brabusGTI Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 http://www.automedia.bg/news/article_11314.htmlAudi RS3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 къв е Уркооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Страшна машина!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Скоро не ше караме такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Тон и половина хеч - честито... Иначе визия и агрегат са супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 23 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Много или малко ти се струва това тегло? Защото за справка Еволюшън 10 е 1450 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Как виждаш hot-hatch 1.5 тона и отгоре, да ми се вижда "леко".Audi RS6 - 2 тона и отгоре.Са остана новото S8 да е 3 тони и идилия.Де да бяха само от Ауди толко тъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 23 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Признавам, че съм учуден от това, че 1.5 тона ти прави впечатление. Че то Голф 4 с 1.8 мотор е 1300 + кг.Кой съвременен спортен хеч бек се приближава към 1 тон? Да не би да е STI на Субару? И той 1.5 тона."Леките" коли свършиха в далечната 1990 г., когато нямаше толкова много системи за активна и пасивна безопасност.Аз лично предпочитам колата ми да тежи 1.5 тона, но при челен удар да имам въздушна възглавница и скоростната кутия да не отива на задната седалка Що се отнася до колата (RS3) е перфектна спортна кола с възможност за нормално ежедневно каране. А цената й също много добра. Не говоря за мижавата покупателна възможност на българина. Но точно тук ще се намеси онова ганьовско мислене - вие, луди ли сте? Аз за сто бона знаете ли какво Порше (или S класа) ще взема на 3 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Отиваме към спор, който ми е късно да водя.За да няма неразбрали - хубава кола.Щеше да е по-хубава ако е 1300 кила. Разлика има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 (Редактирано) То и Ферари и Ламбо щеше да е хубаво да тежат под 1700кг, ама нейсе.....Тия леките работи ги може само Лотус, ама то са си за сметка на други неща. Мен теглото въобще не ме учудва. То един Голф R32 е пак толкова.4-местно купе + Автомат + 4x4 + фул екстри няма как да тежи по-малко.На ауди бегачките винаги са били абсолютен лукс. На Горубляне му казват Full Extras Редактирано 23 Ноември 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 (Редактирано) Много или малко ти се струва това тегло? Защото за справка Еволюшън 10 е 1450 кг.Ево 10 е 1560/1590/1600кг. според нивото на оборудване и скоростната кутия, най-лекото е GSR ниво и с механична трансмисия, 9-тка е 1400 и нещо килограма, така пише в дебелата книга за Еволюшън, която ми стой под масата. Иначе си много прав отдавна сигурно 15-20години вече няма среден клас хечбеци по 1тон. Един модерен средностатичтически хот хеч е към 1400кг. (Фокус СТ/ГТИ/ОПЦ/ Рено РС и т.н.) така, че килограмите на Аудито са повече от прилични, при положение, че разполага с доста по-мощен и силнен мотор от всяко едно ЕВО/СТИ.Тон и половина хеч - честито... Явно отдавна не си гледал в каталозите колко тежи един 4х4 хечбек или седан от сегмент "C", едно Ауди S3 8L е ~1420кг. един Голф Мк4 2.8 4motion даже тежи повече и това са коли на по 10години. Редактирано 23 Ноември 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Според мен от AUDI,пак изкъртиха всякаква конкуренция! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Никои не пропуска новините, в audi news съм дал малко инфо за колата ,която просто е безупречна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 (Редактирано) Според мен от AUDI,пак изкъртиха всякаква конкуренция!Да БМВ се забавиха 2 години с 1М , но пък то ще бъде купе , така че РС3 практически няма да има конкуренция ...ускорение от място до 100 км/ч. за 4.6 секунди- това верно ли бе ???Но точно тук ще се намеси онова ганьовско мислене - вие, луди ли сте? Аз за сто бона знаете ли какво Порше (или S класа) ще взема на 3 години?- не , по скоро някой БМВист ще каже - аз тея пари ще си взема 335и и ше го пипна до 360 кс Редактирано 24 Ноември 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Колега доста се забави с актуалните си пояснения,мислех че по-бързо ще ни светнеш кое е по- хубаво.Ама в тази тема ства въпрос за автомобили,а не за снегорини,машини на времето и луноходи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Теглото е нормално, даже ниско за всекидневна кола.На мен най-много ми харесва концепцията с 5 цилиндровия напречен двигател. Без никакви усложнени V®-образни 6 или 8 цилиндрови двигатели. С 4 клапана на цилиндър и ниско тегло. С потенциал (според чуждите форуми) за "safety" 500+ кс. ...Волво/Форд отдавна експлоатират тази концепция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Страхотна количка А за килограмите, предполагам понеже това е от "старите" платформи е такива кила, защото при А8-цата с новата така да се каже версия на ASF килата са 1840 мисля че бяха при това с V8 4.2TDI така че... следващите поколения на всички модели на ауди или поне по-високия клас се очаква да са със доста снижено тегло. Бях чел че А5 го тествали с 200кг май беше по-леко и давало еди колко си по-бързо време на писта, така че Ауди вървят в насока намаляване на килограмите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 гуми с размер 235/35 - отпред и 225/35 - отзад.А СТИГА БЕ тва против недозавиване да не е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 'убавица е колицата отвсякъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Само Онаниста още не се е изсрал...Бързо се събирате звездите на хумора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Към кой това, бе!?!В смисъл кои са звездите на хумора и забавата!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fen_ Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Колата е просто уникална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 (Редактирано) Цък Редактирано 12 Декември 2010 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts