чоко Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Колеги от скоро се захванах с едни джанти ,тоест моите имаха много забележки ,лака се люпеше много.имаха много следи от надрано по бордююри..използват се много видове шкурки докато станат както трябваджантите изглеждат все едно хромирани...показвам снимка на джантата преди да започнем да я правиме..тука вече след операцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Има ли лак накрая-нещо мътна ми се види.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 21 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 не нямат лак.ако се запичатат с лак..малко потъмняват,и лака започава да се беели,не държи на полираното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Супер е станало колега!Сега ако вмъкнеш и 2 реда с какво и как си го правил,ще съм благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Супер е станало колега!Сега ако вмъкнеш и 2 реда с какво и как си го правил,ще съм благодарен! +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 21 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 трудоемко е много колеги,казвам ви които не го еправел да не се захваща...всичко с еправи на ръка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Какви видове шкурка ползва, че мисля да си играя тая зима с летните ми докато няма какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 23 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 ето и резултата от другата джанта..за два дена една джанта си става перфектно...яко търкане..но сега времето е влажно и бавно се сваля лака.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Колега, това е раздел "направи сам". Би трябвало да обясниш как се прави, процедури, материали, някоя снимчица от процеса на работа да сложиш... Така все едно се хвалиш "вижте ме какво направих...", а може и да не си го правил ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Ефекта е поразителен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasito Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Колега, това е раздел "направи сам". Би трябвало да обясниш как се прави, процедури, материали, някоя снимчица от процеса на работа да сложиш... Така все едно се хвалиш "вижте ме какво направих...", а може и да не си го правил ти Ееее,той колегата,да не е клюкарка П.П. Иначе джантите са станали супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Ееее,той колегата,да не е клюкарка П.П. Иначе джантите са станали супер. Още в началото на темата го попитахме колегата какво и как го е използвал за да се получи,обаче май той иска да се похвали само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Ами нищо работа е-трябват ламелни дискови шкурки от номер 180 за началото и големите деруги и нагоре се редуват шкурки с номера до 2000 като при последните ефекта от полиране е налице и се продължава с кече на диск и шлайф паста-от марките TURTLE,SHELL,или руска зелена на цвят калъп ГОИ.Машинките трябва да са бързооборотни и могат да бъдат дрелка с гумен диск за поставяне на кръгчета шкурки,малък ъглошлайф с диск за шкурки или ламелни дискове шкурки.Наистина се изисква търпение....Накрая след пастите се обезмасляват с титан вайс или талк на памучно кече.Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Колеги, мойте са от тоз тип:Дали ефектът ще е същия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Въпросът е после как ще запечатате повърхността. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Само с лак няма ли да стане, примерно много тънък безцветен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 (Редактирано) Само с лак няма ли да стане, примерно много тънък безцветен?Ами първо ефектът се приглушава и второ бояджии са ми казвали, че после лакът падал. То този проблем го има и в оригинален вид на джантата, "леко" като ги "пипне" гумаджия още при монтажа....Ако се остави така както ги е направил колегата се поддържат много трудно, ако изобщо се поддържат. Чел съм, че трябва след всяко миене (мокрене) да се почистват и периодично да се третират със защитна паста. И никакви химически автомивки....Всъщност това ми го казаха и хората от адреса по-долу.Хвала на колегата за труда. На мен ми искаха 500лв да ми ги направят така. Аз естествено отказах, веднага след като разбрах как трябва да ги поддържам. Стори ми се мисия невъзможна.....Ето тук ги правят такаКолеги, мойте са от тоз тип:Дали ефектът ще е същия ?Виж линкът ,който съм пуснал и разгледай снимките на него. Има точно като твоята джанта. Ефекта е същия ! Редактирано 24 Ноември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Тука един обяснява howto, след което казва че просто трябва да ги пазим от сол http://www.pajalle.com/howto.php?id=002〈=enEpilogue: Remember to take care your polished wheels. Polished aluminium without any surface treatment needs constant attention. Watch out for salt (they put that on roads during wintertime here in Finland), and store the wheels (when not used) in a dry place. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Тука един обяснява howto, след което казва че просто трябва да ги пазим от сол http://www.pajalle.com/howto.php?id=002〈=enДа, без защита са си уязвими. Според мен и котленият камък във водата ще остави петна. Аз затова се отказах. Колко ли ще ги опазя.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 24 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 колеги нямаше ме цял ден ,и затова не ви отговорих ,значи и аз ги попитах тези в пловдив,казаха ми за 18цола джанти полиране цена-500лввикам си ужас ,решихме с един познат да опитаме ,тои ми каза какво да направя и аз започнах..Стъпки:1.Сваляш боята/лака с (ремовал или paint remover)2.Шкуриш до 2000-2500 шкурка3.Полираш със РУСКАТА паста "ГОИ".4.Правиш последно предпазно покритие на алуминия от корозия със съответна паста.пазиш от явтомивките да не се мият с безконтактно,и на месец два се минават с една паста на СОНАКС.в тубичка която струва 6лв..ами това е искат много търкане всичко се прави на ръка,не става да се въртят на колата ,защото аз не полирам бордове а цялата джанта.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EmRaH4oO Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 колеги в фолксваген форума има една ГОЛЯЯЯМА тема точно за полиране на джанти знам че е мн трудно и след няколко месеца така да се каже алумуния се окислява но все пак някой ако иска да си ги направи мога да намеря човек който се занимава с това нещо и не мисля че ще вземе много пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 24 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 ето как беха джантите много зле,карах ги точно 20дни ,и ги свалих защото си имаха много забележки..и това е ефекта от полирането,,но си иска поддържане както каза колега по горе// Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) Колега, това е раздел "направи сам". Би трябвало да обясниш как се прави, процедури, материали, някоя снимчица от процеса на работа да сложиш... Така все едно се хвалиш "вижте ме какво направих...", а може и да не си го правил ти Май колегата показва на вторите снимки джантите,когато са били нови, а на първите снимки показва как са поразени с времето Редактирано 25 Ноември 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Значи търкаш със шкурки първо сухи после водни до 2000 после отиваш във бриколаж продава се полиращ комплект който съдържа две кечета и два вида пасти струва към 18лв.Търкаш здраво със дрелката и се кефиш на ефекта докато не започне алуминия да потъмнява и да съжаляваш че си го направил.Лака пожълтява и пада и не е удачен.Казвам го защото съм полирал доста по сложни детайли от джанти.Все пак може да потърсиш пастите на вюрт те също са много добри като колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nipema Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 (Редактирано) Значи търкаш със шкурки първо сухи после водни до 2000 после отиваш във бриколаж продава се полиращ комплект който съдържа две кечета и два вида пасти струва към 18лв.Търкаш здраво със дрелката и се кефиш на ефекта докато не започне алуминия да потъмнява и да съжаляваш че си го направил.Лака пожълтява и пада и не е удачен.Казвам го защото съм полирал доста по сложни детайли от джанти.Все пак може да потърсиш пастите на вюрт те също са много добри като колегатаколега , не съм много съгласен с тебе по повод това че после полираните джанти ще потъмнеят. казвам го от лични набюдения върху моите джанти , които са с полирани бордове от повече от година и половина и не са мръднали . до сега съм ги излъсквал само 2 пъти , като се има в предвид че единия път една мацка на една автомивка където ми мият колата ги напръска с безконтактно и затова се наложи излъскването им. иначе има паста за поддържане блясъка на полираните и хромирани детайли. НАЙ-ВАЖНОТО Е ЗА ПОЛИРАНИЯ АЛУМИНИЙ ДА НЕ СЕ ОБРАБОТВА С ПРЕПАРАТИ КАКВИТО СА БЕЗКОНТАКТНО И ДРУГИ ТАКИВА. ИНАЧЕ КОЛАТА СИ Я МИЯ РЕДОВНО ПО АВТОМИВКИТЕ , НО ИМ КАЗВАМ САМО С АВТОШАМПОАН ДА Я МИЯТ . това е от мене . имам и други елементи по колата които са полирани и те не са мръднали , но все пак трябва да се пазят , а който си държи на колата няма да я осере и ще си я пази както трябва . поздрави на всички които искат да си правят полирани детайли по колата Редактирано 26 Ноември 2010 от nipema Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts