя същия дето предизвиква коли до 220-230 коня в тунинг форума ли ? Що отказа на 106цата старт от място?Все пак тая 106ца стартира с нитро ... без нитро е 15.1 на БФДР мерилка на Лесново... валосана е също така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 ...Добър вечер---ти си моето вдъхновение да карам атмосферка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Все пак тая 106ца стартира с нитро ... без нитро е 15.1 на БФДР мерилка на Лесново... валосана е също така.Е да де аз не съм казал, че е стокова... Интересна ще е гонката между тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Добър вечер---ти си моето вдъхновение да карам атмосферка... Скоро ще има 500-600 коня Сивик на тегло около 1000кг ... така, че в бъдеще си смени вдъхновението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Няма как, той ме е надъхал завинаги...и битурбо да стане, все ми е едно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 (Редактирано) Жоро, за мен, тоз уред вашия е тотално неверен, просто тая терминална от 161 реални, направо не мога да я повервам и тва е!Махо, начи требе с теб да направим един старт и с Рибата като дойда до София, мисля ще е интересно!Аз съм 13.4-13.6 на 400м мерено с ДрифтБокс, обаче друго ми е интересно, тия 13.8 Ангел с нитро ли ги даде или без?Щото ако е с нитрото и на него ше му скоча, пък нека ме убие на мазния Боянски асфалт Скоро ще има 500-600 коня Сивик на тегло около 1000кгТва ше е ебати въртигумката уникална Редактирано 9 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 (Редактирано) С мен няма да е интересно защото си по-бърз с около 1 секунда на 400м ... с Рибата също ... с него само от летящ... ама пак би трябвало да го биеш. А за Ангел ... той никога не е имал нитро!!! В едно клипче разправя, че му е свършило нитрото като се гони светофарно с един курвет ... но той се ебава там. Редактирано 9 Декември 2010 от MaXo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 С Астрата вече няма никав смисал + 100 коня нитро е и вирви на смъртЕй го начи кирчето провокатор....Тогава значи ще го пробвам и Ангел, пък мене не ми е кофти като падам, а да ти кажа и с вас ще ми е интересно, дори да си мислиш, че нема смистъл! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Ей го начи кирчето провокатор....Тогава значи ще го пробвам и Ангел, пък мене не ми е кофти като падам, а да ти кажа и с вас ще ми е интересно, дори да си мислиш, че нема смистъл! Ангел се ебаваше с Кирчето ... не е провокатор... той вярва, че Ангел е с нитро ... може после да потърся какво си писаха във фейсбуук хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Демек викаш има смисъл и с Ангел да пробвам, че Зендера се счупи да ме убеждава как ще съм като спрял едва ли не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Демек викаш има смисъл и с Ангел да пробвам, че Зендера се счупи да ме убеждава как ще съм като спрял едва ли не...Е па трудно е да се повярва, че Алпина като твоята може да дава средна 13ка То и аз не бих повярвал ... единствено понеже знам, че си се мерил с техниката на Тони ... та съм склонен да повярвам... ама ми е интересно да видя и дино графика на колата ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 макцо бега ли нисаня ве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 макцо бега ли нисаня ве Не бе седи си ... в застой е ... нещо като теб с жените предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 И ти намери кфо да кажеш, поумнел си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zender Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 (Редактирано) Демек викаш има смисъл и с Ангел да пробвам, че Зендера се счупи да ме убеждава как ще съм като спрял едва ли не...Аз никой и нищо не обеждавам....Искаме офицялно старт с АЛПИНА!Времето на астрата е 13.8 да видим как бие Алпина която дава 13.4 на 402м.Старт от място на 402 м!? Редактирано 9 Декември 2010 от Zender Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Квото и да се лала тука ясно е и на котките по улиците че 1.8Т с няколко ъпгрейда около мотора ще ги прескокне всякакви там М5-ци М7-ци и тралала литрови монстъри. 330 бензин редови шестак било с две врати и един калник по бързо от 1.8Т голямо постижение няма що. Спонсори на застраховка ГО 330 с един кални от стандартнмо 1.8Т ли? Имам и 1.8Т ... голяма глупост написа. 330ката е 1000 пъти по-приятна кола за каране ... и по-вълнуваща!!!Сега недей да ми пишеш за това какво може да стане с 1.8Т ... знаем ... ама става с пари ... и пак не винаги е приятно да се кара кола с лаг. И пак ще предпочета 330ката ... от както я имам ... нямам желание да карам А4ката ... седи и тя пред блока ... и ще я продам за 2 пъти по-малко пари от колкото ми е излезнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Демек викаш има смисъл и с Ангел да пробвам, че Зендера се счупи да ме убеждава как ще съм като спрял едва ли не...Кога се очартава да идваш в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 milenig1.0-200км/ч. за около 25-27сек. не е зле.2.Бъркаш удоволствие от шофирането с ускорение май... MaXo имаше предвид първото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Пич си ама ТОВА може ли изобщо да се каже че е приятно за каране не знам Или аз нещо не разбирам или това е супер мъртвец или тоя клип нещо е бъгав !За след 220 не споря че 330-ката е по приятна ДАЕми 231 коня кола ... тежаща около 1500кг ... прави 160 за 15 сек ... мислим да е по-добре от А3-ка ... тежаща 1200кг ... и 250коня, която ги прави 160 пак за около 15 сек. Само дето на 330ките километражите не лъжат ... мога да направя клип с ГПС-а ми. Баце ... ти имаш ли идея колко по-бърза е от стандартна 1.8Т ... да ти показвам клип на 1.8Т сток ли? По-прятна е понеже няма лаг ... върви в ниските добре ... и се дрифти ... фън демек, ако ме разбираш? Да не говорим, че харчи дори по-малко от 1.8Т хаха ... от лични наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 http://www.youtube.com/watch?v=UFxJSYjUgL0http://www.youtube.com/watch?v=vcBWGyGNeS8...feature=related://http://www.youtube.com/watch?v=UFxJ...ure=relatedhttp://www.youtube.com/user/vasilmaxo#p/u/7/KxXa6GQKdUYЕто да ти покажа как вървя с Октавия 226 коня на хъбовете ... която има записано 14.8 на Божурище. Клиповете са от преди да ходя на ремап на диното в Пловдив. Тая Октавия е 2.0ТФСИ ... демек доста по-добре от 1.8Т хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Лично за мен удоволствието от шофирането е когато можеш да издърпаш от ниски обороти, а това май беше поприще на турбо колите. Не се съмнявам че 330-ката е монстър ама се съмнявам че толкова бързо се събужда колкото 1.8Тпп поне 325 е зле, за 330 ката само гадая Добре намери ми някое 1.8Т и ще тръгваме от 1400-1500об да видим какво ще стане. Нещо си се объркал в разсъжденията си.Гледал съм ги одавна, евала Явно на ОСтавия-та и трябва малко"жокер". Сток беше нали ? Сега видях, че имаш Пасат 1.8Т ... искаш ли с него да снимаме клипове ... той стандартен ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Нека да позасъхне времето и ще се съберем. Навярно си прав за твойта 330-ка сега като гледам клиповете пак. С чип на 1 бар е пасата, без него нищо не става Всъщност ти си наясно де ....Добре и с чип ще пробваме ... ама с чип мога да ти предложа щом се кълнеш в тия 1.8Т-та ... да направим един тест няколко последователни ръна ... да видим кога ще му кипне чайника на 1.8Т-то. И като се напече кулера и турбината и всичко ... дали ще върви както след първия рън. Предлагам ти като се видим да направим следните стартове ... старт от място ... за да придобиеш представа за разликата. После старт от каквата искаш скорост на 1ва ... на 2ра от 30 ... и най-интересните доускорения са от 80-90 ... щото като изпреварваш горе долу започваш да изпреварваш от такава скорост зад някой камион ... и мушкаш 3та.... та от 3та на 80-90. Ще отидем на магистралата и ще возим по 1 човек във всяка кола да снима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване