Jump to content

Полиране на джанти...


чоко

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Полирането и запазването на лъскав вид на джантите и детайлите зависи най-много от химичното взаймоотношение между алумина и другите метали.По спомени колкото повече силиций има толкова по-лесно и по -лъскаво става,ако магнезият е повече толкова полирането е по-трудно и по-матово.Аз съм ползвал силиконова паста за да се запечата ефекта максимално бързо,но все пак е хубаво през определен период да се тръкват наново дори и на

ръка.За безконтактното няма смисъл да говорим то сваля боя пък на метала какво причинява е чудо изключено е да се мият такива дейтали поне за мен.

Ето го най-евтиният комплект за полирани заедно с пастичките към 18лв в бриколаж

009098316.jpg

И ето какво може до си постигне с него

010521501.jpg

009482509.jpg

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моторетката ги минах със шкурка като колегата (много търкане падна) и после с този препарат и пак много търкане и ефекта беше поразителен. Нямам проблеми при безконтактно миене. Събирам смелост да започна едни за колата, за да са готови за пролетта :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сериозно съм решил да си ги направя сам.

Ако не ми хареса, винаги има опция да ги боядисам.

п.с кофтито е че при мен капачките са големи и пластмасови....

или хромиране или без тях, ама хрома все си мисля че няма да съвпадне с полирания алуминий.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с лак няма ли да стане, примерно много тънък безцветен?

Има си лакова с директна адхезия към алуминий, сиреч след като полираш джантата директно пръскаш лака и забравяш.

Изключително устойчив на надрасквания е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си лакова с директна адхезия към алуминий, сиреч след като полираш джантата директно пръскаш лака и забравяш.

Изключително устойчив на надрасквания е

дай да го видим този лак за който говориш/ сайт или снимка /.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търка се със шкурки , но зависи в какво състояние е елемента който искаш да полираш. ако е много груб , започваш с по-едра шкурка /примерно от 150/ и караш така докато стигнеш до 2500 / поне аз до там търкам / , след това започва заигравката с пастите / аз работя с твърдите от типа на ГОИ -руската , но се използват 2 или 3 видя кичета / поне аз така правя/ и детайла е готов -полиран . от 400 започват водните шкурки. това е процедурата , но изисква много търкане и търпение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодарение на колегата/градски/-nipema..вече ми са готови и другите две джанти..

просто човека знае какво прави...аз не вярвах но се уверих в това..и ето то е на лице...

021578618.jpg

021578620.jpg

021578621.jpg

021578622.jpg

021578625.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е станало, ще накупя шкурки и кечета.

Тая руската паста къде да я търся?

Остава и лака дето подметнаха после да разбера какъв е и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде от мен да мине ще ви светна..... полирани джанти се запечатват НА ПРАХОВО!!!

тва е полирате и ги давате да им пръснат лак на прахово боядисване! :rolleyes::steinigung:

айде и да почерпите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повярвайте-нямат нужда от запечатване с лак ако не ги карате зимата. Моите вече втора година ги карам (същия модел полиран по почти същия начин със същите материали) и нямам никакъв проблем. Единственото условие е да не се дава колата на автомивка където да я напръскат с препарат за безконтактно миене и след измиване по възможност да се подсушат (макар и да не е задължително).

От личен опит установих, че различните пасти дават различен отенък на алуминия. Руската придава по-тъмен отенък, докато Wolfcraft-а дава по светъл и огледален блясък. Хубаво е отгоре да се запечатат с някакъв вид паста-аз използвам на Turtle Wax специално за джанти в която има тефлон и не позволява да се налепва прах и мръсотия толкова лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и моите колеги ама се чудя защо на места седят малко по мътни и от какво и ако може някои да покаже каква паста ползва за подръжка след това :respekt::hilezh:

преди след полиране сравнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запечатка не запечатка с времето алуминия матира. Поне веднъж годишно иска лъсване с машина. А като мине куче да ги припикае остава видима следа все едно с киселина е полято. На моите бордовете са полирани и запечатани със паста сонакс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На боди и най-хубаво но може да се ползва българското терминатор,въпреки че него по-трудно ще намериш отколкото бодито.Само работи доста внимателно с него защото е доста токсично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това го знам, мисля да обработя джантите в проветриво помещение.

А и друго, джантите дето ги мисля не са от "лесните", с какви инструменти е удачно да работя?

Или ръчен труд е истината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интеграле 45,няма по тъпо изказване.

Или си Тома неверни или си поредния разбирател(мързелив) <_<

Джантетата ги знам от преди,сега в завършен вид не съм ги видял но знам с кой ги правеха така,че не съм се и съмнявал че ще станат толкова ЯКИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...