mnpp Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Здравейте колеги,след последните малко по студени дни установих че подгряването на ел. огледалото от към шофьорската страна не работи. Единственото което успях да направя е да проверя бушоните които са ок.Питането ми е лесно ли се разглобява, за проверка на евентуално разместени букси или има друго място където прави връзки и трябва да проверя?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Колега,огледалото се сваля "лесно" но е на щипки които се чупят много лесно а и ако усучеш без да искаш огледалото-ще купуваш ново.Освен бушони и така нататъка има вероятност изобщо да не ти е подгряващо самото огледало.Като го смъкнеш погледни отзад на самото огледало дали има букса в която да влизат две жички.Самите реотани на огледалото са заводски изляти с огледалото и няма как да не ги видиш ако са там.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Като го свалиш провери с мултицет дали има връзка между двете букси на реотаните, защото на моето дясно огледало просто му бяха прекъснати реотаните и си купих ново от Порше за около 70лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mnpp Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 мерси за съветите колеги,ще проверя каква е ситуацията като го сваля и пак ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assfull Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Отдолу на самото огледало има капаче с два болта.Оттам имаш достъп до кабелните обувки и можеш да мериш, тоест избягваш възможността да счупиш нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Тъй като имах /имам/ подобен проблем мога да разясня това което знам. Огледалата са 2 вида с датчик и без. На мене ми откраднаха шофьорското и го замених без да знам за това. След като закупих друго установих, че съм взел грешното моята е фейслифт и след като свалих дясното огледало /подгрева на, което работи/ забелязах, че е с датчик, а това което купих /шофьорското/ е от преди фейса и е без, дали има такива със? Все още търся решение. Иначе самото стъкло се сваля много лесно и няма никакъв проблем. Най-лесно е като развиеш 2те болт чета, който са под огледалото изваждаш малката пластмаса. След което внимателно с ръка можеш да избуташ стъклото навън през дупката, която се открива отдолу. Ако искаш да свалиш и горната пластмаса то тя се държи на още 2 винтчета сваляш ги и с малко чупки излиза. До огледалото стигат 12 волта при пуснати реотани за задно стъкло /и подаден контакт естествено/ НЕЗАВИСИМО от положението на копчето за регулиране на стъклата. Ето малко снимков материал. Надявам се да съм бил полезен на някой, а и някои ако може да отговори на моя въпрос също ще съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
assfull Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Дамм и аз така направих с покупката на грешното разбирасе.И да ти кажа направих така че и двете да ми работят с реотана на задното стъкло.Просто не ми се купуваше още едно.Вързах ги към бутона за задното и не се занимавам повече.Можеш да го опиташ ако ти допада идеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Щом работи не ме плаши. Проблема, е че при мене клемите на огледалото което купих са откъснати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 колеги кажете какви пари вървят огледалата, че моите и двете са изгорели, не питам за цена на оригинални а някакви алтернативи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Аз купих оригинално огледало втора употреба с подгрев, синьо стъкло, ел регулиране и прибиране за 70лв. от комби 97ма година. Ново заместител струва около 200 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 съжалявам че не се изясних аз питам само за стъклата с подгрев само подгрева ми е изгорял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Колега, понеже си от Бургас-ще те насоча:Отиваш срещу КАТ ( в Славейков), магазина на Франц за части втора употреба.Естествено, имат и нови.Оттам си взех тайвански огледала, нови, сини, с подгряване.Цената за малкото беше 28 лв.След мен и Кинжала си взе такива оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 въй колега мерси ще отскоча да видя за какво става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 Пиши после какви са резултатите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 И аз съм със същия проблем вече и попаднах на тази не толкова стара тема ровейки из форума. Не ми работи погряването на шофьорското огледало от известно време, всички бушони са здрави (мисля, че двете огледала са на един). Предполагам, че не е изгоряло огледалото тъй като до него изобщо не стигат 12V, а не ми се напъва да вадя буксите, че имам усещането, че няма да стане без беля Има ли някакви възлови точки по пътя на "сигнала", които си струва да проверя? Някакви разместени букси под таблото или нещо такова? Не е нещо кои знае какво проблема, но и най-малката неработеща екстра ме дразни жестоко... За много години на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 За много години и на теб. Първата точка, която можеш да провериш е при буксата на огледалото, там където се свързва със инсталацията на колата. Махни декоративната пластмаса от вътрешната страна на вратата и ще я видиш. На щипки е мисля сваля се лесно. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inan470 Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 колеги искам да попитам на А3 2000Г АФТОМАТИЧНО ЛИ СЕ ФКЛЮЧВАТ ПОДГРЯВАШТИТЕ ОГЛЕДАЛА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Да, и на мен ми е интересно как да разбера бачкат или не при мен - какви са признаците, че подгряват въобще??П.С. ЧНГ на всички съфорумници - да сте живи и здрави и много безаварийни километри докато се радвате на Аудитата си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Когао на вън е много студено, палиш колата включваш нагревателите на задното стъкло и след известно време пипаш огледалото и ще усетиш. Най добре се усеща ако има скреж по огледалото, ще започне да се топи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 ок, още един въпрос относно огледалата - верно ли е, че (поне на А3 97-ма) външните огледала се затъмняват автоматично в зависимост от падащата светлина, понеже аз такова нещо не съм забелязал?И защо на доста модели вкл. и на моя дясното е по-малко(асиметрично) спрямо лявото? В смисъл то хубаво по-малко се ползва, ама ми е чудно какво им пречеше да го направят голямо колкото другото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 ...защо на доста модели вкл. и на моя дясното е по-малко(асиметрично) спрямо лявото? В смисъл то хубаво по-малко се ползва, ама ми е чудно какво им пречеше да го направят голямо колкото другото?Това е една от най-големите глупости в автомобилостроенето, за която едва ли някои може да даде адекватно обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 По малко е за по-добра аеродинамика. Можеш да си вземеш дясно огледало от "англичанка". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 За много години и на теб. Първата точка, която можеш да провериш е при буксата на огледалото, там където се свързва със инсталацията на колата. Махни декоративната пластмаса от вътрешната страна на вратата и ще я видиш. На щипки е мисля сваля се лесно. Успех!Коя е тази пластмаса? Триъгълничето? Понеже така и така вратата ми беше разглобена за пускане на кабели, прегледах видимата част от кабела на огледалото, но няма никакви видими проблеми до момента когато се разклонява и влиза през маншона към купето.Предполагам след това с букса отива в кюпа кабели отляво на съединителя? Поне така е логично след като няма реле. Там е и възможно да съм поразместил нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billy_boy Публикувано 3 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2011 Точно при триъгълничето като го свалиш има букса огледай внимателно може да е напъхана леко на долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 19 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 Някой може ли да ми каже какво и съпротивлението на огледалата? Моите са с 12 и 15 кило ома.Датчика който включва подгрева в огледалото е монтиран? Защото когато колата е на контакт, имам 12V независимо дали е включен подгрева на задното стъкло или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване