Jump to content

А4 авант куатро


Recommended Posts

Ти го потрупа адаш напрао :)

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моето предимство е, че съм с ауди, а не подобие на кола в подголфовия клас.

Ако искаш да се пуснем на сняг?

Или да си натовариш жената и децата в сеата да видим как ще слезнат след 100 км преход.

кое ти е предимството че караш кола на пръдня и се правиш на циганка че бенза е 2.50 да речем или, че сеата не отстъпва на екстри от аудито ти или че е 3-4 години по ново. Ами карай си го това ауди.

офертата ми остава ако искаш може да се пуснем на 1км и ще ти дам преднина, аз ще съм извън колата когато ти стартираш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гредата отзад на сеата екстра ли се води? Хаха.

Не си ми интересен и не ми отправяй оферти. Отдавна ми мина акнето за да си го лекувам със светофарни гонки.

Ако пък си толкова напорист мога да ти уредя един АЕБ в А3 купе за да видиш колко слаб мотор е, ключ за ключ, навит ли си? Ае бегай да четеш каталози да подгряваш нафтата дано запали утре сутрин.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое ти е предимството че караш кола на пръдня и се правиш на циганка че бенза е 2.50 да речем или, че сеата не отстъпва на екстри от аудито ти или че е 3-4 години по ново. Ами карай си го това ауди.

офертата ми остава ако искаш може да се пуснем на 1км и ще ти дам преднина, аз ще съм извън колата когато ти стартираш :)

Колега много се изсилваш не мислиш ли?

Що за Сеат си седнал да сравняваш с Ауди и то по екстри и прочие питам аз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАто върл дизелист, това е единствения случай, в който съм за бензиновия вариант. Дори не е нужно да е 1.8Т. Най-безгрижното е 1.8 ADR(125 коня), без газ, но с куатро. Това е вечният автомобил. Редки са, но има. Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами кажи ми какво има твоето А4 което го няма сеата? не ме разбирайте погрешно че отричам ауди. това е автомобил от доста по-висок клас, но при сравняваните 2 коли има доста различия които опрделено не са в полза на миленския освен куатрото. на междене се видя колко е кола сеата, оставям ви да си чешете езиците и трошите клавиатурите защото явно в това ви бива най-вече. мартинич като дойдеш във ВТ да се пускате(в което вече много се съмнявам тъй като те хвана яко шубето) ще кача още един в колата да снима и ще изтипосам клипа тук във форума.

пс: колата не е афн и не е 98

Редактирано от totiboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарни екстри ли искаш да ти изреждам или по същественни?

Но понеже ти подхвана смело със новия си Сеат дай Модел-Година-Екстри какво и как?

И тогава ще продължим да си говорим става ли?

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той са не смее да каже адаш не го секвай така ... аз сериозно го питам колегата да си каже и изреди екстрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти докарай октавията, нали все я защитавам тая марка в последно време :hilezh:

За съжаление старта от място на Октавията е гола вода прекалено много идва въртящия момент на предните колела и буксува много и съединителя, не е за старт и гонки просто това е истината! Признавам си :) ! Междинно ускорение виж 80 - 160 по я бива говоря за 2.0 TDI-PD 6 скорости!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да си каже и изреди екстрите.

Има предни седалки - стани да седна :hilezh:

само да се изясниним че пръдливата уредба не е ЕКСТРА! :)

Да тя е на цената на половината ти ибисЪ.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изяснихме го ... сега давай по същество с какво твоят Сеат превъзхожда по екстри моето,неговото,чуждото Ауди от същите години?

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да се изясниним че пръдливата уредба не е ЕКСТРА! :)

Абе не е екстра ама изравнява дневния разход до нивата на дизела.А пък и винаги можеш да си диване на бензин.Нещото дето яко ви куца на дизелистите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че ви накарах да изредите какво има при мартинич което да го нямам аз. ами прочетете и се образовайте за домашно. от къде тръгнахме къде стигнахме. мартинич нали няма да се откажеш от идването във ВТ? :bia:

пс: дали е стани да седна- да такава е и нали знаеш за всеки влак си има пътници като пример ще ти кажа че и двуместни спортни коли има ама не съм чувал да има недоволни от тях собственици които да казват че това е недостатък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да играем по правилата.

И да сравняваме автомобили от едни и същи години на производство.

Това което го има при адаша като изключим quattro-то ...

- повече комфорт

- по добра возия

това не е малко ...

От там натам чакам ти да кажеш твоят Сеат какви екстри има и коя е годината на производство?

И тогава вече ще търсим Ауди от същите години и пак ще продължим да сравняваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година да е адаш?

Бюджетно поло от 1999-2000 г. Детската мечта на шофьор на бус от малък български град :bia:

Ето го това чудо на техниката с килограми на мотор и цена на две хубави газови уредби.

12345w.png

Още ли имаш желание да разбереш какви екстри има тоя кашон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и предполагах.

Сега вече ми стана ясно защо привиква на гонки и плаши с екстри въпросния колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да играем по правилата.

И да сравняваме автомобили от едни и същи години на производство.

Това което го има при адаша като изключим quattro-то ...

- повече комфорт

- по добра возия

това не е малко ...

От там натам чакам ти да кажеш твоят Сеат какви екстри има и коя е годината на производство?

И тогава вече ще търсим Ауди от същите години и пак ще продължим да сравняваме.

марто почнахме да сравняваме аудито на колегата което е модел до 99 ако не се лъжа с моята кола. с вас сектантите зор се спори за квото и да е и това си е нормално да вадите от 100кладенеца вода. да возия нямам, което си е нормално за спортното окачване, но имам доста по-пъргава кола от на колегата която гори доста по малко от неговия гъзов 1.8Т. то по вашата логика една 190ка от 90 година която е с подобра возия е по-кола от А4 :hilezh: слушам ви избройте екстрите на аудито на мартинича! това че го бие АФН не е екстра също :eusa_clap:

Редактирано от totiboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем , че дизела е по-икономичен средно с 3литра на 100 км , не трябва да забравяме , че бензина е по-мощен със 30кс . . .

:eusa_clap::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... слушам ви избройте екстрите на аудито на мартинича! това че го бие АФН не е екстра също :)

Бате, и аз съм върл фен на дизела, ама има много неща дето не са у ред в тоя спор.

1. Екстрите на Аудито като такива, може да не са повече от на Сеата, ама дават по-голямо усещане за "екстра". Изработката на бутоните, които управляват тези екстри, разположението им по таблото, шума който издават докато са активни и т.н. Е това е важното. Не просто колко са екстрите.

2. Наистина не си прав да сравняваш по-малка и лека кола на предно с по-голяма и тежка с куатро.

3. Най-важното защо винаги на дръпки на писта с чисто ускорение сравнявате? Кога в реалното, ежедневно каране сте в такава ситуация? Кой е по-добрия мотор се вижда като например направите гонка София-Ботевград. Магистрала, с наклони, изпреварвания и т.н. Е там е истината. На равна, права отсечка без препятствия за изпреварване не е реален резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...